18 Ağustos 2014 Pazartesi

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 25 :)

www.tips-fb.com
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Hemen arkamda açık olan televizyondaki adrenalini yüksek film beni seyret derken ve hemen karşımdaki açık pencereden içeri içeri süzülen damlalar "yok bırak onu çık terasa ıslan" derken ben ikisinede kulak tıkayıp sizler için post hazırlamayı tercih ediyorum..

çık tıtlıyım di mi ? :)

Evet evet biliyorum çok tatlıyım mersii mersiii :) ve evet şu aşağıdaki halimden 5 kilo eksiğim hi hi hi

bi şey yapmadım az yedim abartmadım sadece ama 5 kilo verip sabitlendim..oysa ki 2-3 kilom daha vardı.. arada üzgün zamanlar geçirdiğimde ani birer,ikişer kiloluk düşüşler yaşasamda ortalamam 57.. bu fotoğrafta 62 kiloyum bi ara ipin ucunu kaçırmıştım.. ve bu elbiseyi yırttım :) evet sırt kısmı kollarından yırtılmıştı bu fotoğraf sonrası.. ben bunu Rana'nın beni çok zorlayıp peşinden koşturmasına bağlasamda o zaman yoo dostum yooo irileşmemdi buna sebep..
o zaman kendi gözümden kendimi böyle görmüyordum.. şimdi fotoğrafa dehşete düşmüş gibi bakıyorum..duruşum bile ne kadar özgüvensizmiş baka bak.. yani kilo aldım dediğinizde yok canım iyisin diyenlere inanmayın :) aldım diyorsanız almışsınızdır..

Aslında fotoğrafa yazmayı düşündüklerim bunlar değildi.. hani bu elbiseyi pembe şalla takmıştım ya tık tık buraya bu kez mavilerle kombinledim diyecektim fotoğrafı unutmuşum kalmış.. e 5 kilo fark oluncada bu zaman zarfında cümleler böyle oluverdi..

şalımın duruşunu sevdim bi de burda.. şallarımıza iğne takıyoruz değil mi fıstıklar ? bonelerimizi takıyor muyuz diye sormama hiç gerek bile yok zaten biliyorum :)


Rana'ya yaz başından beri ayakkabı bakıyorum demiştim daha önce.. bazılarını fotoğraflamıştım gördüklerimin.. 2. sıradaki favorim.. nerde baktığımı unuttum yalnız bunları :)


Bu ZaraBaby ama :) 
bayramda aldığımız sandaletleri beğenmeseydim ilk olarak 2. seçeneğim buydu..


Yeni takı askılığım..

Emin'le babası evde olmayıp canımız sıkıldığı zamanlarda Rana'yı giydirip süsleyip seyrettiğimiz doğrudur :) o bizim oyuncak bebeğimiz.. her şey Rana'nın bileziklerimi ele geçirmesiyle başladı.. sonra biz bu fotoğraftan sonra epey sapıttık :) bi ara bütün takılarım Rana'nın üstündeydi ve o çok mesuttu bu durumdan.. 
o yaka kolyeyi kafasına kendi geçirdi.. farklı bi tarzı olacak kızımın sanırım.. yakıştı ama yani fena olmadı.. klınızda bulunsun yaka kolye deyip geçmeyin kafada da güzel oluyor.. yani biz yaptık oldu :)


Kışlıkları tekrar düzenleyen masum köylü :)

Geçenlerde bu işe giriştim.. bu gördüğünüz küçük bir kısmı..bu oda bu haliyle bi toparlandı sonra bi posta daha bu hale girdi.. başardım ama altından kalktım yani :) mis gibiyim şimdi..


Sıklıkla karşılaştığım soru olan "Yatağın bazalı değil , devasa, bütün duvarı kaplayan bir dolabında yok kışlıkları nerede muhafaza ediyorsun' un cevabı işte bu.. yeri gelmişken cevaplamış olayım..
bu kutularda saklıyorum.. bunlardan 4 tane var.. artık 4 tane.. 2 taneydi.. bu çiçekli olanlarda aramıza katıldı geçenlerde..normal karton kutum vardı iki tane.. onları attım bu çiçekli kutulara yerleştirdim içindekileri..

evde fazlalık ya da kullanmadığım hiç bir şey tutmama huyumun faydaları.. kışlıklarımız/küçülenlerimiz vs. sadece 4 kutuya sığıyor.. her yaz başı kışlıklar , kış başı yazlıklar eleniyor.. giyilmeyenler satılıyor veya verilecek yerlere gönderiliyor, ev hafifliyor.. öbür türlü ben darlanıyorum.. evde sürekli sirkülasyon olmalı.. ve gerçekten kullanılmayacak hiç bir şey satın alınmamalı.. firma hediyelerini bile kullanmayacağım bir şeyse kibarca geri çeviriyorum.. kabul ettiklerim hep kullanabileceğim şeyler :)

Bu Rana'nın dolabı.. 
Rana ve Emin'in küçülen veya henüz büyük giymeye sıra gelmeyen kıyafetleri bu kutunun içinde.. bu kutuları seviyorum hem depolama sorununu çözüyor hemde odanın dekorasyonuna uyum sağlıyor..


Çocukları mutlu etmek aslında çok kolay :)

Fotoğraf yaz başından ama oyun sıklıkla tekrarlanıyor bizde.. bu benim bilgisayarımın ekranının , salona belli bir saatten sonra direk giren güneş ışığının     aiyyyyyyyyyy bu cümleyi toparlayamayacağım :))
yani şöyle, bi saatten sonra güneş direk salonun içinde bizim.. o zaman bilgisayarı yere koyunca kapağına çarpan güneş ışığı duvara yansıyor böyle bir görüntü oluşuyor ve ben kapağı açıp kapatarak bu ışık hüzmesini hareket ettiriyorum.. bizimkilerde çığlıklar eşliğinde yakalamaya çalışıyorlar.. koltuk doğduğuna pişman oluyor bu esnada tabii o kısma hiç girmeyelim :)


Bir süredir size doğru cümlelerle tavsiye edebilmek üzere Klorane Ürünleri ni deniyorum.. aslında denemeyi geçtim kremi bitirdim sayılır , şampuanı da yarıladım bile.. bakalım memnun kalmış mıyım ? :)


Bir süredir saç dökülmesi sorunu yaşıyorum.. öyle aman aman bi dökülme değil.. normalin biraz üstüne çıkıp uzun uzun saçlarımı yerlerde görüp sinir olma seviyesinde bi dökülme.. evde yerde saç, kendi saçım bile olsa katlanamadığım şeylerden biri..
Serenay Sarıkaya reklamı misali Yaz güneş kızlar ve ben.. demek istesemde yaz güneş teras şişme havuz çocuklar ve ben.. yüzünden saçlarım biraz yıprandı :) dökülmeyi buna bağlıyorum..
 işte bu sebepten, beni Klorane Ürünleriyle tanıştırmak istediklerinde saç dökülmesi için olan çeşidini rica ettim..
ve inanamadım.. neden bilmem aslında saç dökülme önleyici şampuanlara bi önyargım var.. Yasin'in kullandığı şampuanda dökülmeyi büyük ölçüde azalttığında şaşırmıştım.. kendimde de öyle oldu :) sanki dökülecekse dökülür şampuan etki etmez gibi geliyordu.. ama artık bu dökülme için denediğimiz 2. ürün.. fikrim değişmiş durumda.. huzurlarınızda saç dökülmesine karşı olan şampuanlara itibarlarını geri iade ediyorum.. okeeeyy okeeeyy işe yarıyorsunuz tamaamm..
şampuanı kullanmaya başladığımda ilk dikkatimi çeken kokusu oldu.. öyle güzel kokuyor ki.. erkek traş losyonu gibi :) böyle bitkili falan bir kutusu olunca insan böyle bi koku beklemiyor, hatta hiç koku beklemiyor.. ve hatta Yasin sen şampuan olduğuna emin misin ? bana traş losyonu göndermiş olmasınlar desede şampuanıma el koymasına izin vermedim..
Şampuanla en başından beri anlaştık yani ama kremi ilk kullandığımda hayal kırıklığı yaşadım.. nasıl derler türkçede ? :) böyle saç kremini saç uçlarıma boca edip vıcık vıcık kreme bulanmaya alışık olduğumdan mıdır nedir krem ilk başta bana saçımdan akıp gitmiş gibi geldi.. saçımda yokmuş gibi.. sonra ben bi kere daha kullandım kremi az oldu herhalde diye ama benim normalde kullandığım kadar miktarda bi krem kullansam krem 2-3 kullanmada bitecek.. bi yandan da kendi kendime de söyleniyorum "cık olmadı bu krem" diye.. bu düşüncem tepemde havluyla 1 saat kadar dolaştıktan sonrasına kadar sürdü.. sonra havluyu bir çıkardım.. saçlar pat diye önüme düştü.. yok artık bu kafa benim değil ! şampuan reklamındayım.. bi de olmadı diye fazladan sürdüm ya kremi saçlarımın Rana'nın saçlarından hiç bi farkı yok.. elimden kayıp düşüyorlar..
hahaha noldum ben böyle ya diye dolaştım 1-2 gün saçlarımı savura savura :)
daha makul miktarda kullandım artık kremi.. boca etmeye gerek yokmuş.. saç tellerim inceldi resmen.. velhasıl denedim ciddi anlamda memnun kaldım.. şimdi kendi şampuanı biten Yasin'den korumaya çalışıyorum şampuanımı.. neyse ki krem sürecek kadar bi saçı olmadığı için kremime salça olamıyo hihihi :) 

Şampuandan salataya geçiyorum.. boşuna "Her Telden.." koymadık bu postların adını :)

Bilakis Marmara Forum'da.. yolunuz düşerse bi salata ısmarlayın kendinize beni anarak.. benim gibi sadece salata yiyerek yaşayabilecek tiplerdenseniz bayılacaksınız.. ben bir süredir hasret kalmıştım.. babamlar memlekette olduğu için çocukları onlara bırakıp sık kaçamak yapamıyoruz Yasin'le.. çocuklarla dışarda bişeyler yemek "anneee su" anneee peçete" anneeeee anneeeee anneeeee piştt annneeeeeee şeklinde geçtiği için salata mı yediiimm salata mı beni yediiiii çok anlamasamda özlemişim iyi geldi..babamın dönüşümüz kasımı bulur demesi üzerine anneme seslenmek istiyorum izninizle..

Anneeeeaaaaaaa çabuk dönün eve ühühühühü 
sıkılmışsındır sen orda yani ondan babamı ikna edersin..yoksa benim gezemiyor olmamla hiç alakası yok.. ciddiyim :P


Bir trip anı..

O Miki'nin altında Rana var.. napmıştım bişe yapmıştım gene ama.. küstü mü bana çıkmıyo battaniyenin altından.. bi dizi vardı neydi o ya ? annesini tehdit ediyordu kız, bak nefesimi tutarım haa diye.. bizimki de böyle diyecek sanırım : bak battaniyenin altına girerim haaaa 
:) 


Çiçet potlayan Rana

Son günlerde en keyif aldığımız şey çiçet potlamak.. eline de nasıl yakışıyor kız zerafeti işte.. potlayıp potlayıp bana getiriyor. "anne bat çiçet potladım" 
potla kızım potla :)


3 boyutlu görüntüyle ilk kez tanışan Rana :)

 Allah'ııımmm bizi gülmekten yerlere yatırdı :) bu fotoğrafın devamı var kare kare.. hatta videosu da var babası izin verir belki bi gün yayınlarım koparsınız Rana'nın haline :)
Şimdi 3 boyutlu görüntüyü tanıtmak için bir kısa film var televizyonda.. bir kır düğünü sanıyorum her yer envai çeşit yiyecek dolu sonra kavga ediyorlar ve herkes birbirine yiyecek atmaya başlıyor o kadar komik ki :) adam pasta atıyor mesela o pasta ekrandan çıkıyor direk suratına yapışacak gibi böyle bi geri çekiliyorsun haha :) donutlar çıkıyor yine ekrandan Rana elini uzatıyor tutmaya çalışıyor falan :) havuza düşüyorlar sular üstüne sıçrıyor böyle bi eğiliyorsun süper yaa :)

Burda koca bi pasta ekrandan çıktı Rana'ya doğru geliyor :)) bu fotoğrafın devamında Rana babasının arkasına saklanıyor :)
ben 3 boyutlu film çok seyretmiştim içinde gibisin filmin ama bu ekrandan dışarı bi şeyler çıkmasını bende ilk kez gördüm çok hoş yaa.. başka bir kısa filmde adam bizr vazo gülü atıyor ekrana doğru yine çıkıyor onlar ekrandan gözünde gözlük varken.. yakalamaya çalıştım falan hahah harikaydı :) 

bu arada kıştan kalma bir fotoğraf değil hihi.. bi ara kavurucu sıcaklarda bile böyle giyiniyorsu Rana şimdi bıraktı neyse ki.. ağlayasım geliyordu bu haline :)


Herkese Sevgiler :) 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



11 Ağustos 2014 Pazartesi

STOK GÜNCELLEME / YENİ EŞARPLAR :)

www.tips-fb.com
Bazıları hala eksik olsa da stoklar güncellendi ,tükenenler yeniden geldi , yeni modeller eklendi ve eklenmeye devam edecek..
Grup grup eşarplarla ilgili bilgiler hemen aşağıdadır..Önce modellerin toplu fotoğraflarını , sonra açık hallerini göreceksiniz.. Ekstra sorularınız için mail atmaktan çekinmeyin :)

catikatiilkay@gmail.com

Eşarplara özel ınstagram hesabıma buradan ulaşabilirsiniz : http://instagram.com/modarana

*********************************************************

EMPİERRE MARKA TWİLL GRUBU.. 

Kayma yapmaz , tok durur ,kolaylıkla şekil alır.. en çok satılan modellerdir.. Buradaki ( tık tık )kombinimde kullandığım eşarp modelidir.. 
Fiyat konusunda iddialıyım..
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi banka havale /eft / bankamatik veya postaneden yapabilirsiniz.. 
Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz..



ASMİRA MARKA TWİLL GRUBU.. 

Kayma yapmaz , tok durur ,kolaylıkla şekil alır.. en çok satılan modellerdir.. 
Fiyat konusunda iddialıyız..
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi banka havale /eft / bankamatik veya postaneden yapabilirsiniz.. 
Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz..








SEDEF MARKA TAFTA ŞAL GRUBU

 Çift taraflı kullanılır. iki ayrı şal gibi..yazın kullanım için ideal , ince ipekli kumaşa sahiptir.. 
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi banka havale /eft / bankamatik veya postaneden yapabilirsiniz.. 
Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz..


SEDEF MARKA KARE ŞAL EŞARP GRUBU

Çift taraflı kullanılır. iki ayrı eşarp gibi..yazın kullanım için ideal , ince ipekli kumaşa sahiptir.. Normal eşarp boyutlarından bi tık daha büyüktür.. 
Eşarplarınız özenle hazırlanmış hediye paketi ile gönderilir.. Ödemelerinizi banka havale /eft / bankamatik veya postaneden yapabilirsiniz.. 
Bilgi için catikatiilkay@gmail.com ️️adresine yazabilirsiniz..


*****************************************************











ASMİRA SARMAŞIK DESEN










































Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU