Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

29 Haziran 2009 Pazartesi

eşarp bağlama şekilleri

www.tips-fb.com
BURADAKİ MODELLERİ HARİCİNDE DİĞER EŞARP VE ŞAL BAĞLAMA POSTLARI İÇİN LÜTFEN AŞAĞIDAKİ BAĞLANTILARA TIKLAYINIZ..

Günlük Eşarp Bağlama Modeli (Eşarp Nasıl Bağlanır ?Twill Eşarp Nedir ? Eşarbın Düzgün Durmasını Ne Sağlar ? Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım ):
http://babyh23.blogspot.com/2010/08/cati-kati-sakinlerinin_14.html

Şal Bağlama Modeli (Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım )Post 1 :
//babyh23.blogspot.com/2012/10/sal-baglama-modeli-sal-nasil-baglanir.html

Şal Bağlama Modeli (Fotoğraflı Ayrıntılı Anlatım )Post 2 :
http://babyh23.blogspot.com/2010/12/sal-baglama-modelleri-pashmina-ve-sifon.html

1.model bu

yapılış aşaması : ilk önce eşarbı normal bağladığımız üçgen şekilde değilde dikdörtgen olacak şekilde katlıyoruz.
her zaman yaptığımız gibi iki ucu eşit olacak şekilde iğneliyoruz...

fotoğrafta görüldüğü şekilde iki ucundan tutarak (ben resim çekebilmek için tek tarafını tuttum) tekrar çenemizin altında iğneliyoruz. ben resimleyebilmek için 2 kez iğneledim ama tek seferde yapılabilir.

daha sonra boşta kalan iki ucu tutup (ben yine fotoğrafta tek tarafı tuttum ) fiyonk yapıyoruz


işte bu kadarrr :))
2.modelimiz
yapılış aşaması :her zamanki gibi eşarbı üçgen şekilde katlayıp çenemizin altından iğneliyoruz.ancak bu sefer fotoğrafta görüldüğü gibi bir tarafı kısa bırakacak şekilde ayarlıyoruz

uzun olan kısmı alarak boynumuzun etrafına dolayıp tekrar öne getiriyoruz.

arkada kalan üçgen kısmıda elimizle müdahele ederek öne doğru getiriyoruz.bu arada kısa olan kısmı alıp boynumuzun arkasından doladığımız uzun kısımla boynumuzun yanına gelecek şekilde birleştirip fiyonk yapıyoruz işte bitmiş hali :)) 3.modelimiz...yapılış aşaması : bu sefer eşarbı hiç katlamadan açık şekilde iki ucu birbirine eşit durumda çene altından iğneliyoruz...

arka kısmı fotoğrafta görüldüğü şekilde tutarak (ben yine tek taraftan tuttum resim çekebilmek için ) tekrar çenemizin altından iğneliyoruz...

fotoğrafta biraz yamuk olmuş..ayrıca bu modeli tek body üzerine değilde ceket içine giyebilmek için uydurdum.yukarıdaki şekilde kullanınca dağınık duruyor. bu da aynı modelin başka bir eşarpla ceket içindeki hali...

şimdilik bu kadar ... :)))

51 yorum:

  1. eferim mubarek emme güzel yüzüde görsedikya amaa kız sanal dünya çalınma ihtimali çokmuş resim olayında bn çocukları koyuyomda resim işi tehlkike gibi demii begendim modelleri bi denerim artıkın ama bn tombalak yüzlü olunca her model gitmio bana canısı tenkuuuu bys mucks

    YanıtlaSil
  2. Düşünüyorum da.. Önceden her şey tek tipti.. Ablamın dönemindeki kapalılarla şimdikiler ne kadar farklı..
    Şimdi bizim kullandığımız eşarpları kullanmak o zaman ceesaret isterdi belki de..

    Ne kadar şanslıyız..:) Renk renk eşarplar ve çeşit çeşit bağlama şekilleri:)

    Sen de üşenmemiş uğraşmışsın o kadar,Teşekkürler İlkaycım:))

    YanıtlaSil
  3. Turuncu eşarp ve bordo eşarp bağlama şekli şık olmuş.Kapalı değilim ama bağlama sekıllerını hep bılmek ısterdım ıyı oldu dogrusu:)

    YanıtlaSil
  4. birinci modeli çok şık buldum :)
    blogunuzu uzun zamandır takipteyim sessiz okuyucu :P
    eşarp baglama şekillerini güzel anlatmışsınız teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. havvanurcum ben burada kendi resmimi çekerken çok komik baktığım için kapadım yüzümü :)) arada yandan yandan gösteriyorum ama :)) insan cesaret edemiyor tam olarak:) ben senin kapalı olduğunu bilmiyordum yeni öğrenmiş oldum..öpücükler canım

    sedacım rica ederim :) ben açıkken hiç dikkat etmemiştim eşarp model ve bağlama tarzlarına.o yüzden pat diye kapandığımda çok zorluk çektim.fikir olur belki birilerine :)

    prima rima hoşgeldin öncelikle. beğenmene sevindim ve yorumunla çok mutlu oldum :)sevgiler...

    betül hoşgeldin :) bundan sonra sessiz kalma olur mu? :))

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle deniceeeem. Özellikle ilk model hoşuma g
    d
    yor. Ama ben kendi kaa tipipme yakıştıramıyorum böyle. Birde eşarpın ucu ücken duruyor sende o nu nasıl yapıonuz.

    YanıtlaSil
  7. başın üzerindeki iğne takılan yerden bahsediyorsun sanırım ayşecim...1.modelde eşarbın katlanma şekli dikdörtgen olduğundan otomatik olarak üçgen şekilde duruyor özellikle bişey yapmıyorsun yani.3.modelde de aynı şekilde katlamadan düz olarak bağlandığından o da üçgen duruyor kendiliğinden...
    sen bir dene bakalım bence yakışacaktır :))

    YanıtlaSil
  8. bunlari bizimle paylasdigin icin tsk ;) bende merak ediyordum türkiyedeki kizlar nede güzel yapiyorlar diye ;)
    sevgiler ayse
    http://nisasu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ayşecim hoşgeldin :) faydası olacaksa ne mutlu bana :)) bloğunu inceleyeceğim ilk fırsatta :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. selamlar. yazılarınızı gülümseyerek okudum ellerinize yüreğinize sağlık. bende ne zamandır şu turuncu eşarbı bağladığınız gibi bağlamaya çalışıyordum olmuyordu. tekrar deneyeceğim galiba :))

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin bahar :))
    çok mutlu oluyorum böyle yorumlar okuyunca :)bloğunu inceledim biraz sende becerikli blogcularımızdansın çok güzel şeyler yapmuşsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. baglayis sekline bayildim:) cok cok hos:) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim nergis bende senin yoyolara bayılıyorum :))
    sevgiler bizden de :)))

    YanıtlaSil
  14. Merva Şenay bende begendim gerçekten çok şık yapılmış yeni modeller bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. hoşgeldin merve teşekkür ederim :) yeni bişeyler keşfettikçe paylaşacağım sık sık beklerim :))

    YanıtlaSil
  16. eh daha güzel şekılllerde war yani

    YanıtlaSil
  17. sevgili adsız hoşgeldin öncelikle :)
    evet yüzlerce güzel bağlama şekli var :) ben bildiklerimi yayınlıyorum sende bildiklerini bizimle paylaşırsan seve seve yayınlarım :))

    YanıtlaSil
  18. baglama sekli cok güzel tebrik ederim. bende cok baglama sekilleri biliyorum ve ins. sizlerle paylasmak isterim saygilarimlaa....burcu

    YanıtlaSil
  19. burcu hoşgeldin teşekkürler :)) tabii çok sevinirim eğer fotoğraflarını yollarsan yayınlarım bizlerde değişik şekiller öğrenmiş oluruz :))

    sevgiler yine gel :))

    YanıtlaSil
  20. ayyy çok şıklar okadar karıştırdım interneti aradım taradım böyle güzel modelleri hiç bulamamıştım siteni ilk kez görüorum bundan sonra hep burdayımm...yalnız anlatımından ve resimlerin eksik olmasından dolayı ben nasıl yapıldıklarını valla anlayamadım yaaa içim gitti...eğer mümkünse video çekebilirsen nasıl sevaba girersin anlatamammmm hep dualar ed4erim sana:))))) bekliycem cevabını aeo...

    YanıtlaSil
  21. hoşgeldin sevgili adsız :)) beğenmene çok sevindim bloğumu her zaman beklerim ama bi sonraki gelişinde adını da yaz olur mu? :))
    hangi modeli mesela anlamadığın kısmı yazarsan daha ayrıntılı açıklamaya çalışırım yüzümü gizlemem pek mümkün olmayacağı için video çekmem zor olur.ama iyice anlamanı sağlarım endişe etme :))

    YanıtlaSil
  22. selam çatı katı..birinci ve ikinci modele bayıldım ikinciyi yapabildim ama ilkini çok denedim yapamadım.eşarbı dikdörtgen yapıp bağlıorum kenarlarıda topluorum ondan sonra tutup çenenin altında küçücük bi düğümü yapamıorum nedense yhaa çok bozuldum :(( birde bu sarkık yaka bluzların içine yapmak için bildiğin modeller varsa yardımlarını bekliorum..şu ikinci modele bittim allah razı olsun deişik bişiy yapabilicem nihayet :))))) bu arada adım ceren adımı yazdığım mesajım yayınlanmamış:)) çok memnun oldum.:) SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  23. hoşgeldin ceren :)
    canım ilk modeli yapamaman belki eşarptan kaynaklanmış olabilir.benim orada yaptığım eşarp çok ince belki kalın eşarpla yaptıysan düzgün fiyonk olmamıştır.
    yazılar arasında şal benzeri eşarp bağlama modeli var onu gördün mü bilmiyorum.işine yarayabilir.yine aklıma geldikçe gördükçe bir yerlerde paylaşırım model.beğenmene çok sevindim :)
    mesaj konusunda yorumu yazdığın zaman onay kutusuna bastığında mutlaka"yorumunuz kaydedildi" yazısını gördüğünden emin ol.çünkü çoğu zaman "isteğiniz gerçekleşmedi" yazıyor o zaman tekrar yollaman lazım yoksa gelmiyor yorum.bloglarda sorun var bayadır.
    sevgiler sık sık gel :))

    YanıtlaSil
  24. tşkler çabuk cevapların için:)) acarsın maaşallah:)) o ikinci modeli bende ince hani şu ebru sanatı boyalı ince eşarplar varya onunla yaptım ama olmuo nedense sendeki gibi küçük bi düğüm yerine yaşlı kadınların çenesinin altından attığı o koca kurdelalara benziyo:(:))) neyse sürekli uğraşıcam. bigün olur heralde.sen o modeli ne tür giysilerde kullanıosun bide o yandan bağlamalı olan modeli ne tür giysilerde kullanıosun yazarmısın???? dün yaptım acayip rahattı hiç bozulmamış saatlerce:)) allah razı olsun:) bide arkasını sarkık bırakıp önünü yakanın içine kattığın modeli resimle.bende yapıorum ama badinin yakasının içindeki kısmı sen nası yapıosun merakettim:)) hep burdayım bol bol yazarım artık sana..hşçkl..

    YanıtlaSil
  25. rica ederim cerencim :)
    ince eşarpla yaptıysan sende demek ki ayarı tuttutamadın.bana da bazen oluyor deli oluyorum arada tutmayabiliyor yani :) el alışkanlığı oluyor zamanla..
    ben genelde boğazlı body giyerim içime yaz kış.birde yarınm balıkçı bodylerim var onlardan birini giymişsem genelde bu tarz bağlıyorum.ya da altımdaki bisiklet yakaysa.yani bıynumun gözükme ihtimali olan şeylerde diyelim..
    yandan fiyonkluyu da yakası hoş bi elbise de vs.kullanıyorum ya da dik yaka ceketlerde hoş duruyor..
    son bahsettiğin model sürekli kullandığım sanırım..evet ben onu fotoğraflayacaktım başka soran arkadaşlarda vardı atlamışım.iyi oldu hatırlattığın en kısa zamanda ekliyorum ;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. slm canım yine ben:)) benimde sennki gibi bi oğlum var ve fırsat buldukça senn sitedeyim çok keyifli yazıların çok hoş vakit geçiriorum azda olsa bilgisayar başındaykene:) çok tatlısın tanışmak isterdim seninle tabi mümkünse bu teklifim halen geçerli!! şu hadi bana bişiyler yaz kısmındaki email adresi senin heralde dimi?? fotoğraflarınada baktım yalnız boydan çekinirsen çok daha fikir alışverişi yapabiliriz tüm kapalı arkadaşlarla seninle:))) eşarp modellerine taktım bende(taktımmı takarım bişiye rüyamda bile onu görürüm bende:))) okadar beyendimki şu ikinci modeli dün bnde (nezamandır aklımdaydı zaten) iki tane daha eşarp aldım kendime:)) neyse pişman olmadıysan sık sık gel dediğine görüşürüz yine aeo:))

    YanıtlaSil
  27. tekrar hoşgeldin canım :) şımarırım ama ben böle şeyler yazarsan:P evet canım o benim mail adresim herşeyi yazabilirsin bana :))
    boydan fotoğraf çekmeye çalışırım canım yalnız ben pc kamerası kullanıyorum çekerken uzak oluyo baya boydan çekince.belli olmaz pek diye tercih etmiyordum olmazsa bi yakın bi uzak çekim yaparım :))
    bende senin eşarpları merak ettim şimdi :) blog açmalısın bence :))
    ayrıca hiç pişman olmadım bu blog sizler için var :) beni sizler varettiniz :PPP

    YanıtlaSil
  28. puhahah alem gacısın walla çok güldüm:) teşekkür ederim,ilgin için..bol bol eşarp resmi ve bugün ne giydim fotoları bekliorum senden:) şu kürdan süslemeleri varya başka bişe ararken azönce bi sürü boncuk buldum,aklıma hadi sizde karıştırın sağı solu dediğin geldi kürdanları aldım elime birsürü çeşit çeşit süsledim garipleri çok şirin oldular:))) ama bunlaı kullanmak için top tatlı vb. tarifler lazım biliosun dimi yapıp gazı vermesi diil ya hadi bakalım o kürdanları kullanıcak tarifleri de görelim kısa zamanda:)))) bnde eşarp yapış ve giyim resimleri (yardımcı olabilmek adına) göndermek isterim tabi de nası yapcam bu resim yollama işini önce bunu bilmem gerke diimi????? gene gelirim ben hoşçakal:))))

    YanıtlaSil
  29. yha unuttum sölemeyi bikaç tane çok beyendiğim eşarp yapma modeli var netten bulmuştum ama bi türlü yapamıorum nasıl oluosa sana yollasam bide sen kafa yoruversen bi zahmet akıl akıldan üstündür hesabı:)) cevabını yazarsan ona göre resimleri sana iletmeye çalışırım cevabına göre:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  30. tamam canım artık kış sezonu bugün ne giydim'lere geçeriz yavaş yavaş :))
    off bide kürdan mı süslüyorsun şimdi kesin görmem lazım :))oğlumun doğumgünü var haftaya o zaman yapacağım bende top tatlı.o postta yayınların diyorum tarif hem yeni kürdanlarımda var:))ama acele isterim dersen mail adresini yaz yollim hemen sana 1-2 tarif :)

    resimleri mutlaka bekliyorum:) mailimden yollayabilirsin.istersen sadece ben görürüm istersen buraya da ekleyebilirim yüzünü gizleyerek.hatta kürdanlarını da paylaşabiliriz buradan ceren yapmış diye :) ama ben hala blog açman lazım diyorum hehe :))
    eşarp modellerini de bekliyorum bakalım işin içinden çıkabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  31. tşkler canım tatlıların acelesi yok benimde çoık çook eskiden yaptıım biriki tarif vardı acil lazım olursa netten yada tarif defterimden bulur yaparım:) kürdanlarım biraz uydruk oldu ama gümüşlüğün içinde çok güzel görünüolar:)) tamam o zaman sencede sakıncası yoksa eğer ben kaydediim seni,emailden hem yazışırız hem de resim alışverişimizi yaparız olmazmı?bugünde 3tane birbirinden güzel eşarp aldım onlarıda çeker yollarım dilersen.cevabın geldikten sonra adresini kabulüne göre kaydederim..bu blog açma işini çenemden dolayı teklif ediosundur bu arada dimi merakettimde utanarak:D:)))

    YanıtlaSil
  32. tamam canım mynetim açık şu an bekliyorum :)bana istediğini yollayabilirsin cevabımı beklemene gerek yok :)) tekrar yazıyorum mailimi
    babyh23@mynet.com

    ohh ohh eşarplar alımış yine onları da bekliyorum.burada yayınlamamı istersen yazarsın bana:)bloğu paylaşacak çok şeyin olduğunu düşündüğüm için açman lazım dedim :)yoksa çenen düşük diil canım :)) hele benim gibi çenesi düşük birine göre hiç diill :)) ben yazdıklarımın yarısını siliyorum biliyo musun insanlar okurken bayılmasın diye :)) :P

    YanıtlaSil
  33. güzel resimlerin için(son eklediğin resimler için yane) tekrar teşekkürler canım ince yüzlüde olduun için çok güzel yakışıyo sana bu model.bizim buralarda genelde ya uzun tunik üstüne yada etek giyildiğinde çok yapıyo kapalı arkadaşlar bunu ben pek yapmıorum ama yapılış şekli benimde bildiğim gibiymiş mailini ekleyip yarın resimlerimi (eşarp yapma şekikllerimi çekip sana yollarım:) bazı arkadaşlar eşarp yapış modellerine bende çok biliorum paylaşırım demiş ama seden başka kimselerin resmini göremedim benmi körüm acaba???? diede baktım defalarca:)))) neyse hadi kaydediyorum iyi biarkadaşlığa dostluğa ilk adım olsun inş.:)))kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. hadi bakalım cerencim bekliyorum mailini :))yok canım sen kör değilsin:) ses çıkmadı kimseden yollamadılar resim.
    amin canım inşallah uzun yıllar devam eder arkadaşlığımız :) sevgileeerr :)

    YanıtlaSil
  35. canım atmasına atıcamda hani msnini hiç açık yakalayamıyorumki....:(((

    YanıtlaSil
  36. mail atıyorum sana şimdi canım :)

    YanıtlaSil
  37. çok güzel olmuş hepsi yeni modeller bekliyorum.

    YanıtlaSil
  38. hepsi çok güzel devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. nuray,beğenmene sevindim :) bikaç model var ceren'in yolladığı çözebilirsem onları da ekleyeceğim ilk fırsatta :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. ben en çok turunculu modeli sevdim yapmaya çalışıcam tşkr ederm.....

    YanıtlaSil
  41. ne güzel modeller bende tarz değiştirsem iyi olucak artık:)))

    YanıtlaSil
  42. beğendiğine sevindim esracım :9 insan arada değişiklik istiyor doğru :)

    YanıtlaSil
  43. cnm bnm ben aylin bişi sormak daha doğrusu öğrenmek istiyorum kapanmaya niyet eden birisiyim eşarp bağlamada sorun yaşamıyorum ama eşarbın altınds sorun yaşıyorum saçımı mı toplayamıyorum boneyimi takamıyorum anlamadım ne yaptıysam seninki kdr düzgün bir şekil almıyor bunun için bana yardımcı olursan çok sevinirim şimdiden öok teşekkürler allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  44. merhaba canım öncelikle güzel niyetin tamamına erer inşallah..benim bonenin altında küçük bi tülbentim var..birde boneyi yaktıktan sonra elinle şekil vermeye çalış ben öyle yapıyorum..ve topuzun yukarda olmaması lazım hem uygun değil hemde eşarbın formunu bozuyor başta..bone altı topuzu göstermiştim görmediysen link ekliyorum şimdi..birde twill ipek benim eşarplarım o yüzden düzgün duruyor..sevgiler..

    http://babyh23.blogspot.com/2009/10/bone-alt-topuzu-nasl-yapyorum.html

    YanıtlaSil
  45. merhabalar oncelıkle sunu belırteyım arama motoruna eldıvenden dolgu oyuncak dıye aratma yapıcaktımkı sız cıktınız sayfanızı cok begendım catı katı harıka dosenmıs daha ne dıyeyım super super super :DDDDDDDD

    YanıtlaSil
  46. betüş teşekkürler yorumunda süper :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  47. bende yeni kapandim modelleri her yerde aradim en sonunda burda buldum cooooooooooooooooooook tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  48. bende yeni kapandim modelleri her yerde aradim en sonunda burda buldum cooooooooooooooooooook tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  49. bugün gazete aracılığıyla gördüm, keşfettim sizi ve burayı. inceleyince iyiki okumusum yazıyı diyorum. çok beğendim çok şirin insanın içini ısıtan samimi bir blog olmuş. sizi ve sizin gibileri görmek ne güzel.antep ten sevgiler :)))) feyza

    YanıtlaSil
  50. bende yeni kapandım ve abimin düğününe saks mavisi beli kemerli sarı düğmeli bir tulum aldım fakat şalmı yoksa eşarpmı takmam gerek bilmiyorum ve renginede karar veremiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU