14 Temmuz 2014 Pazartesi

5 SOFRA , 4 SUNUM, POST 8..

www.tips-fb.com
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Herkese Hayırlı Ramazanlar öncelikle..
Diğer sosyal medya hesaplarımda daha aktif olsamda epeydir bloguma ara vermiştim.. bu postla dönüş yapıyorum.. 
vesile olan Burcu Hanım'a sevgiler.. 
başlığından anlaşıldığı üzere , bu post mama görüntüleri içerir , oruçlu olup dayanamayacak olanlar için ufak bir hatırlatma.. gerçi başlığı görenin ve etkileneceğini düşünenin zaten okumaya devam edeceğini sanmıyorum ve benim sofralarımda hiç bir zaman abartı bir şey görmezsiniz ama uyarımızı yapmış olalım.. 

Bu postta ramazan ayı öncesi sofra ve sunumlar var.. her gece sahur sofrasıyla ınstagram'da buluşuyoruz.. onlar için ayrı bir post hazırlayacağım..

Terasta son pazar akşam yemeği soframızdı ramazan ayından önce.. Menü Yasin'e emanetti.. Elektirikli ızgaramızla çakma bir mangal yapıyorduk..

Dantel masa örtüsü : Kayınvalidemden ( markasız )
Peçete : Eminönü 
Ekmek Sepeti :  sevgili Suna'nın hediyesi..


Bu poğaçalar sofraya kolay kolay gelmedi :) 

Fırınımın ayarladığım dakikası sona erdi.. gittim baktım biraz daha kızarsın diye 2-3 dakika daha ayarladım.. sonra kendi kendine atacak ya , onun rahatlığıyla başka şeylere daldım.. sonra bi yanık kokusu geldi.. bi baktım fırına benim poğaçalar kömür.. fırının kendi kendine kapanmamış takılı kalmış.. 
tekrar poğaça yoğurdum..Yasin hastaydı ve söz vermiştim..
sonra ne oldu ? 
Yasin aldığı ilacın etkisiyle bi türlü uyanmadı poğaçalar bana kaldı.. e bende hamur işi yemiyorum kilo verme sürecindeyim.. öyle bi poğaça deneyimiydi.. Neyse ki obur Emin'imiz var :)

Tarif burada : Tık tık 

Servisler : Tuğba'nın Keçe Dünyası hediyesi
Dantel Tabak : Sevgili Suna'nın hediyesi
Peçete : Papia 
Çay Bardak / Tabakları : Gürallar


Apar topar fotoğrafladığım bir sofra.. Muhtemelen telefon için sıra bekleyenler vardı.. hafta sonları kapanın elinde kalıyor da :) ve ben daha kuramadan fotoğraflamışım sofrayı..


Peçetelerimi yayınlamış olayım diye düşünmüş olmalıyım :) seviyorum bu deseni.. 1 milyoncudan almıştım sanırım.

Servislikler :  İkea


Beklemekten sıkılıp peçeteyle yemeğe başlayan Rana :) 
Ortadaki keçe servisliğin üzerine kaşarlı menemen gelecekti.. henüz kaşarları erimemişti.. bu vesileyle tavsiye edeyim.. 
normal bildiğimiz menemenin üzerine piştikten sonra dilim kaşarlar döşer ve kapağını kapatıp erimeye bırakırsanız harika bir lezzet oluyor.. 
Bu arada kıştan kalma bir fotoğraf falan değil bu.. baya Temmuz ayı.. benim kışın bir türlü giyinik tutamadığım kızım , şimdilerde en kalın ne varsa onu giymek için ortalığı ayağa kaldırıyor.. tabii kazanan o oluyor..
ayağındakiler havlu diye tabir edilen en kalın çoraplardan :)

Runner : Bauhaus 
Kumaş alıp diktirdim.. perdelerimle takım..

Keçe Servislik ve Peçeteler : SweetHome Hediyesi.


Terasta pazar kahvaltısı günlerinden biri..
2 gün önce çok enteresan şekilde 5 dakika içinde müthiş bir fırtına çıktı.. öyle ani oldu ki çocukları havuza sokmaya hazırlanıyordum ben o derece yanıyordu ortalık.. ama birden bire her şey uçtu.. camlar çarptı.. kuşlarımızda terasta masa üzerindeydi Emin'e bağırdım aşağıdan kuşalara bak oğlum kafes uçar içeri al diye.. bende o esnada camları kapatıyorum aşağıda.. Emin'den öyle bir feryat geldi ki.. olduğum yere yığılabilirdim.. durmadan bağırdı ama böyle acı bağırdığını hiç duymamıştım.. 
ben direk kafesin uçtuğunu ve kuşların ölüsünü gördüğünü düşündüm ve çok kızdım kendime niye onu gönderdim diye.. yukarı koştum.. bu esnada Yasin uyuyordu o çok daha fena şeyler düşünmüş dillendirmeyeceğim ama teras ve Rana'yla alakalı.. ben Rana'nın nerde olduğunu bildiğim için onu düşünmedim.. Yasin öyle kötü koşmuş ki yukarı sonradan geçtiği yerlere baktım.. halılar hep kaymış koşmasından..
Ailecek büyük korku atlattık.. Emin teras kapısını açıp terliklerini giyerken elini kapı aralığına koymuş ve şiddetli rüzgar kapıyı hızla eline çarpmış.. çok canı yanmış.. eli fena şişti.. ve kanadı.. doktora götürdü Yasin.. şimdi hala işaret parmağını oynatamıyor ama daha iyi.. 

bizim ömrümüzden ömür gitti bu kadar şey için.. dediğim gibi ben daha çok kuşlarının ölüsünü gördü sandım ama Yasin uzun süre kendine gelemedi sandıklarından dolayı.. benim içimden bi şey koptu elini görünce çocuğumun.. Dünya bir vahşete seyirci kalıyor.. Blogda girmiyorum bu konulara özellikle.. sesimi duyurma alanım Facebook.. ama Emin'in elini görünce o anneleri düşündüm.. sadece eli ve küçücük bir sıyrık.. ve bende /bizde oluşturduğu tahribat..
Kahrol İsrail diyorum sadece..
Dua edelim bol bol.. her dakika her saniye.. 


Yasin'le küçük kahvaltılarımızdan biri.. 

Masalarımla ilgili en çok sorulan şeylerden biri aralarından kırıntı dökülüp dökülmediği.. fotoğrafta görüldüğü şekilde üzerlerinde cam görünümünde ve kalınlığında plastik örtüler var..
pazardan aldık biz Yasin masa boyutlarına göre kesti maket bıçağı ile.. Yapı marketlerde de var ama müthiş bir fiyat farkı var aralarında.. biz pazardan metresi 20 TL gibi bir fiyata aldık , yapı marketlerde metresi 70 liraya denk geldim.. pazardan alın yani.. 

Peçeteler : Almanya'dan 
Leyla'nın arkadaşı bizimde tanışma fırsatı bulduğumuz sevgili Ayşe göndermiş bana Leyla ile sağolsun.. çok sevdim..
Çay tabakları : Cağlahandsmade hediyesi
Minik kaseler : Sevgili Suna'nın hediyesi..


Bu fotoğrafı ayrı bi sevdim.. 
Her saniye şükür etmeliyiz.. öyle büyük ki sahip olduğumuz şeyler.. 


Rana'nın evde merdivenlerden uçması sonrası moral atıştırmasıydı bunlarda.. her fotoğrafın bi anısı var yalnız..
  

En sevdiğim tepsilerimden biri.. 
Bu tepsi evladını kaybetmiş bir annenin el emeği.. yaşadığı büyük acıdan sonra kendini bu şekilde ayakta tutmaya çalışmış.. çok güzel şeyler üretmiş mutlaka bakın , gönül rahatlığıyla alışverişte yapabilirsiniz.. ınstagram hesabı burası :  http://instagram.com/gzglhb?modal=true


Bu bardaklarım çok soruluyor toplu cevaplamış olayım..bardaklarla tabaklar takım değil burada.. onun bardakları başka.. bir dönem A101'e gelmişti ve ınstagram dünyasında almayan kalmadı.. ben tavsiye etmiyorum ama..  tabağın altları elde yıkamama ve dikkat etmeme rağmen minik minik soyuluyor.. bilginiz olsun..


Gül kokulu bir ramazan ayı geçirmeniz dileğiyle.. hepinize sevgiler gönderiyorum..

*Güllü lokumlar Pembelimembeli'nin üretimi / hediyesi


Herkese Öpücükler 

Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

27 Haziran 2014 Cuma

LINE Camera ile makyajsız selfie’niz kalmasın!

www.tips-fb.com
Yılın en güzel zamanlarına girdik, her yer bir moda çekimini andıran tatil fotoğraflarıyla dolmaya başladı bile. Bu dönemde özellikle ünlüleri takip etmek oldukça keyifli oluyor. Gazete ve dergilerdeki donuk fotoğraflar yerine sosyal medya hesaplarında daha cesur davranabiliyorlar. Bu yıl hem şarkılarıyla hem de sansasyonel hareketleriyle dikkat çeken Miley Cyrus, Instagram hesabındaki fotoğraflarla da hayranlarını etkilemeyi biliyor.

24 Haziran 2014 Salı

STOK GÜNCELLEME / YENİ EŞARPLAR :)

www.tips-fb.com
Stoklar güncellendi ,tükenenler yeniden geldi , yeni modeller eklendi ve eklenmeye devam edecek :) 
bunlar henüz fotoğrafladıklarım.. bir post daha gelecek farklı modelleri içeren.. 
Grup grup eşarplarla ilgili bilgiler hemen aşağıdadır.. Ekstra sorularınız için mail atmaktan çekineyin :)

catikatiilkay@gmail.com

Eşarplara özel ınstagram hesabım : http://instagram.com/modarana
bu hafta bayram hediyesi olarak ınstagram hesabımda bir hediye kampanyası başlayacak :) kaçırmayın diyor ve keyifli seyirler diliyorum :)


ZAREFFİ 4 RENK GRUBU

ipek viskon kare şal eşarp 
4 farklı renkte bağlanır.. ince , yazlık çok kullanışlı şık bir kumaşı var.. 
Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ' a yazabilir veya DM atabilirsiniz..
Ödemelerinizi banka havale/eft , postaneden ödeme veya sahibinden.com üzerinden kredi kartı ile yapabilirsiniz..




******************************************************************

SEDEF MARKA TAFTA ŞAL GRUBU

 Çift taraflı kullanılır. iki ayrı şal gibi..yazın kullanım için ideal , ince ipekli kumaşa sahiptir.. 
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi bankadan veya postaneden ve artık kredi kartı ile yapabilirsiniz.. Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz.. 








****************************************************

ASMİRA MARKA TWİLL GRUBU.. 
Kayma yapmaz , tok durur ,kolaylıkla şekil alır.. en çok satılan modellerdir.. Fiyat konusunda iddialıyız..
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi bankadan veya postaneden ve artık kredi kartı ile yapabilirsiniz.. Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz..





Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

23 Haziran 2014 Pazartesi

FERACE :)

www.tips-fb.com
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Hafta sonu sevgili Suna ile buluştuk.. 
evde o kadar bunalmıştım ki ilaç gibi geldi.. henüz koca bir yıl okula taşınmanın , Emin'le birlikte ders çalışmanın , bol bol çocuklara ciyaklamanın vs. yorgunluğunu atamadım üzerimden.. artı Yasin'in artık hafta sonları full çalışması ve annemlerin köyde olması sebebiyle çocukları onlara satıp kaçamadığımdan uzun zamandır dışarı yüzü görmüyorum..
şikayet değil ama bu.. durum bildirgesi sadece :) yoksa her şeye şükür yani.. sorun yok.. töbe :) 

Yaklaşık bir 7 senedir tam dibindeki parka sürekli gittiğimiz halde kapısından içeri girmediğimiz bizim burdaki Sosyal Tesislere gittik kahvaltıya.. ordan sonra bahsediciimm karışık postlarımdan birinde.. 
şimdi konumuz ferace :)

Feracem sevgili Heren Butik hediyesi.. <3
Eşarbım Modarana 
gelir gelmez tükeniyor hep bu model bu sefer hemen ayırdım kendime bi tane :) hala var isteyen mail atabilir catikatiilkay@gmail.com

Bu fotoğraflardan onu mu ekliim bunu mu ekliim derken hoop kolaj yaptım hepsini ekledim gitti :)


Buna kısa ferace deniyormuş.. baştan belirteyim.. uzunları da var.. hatta istediğiniz ölçüde hazırlanıyor feraceniz.. ben bu ölçüyü verdim ona göre hazırladılar sağolsunlar <3

Müthiş rahat , müthiş hafif , müthiş şık bi şey.. 
bolluğuna da alıştım.. ilk buluştuğumuzda Suna'yla elimi kolumu toparlayamıyordum çaylarımı hep Suna doldurdu haha :) alıştım hemen sonra.. 

kahvaltımızı yaptıktan ve bolca sohbet ettikten sonra sahildeki parka Yasin ve çocukların yanına geldik.. onlar evdeydi sonradan geldiler.. Yasin'i keyifli yakalayınca telefonu tutuşturdum elime bi kaç fotoğraf çektirdim açık havada..
hep ayna pozu hep ayna pozu olmaz ama aaa :)

ama şansıma nasıl şiddetli bir rüzgar vardı bi an fırtına çıktı resmen ve ben uçuyordum az daha.. neyse ki tipimizi kaydırdıktan sonra duruldu hava :)

feracemin içine beyaz gömleğimi giymiştim ve yakasına çok tatlı bir broşum var onu taktım.. aynı tatlılıkta yüzüklerimde vardı fotoğraflamayı unutmuşum onları.. daha sonra inşallah.. broşum belli olmasa da ucundaki inci görünüyor aşağıda.. 


Eve geldikten sonra Emin'e siz yukarı çıkın oğlum ben üstümü çıkarmadan bi kaç eşarp fotoğrafı çekeyim derken anne ben çekeyim'le başlayan konuşmamız aaa Emin'in fotoğrafçım olmasıyla son buldu :) fotoğrafçı buldum kendime a dostlar !  aslında fotoğraf çekmekten nefret eden fotoğrafçı kocam sebebiyle kendi fotoğrafçımı kendim doğurmuş oldum ahha :) besledim büyüttüm oğlum fotoğrafçım oldu gibi bi şey oldu

aslında önce hevesini alsın diye 1-2 poz veriyordum ki baktım çocuk baya baya fotoğraf çekiyo.. anne şöyle dur anne çok aydınlık burası , anne güzel olmadı bi daha çekelim.. kanında var tabii çocuğum baba fotoğrafçı , amca fotoğrafçı , çocuk küçükken kimle muhatap olduysa hepsi fotoğrafçı.. neyse ki babasına çekmemiş yetenek ve heves bi arada oğluşumda..babası gibi makine görünce ağlayacak hale bürünmüyo :) 

anne yukarı çıkıyomuşsun gibi yap'ın sonucunda ortaya çıkan kare :)


bi de oturup çekelim :)


bu arada biz fotoğraf çekinirken Rana triplerdeydi.. daha apartmana girmeden ciyaklamalarıyla ortalığı inletti eve girmeyecekmiş.. odasına girdi çarptı kapıyı.. evet 2.5 yaşında kapı çarpmalara başladı.. hiç üstüne gitmiyorum ilgilenmiyorum o zaman.. tıpış tıpış kendi geliyo 5 dakika sonra..

burda yavaş yavaş yanaşıyo bana ben hiç oralı değilim trip sırası bende :)


Tabii ki yelkenleri suya indirdim hemen :) öpüşüp koklaşma barışma anı ve kare kare bu anı ölümsüzleştiren fotoğrafçım Emin..
ben çek bile demedim ay yoksa hayallerim gerçek mi oluyaaaa yanımda sürekli bi fotoğrafçı gezse doğal güzel fotoğraflar yakalasa diyodum olmuş bu çocuk :)


 Pembe şala geçiyoruuzz.. 
bu tafta çift taraflı kullanılan şal ve aşağıdaki eşarplarda Modarana
satıştaki ürünlerin bi kaçını başımda fotoğrafladık ütüsüzler o yüzden.. ama bu şal güzelmiş yaa buna da mı al koysam ? sonra batsam ben falan :)


yok yok çocuğum baya ısındı fotoğraf işine.. koltukta eğile büküle çekti bunu aşağıdan güzel oluyormuş.. istediği pozu yakalamak için yerlere yatan , ağaçlara çıkan fotoğrafçılardan olacak galiba :)


bi de bir güzel çıkmışım ben bu fotoğraflarda inanamadım.. dikkatinizi çekerim ağzım hep açık oğlusuma poz veriyorum ya ondan ..ona bakıyorum diye pek bi güzel çıkmışım :)
Yasin'in fotoğraflarında kaknem kadınlar gibi çıkıyorum.. tabii karşında ne varsa o yansıyo sana da..
aiyy taş ata ata bitiremedim Yasin'e kızgın olduğum çok belli oluyor di mi oradan ? fotoğraf konusunda ama.. yoksa dün bana sote yaptı :) 


sonra batsam ben falan dedim ya bu modeli de aldım ben çünkü hihih :) 
bu da en çok satılanlardan.. çok güzel renkleri var yine ınstagram hesabımda görebilirsiniz http://instagram.com/modarana


anne deseni düzgün görünmedi arkanı dön dedi.. Allah'ım yaa diye gülerek döndüm :)


bir de çift taraflı kare şal eşarplarımızdan kullandık çekim için.. 


çok sevdim bu rengi.. 
alacak kadar sevdim ihihhi bilmem ki kısmet bakalım aramıza katılır belki :) bu iç kısmı.. çift taraflı takılıyor ya yeni nesil eşarplar.. bu rengini daha çok sevdim.. 


şimdilik bu kadar..
feracem siyah olduğu için kombin seçeneği sınırsız.. siz en çok hangi eşarp ve şalla sevdiniz ? :)

gelelim çekim arkasına :)

biz fotoğraf çekinirken arkamızda bisiklette minik bi kız var ve bi kadın onu sürüyor.. 
aaa o kız benim kızım :)



benim zillim yani.. ay bu kız beni öldürcek.. nerde bisiklet görsün gidip yapışıyo..bisiklet aldık sırf bu yüzden gene yapışıyo.. bi de sevimli ya , ayılıp bayılıyolar kimin yanına gitse..bir sürü arkadaş edinip dönüyoruz parktan.. sen koskoca kadını kaldır kendini bisiklette sürdür.. ay zahmet etmeyin falan desende yok kadında çok mutlu :) 
o kenarda görünen Suna'nın kolu.. Rana göz hapsinde.. Yasin'de bi gözüyle bana bi gözüyle Rana'ya bakıyo.. 
hayır hanımefendi tüm iyi niyetiyle Rana'yı mutlu ediyor ama bende geriliyorum insanlara bi şey derken.. alışmasın istiyorum..çünkü çok girişken çoookk.. bu bazen tehlikeli olabilir.. burda Yasin yanımda diye rahatım.. yalnızken oyyy perişan oluyorum peşinde..böyle bankta oturcam ben Yasin olmayınca haha :)  Rana koşuyo ben koşuyorum.. Emin garibim koş diyorum o da benle koşuyo :) iyi yetiştirdim ama onu.. hemen Rana'nın yanında koşuyo görüş alanıma giriyo.. hani ikisini birden görücem gözümün önünde olacaklar.. verdim bunu çocuuma.. ben sizi görücem uzaklaşmak yok :) darısı Rana'nın başına.. 

annelik sürekli kalp çarpıntısı hali di mi ? 

*******


Herkese Öpücükler :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com 

19 Haziran 2014 Perşembe

İnternetten Alışveriş / Dermo Kozmetik Ürünler için Dermo Market..

www.tips-fb.com
 İnternet alışverişi daha önceden de bahsettiğim gibi benim sevdiğim ve sıklıkla kullandığım bişey.. ihtiyaç için alışverişe çıkmayı sevmiyorum.. zaten öyle yaptım mı da hiç bişey bulamam :)  en son kitap aldım mesela.. hiç bi yerde bulamamıştım.. harika bir kitap ama ondan daha sonra bahsedeceğim şimdi konumuz o değil :) 
ben öylesine gezmeye çıkayım beğenirsem alırım modunda bi tipim.. alıp çok severek kullandığım her şey bu gezmeler sırasında , hiç beklenmedik anlarda karşıma çıkmıştır.. sürekli dışarı çıkan biride değilim.. o yüzden ihtiyaçları internetten almak daha mantıklı geliyor.. pıt pıt pıt hallediveriyorsun iki dakikada ihtiyaçlar hooop kapıya geliyor toplu olarak :)
zamanın en önemli hazine olduğu 2 çocuklu hayat koşturmacasında bundan büyük kolaylık var mı ? :)

Tabii tüm bunları yaparken alışveriş yaptığınız site ve kişilere güven duymakta önemli..aynı zamanda ürünlere de.. bunun için kullanıcı yorumları karar vermede iyi bir kaynak.. her alışverişte sorun yaşayanlar olabilir tabii ama büyük ölçüde olumluysa kullanıcı yorumları , bende güven sağlamada ve buna bağlı olarak karar vermemde etkili oluyor.. 

Sadede gelirsem güvenle alışveriş yapabileceğiniz bir siteyle tanıştıracağım sizi :) 


Aşağıdakiler benim ilk alışverişlerim..


Neler almışım yakından bakalım kısaca..
Bioxcin Şampuan Yasin için.. kendisi ben onunla tanıştığımda inanılmaz saçlara sahipti.. o eski halinden eser yok şimdi :) kendisi bu durumu bana maletmeye çalışsa da ben avuç avuç kullandığı saç şekillendiricilere ve genetik mirasına bağlıyor hiç üzerime alınmıyorum bu konuyu :) 
İşin bana göre ilginç yanı Bioxcin gerçekten işe yarıyor.. neden bilmem önlemeyeceğini düşünmüştüm dökülmeyi.. ama yastık üzeri kontrollerimde kullanım öncesi, ve sonrası arasında ciddi farklar görüyorum..

Neutrogena yüz yıkama jelini kendim için aldım..her gün mutlaka yağ dengeleyici bir ürün kullanmak zorundayım.. cildim karma ve bu tür jeller kullanmadan yapamıyorum.. henüz kullanmaya başlamadım ama Neutrogena'nın ürünlerine güveniyorum.. ilk olarak bundan 18 yıl kadar önce bir el kremi numunesi kullanarak tanışmıştım markayla.. inanılmaz bir krem.. onun üzerine el kremi tanımıyorum hala.. yüz yıkama jelini de tereddütsüz seçtim.. kullananların yorumları ve rengi de etkili oldu bunda tabii :)
Numısmed'de kendi hijyenim için sürekli kullandığım ürünler arasında..

Çocuklar içinde Johnson's baby şampuan aldım dev boy :) Normalde Sebamed ürünleri kullanıyorum özellikle Rana'ya.. ama alt banyo / üst banyo olayı var bizde.. üst katıda devreye soktum kullanmıyorduk.. özellikle terasa aile boyu havuzumuzu çıkardığımız zaman çocukların duş alma olayını üst banyoda halledeceğim inşallah.. şampuan taşıma vs. olaylarına girmeyeyim diye oraya da alıyorum şimdi.. yedek banyo olacağı için Sebamed'den daha düşük maliyetli olan bu şampuanı seçtim :)

diş macunu ,pişik kremi , rimel vs. seçtiğim diğer ürünler.. ama onlardan ziyade kargomun içinden çıkan deneme boy ürünler beni çok heyecanlandırdı :)
ilk olarak makyaj bloglarında vs. sıklıkla karşıma çıkan ve kullanan herkesin çok memnun olduğu, indirimde yakaladıklarında üçer beşer stokladıkları Bioderma Sensibio H2o pek merak ettiğim bir üründü.. suya dayanıklı makyajı bile çıkaran müthiş bir ürün kullananlardan duyduğuma göre..
Ve Dermalogica ürünleri beni heyecanlandıran bir diğer seçenek.. bana gelen deneme boyu ürünler arasında yüz yıkama jeli ve nemlendirici-onarıcı krem mevcut.. denemek için sabırsızlanıyorum..
Mustela'nın bebek serisine dair bir kaç tester da mevcut yine gelenler arasında.. Mustela ürünleri bebekler için harika.. daha önce pişik önleyicisi ve vücut losyonunu kullanmış ve çok memnun kalmıştım..

tüm deneme boyu ürünlerimi yine kargomla birlikte gelen makyaj çantasında topladım ve banyoda yerlerini aldılar denenmek üzere :)

Son olarak DermoMarket Facebook Sayfasını beğenmeyi unutmayın diyor ve hepimize kendimize bolca vakit ayırabildiğimiz bakımlı günler diliyorum :)

Herkese Öpücükler :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com 

16 Haziran 2014 Pazartesi

KAPALI BALKON DEKORASYONU :)

www.tips-fb.com
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Önce dedim kapalı balkon dekorasyonu saçma mı oldu ? sonra dedim canııım sen merdiven altı dekorasyonu diye post yapmış kadınsın hööyytt yaz gitsin :)

Ne diyim ama şimdi başka di mi ? e kapalı balkon burası :) 
evet efendim burası bizim mutfağın balkonu normalde.. eskiden öyleymiş yani.. sonra burası kapatılıp mutfağa dahil edilmiş pekte güzel olmuş..hem kullanış açısından hemde buraya eklenen kapı sayesinde salona kestirme bi yol var.. yoksa mesela sofra kurarken mutfaktan çıkıpta yemek masamın bulunduğu yere varmak için epey yol katetmem gerekecekti..şimdi tık mutfaktan salona girebiliyorum.. salona ve mutfağa iki giriş var yani.. bunu kim akıl ettiyse ellerinden öpüyorum :)
 şahsen biz pek seviyoruz.. cafe muamelesi yapıyoruz buraya.. genelde ailece yemeyeceksek , misal Yasin evde yoksa veya Yasin evdeyse de çocuklar bizden önce yemişse falan genelde burada , bu küçük masada yiyoruz biz yemekleri..



İşte biraz el attım geçenlerde buraya.. epey geçenlerde aslında :)

önce duvara perdelerime uygun çerçeveler asmakla başladım işe.. şu kare olan az uğraştırmadı beni.. bu aslında duvarlık bi çerçeve değildi.. yani arkasında genişçe bi aparatı var hani masa üzerinde vs. dursun diye.. duvara yapıştırınca o aparat çok kalın geldi doğru düzgün durmadı falan.. sonra ben o aparatı sökeyim dedim ama çerçeve inanılmaz kaliteli ve sağlam çıktı sökene kadar fenalık geçirdim.. neyse ki başardım benim elimden ne kurtulmuş hahayt ! sökerken de işte böyle gez vere vere kendime hallettim sonunda :)

Perdelerim eski yeni evden kalma.. 
orası için diktirmiştim buraya da cuk oldu.. bunun için biraz çaba sarfettik ama tabii eheh :) buranın kornişi direk tavandaydı normal olarak.. biz bi tık aşağıya , kirişe taktık kornişi..hem görüntü olarak çok daha güzel oldu hem yeni perde yaptırmama gerek kalmadı ki zaten yeni yaptırmıştım perdemi diğer evde biliyorsunuz..
Perde : Bauhaus ( kumaş alıp diktirdim )


bu köşeyi de uzun zamandır hayal ediyordum.. bu dikiş makinesi rahmetli annemden kalma.. benden büyük ve benim çocukluğum bu makinenin etrafında geçti.. annem çok becerikli bir terziydi harika kıyafetler dikerdi bize bunla.. çocukluğuna dair ne hatırlıyorsun deseler ilk bu makine gelir gözümün önüne.. benim için manevi değeri yüksek.. bir nevi annemin emaneti.. yıllardır ayrılmadık.. evlenmeden önce benim odamda dururdu babamın evinde.. üzerinde takı kutularım , fotoğraf çerçevelerim vs. vardı..makine benimle o kadar özdeşleşmiş ki evlendikten sonrada annem , ( evet bi annem daha var :) annemden kalma güzel tabaklar , takımlar vs. ile birlikte makineyi de bana verdi :) 
Çatı katı evimize kadar her evde bi şekilde değerlendi.. Çatı katı küçük olduğu için ardiyede ikamet etti.. bahçe katı eve geçince hiç yer kalmadı ona.. Yasin'de iş yerinin deposuna götürdü o zaman.. ama benim içim hep huzursuzdu.. yanımda istiyordum.. bahçe katında uzun oturmadım malum.. buraya gelince gözlerim parladı 2 adet boş odam var çünkü yer sıkıntım yok :) 
sonra bu köşe geldi aklıma niye boş odaya koyuyorum ki dedim.. gözümün önünde aşağıdaki kare canlandı.. hem burası müthiş şekilde güneş alıyor.. özellikle akşam üstleri.. burada çiçekler olmalı dedim..
sonunda oldu :)
şimdi daha derli toplu görünüyor ama.. tüm saksıları pembe yaptım.. arkadaki intihar etmiş 2 saksı gül aramızdan ayrıldı yenileri geldi falan.. muhtemelen onlara da bakamayacağım bizim evdeki çiçek sirkülasyonu sürüüüp gidecek :)


Üzerindeki örtü İkea Perdesi.. masa örtüsü olarak dikmiştim bunu ve uzun süre kullandım.. sonra çay lekesi oldu.. çıktı ama hafif sarartı kaldı çok uğraşmadım bende çıkarmak için makineme örtü yaptım.. tepsinin altında kalıyor gözükmüyor.. 
biraz da aşağı doğru serdim makinemde çizikler var kaç ev değiştirdi benle ondan :( o çizikleri kapattım.. 
Tepsimde sevgili Çağla'nın hediyesiydi ama malesef kırılmıştı kargoda :( ilk günden onuda bu şekilde hayal ediyordum.. atmadım kırık diye.. kıyamazdım zaten israf olurdu.. müthiş bir emek var üzerinde.. yapıştırdım kırık yerini belli olmuyor.. tepsi olarak kullanılamaz ama bu şekilde sabit hiç bi sorunu yok.. ve çok hoşuma gidiyor bu hali :)

 eski ve yıpranmış şeyleri daha çok seviyorum hem nedense.. onları değerlendirmeyi , kıymet vermeyi.. kıyamıyorum.. bu evimizde epey eski.. tadilat görmüş tabii ama bazı yerleri eski.. bilmiyorum yeni ve lüks sayılabilecek bir evden gelmeme rağmen buraya , burayı daha çok seviyorum.. diğer evde hiç mutlu olamadım zaten biliyorsunuz.. "yeni ve iyi olan , her zaman en güzeli demek değildir" , diye bir hayat dersi de sıkıştırıvereyim şuraya :) 

yaşanmışlığını seviyorum.. tavan arasındaki eski eşyaları.. onlara bakıp hayal kurmayı.. neler yaşandığını bu evde tahmin etmeye çalışmayı.. düşünsenize duvarlar nelere şahit kimbilir ? kaç çocuk büyüdü bu evde.. tavan arasında ferforje bir beşik var mesela.. onun içinde olduğu bebek odası kim bilir nasıl güzeldi.. üstelik burada büyük anneli büyük babalı bi aile yaşıyormuş.. ev çok büyük zaten çok kalabalık bir aileymiş.. kimbilir ne kalabalık sofralar kuruldu burada.. bayramlar , özel günler nasıl geçti.. Neşeli Günler filmi gibi.. zaten evin merdivenleri de tahta hepten filmi çağrıştırıyo bana.. gözümün önünde hep bi Münir Özkul , Adile Naşit görüntüsü var :)
içim ısındı buraya bilmiyorum.. 
****
Küçük minnak kova saksımda yine sevgili Çağla'nın el emeği.. minnak kaktüslerim için saksı bulamıyordum bana sürpriz yapmıştı bunlarla :) kaktüslerim öldü ama ihhiihihi kaktüs bakmayı bile beceremedim :) şimdi içine bir diğer sevgili arkadaşım Suna'nın ne şekilde bana verdiğini hatırlamadığım gülünü koydum.. o kadar çok hediyeye boğuyor ki beni bu neyin üzerindeydi valla hatırlayamıyorum :) ama minnak kova saksımın içine çok yakıştı.


Bu da bahçe katının üst kat banyosuna aldığım raftı İkea'dan.. şimdi mutfağımda ikamet ediyor pek hoşuma gidiyor.. üzeri sürekli değişiyor o anki ruh halime göre.. 


üzerindeki hemen hemen her şey ınstagram'daki becerikli hanımlardan hediye.. hepsini paylaşmıştım ınstagramda.. galerimde mevcutlar tık tık : http://instagram.com/catikatiilkay


Hoşuma giden ayrıntılardan yaptığım bir kolajla da postumuzu sonlandıralım :)


Eskilerin ve el emeğinin kıymetini bilin diyor ve hepinizi öpüyorum :)

 Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

10 Haziran 2014 Salı

TARİF : PARFE ( Krem Şantili Pasta )

www.tips-fb.com

Yaz aylarında çook işinize yarayacak pratik, pıt pıt yapılıp hoop buzluğa atılan bir tatlı , pasta , parfe , krem şantili pasta ,dondurma ihihihi ne isim verirseniz , çok amaçlı yiyecek diyip sonlandırayım bitmek bilmeyen cümlemi :) 
Tarife geçersek , 

Malzemeler :
1 paket krem şanti
Biskrem bisküvi
Fındıklı bisküvi
Halley
Süt
Dövülmüş ceviz, fındık
Çikolata Sos

Hazırlanışı : Krem şantiyi bir bardak sütle çırpıp hazırlıyoruz.. bir süre buzdolabında bekleterek iyice kıvamını almasını bekliyoruz.. daha sonra dolaptan çıkardığımız krem şantinin içine halley , fındıklı bisküvi , biskrem bisküviyi ( tercihinize kalmış başka bisküvilerde kullanabilirsiniz bunların yerine ) elimizle ufalıyoruz.. dövülmüş ceviz veya fındık içini de ekledikten sonra bi güzel karıştırıyoruz.. 
Silikon kek kalıbına yayıp üzerine kaşıkla bastırarak kalıbı tam doldurmasını , şeklini almasını sağlıyoruz.. ben Tupperware kalıp kullandım.. eğer silikon veya tupper dışı bir kalıp kullanacaksanız yapışmaması için içine stretch film yayıp karışımı üzerine dökmelisiniz.. benim önceden borcam bir kek kalıbım vardı kırıldı sonra.. o zaman böyle yapıyordum.. 
karışımı kalıba döktükten sonra buzluğa koyuyoruz.. ben genelde 1 gece bekletiyorum.. donana kadar beklemesi kafi vaktiniz yoksa.. buzluktan çıkardığımız parfemizi ters çevirip kalıptan çıkararak servis tabağına alıyoruz..üzerini çikolata sosu ve ceviz ile süsleyip servise hazır hale getiriyoruz.. 

Çikolata sosunuz yoksa cezvede kakaoyu sütle karıştırıp sos haline getirerek , veya çokokremi yine sütle karıştırıp üzerine dökebilirsiniz.. Leyla böyle yaptı bize geldiğinde :) Yasin çikolata sosu almayı unutmuştu :) direk ocaktan alıp dökmeyin parfenin üzerine eritebilirsiniz.. biraz soğusun :) 

Afiyet Olsun..


Herkese Öpücükler 

Diğer tüm tariflerime burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz :) 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

5 Haziran 2014 Perşembe

5 SOFRA , POST 7 :)

www.tips-fb.com
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Şu an içinde bulunduğum durumla pek tezat bir post olacak bu :) 
Diyetteyim efendim.. diyet denemez aslında yediklerime dikkat ediyorum diyelim..Benim yediklerime dikkat etmem demek pasta , reçel , nutella vs. gibi bilumum güzel ve zararlı şeyden uzak durmam demek.. her ne kadar dolabı açıp portakal reçelini kaşıksız falan parmaklarımla yemek isteği duyuyor olsam da bunu yapmayacak motivasyona sahibim.. çünküüüü tatlıdan ayrı geçirdiğim günlerin karşılığını almaya başladım :) Rana'yı emzirmeyi kestikten sonra görmeye hasret kaldığım rakamları görmeye başladım tartıda.. devam devam.. 

Neyse hadi postada devam :)

Önce 8326395 defa yazdığım şeyleri tekrar yazarak sürekli takipçi arkadaşlarımı bayma görevini yerine getiriimm :)

Masa / Bank / Tabureler / Koltuk / Tül / Çiçeklik : İkea 
Baykuş Kumandalık :  Dkare Design 
Perde / Minder Kılıfları : Kumaş bauhaus ( Özel dikim )


Çekirdek ailece ettiğimiz bir pazar kahvaltısıydı bu..O böreklerin yarısını ben hüpletmiştim.. hey gidi günler.. anılar falan filan :)


Çay Fincanı İşlemeli Amerikan Servis : Rabiadnc
Cupcake Peçete : H&m Home ( Almanya'dan )
Fiyonk Tabak :  Markafoni
Pembe Çay Tabakları : Gürallar


Bu da yine bir pazar akşam yemeği.. 
Güllerim de ne kadar güzel görünüyor.arkadan . şimdi yoklar :) 
Kör topal bi şekilde çiçek bakabilmeye başladım da şu saksı güllerinde bi sorun var bence.. bend eyok yani onlarda var :) bi süre sonra böle örümcek ağı gibi bi şeyler sarıyor dalları.. ki zaten o zamana kadar güllerde solmuş oluyor.. öyle ondan sonra terası boyluyorlar.. atmaya da kıyamıyorum.. tohum ektim o saksılardan birine tuttu hihi :)
Neyse gül almayacağım bi daha saksıda.. ben almıyorum aslında.. gül alma bi daha Yasiinnn
(kendisi bu ara blogum ve bilimum diğer sosyal medya hesaplarımdan çıkmıyor nedense de , ondan buradan seslenmeyi uygun gördüm şu an..Selam Yasin naber ? :)


Kalp Detaylı Yuvarlak Amerikan Servis : Emos Hobi Design
Peçete : Markasız 
( sanırım yani.. hatırlayamadım :)


Kelebek aşkınaaaa ! sofrayı kelebekler basmış :)

O börekli kahvaltının akşamınaymış bu sofra galiba.. kalan börekleri de sofraya koymuşum :)


Kelebekli Masa Örtüsü : Hediye
Peçetelik : English Home
Peçete : H&m Home ( Almanya'dan )


Hasret kaldığımız manzara bohuuu.. 
Aralık ayında gibiyiz.. hatta bu akşam şemsiye uçtu yapıştı yere terasta.. fırtına var resmen.. aslında ben severim bu havaları da.. terası görünce bi özlem duygusuyla şeettim şimdi :)


Masa / Sandalyeler : Markasız :) masacıdan :)
Silinebilir Amerikan Servisler : Poster İstiyorum
Peçete : Markasız


Vee benim salata ve yumurta dışında hiç bi şeye elleşmediğim son misafir sofram :) Leyla ve eşini misafir ettik hafta sonu..


Örtü : Kayınvalidemden ( markasız dantel )
Peçete : Selpak 


Gül Motifli Kaşık : Caglashandmade
Kuşlu Tabaklar : Euroflora 
Tabanı Renkli Çay Bardakları : Gürallar ( oğlusumun Anneler Günü hediyesiydi :)


Herkese Öpücükler 

Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU