3 Aralık 2009 Perşembe

Kedi Dilli Pasta Ve Doğumgünü Sofrası :)

Doğumgünümde arkadaşım gelmişti.. 

İşte iki kişilik doğum günü partimizin masası buydu :)


Klasik ilkay sofrası :) Kırmızı taşlı peçetelikleri ilk kez kullanmıştım.. Ve bunlarla kullanabilmek için taaa İKEA'lara gittim beyaz peçete almaya :)



Bu da ilk yaptığım kedi dilli pastaydı.. Bundan sonra iki tane daha yaptım süper oldu..



Tarife geçersek,

Malzemeler :
1 paket kedi dili bisküvi
1 bardak ılık nescafe
1 paket krem şanti
süt
1 kutu çokokrem
1 pk.labne peyniri
hazırlanışı : nescafeyi hazırlayıp,kelepçeli kalıbın kenarlarına strech film döşüyoruz..
bisküvileri ikiye bölüp nescafe ile ıslatarak kalıbın kenarlarına döşüyoruz..
(bisküvileri bütün olarakta kullanabilirsiniz ama ben kalıbın küçük olması ve benimde küçük bi pasta yapmak istemem sebebiyle kenara dizdiğim bisküvileri ikiye bölerek kullandım..)
ayrı bir kapta krem şantiyi hazırlayıp,içine labne peynir ve çokokremi ekleyip tekrar çırpıyoruz..daha sonra kalıbın içinede nescafe ile ıslattığımız bisküvileri döşeyip üzerine krem şanti sürüyoruz..yeteri kadar bu işlemi tekrar ettikten sonra üzerine kakao serpip damla çikolata ile süslüyoruz..
(ben damla çikolata yerine ülker sade sütlü çikolatayı rendeleyerek kullandım)
bu kadar... daha sonra buzolabında beklettikten sonra kurdela ile süleyerek servis yapabilirsiniz.. ben her zaman bi gece önceden yapıyorum tadı süper oluyo :))
afiyet olsun :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa