18 Kasım 2009 Çarşamba

Eşarp Bağlama Modeli Bilmem Kaç ? :)




Aslında bu model bile değil :) Ama soruldu.. Hemen başlıyoruz anlatmaya...

Her zaman ki gibi iki ucu eşit olacak şekilde eşarbımızı çene altından iğneliyoruz...


Daha önce anlattığım günlük eşarp bağlama modelinde iki ucu birden alıp boynumuzun arkasında birleştirirken,bu modelde sadece bir ucu alıp boynumuzun etrafında doluyoruz..diğer uç serbest olarak kalıyor..



Daha sonra boşta kalan uçla,boynumuzun etrafında doladığımız ucu boynumuzun sağ tarafında birleştirip bağlıyoruz..



İşte bu kadar :) bu model yandan fiyonklu eşarp modelinin benzeri diyebiliriz..



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

19 yorum:

  1. Ay İlkay, bu kıvırcık kıvırcık şeyin pembesi var bende :))

    Bir ortak nokta daha :P

    Eski yazılarına da baktım bayaa, tut bazı ifadelerden evdeki bazı eşyalarımıza kadar çok ortak şeyimiz var yaa! Vallahi ara ara "Şaka mı bu yaa?" demeden edemedim :))

    Lambanın altındaki kedicikli sticker, oğlunun -pasta kalıbı olarak kullandığın- davulu, turuncu kasalı kocaman kamyonu,İKEA'dan alınma objeler.. Bunların hepsini aynı sayfada görmek hoş, kendimi pek yakın hissettim sana :))

    Sen benim İKEA sevdamı bilmiyorsun ayrıca.. Eskiden müdavimdim ben de -kaç post var bu konuda :P- ama okudun mu bilmiyorum bir yırtdışı meselemiz var, ne alırsam arkamda kalacak diye uzun süredir hiçbir şey almıyorum evime.. Tüm yatırımı eşarplara ve eteklere yaptım hepsini götüreceğim diye :))

    Eşarp sevdamız da ortak !!

    Ay neyse.. Çok uzattım.. Güle güle kullan hediyelerini, güzel günlerde..

    YanıtlaSil
  2. Denizde kum benim adaşda eşarp bağlama modelleri :) yandan düğüm veya fiyonk çok güzel duruyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok sağol ablacım emine geçmiş olsun tekrardan üzüldüm ya :( senin işinde zor hem blok hem ev allah sabır versin ellerine sağlık çok tşk edrim bi daha ihmal etme lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. model cok sade ve cok güzel günlük kullanım için uygun olmus gercekten artık sabah işe gelirken gözerim yarı kapalı olsa da yapabileceğim bir model daha :))) saol hemserimmm devamını beklyrm sabırsızlıkla :))))))

    YanıtlaSil
  5. hediyelerin hayırlı olsuuun oğluna büyük geçmiş olsun atlatır inş.bişiy sorucaktım müsait bi zamanda cevaplarsan sevinirim hani şu düz veya desenli pashmina şallar varya o şallrdan aldım bayıla bayıla ama niyeyse bir türlü başkalarının bağladığı gibi bağlayamıyorum düzgün olmuyor acaba içlerine mendil felanmı yerleştiriyorlar ve nasıl topluyorlar kafada anlamadım benimki bir türlü düzgün durmuyor hatta süper bi iğnede aldım ama o iğneyide beceriksizlikten takamadım şala :(((
    öpüldün canım

    YanıtlaSil
  6. İlkaycığım geçmiş olsun ikinize de...

    YanıtlaSil
  7. şu haline hayranım, üşenmeden geçip eşarp yapıyosun üstelik her hareketini kareliyorsun ya, helal..;)

    YanıtlaSil
  8. kuaybe,hiç uzatmamışsın canım rahat ol :) hiç şaşırmadım hakkaten benziyoruz.tam inceleme fırsatım olmadı daha bu ara ben hiç bişeye yetişemiyorum:) ama benzerliğimiz bende farkettim ne güzel benden bi tane daha :))biliyor musun benim en büyük hayalimde Amerika'da yaşamaktır :)ha hadi gidiyoruz deseler bırakamam buraları biliyorum ama hayal işte :) hadi bakalım benim hayalimi de gerçekleştir giderek:)uçakta aklına geleyim şöyle bi aşağıya bak benim için :))
    bu arada inşallah giyim tarzı olarakta sana benzerim :) ben daha yolun çok başındayım değiştireceğim çok şey var :) mavi şallı bi fotoğrafın var ya oğluşunda mavi bereli birbirinize bakmışsınız..o fotoğrafa bayıldım hem fotoğrafa hem gülüşüne hem şalına :))
    sevgiler canım..

    ilkaycım,beğenmene çok sevindim :)kızlar sağolsun onların sayesinde bende bir sürü model denemiş oluyorum her ne kadar hep aynı tarzda bağlasamda :))

    japonum,rica ederim canım :) ya ben her şeye yetişiyordum aslında ama dengem şaştı bu ara :))

    hemşerim işine yararsa ne güzel :)) beni an bağlarsan böyle :)

    fikir işçim ben çookk uzun zamandır şal takmıyorum..ama beğendiğin bi model bulursan netten falan yollasana bana "böyle olsun istiyorum" dediğin bi model varsa bakarız beraber..hatta benim şallı fotoğraflarım varsa onlara da bir bakayım..hatta şal mı alsam bi tane yahu canım çeker oldu bu ara :))

    YanıtlaSil
  9. kankacım,size de çok geçmiş olsun:(
    ay bu çocuklar hiç hasta olmasınlar yaa..yazık günah valla ben olurum hasta yeter ki oğlum olmasın :)tamam canım sen bana liste yapıpı ver ben her bi istediğini getiririm :)benim bi arkadaşım var sık sık blogta bahsettiğim selda biz onla öyle yapıyoruz :) o bana bavulla geliyo ben ona aynı şekilde :)giyip giyip fotoğraf çekiniyoruz :))

    victora çok sağol canım benim :))

    rumeysacım,o kadar güzel mailler atıyorlar ki amuda kalk deseler kalkıcam yani :))

    YanıtlaSil
  10. kankacım,hehe şımarıcam haa :))

    YanıtlaSil
  11. İlkaycığım Kuaybenin yorumunu okuyunca seni ilk zamanlar tanıdığımda aha "minik melek" blogu tadında bir blog daha buldum diye sevinmiştim, şimdi ne kadar haklı olduğum tescillenmiş oldu :)
    Ben 2007 den beri blog okuyorum ve Yusufcuğun daha gazlı bebe hallerini biliyorum. Bir ara bloglarda fotoğraf çalma olayı olmuştu ve ondan sonra Kuaybe eski blogu şifreledi ve yenisinden de arşiv sildi. Son zamanlarda çok yoğun olarak çalıştığı için blogunda fazla hareket yok ama eski günlerdeki arşivi imkanın olsaydı da okuyabilseydin. Aynı senin gibi en üzücü olacak olayları bile bizi güldürerek keyifle okuturdu. onun da eşiyle muhabbetleri bizi gülmekten kırardı, bir kere eşi doğum günü hediyesi olarak kuru patlıcanı bir güzel paketlemiş; olaya mı yoksa Kuaybenin anlatımına mı güleyim bilememiştim :)
    Sen bone takma anlatımını eminin çantasındaki bebekle anlatmıştın ya; Kuaybe de bize ördüğü boleroyu anlamamız için Yusufcuğun başı kopmuş bebeği Osmanı manken olarak kullanmıştı :)))) bir anlamda dejavu olmuş gibi hissetmiştim :) İkea sevdan bile bana onu anımsatmıştı hemen, o da İst. geldiğinde ilk uğradığı yer İkea olurdu.
    Kuaybenin yoğunluğundan dolayı birbirinizi bulamamışsınız, geç de olsa birbirinizi bulmanıza sevindim :))) o da Amerikaya gittiğinde eskisi gibi yoğun olmazsa bundan karlı çıkacak olan kişi biz blog okuyucuları olacaktır :))) Siz çok yaşayın emi...

    YanıtlaSil
  12. küçük delikanlıya geçmişler olsuun.
    Ayrıca eşarb bağlama stili çok hoş.Ben başkalarında görünce hoşlanıyorum bu değişiklikten ama kendim hep aynı tarz bağlıyorum eşarbımı kendimde yadırgıyorum galiba:)
    haa bi de eşarp aldığınız "kahraman pazarcı" kim,nerede,bana da söööleyin n'oluuuur.kendisin ziyaret etmek istiyorum:D

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. victora,cidden çok ilginç değil mi?birbirimizi tanımadan birbirimize paralel hayatlar yaşıyormuşuz :) bende şifrelemeyi düşünmüyor değilim bi ortak nokta daha olur öyle bişey yaparsam :)

    fericim çok teşekkürler :)aynen bende sürekli aynı bağlama şeklini kullanıyorum.nadiren diğer şekilleri kullanıyorum..canım eşarpçı cennet pazarında..sefaköy'e falanda gidiyor.bende bu pazar çıkabilirsem toplayıp getiricem eve bi ton eşarp :))

    YanıtlaSil
  14. aaa yakınmışş yaa...
    sefaköy ya da cennet pazarı hangi günler oluyo?

    YanıtlaSil
  15. fericim yanlış bilmiyorsam sefaköy cumartesi ben hiç gitmedim çünkü oraya..cennet pazarı da pazar günleri kuruluyor..

    YanıtlaSil
  16. Yorum yazıp kaçmışım, cevabı okumaya daha yeni geldim :)) Neyse ki yorum onayı var sende de, bulursun beni :P

    Dediğin fotoğraf galiba Eymir Gölü kenarında çekilen fotoğrafımız.. O şalı Ankara'da bir hediye fuarından eşim hediye almış bana ama ara ara görüyordum İstanbul'da da gittikçe.. İnşaallah karşına çıkar.. Türkiye'de daha uzun süre kalacak olsam, ben bulduğum yerden gönderirdim inan sana..

    Haa bu arada, uçaktan senin için aşağı bakıciim söz :))

    ( Victora'ya da kocaman sevgiler buradan.. Sıkı takipçiymiş de haberim yokmuş.. Canım benim, sağol yazdığın güzel şeyler için..)

    YanıtlaSil
  17. bak bende böle günler sonra vcevaplıyorum burda da benziyoruz :)) maillere yeni geçtim şimdi sıradan cevaplıyorum.kaçırdığım yorumlarıda maillerden buluyorum böyle :)
    canım çok incesin teşekkür ederim..çok yakışmıştı sana şal ondan dikkatimi çekti.uçaktan bakacağın içinde ayrıca teşekkür ederim :) geçen bi arkadaşımda fas'a gitti ona da dedim :))

    YanıtlaSil
  18. merhaba ilkay hanım ben sık bir hayranınızım sizden bir isteğim olacak yeni eşarp bağlama teknikleri yayılarsanız çok sevinirim sevgiler... ayda

    YanıtlaSil
  19. resimlerle anlatman süper olmuş doğrusu :)

    güzel tiyolar aldım akşam akşam şekerim senden :)

    sağolasın, öptümm

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa