15 Eylül 2009 Salı

FOTOĞRAFLARLA EVİMİZ

Zaman zaman bizim evin merak edildiği ile ilgili yorum ve mesajlar alıyordum.. Fotoğraf isteyenler olmuştu..

Burası salon bölümü.. Kapıdan ilk girişte burayı görüyoruz..



Burası da salon bölümünün devamı.. Tekli koltukların arkasında yatak odası var..


 Mutfak bölümü..


Salon tarafından mutfağın görüntüsü



Mutfak bölümünden salon bölümünün görünüşü (sahibinden satılık ev ilanı verir gibi hissettim kendimi :)



Mutfak bölümünden terasın görüntüsü..o zaman bildiğiniz terastı şimdi çatısı ve camları var oda oldu..

Sol taraftada benim bütün gün pineklediğim yeri görüyorsunuz.. Ben sizle ordan iletişim kuruyorum işte :)


Burası da mutfak tarafından oğlumun bölümünün görünüşü..



Bu da diğer açıdan görünüşü.. Bol tarafta görünen küçük kapı ardiye bölümü..ütü masası,çamaşırlık vs. bütün fazla eşyalarımızı topluyor.. Oğlumun dolabının arkasında da yine giysi dolapları var.. oğlumun dolabını paravan gibi kullanıyoruz...



Burası da yatak odasının giriş kapısı...



Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa