BAYRAMA ÖZEL İNDİRİMLİ FİYAT KAMPANYASI !

Ürünlerimizi görmek ve Memnun Müşteri Yorumları İçin Aşağıdaki Fotoğrafı Tıklayınız..
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ

21 Haziran 2016 Salı

" Sana komik bi şey diyim mi? :) "

www.tips-fb.com
Gün geçmiyor ki iyilik yapmaya çalışıp Yasin'in bana gülmesine sebep olmayayım :)

Bugün doktor randevum vardı.. Bazı sonuçlarımı doktoruma gösterecektim.. Neyse sonuçları gösterdim çıkınca dedik ki çocuklara hastanenin cafesinde bi şeyler yedirelim.. 

Ben dün gece hiç uyumadım uyku tutmadı.. Bir berjer koltuk olayımız vardı gece yarısı, okuyup gülmek isterseniz buraya ( Tık tık ) :) 
Yorumlarda espri yaptım çöpü düşünmekten uyuyamıyorum diye :) Sonra baktım hakkaten uyuyamıyorum.. Öyle durumlarda hiç zorlamıyorum kendimi kalkıyorum ayakta duramaz olana kadar iş yapıyorum.. Malum bizim ev canlı bir organizma.. Her dakika boyumca birikmiş yapılacak iş oluyor neyse ki.. Hiç eksiklik çekmiyorum bu konuda.. Bugün de maşallahım varmış bi 24 saati devirdim ayakta..

İşte dedik çocukları dışarda yedirelim de ben eve gidince uğraşmayayım vurup kafayı yatarım bir kaç saat..
Çocuklar yemeklerini yediler tam kalkıyoruz bizimkiler ilerledi en son ben kalktım masadan, az önce karşımdaki boş sandalyeye oturan kadın dönüp bana dedi ki ; 
- Lütfen masayı bana tutabilir misiniz ? Bi şuraya gidip geleceğim hemen.

Başka da boş masa yok.. 

- Tam kalkıyorduk bizde, falan diye geveledim ama kadın ısrarcı oldu :
- Lütfen.. Hemen geleceğim..

Tamam dedim ben de nolcak..

Yasin döndü bana noldu gelmiyosun der gibi baktı.. Otur Yasin dedim 2 dakika kadın rica etti masayı tutmamı gelecekmiş hemen.. 

İyi tamam dedi o da oturduk.. Yalnız kargoya yetişmem lazım benim bi de acelem var aslında.. Modarana'da bayram indirimi kampanyası var bu arada onu da araya sıkıştırayım :) Facebook için buraya ve ınstagram için buraya tık modelleri görmek için.. Instagram hesabım çalınmıştı yeniden sıfırdan başladım..

Bi de nasıl fenayım uykusuzluktan eve gitmeye can atıyorum ayakta uyuycam.. Neyse biz çekirdek aile her zaman ki gibi kendi curcunamıza döndük.. Rana acır cubur istiyo ciyaklıyo Emin o zaman ben de isterim diyo.. Ben hayır olmaz ben size kurabiye yaptım yok acur cubur falan almıycaz diyorum.. Yasin evet sağlıklı değil mis gibi kurabiye var falan "bana da bırakın hepsini yemeyin" "ay ben yaparım gene yaa ne demek" falan konuşurken konuşurken baya bi zaman geçti bana bi ayma geldi bi anda :))

Kafamı bi çevirdim.. 
- Yasin ?
-Efendim ?
- Sana komik bi şey diyim mi?
-Noldu ?

- Kadın dışarda başka masaya oturmuş çay içiyo afsjdjdljfld :))

Yasin'de döndü şok !

- o ne be ? :))

Valla kadın oturmuş huşuu içinde çay içiyo hiç bakmıyo bile bizim tarafa.. E gidelim bari dedik ay  hahaha şimdi bile gülüyorum halimize kendi kendime bilgisayar başında :))  

Ördek ailesi gibi peş peşe Yasin önde biz arkada, arkamıza baka baka çıktık cafeden.. Araba öyle bi yerde ki arabaya doğru giderken, kadını gözden hiç kaybetmiyoruz hatta yanından geçiyoruz biz hala kadına bakıyoruz kadın hiç oralı değil aaayy dağıldım :))

Arabaya bi bindik püskürttük artık kahkahayı :)

Yasin dedi aşkım sen iyilik yapma :) Bak sen bana söyle iyilik yapasın geldiğinde ben yaparım senin yerine :))

Geçen de bi amcadan fırça yiyip, selpak almaya kalktığım teyze tarafından çarpılmıştım ya hani yazısı burada ( tık tık )

Bu da böyle bi vukuatım oldu :))

Hoşçakalın <3



16 Haziran 2016 Perşembe

ÇAY / KAHVE SUNUMLARIM 4 ve KOLAY KURABİYE TARİFİ :)

www.tips-fb.com
Şu çay/kahvesizlik olmasa sürekli oruç tutabilirim sanırım :) 

Ramazan ayında beni en çok zorlayan çay içememek oluyor.. Çay tutkunu olmak öyle bir şey ki bunu sadece çaysız yapamayanlar anlar.. Resmen hayata buğulu bakıyorum içmediğim zaman.. Kahvesiz de yapamam ama çayın tadı başka :)
Çayla kavuşunca gözümün önündeki perde kalkıyor.. 

Ve gün içinde en keyifli anlarım çay kahve içerken kendime ayırdığım küçük zaman dilimleri :)

Çayınızı, kahvenizi aldıysanız, ki ben aldım :) sunumlara başlayalım..


Bu fotoğrafı sokaklarda geçirdiğimiz güzel gün ve fırça yediğimiz amcalarla hatırlıyorum haha :) Hikayesini buradan okuyabilirsiniz : Tık tık 

Çatal / Kaşık : Pink More

Tabak : Annemin çeyizinden kalma

Bu keki de çok seviyor ve sık sık yapıyorum.. Tarif vermemişim blogda ilginç.. Bir ara yazayım.. 


***
9 yıl görüşmediğim arkadaşım vardı hani :) 

Yıllar sonra buluşmamız sonrasında bize/eve ilk gelişiydi.. Kurabiye yapmıştım kahvelerimizin yanına.. 

Tarifini burada bulabilirsiniz : Tık tık 

Masa / Bank Takımı : İkea


***
Sevgili eşimle film keyiflerimizden biri.. 

Aynada kolu çıkmış çekilsene dedim çekerken : sönön gözlöğönö sölöyöz bördö ! diye çemkirdi bana :)

Nostalji oldu bu kare bana :) 
Burası şimdi çocuk odası oldu ben yukarıya taşındım malum.. Ne yoruldum amaaa.. Bazen bu değişiklik sever bünye beni çok yoriii

Tv Ünitesi / Tabure : İkea 

Dantel Örtü / Ayna : English Home


***

Yine arkadaşımla hasret giderdiğimiz kahve keyiflerimizden biri.. Bu bize 376574539549. gelişi falan :) 
Birbirimize tekrar kavuşalı 2 ay kadar ancak oldu ama milyon kere görüştük.. Maşallah deyin.. :) Arayı kapatmak lazım tabii boşa geçmiş yıllarımız var ayrı ayrı.. 


***

Yine yukarda bahsettiğim kekten yapmıştım :) Çayımda var ama unutmuşum fotoğraflamayı zira ben burada size güzel panomu göstereceğim..

Modarana'dan da müşterim sevgili Seda bana bu güzel panoyu işlemiş.. Instagramdan fotoğraf gönderdi önce bayıldım sürprizine.. Buraya da ne kadar uymuş değil mi ?  Hiç başka yer aramadan direk buraya astım.. İlk kez gördüm arkasına özel bir malzeme koymuş çift taraflı bantla kolayca tutturabildim.. 

Siparişte alıyor yayınlamam için göndermedi bana ama içimden geldi.. Beğendiyseniz başka çok güzel işleri de var.. Seda'ya buradan ulaşabilirsiniz : Tık tık 


Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Zaten 7/23 senle beraberiz :))

www.tips-fb.com
Emin bu gece sahura kadar oturmak istedi..
İzin verdim ben de..
Çay yaptım kekte koydum tepsiye çıktım yukarı yanlarına..
Tv8'de Adem Güneş Hoca ya denk geldim açtım.. Dinliyoruz üçümüz..
Adem Güneş diyor ki ; anne babalar el ele tutuşsun çocuğun yanında, başlarını birbirlerinin omzuna koysunlar.. Çocuk bu sevgi ortamından keyif alır..
Ben de Yasin'in elini tuttum gülerek oğlum keyif alıyo musun şu an dedim :)
- Yüzde elli keyif alıyorum anne, dedi gözlerini devire devire..
- Aaaa neden ?
- Biz babamla vakit geçirme planı yapmıştık maç seyredecektik çünkü sen geldin sonra.. zaten 7/23 senle beraberiz..
- ????!!! Gülmem suratımda dondu..
***
Bunları aldı bi gülme..
Sen ben bi bozul bi bozul..
7 / 24 o bi kere ! diyecek oldum..
Sonra dedim neyse çocuum bu benim laf sokmiim şimdi :))
Kekimi yerken öyle demiyodun ama eşek sıpası dedim.. Elim tersinden alnımda, sağ omzum düşük, Hülya Koçyiğit edasıyla yan yan odadan çıkarken :
- İstenmediğim yerde bi dakka daha durmam, dedim.. Gidiim de blogumda, facebook sayfamda kızlar beni bağrına bassın dedim.. Onların dizlerine kapanıp höyküreyim kafamı okşasınlar dedim..
Ohooo çoktan maç açmışlar bizimkiler.. Yasin pis pis sırıtıyo falan..
Kızım bi büyüsün görürsünüz siz. Ana kız Avm'lerde gezerken biz makarna falan haşlar yersiniz artık :)
Nihahaha
Gerçi kız babasına oğlandan daha düşkün böhüüü hııırrrrr !
Hoşçakalın <3

14 Haziran 2016 Salı

"FİLM TAVSİYESİ : Stepford Kadınları" VE " Çatı Katı'nın Evi Hayatı, Kamera Arkası Postları :)

www.tips-fb.com



Bi 10 yıl kadar önce seyrettiğim bu filmi, bu kez farklı bir bakış açısıyla seyrettim..

Konusu sosyal medya değil ama şu zamanda özellikle sosyal medyada sürekli bize pompalanan "mükemmel anne/mükemmel eş/mükemmel ev kadını" olma durumunu filmle bağdaştırabiliriz.. Anlamak isteyene güzel mesajlar veriyor bence :)

Ben de bu yalan sanal dünyaya hizmet ettiğimi, uzaktan mükemmelmişim  gibi göründüğümü ve bir çok kişiye kendini kötü hissettirdiğimi farkettiğimde "Çatı Katı'nın Evi Hayatı Kamera Arkası" postları hazırlamıştım hatırlarsanız :) 

Aşağıdaki linklerden bu yazıları görebilirsiniz..







Velhasıl, sosyal medyayı özellikle ınstagramı düşünerek seyredin derim :)


Nicole Kidman'ın buradaki saç modeline bayıldığımı ayrıca belirtmeliyim.. 


Hoşçakalın <3

Diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 Haziran 2016 Perşembe

DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN 10 GİYİM KURALI

www.tips-fb.com





Bu yıl özellikle hasretle beklediğim yaz nihayet geldi.. Bugün oğlumun yüzme kursunda büyük havuza geçen ilk öğrenci olma başarısı sebebiyle hevesim daha bir arttı :)

Bu yaz çocukları bol bol denize, havuza götürmeyi planlıyorum.. Hayalim onlar gülüp eğlenirken okuduğum kitabımın üzerinden onlara bakıp gülümsemek :)

Kızım için şöyle etekli fırfırlı bir çocuk mayosu arayışı içindeyim.. Mayo seçimi üzerine yazılmış bu yazı dikkatimi çekti ve her kesimden okuyucunun bulunduğu blogumda yer veriyorum..

10 giyim kuralına gelince, hepsini uyguladığım için kendimi tebrik ettim :) Sizlerde bir göz atın..


Keyifli Okumalar <3


Sahile Gitmeden Önce Doğru Mayoyu Seçin


İşte beklenen günler geldi! Sizi bilemem ama benim için her günün bayram tadında olduğu güneşli günler sonunda kapıda! Kısa bir süre içinde de plajlara doğru ilerlemeye başlayacağız. Tabii ki öncesinde alışverişe çıkıp, mayomuzu yenilemek gibi önemli bir görevimiz var.


Yıllarca umarsızca yiyip yine de bikini giyebilme lüksüm bu yıl sona erdi. Dürüst olmam gerekirse bütün bir kışı çılgın gibi abur cuburla geçirdikten sonra bunu hak ettim! Artık mayo bakıyorum, hem de en doğru mayoyu! İnternette araştırırken “Mayonuzu Yenilemeden Önce İncelemeniz Gereken 8 Mayo Modeli” yazısıyla da karşılaşınca hazine bulmuş gibi sevindim. Ne de olsa mayo mevzuunda yeniyim.


İlk olarak vücut tipine uygun mayo seçmek gerekiyor haliyle. Örneğin beliniz kalınsa ince göstermek için şeritli mayoları tercih ederken göğüsleriniz küçükse püsküllü mayolarla orantı sağlayabilirsiniz. Her renkten ve her desenden mayo olduğundan seçeneklerin inanılmaz fazla olduğunu söyleyebilirim. Öyle ki zayıfladığımda da bundan sonra mayo almaya devam edeceğimden eminim.


Düz renk mayolarda siyah rengi tercih edebileceğiniz gibi farklı renklerle de en az siyahta olduğu kadar ince ve şık görünebilirsiniz. Bununla beraber düz renklere demin de belirttiğim gibi püskül gibi detaylar katıldığında mayoların bambaşka bir boyuta taşındığını söyleyebilirim. Mayonuzu elbise gibi giymek ve şık görünmek için fırfırlı modeller resmen çölde vaha. Şahsen ben alışverişe çıktığımda mutlaka bu mayolardan deneyeceğim.


Bu sene dikkat çeken modeller arasında hayvan fotoğrafı olan baskılı olanlar da mevcut. Biraz haşin görünmek isteyenlerin vahşi hayvanları tercih ettiğini ama daha sakin görünmek isteyenlerin ise şirin hayvanları mayosunda taşımak istediklerini bu yazı sayesinde öğrendim. Değişik bir tarz denemek isterseniz göz atmadan geçmeyin derim.


Her şey bir yana mayolara dantel detaylarının eklendiğini biliyor muydunuz? Bir vintage tutkunu olarak hepsini denemek istediğimi belirtmem lazım! Bu modellere ek olarak her yıl bambaşka şekilde aramıza katılan mayokinilere selam vermeden olmaz! Etnik desenlileri çok hoş görünürken, turkuaz renklilerinin de tercih edileceğine hiç şüphe yok.

Son olarak mayoların yanlarına, sırtlarına ya da farklı yerlerine tüller eklendiğini biliyor muydunuz? Ben şahsen yeni öğrendim, hemen araştırmalara başladım, bulduğum anda alacağım! Tok geçen kış dönemimi yazın şık geçirmemi sağlayacak fikirler veren bu infografik benim için çok faydalı oldu, bu görseli hazırlayan Hepsiburada'nın moda ekibine kadar teşekkür etsem az bence!

28 Mayıs 2016 Cumartesi

5 YIL ÖNCE :)

www.tips-fb.com

Facebok sayfamda eski yazılarımı okuyordum nostalji yapıyorum böyle bazen :) Bir kaçını da sizlerle paylaşayım dedim..

bakınız 5 yıl önce Rana henüz karnımdayken nelere gülmüşüz birlikte :)

Keyifli okumalar <3

******

ayyyy yerle bir oldum Yasin'e gülmekten :)) sabah 7'de benden önce kalmıştı "nasıl kalktın sen ben kaldırmadan yaa ?"dan açıldı konu gördüğü rüyasını anlatıyo 
"aşkıım rüyamda kıyamet kopuyordu ! bi göktaşı var beni kovalıyo bende hem kaçıyorum hemde ellerimi toprağa vuruyorum Allah'ım abdestsiz gidicem teyemmüm alıyım bari diye...unutmuşum da nasıl alınıyodu teyemmüm hem koşuyorum hem habire eğilip ellerimi toprağa vuruyorum ! "
:)))

***
Emin akşam dehşete kapılmış bi halde yanıma koştu :
-anneee ben yırtılmışım !
baktım parmağının derisi kalkmış hafiften 

***

Emin : anne yarın okulda "foklar" oynayacak mıyım ? 
:))

***

bi yandan yemek yapıyorum bi yandan aklımdan bi dünya şey geçiyor bu esnada Emin terasın kapısıyla oynuyor elini sıkıştıracak.. aklımı toparlayıp "yapma etme" diye bi cümle kuramadım.. e acilde bi durum uyarmam lazım.. döndüm bi hışımla refleks olarak ağzımdan şöyle bişey çıktı :
"höyytt !"

Emin'den cevap : sana höyyt !

ayyyy dağıldım yemin ediyorum gözlerimden yaş geldi :))))

***

yürürken kafasına yastık düşen başka bi bahtsız daha var mı yoksa böyle absürdlükler hep benim kocamın başına mı geliyo merak ediyorum ? 

 
bi saattir gülüyorum var ya "o ne lan kafama yastık düştü!" ayyyy dağıldım :)))

***

Yasin üzerinde masaj aleti, bilgisayar, telefon, bir adet ayıcık, çeşitli kremler ve İkea kataloğu olan yatağı görünce şöyle dedi : 

-arabayı da buraya parketseydim ben..
:))

***

Yasin'le birbirimizi bozma uğraşındayız Emin'e soruyoruz :
-anneni mi çok seviyosun oğlum babanı mı ?
Emin : kardeşimi !

evet..güzel oldu karşılıklı bozulmuş ebeveynleriz şimdi..kendimiz kaşındık 


***


artık domatesi falan Yasin'in köydeki müşterisinden alıyoruz.. bahçe domatesi yani bende habire meyve gibi yiyorum bu yüzden..Yasin beni her görmesinde elimde domates var.. bu gece artık dayanamadı 
-aşkım salça doğurmandan korkuyorum..
 :))


***

rüyamda bi kadın bana saldırıyordu mektup açacağıyla.. ucu da minnacık bişey açacağın..
gerizekalı onu bana komple soksan ne kadar canımı yakabilirsin ? başka bişey bulamamış :)) sonra ben dedim ki "bak ben hamileyim bana bişey olursa Yasin senin ağzını burnunu kırar" 

öyle deyince kaçtı hahahahha ayy koptum neydi o öyle yaa ?? :))

Hoşçakalın :)


26 Mayıs 2016 Perşembe

BANYOLARINIZ veya ÇEYİZİNİZ İÇİN SÜSLÜ SABUN NASIL YAPILIR ?

www.tips-fb.com
Arkadaşımın ablası ona çeyizi için kadife bir kutu yapmış.. Banyoda kullanmayı planlıyor içine havlular ve süslü sabunlar koyacaktı.. Bunun için havlu aldık geçen dışarı çıkmamızda.. O esnada süslü sabunda alacaktık bana gereksiz pahalı ve basit geldi ordaki sabunlar.. Ben yaparım sana almayalım bunları dedim.. 
Ve ilk sabunu geçtiğimiz günlerde süsledim.. Farklı renklerde süslemeye de devam edeceğim.. 

Yazısını hazırlayana kadar yeni modeli yine ilk olarak ınstagramda paylaşırım bugün yarın :) 

Buradan bakabilirsiniz  : https://www.instagram.com/catikatiilkay/


Yapılış aşamaları oldukça kolay.. Sizler içinde fotoğrafladım..

İlk olarak yuvarlak sabun aldım marketten.. Duru marka buldum.. Farklı renkleri de var pembe, yeşil gibi. Ben beyaz tercih ettim..

Evde arta kalan kumaşlar veya tül parçaları kullanabilirsiniz bu iş için.. Benim İkea tüllerimden artan parçalar yine devredeydi :)

Sabunun boyuna uygun yuvarlak bir tabakla tülü kestim.. 



Daha sonra aşağıda gördüğünüz şekilde iple kenarlarını geçtim.. Daha rahat görmeniz için siyah iple fotoğrafladım ama ben beyazla yaptım yaparken.. 

Sabunu ortaya koyup ipi büzdürüp, üstünü dikerek sabitledim.. 


Yine arta kalan parçalardan şerit halinde siyah bir tül kestim.. Fotoğrafta gördüğünüz şekilde ucundan teğelledim.. Yine rahat görmeniz için beyaz iple fotoğrafladım.. Ama ben siyah iple diktim.. Daha sonra ipi büzdürüp dikerek yuvarlak bir görünüm elde ettim.. 



Ve ilk fotoğraf gördüğünüz şekilde sıcak silikonla siyah tülden yaptığım parçayı sabuna sabitledim.. Ve elimdeki broşluk parçayı sabunun üstüne silikonladım..

Bu kadar.. Arkadaşım çok beğendi.. Sizlerde bu adımları takip ederek banyolarınız veya arkadaşım gibi çeyiziniz için güzel sabunlar yapabilirsiniz..

Hoşçakalın :)



YAZLIK PÜSKÜL ŞALLAR ve BAŞTA DURUŞLARI :)

www.tips-fb.com
3 ÜRÜNE KARGO BEDAVA TÜM EŞARP ve ŞAL MODELLERİ İÇİN GEÇERLİDİR.. 

YAZLIK PÜSKÜLLÜ ŞAL Terletmez, İç göstermez, ütü gerektirmez.. 

✅ TEK SEFERDE KOLAY ŞEKİL ALIR.. BOZULMA YAPMAZ. OLDUKÇA ŞIK DURUR . Onlarca farklı şekilde bağlanabilir

✅ Bu ürüne çok daha yüksek fiyatlarda rastlayabilirsiniz .

Etiket fiyatı olan 55 TL yerine İndirimli fiyatı 25 TL'den satışta

Tüm sorularınız için mail atmaktan çekinmeyin..
catikatiilkay@gmail.com

Türkiye'nin her yerine gönderim yapılır, 
İstanbul içi bazı semtlere ücretsiz kargo/kapıda ödeme hizmetimiz vardır :) 
Bu semtleri hemen aşağıda görebilirsiniz..  
Bunun dışında ödemelerimiz banka havale, eft veya direk postaneden yatırma şeklinde.. 

Burada henüz olmayan tüm yeni modeller için, ınstagram hesabıma buradan  : http://instagram.com/modarana
Facebook sayfama buradan : https://www.facebook.com/catikatimodarana
ulaşabilirsiniz..

* İstanbul içi kargosuz teslimat/ kapıda ödeme imkanı sunduğumuz ilçeler :
✅ Esenyurt
✅ Avcılar
✅ Beylikdüzü
✅ Beykent
✅ Yakuplu
✅ Bahçeşehir
✅ Esenkent
✅ Büyük Çekmece
✅ K.Çekmece ( Tamamı )
✅ Sefaköy
✅ Florya
✅ Yenibosna
✅ İhlas Yuva
✅ Bahçelievler
✅ Şirinevler











23 Mayıs 2016 Pazartesi

MUTFAK DEKORASYONU : Ocak Arkası Kötü Görüntüden Nasıl Kurtuluruz ?

www.tips-fb.com
Mutfakta yapmayı düşündüğüm bir uygulama var  postunu yazana kadar ınstagram'da yayınlarım demiştim hani.. Onu gerçekleştirdim geçen gün.. 

Bir şey daha var yaptığım / yapılışını fotoğrafladığım :) Yine ınstagram'da görebilirsiniz ben postunu hazırlayana kadar.. https://www.instagram.com/catikatiilkay/

Hayatım boyunca her koşulda yaşadığım yeri bi şekilde güzelleştirmeye çalıştım.. Bir de tembel olmasam ne işler başaracağım..  Ama bir şeylere karar vermekle yapmak arasında aylar hatta bazen yıllar geçiyor..

Bu fikir bu eve taşındığımızdan beri yani bi yaklaşık 2.5 senedir aklımda.. O zamandan beri şu aşağıdaki çirkin görüntüye bakarak yemek yapıyorum.. E artık yeter dedim.. 


Sonuç böyle oldu.. 


Üstelik sadece bu da değil, ocağımın tüm düğmeleri kırılmış yarım yarım duruyorlardı :) Onları da yeniledim.. 

Gelelim ocak arkası görüntüden nasıl kurtulduk..
Çok basit..

Buradaki postumdan  hatırlayacağınız plastik örtüyü bu iş için kullandım.. Herhangi desenli bir kağıt, tüllerinizden arta kalan parçalar, kumaş, defter kabı vs. yani herhangi başka bir şey de olabilir.. 

Örtüyü cama tutturmak içinde çift taraflı bant kullandım.. 


Benim malzemem plastik olup kağıda vs. göre daha ağır olduğu için alt ve üstten koli bantıyla da destekledim..


Yapıştırmadan ölçüp biçmekle uğraşmadım.. Direk ocağın üzerinde kenar fazlalıklarından kurtuldum..


5 dakika kadar sürdü sadece :)

Hoşçakalın..


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it