5 Kasım 2009 Perşembe

Eşarp Bağlama Modeli

Yine mailleştiğim çok cici bi arkadaşın bana gönderdiği,yapabilir misin ? diye sorduğu bir fotoğrafdan yola çıkarak yaptığım bir model..

Diğer birçok modelde yaptığımız gibi dikdörtgen şeklinde kullanıyoruz eşarbı ve bir tarafı daha kısa olacak şekilde iğneliyoruz...Ve arkada kalan kısımları öne getiriyoruz...

Daha sonra öne getirdiğimiz kısımları fotoğrafta görüldüğü şekilde pileli olarak elimizle topluyoruz...

Elimizde topladığımız kat kat eşarbı boynumuzun etrafına dolayıp öne getiriyoruz...

İğneyle tutturuyoruz...

Sonrasında uzun kalan kısmı elinizle düzeltip şekil verebilirsiniz...Broşu eşarbı yapma aşamasında da takabilirsiniz,önce iğneyle sabitleyip onun üzerinede takabilirsiniz...Ben önce iğneyle tutturup broşu onun üzerine takmayı tercih ettim...

Arkadan görüntüsü de bu şekilde...

Daha önce bu posttaki eşarp bağlama modelinde dediğim gibi 2.fotoğraftaki eşarbı tutma yerinize göre,uzunlu kısalı farklı görünümler çıkarabilirsiniz ortaya...ben uzun şekilde yapmayı tercih ettim...


Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

9 yorum:

  1. Merhaba canım..
    Dönmene sevindim....
    Okurken zevk aldığım bloglardan biri.. :)
    kolay gele...

    YanıtlaSil
  2. Resimlerin baglanilisini göstermen cok güzel ;) Bayagi kisinin isine yarayacaktir eminim.
    Bu arada hosgeldin bloguna :)

    YanıtlaSil
  3. hiç-kes hoşgeldin canım :) çok sevindim böyle düşünmene :) sevgiler...

    kelebekcim,hoşbulduk :)evet canım çok kişinin işine yarıyormuş çok seviniyorum bende bu durumdan :) öpücükler..

    YanıtlaSil
  4. ablacım eline koluna sağlık sabah sabah mutluluktan ağladım ya iiki varsın artık yavaş yavaş bloktan anlıyorum cabalaya cabalaya :) seni seviyorum ablam allah yar ve yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  5. Bu şekilde örtmek size çok yakışmış çok beğendim .Eşarpta gayet hoş.İnsanın eşarp takası geliyor hakikaten: )
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bence sizin bağlama şekliniz orjinalinden çok daha şık durmuş ...en kısa zamanda bende denemek istiyorum ve umarım bir daha geçici bir süre için de olsa blogu kapatmazsınız:))çünkü ben hergün sizin yazılarınızı okumaktan büyük keyif alıyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldinnn canımmm çok sevindim site birden açılıverince:)) benimde sana yolladığım resimlerden birisi buydu,çok sağolasın anlatımın için:)) şu pileli kısmı tutup arkaya getirioruz ya hani ensemizin olduu kısmamı bağlıoruz eşarbı canım??? birde bağladığımız kısım kısa bıraktığımız taraf sanırım dimi?? ben eşarp bağlama özürlü biri olarak yine kendime anlayamadığım bölümler çıkardım yani kendimi bu konuda ayakta alkışlıorum :))) grşmk üzre sevgilerr.

    YanıtlaSil
  8. japonum bende seni seviyorum :) ama mutluluktan da olsa şakadan da olsa ağladığını duymiim :))blog işi çok kolay zamanla insan herşeyini öğreniyor :) öpücükler canım

    koza,çok çok teşekkür ederim :) böyle düşünmene sebep olduysam ne mutlu bana :) sevgiler...

    esencim,bende böyle yorumlar alınca çok keyifleniyorum :) beğenmene çok sevindim :) sevgiler..

    cerencim bende çok sevindim açtığıma hehehe :)) bu resmi seninde yollamış olmana ayrıeten sevindim bi taşla iki kuş vurmuş oldum yani :))
    evet canım bağladığımız kısım kısa olan kısım..bu fotoğrafta broşun altında canım bitiş kısmı..ben bağlamadım iğneledim yalnız..
    canım benim yaa özürlü deme kendine sen süper bağlıyosun gördüm ben :)) öpücükler :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar emek veriyorsun, teşekkurler.. çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa