25 Ocak 2016 Pazartesi

ÇAY / KAHVE SUNUMLARIM 2 :)


Instagram'da vs. kahve/çay sunumu gördüğümde hemen kalkıp kendime yaparım ben de :) O derece tiryaki oldum artık sanırım..
Benim gibi olanlar varsa, hadi bırakın her ne ile ilgileniyorsanız, bi kahve yapın kendinize..

Evet evet ben de yaptım şimdi.. Kendi sunum fotoğraflarımdan da etkileniyorum  :)

Cümleten afiyet olsun o zaman deyip kahvelerimiz eşliğinde sunum fotoğrafların bakalım..


Bu fotoğrafın çok hoş bir hikayesi vardı ınstagram'da epeyce gülmüştük :) Hatırlamak ve yine gülmek isteyenler buraya tıklasın

Tepsimin içindeki örtüyü öylesine, amaçsız, iplik değerlendirmek için örmüştüm.. Sanki ölçmüşüm, özellikle yapmışım gibi tam bu tepsimin içine uydu..

Alttaki pembe dantel örtüm de ev boşaltmaca kapsamında satmak istediklerimden.. Evet ev boşaltmacaya devam ediyorum.. 
Mail yoluyla gözünüze kestirdiğini her şey için ekstra fotoğraf ve bilgi alabilirsiniz.. : catikatiilkay@gmail.com

Türk kahvesinde Dibek markayı tek geçmeye başladım artık.. Çok hoşuma gitti yanlış hatırlamıyorsam burdaki kahve oydu.. Direk bol köpüklü oluyor bi kere.. Hediye gelmişti bana ama şimdi bitti ve bulamıyorum :( Bizim marketlerde rastlayamadım.. Alan varsa bana market adı verin lütfen :)


***

Kitap tavsiyesi isteyen bir maile cevap yazmak yerine fotoğraflayıp pratik şekilde cevap vermiştim :)
O zamandan kalma bu sunum fotoğrafı..

Şu sağdaki eciş büçüş kasemsi sanatsal çalışma benim eserim :) Ben yaptım.. O ilk denememdi.. Sonra yaptıklarım biraz daha eli yüzü düzgün şeyler oldu :)

İlginizi çekerse yapılışı ile ilgili post hazırlamayı planlıyorum..

O Dostoyevski de orda öyle ihtişamlı ihtişamlı duruyor ya, yok bitiremedim onu o kadar ağırr kiiii, sonlara yaklaştım ama yok 3-4 sene oldu bitiremiyorum..

Onu bitirdiğim gün kültürel olarak seviye atlayacağım inşallah :)


***

Bu fotoğrafın hikayesini de buraya tıklayıp okuyun mutlaka derim :) 

Bardaktakiler soğuk çay.. Sıcağını içemediğimde soğuğuna geçiş yapıyorum :) 

Çok çay içtiğim için bazen kendimi frenlemeye çalışsam da kola içmeyi tamamen bıraktığım için kendime çok yüklenmiyorum..
İnanılmaz bir kola tiryakisiydim ve 2-3 yıl oldu sanırım hiç içmiyor ve aramıyorum.. Oysa her gün istisnasız 1 litre içiyordum.. Bırakma niyetinde olan varsa örnek olabilirim.. Bağımlının dibiydim.. Ben bıraktıysam hepiniz bırakabilirsiniz. İçmeyin o kötü şeyi böö kötü o kötü :)

Kırlentler : Madame Coco / English Home


***

Hafta sonu gezmesi öncesi kahve zamanı..

Tepsi : English Home


***

Bazen çay içmelere doyamadığım zaman kupalarımı kullanıyorum.. O gün öyle günlerden biriymiş demek ki :)
Yoksa genelde sallama/bitki çayları için kupa kullanıyorum..

Çalar saatlerle de başım belada.. Çalma fonsiyonları bozuluyor hemen.. Bu karedeki saatte öyle oldu.. Yine ipadin beni uyandırmakta zorlanan saatine kaldım :)

Kupa/Mini Tepsi Takımı, Örtü : English Home

Bim'in içi kuru üzümlü çikolatalarına da ayrıca bayılıyorum.. 



Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa