TWİLL KUMAŞ, iPEK EŞARPLAR İPEK GÖRÜNÜMLÜ, 2 VE 4 TARAFI DANTELLİ ŞALLARDA İNDİRİMLİ FİYATLARIMIZLA İDDİALIYIZ !

3 ÜRÜNE KARGO BEDAVA ! TÜM ŞAL ve EŞARP MODELLERİ İÇİN GEÇERLİDİR..

Ürünlerimizi görmek ve Memnun Müşteri Yorumları İçin Aşağıdaki Fotoğrafı Tıklayınız..
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ

26 Mayıs 2016 Perşembe

BANYOLARINIZ veya ÇEYİZİNİZ İÇİN SÜSLÜ SABUN NASIL YAPILIR ?

www.tips-fb.com
Arkadaşımın ablası ona çeyizi için kadife bir kutu yapmış.. Banyoda kullanmayı planlıyor içine havlular ve süslü sabunlar koyacaktı.. Bunun için havlu aldık geçen dışarı çıkmamızda.. O esnada süslü sabunda alacaktık bana gereksiz pahalı ve basit geldi ordaki sabunlar.. Ben yaparım sana almayalım bunları dedim.. 
Ve ilk sabunu geçtiğimiz günlerde süsledim.. Farklı renklerde süslemeye de devam edeceğim.. 

Yazısını hazırlayana kadar yeni modeli yine ilk olarak ınstagramda paylaşırım bugün yarın :) 

Buradan bakabilirsiniz  : https://www.instagram.com/catikatiilkay/


Yapılış aşamaları oldukça kolay.. Sizler içinde fotoğrafladım..

İlk olarak yuvarlak sabun aldım marketten.. Duru marka buldum.. Farklı renkleri de var pembe, yeşil gibi. Ben beyaz tercih ettim..

Evde arta kalan kumaşlar veya tül parçaları kullanabilirsiniz bu iş için.. Benim İkea tüllerimden artan parçalar yine devredeydi :)

Sabunun boyuna uygun yuvarlak bir tabakla tülü kestim.. 



Daha sonra aşağıda gördüğünüz şekilde iple kenarlarını geçtim.. Daha rahat görmeniz için siyah iple fotoğrafladım ama ben beyazla yaptım yaparken.. 

Sabunu ortaya koyup ipi büzdürüp, üstünü dikerek sabitledim.. 


Yine arta kalan parçalardan şerit halinde siyah bir tül kestim.. Fotoğrafta gördüğünüz şekilde ucundan teğelledim.. Yine rahat görmeniz için beyaz iple fotoğrafladım.. Ama ben siyah iple diktim.. Daha sonra ipi büzdürüp dikerek yuvarlak bir görünüm elde ettim.. 



Ve ilk fotoğraf gördüğünüz şekilde sıcak silikonla siyah tülden yaptığım parçayı sabuna sabitledim.. Ve elimdeki broşluk parçayı sabunun üstüne silikonladım..

Bu kadar.. Arkadaşım çok beğendi.. Sizlerde bu adımları takip ederek banyolarınız veya arkadaşım gibi çeyiziniz için güzel sabunlar yapabilirsiniz..

Hoşçakalın :)



YAZLIK PÜSKÜL ŞALLAR ve BAŞTA DURUŞLARI :)

www.tips-fb.com
3 ÜRÜNE KARGO BEDAVA TÜM EŞARP ve ŞAL MODELLERİ İÇİN GEÇERLİDİR.. 

YAZLIK PÜSKÜLLÜ ŞAL Terletmez, İç göstermez, ütü gerektirmez.. 

✅ TEK SEFERDE KOLAY ŞEKİL ALIR.. BOZULMA YAPMAZ. OLDUKÇA ŞIK DURUR . Onlarca farklı şekilde bağlanabilir

✅ Bu ürüne çok daha yüksek fiyatlarda rastlayabilirsiniz .

Etiket fiyatı olan 55 TL yerine İndirimli fiyatı 25 TL'den satışta

Tüm sorularınız için mail atmaktan çekinmeyin..
catikatiilkay@gmail.com

Türkiye'nin her yerine gönderim yapılır, 
İstanbul içi bazı semtlere ücretsiz kargo/kapıda ödeme hizmetimiz vardır :) 
Bu semtleri hemen aşağıda görebilirsiniz..  
Bunun dışında ödemelerimiz banka havale, eft veya direk postaneden yatırma şeklinde.. 

Burada henüz olmayan tüm yeni modeller için, ınstagram hesabıma buradan  : http://instagram.com/modarana
Facebook sayfama buradan : https://www.facebook.com/catikatimodarana
ulaşabilirsiniz..

* İstanbul içi kargosuz teslimat/ kapıda ödeme imkanı sunduğumuz ilçeler :
✅ Esenyurt
✅ Avcılar
✅ Beylikdüzü
✅ Beykent
✅ Yakuplu
✅ Bahçeşehir
✅ Esenkent
✅ Büyük Çekmece
✅ K.Çekmece ( Tamamı )
✅ Sefaköy
✅ Florya
✅ Yenibosna
✅ İhlas Yuva
✅ Bahçelievler
✅ Şirinevler











23 Mayıs 2016 Pazartesi

MUTFAK DEKORASYONU : Ocak Arkası Kötü Görüntüden Nasıl Kurtuluruz ?

www.tips-fb.com
Mutfakta yapmayı düşündüğüm bir uygulama var  postunu yazana kadar ınstagram'da yayınlarım demiştim hani.. Onu gerçekleştirdim geçen gün.. 

Bir şey daha var yaptığım / yapılışını fotoğrafladığım :) Yine ınstagram'da görebilirsiniz ben postunu hazırlayana kadar.. https://www.instagram.com/catikatiilkay/

Hayatım boyunca her koşulda yaşadığım yeri bi şekilde güzelleştirmeye çalıştım.. Bir de tembel olmasam ne işler başaracağım..  Ama bir şeylere karar vermekle yapmak arasında aylar hatta bazen yıllar geçiyor..

Bu fikir bu eve taşındığımızdan beri yani bi yaklaşık 2.5 senedir aklımda.. O zamandan beri şu aşağıdaki çirkin görüntüye bakarak yemek yapıyorum.. E artık yeter dedim.. 


Sonuç böyle oldu.. 


Üstelik sadece bu da değil, ocağımın tüm düğmeleri kırılmış yarım yarım duruyorlardı :) Onları da yeniledim.. 

Gelelim ocak arkası görüntüden nasıl kurtulduk..
Çok basit..

Buradaki postumdan  hatırlayacağınız plastik örtüyü bu iş için kullandım.. Herhangi desenli bir kağıt, tüllerinizden arta kalan parçalar, kumaş, defter kabı vs. yani herhangi başka bir şey de olabilir.. 

Örtüyü cama tutturmak içinde çift taraflı bant kullandım.. 


Benim malzemem plastik olup kağıda vs. göre daha ağır olduğu için alt ve üstten koli bantıyla da destekledim..


Yapıştırmadan ölçüp biçmekle uğraşmadım.. Direk ocağın üzerinde kenar fazlalıklarından kurtuldum..


5 dakika kadar sürdü sadece :)

Hoşçakalın..


YAZLIK PLİSE ŞALLAR ve BAŞTA DURUŞLARI..

www.tips-fb.com
3 ÜRÜNE KARGO BEDAVA TÜM EŞARP ve ŞAL MODELLERİ İÇİN GEÇERLİDİR.. 

YAZLIK PLİSE ŞAL Terletmez, İç göstermez, ütü gerektirmez.. 

✅ TEK SEFERDE KOLAY ŞEKİL ALIR.. BOZULMA YAPMAZ. OLDUKÇA ŞIK DURUR . Onlarca farklı şekilde bağlanabilir

✅ Bu ürüne çok daha yüksek fiyatlarda rastlayabilirsiniz .

Etiket fiyatı olan 55 TL yerine İndirimli fiyatı 25 TL'den satışta

Tüm sorularınız için mail atmaktan çekinmeyin..
catikatiilkay@gmail.com

Türkiye'nin her yerine gönderim yapılır, 
İstanbul içi bazı semtlere ücretsiz kargo/kapıda ödeme hizmetimiz vardır :) 
Bu semtleri hemen aşağıda görebilirsiniz..  
Bunun dışında ödemelerimiz banka havale, eft veya direk postaneden yatırma şeklinde.. 

Burada henüz olmayan tüm yeni modeller için, ınstagram hesabıma buradan  : http://instagram.com/modarana
Facebook sayfama buradan : https://www.facebook.com/catikatimodarana
ulaşabilirsiniz..

* İstanbul içi kargosuz teslimat/ kapıda ödeme imkanı sunduğumuz ilçeler :
✅ Esenyurt
✅ Avcılar
✅ Beylikdüzü
✅ Beykent
✅ Yakuplu
✅ Bahçeşehir
✅ Esenkent
✅ Büyük Çekmece
✅ K.Çekmece ( Tamamı )
✅ Sefaköy
✅ Florya
✅ Yenibosna
✅ İhlas Yuva
✅ Bahçelievler
✅ Şirinevler








19 Mayıs 2016 Perşembe

5 SOFRA, 3 TARİF, POST 13 :)

www.tips-fb.com
Bugün mutfakta yapmayı düşdündüğüm bir uygulama var çok hoşunuza gideceğini, işinize yarayacağını düşünüyorum :) Post hazırlayacağım tabii ama muhtemelen önce ınstagram'da paylaşırım.. ( https://www.instagram.com/catikatiilkay/ )

Onun öncesinde bir sofra postu hazırlayayım istedim..

Hafta içi minnak kahvaltılarımızdan biri.. 

Oktay Usta'dan öğrendiğim patatesli börek tarifime buradan ulaşabilirsiniz ( Patatesli Börek )
Harika bir lezzet..

Peçete : Bim 

Masa : İkea

Perde : Bauhaus


***

Bahar/yaz aylarında düğün sezonu açıldığı için eşim hafta sonları genelde çalışıyor oluyor.. Bu nadiren birlikte geçirebildiğimiz pazarlardan biriydi..

Pizza tarifime buradan , Fiyonk Peçete Katlama videosuna buradan ulaşabilirsiniz.. 

Çiçeklik, Masa, Bank, Pembe Tabaklar : İkea

Peçeteler : Bim

Ekmeklik : Şok Market


***

Oğlum büyüdü ve evde arkadaş ağırlamalara bile başladı :) Yakın arkadaşı Ömür'ü misafir ettiğimiz bir günden kalma sofra..

İrmik tatlımın tarifine buradan ulaşabilirsiniz.. 

Tv Ünitesi, Masa : İkea

Ayna : English Home

İnekli Servisler : Yurtdışından

Peçete : Bim


***

Canım babacım bize sürpriz yapıp köyden gelmişti habersiz.. Onun için kurduğum akşam yemeği sofrasıydı bu.. Çok gülmeli eğlenmeli geçmişti.. Allah tekrarına kavuştursun inşallah..

Peçete : Bim

Ekmeklik : Eminönü'nden.. 



Bu peçetelikleri sevgili Arzu yapmıştı bana.. Instagram adresini kaybettim ama :/ Sevgili Arzu buralardaysan yorum bekliyorum linkini ekleyelim..


***

Anneciğimin mis gibi köy domateslerinden hazırladığı konservelerle yapmıştım bu menemeni.. Babam gelirken bir sürü şey getirmişti.. Bizim yediğimiz domatesler domates değil yazık taş gibiler insan köyden gelen ürünleri yiyince daha çok anlıyor..

5-6 büyük kavanoz yollamıştı annem hepsini bitirdik.. Öyle güzeldi ki.. 

Servis, Dantel Ekmeklik : English Home


Tabak : Kipa

Çay Bardağı Takımı : Lav

Çatal / Bıçak : Pink More 

Arkada gördüğünüz çiçekli minnak kaseler aslında mumdu :) İkea'dan neredeyse herkesin evinde bulunan pembe mumlardan.. Mumlar bitince bir güzel yıkadım şimdi sofralarımda kullanıyorum.. 


Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

*Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız yukarıdaki mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz..

14 Mayıs 2016 Cumartesi

İnanmam ben öyle şeylere hıh ! :)

www.tips-fb.com

Börekçinin dışarıdaki masalarından birinde oturuyoruz şimdi biz. 
Kaç gündür Emin'in alerjisi yüzünden hastanelerdeyiz dedik sofra falan uğraşmayalım börek yedirelim çocuklara..
Neyse bi araba geri geri gidip park ettiği yerden çıkmaya çalışırken bi amcayı ezecekti az daha..
Ben yerimden hopladım "Aiyy Yasin araba amcayı eziyoduu yardım edelim bi şey olmuş muuuğğ"
Yasin dedi sen dur.. 
Amcada bize doğru yürüyo bu arada. 
Direk göz hizasında biz varız baktığımızı da görünce şöyle dedi :
- Eziyodu beni ! Silahım olsa vururdum ! 😡

Gluk ! 🙄 
Direk masaya döndüm ben çocuklara baktım yiyorlar bi şeyden haberleri yok..
Yasin geçmiş olsun dedi.
Amca : Ne geçmiş olsunu kardeşim ! 😡 Eziyodu beni !

Haydaaaa Amca ruh hastası çıktı 🙈

Yasin'e baktım bi nevri döndü ama çaktırmıyo 😂ben de onu diyorum geçmiş olsun dedi 

Amca "inanmam ben öyle şeylere ! 😡" dedi ters ters baktı bize söylene söylene gitti 😂

Sonra biz 😆
Yasin : Ne dedi ?
Ben : İnanmam ben öyle şeylere dedi 🙄
Yasin : Neye inanmıyormuş ? 
Ben : Ne bilim geçmiş olsun dini bi şey mi ? Ona mı inanmıyormuş anlamadım 😆
Yasin : Sen benle yaşıt olacaktın dede ezseydi seni keşke derdim
Ben : Hişşttt Yasin çocuklar
Yasin : Demedim ama derdim dedim 😂

Geçende arabadayız teyzenin teki trafikte selpak satıyor.. Ben gene ay Yasiinnn yazık selpak alsana teyzeden dedim. 
Açtı bu camı parayı uzattı selpak alacak teyze parayı kapıp bi kaçtı 😂 

Ne selpak ne para üstü.. 

Napıcan sen selpağı dedi bi de ben şok teyze kendinden beklenmeyen bir performansla trafikte kayboldu 😂

Sonrası bana 2 saat nutuk 😂 
Sen üzül aşkım herkese sen yıprat kendini yok yere.. Yok o hastaymış yok bunun durumu kötüymüş yok berikinin başına şu gelmiş ona yazıkmış bu zavallıymış üz kendini sen ye kazıkları.. Bak üzüldüklerinin içinden ne çıkıyor her seferinde..

Hayır beni şu adama rezil etmelere doyamadı bu millet 😆🙈 

Hoşçakalın ;)

* Fotoğraf geçen yazdan kalma.. O günün kopmalık hikayesine de buradan ( tık tık ) ulaşabilirsiniz :)

10 Mayıs 2016 Salı

Ben yastığı yiyormuşum falan :)

www.tips-fb.com


Geçen diktiğim yastığım bitti.. 
Duruyo böyle ortalarda. 

Mutfaktayım ben şimdi içerden bi ses :

- Oşkom bono son mo yopton? 

Dedim gene naptım ? 

Bi baktım yastığım Yasin'İn elinde evirip çeviriyo ilk kez yastık görmüş gibi..

+Ay evet dedim ben yaptım
- Harika bi şey olmuş bu inanamadım.😱
+Sağol teşekkür ederim :) Ama yani niye bu kadar şaşırdın anlamadım. Çatı katı evde üçgen camlarıma dünyanın parasını isteyen perdeciye sinirlenip tülleri ölçüsüz, provasız elimde kendim diktiydim de bu kadar övgü almadıydım. Güzel güzel deyip geçmiştin.
- Yok yok bu muhteşem olmuş..

Dedim bu pulları ben diktim falan mı sandı acaba ? 🙄🤔

- Yalnız o pulları falan ben dikmedim ha bu böyle hazır bi kumaştı dört tarafını diktim ben sadece 
+ Biliyorum çok yeteneklisin ama çok güzel olmuş
- İyi peki madem haha var tabii biraz yetenek, güzel şeyler yaparım tabii şimdi hadi çok mütevazi olmayayım evet ben diktim bunu çok güzel olmuş di mi haha İlahi çok beğendin demek ☺☺☺

Derken şöyle bi şey dedi Yasin : 
+ Hafta sonu çalışıyorum ! 


Bööle bi ışık gördüm sonra.. 
Bi baktım Emin beni omuzlarımdan tutmuş sarsıyor.. Anne ! Anne kendine gel ! 

Yasin kaçmış ben yastığı yiyormuşum falan..

Tamam çocuğum geçti dedim.. Sakince yaptığımı koltuğa koydum düzelttim.. 
Çocukları yukarı yolladım..

Şimdi kolumu ısırcam 😑😑😑

Hoşçakalın ;)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Alexa

pint it