Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 Aralık 2009 Perşembe

KEDİ DİLLİ PASTA VE GECİKMİŞ DOĞUMGÜNÜ SOFRASI :)

www.tips-fb.com
hani doğumgünümde arkadaşım selda gelmişti..hani biz fotoğraf çekmeye başlamışken makinesi yere düşmüştü ve çalışmamıştı..hani masa fotoğraflarını alamadığımdan ekleyememiştim..hani burada anlatmıştım :)) işte o fotoğrafları almıştım şimdi ekliyorum :))

işte iki kişilik doğumgünü partimizin masası buydu :)

klasik ilkay sofrası :)) tek farkı burada yengemin hediyesi olan kırmızı taşlı peçetelikleri ilk kez kullanmıştım..ve bunlarla kullanabilmek için taaa İKEA'lara gittim beyaz peçete almak için :))

bu da ilk yaptığım kedi dilli pastaydı..bundan sonra iki tane daha yaptım süper oldu..

daha önce belirttiğim gibi pastanın tarifi portakal ağacı'ndan...
malzemeler :
1 paket kedi dili bisküvi
1 bardak ılık nescafe
1 paket krem şanti
süt
1 kutu çokokrem
1 pk.labne peyniri
hazırlanışı : nescafeyi hazırlayıp,kelepçeli kalıbın kenarlarına strech film döşüyoruz.. ( ben yine glc'nin fikir vermesiyle oğlumun davulunu kullanmıştım kalıp olarak..görmek isterseniz buraya tık tık :)
bisküvileri ikiye bölüp nescafe ile ıslatarak kalıbın kenarlarına döşüyoruz..
(bisküvileri bütün olarakta kullanabilirsiniz ama ben kalıbın küçük olması ve benimde küçük bi pasta yapmak istemem sebebiyle kenara dizdiğim bisküvileri ikiye bölerek kullandım..)
ayrı bir kapta krem şantiyi hazırlayıp,içine labne peynir ve çokokremi ekleyip tekrar çırpıyoruz..daha sonra kalıbın içinede nescafe ile ıslattığımız bisküvileri döşeyip üzerine krem şanti sürüyoruz..yeteri kadar bu işlemi tekrar ettikten sonra üzerine kakao serpip damla çikolata ile süslüyoruz..
(ben damla çikolata yerine ülker sade sütlü çikolatayı rendeleyerek kullandım)
bu kadar... daha sonra buzolabında beklettikten sonra kurdela ile süleyerek servis yapabilirsiniz.. ben her zaman bi gece önceden yapıyorum tadı süper oluyo :))
afiyet olsun :))

19 yorum:

  1. valla pastadan çok ilgimi kalem gibi incecik sarılmış yaprak sarması çekti =)

    YanıtlaSil
  2. çoook şekersinizzz yaaa :>

    YanıtlaSil
  3. :) daha çok, daha çok süprizzz -olsa keşke-..;)

    ama boşver, rahatsızlık olacağına..;)
    canım pasta istiyorr..:(

    YanıtlaSil
  4. pasta süper ama siz anne ogul daha güzelsiniz ellerine saglıkmasaların çok güzel oluyor sanırım kagıt peçete kullanıyorsun yoksa kumaşmı

    YanıtlaSil
  5. yine çok keyifli bir yazı yazmışsın sen de annemle ben gibi her misafire sarma yapıyosun galiba:))peçeteler de ikea ya gitmek için çok güzel bahane olmuş bence:)geç de olsa doğum günün kutlu olsun ve bu güzel yazılar hep devam etsin canım...(arayı çok açmadan tabi:) )

    YanıtlaSil
  6. cecilia,benimde şimdi sana sarma sarasım geldi :)) yorumunu anneme okutmalıyım :) sevgileer :))

    haticeemm,sensin şeker :)))

    rumeysacım,keşke :( dur bakalım indirilme durumuna göre ilerleyen zamanlarda yeni süprizler olur belki :))

    fatmacım çok çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :))
    canım ben kağıt peçete kullanıyorum ama dediğim gibi hep İKEA'dan alıyorum peçeteleri..normal peçetelerden hem boyut olarak büyük hemde çok kalın ve kaliteliler..kesinlikle tavsiye ederim :))

    esencim teşekkür ederim yüzümü gülümsettin yorumunla :))
    evet tatlım ben tokat'lı olduğumdan herkes benden sarma bekliyor zaten..bende her sofraya sarıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ilkay sofra süper pastaya iyi sardın bakıyorum:) 2 renkli kedıdıllerını bende gecenlerde markette gördüm çok daha şık olmuş eline sağlık.
    bu arada bende istiyorum taşlı peçetelik:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Biricik kankam benim,sofra süper,hazırlananlar süper,tabaklar,peçeteler,kırmızılar,beyazlar herbişeyler süper ellerine sağlık.ama en süperi,en güzeli yapmış olduğun sürpriz,anne-oğul fotoğrafınız olmuş.Allah nazardan esirgesin pek bir tatlı çıkmışsınız,maşallah,maşallah :-) Gebze'den selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ben sondan başliim:)
    Benim gösler iri olduğundan görmem de iyi galiba,gayet cici görünüyosun,eminle çok benziyosunuz yav:) hiç babaya benzemiyo bence.. bendeki fotosuna dayanarak söylüyorum:)

    soracımaaa... illa ki günü gününe yazmaya gerek yokki,hani bi bluz çeker alırsın dolabından sonra hatırlarsın ya,aldığın günün önemini ya da nasıl ne şekilde nerden aldığğını,bu da öyle olmuş.. Ben yine beğendim masadakicicileri:)

    Masa düzenine haastayım zaten incik boncuk olayın harika:)

    bi de,o kadar beceriksizim ki pasta konusunda daha kedi dili biskuvilerim duruyor öylece:)) sağlam bi tarif lazım bende yapayım:)

    YanıtlaSil
  10. masa süper özellikle sarma ve pasta harika gözüküyor. Peçeteler bez gibi duruyor kağıtmı? Yarın gidebilirsek İKEA ya bende alacağım öptüm

    YanıtlaSil
  11. seyhan,sağol canıımmm :))

    glc,sorma canım pasta süper :) ben her gelen misafire ondan yapacağım bundan sonra..herkes bi kez yiyene kadar pastaya devam :))bu iki renkliler daha güzel canım..diğer tek renkli olanı çok çekiyo nescafeyi..
    yengem yapsın hemen sana peçetelik :))

    hanifecim,kankam benim çook teşekkür ederim :) sana çok çok daha güzellerini yapacağım inşallah öpücüklerrr :))

    sedoşum sağol bitanem :) ama emin babasının kopyası aslında var ya hatta dedemizde kopya..bunlar üçü bi arada pek komik oluyoolar emin'in gelecete neye benzeyeceği belli :))
    canım kedi dillerini bisküvi pastası gibi de yapabilirsin kremşantiyi hazırladıktan sonra..ben paketten artanları öyle yaptım..

    gülcancım teşekkür ederim :) peçeteler kağıt canım ama çok kalın kumaş gibi nerdeyse..50'lik paketlerde olan tek renk peçetelerden gidersen görürsün yarın..bi sürü renkleri var..

    YanıtlaSil
  12. Çok tşk ederim adaş görüntü güzel olunca merak etmişdim not ettim inş denerim kısa zamanda ama şimdi yediklerime dikkat etmem lazım iddaya girdim kardeşimle :) kim daha çabuk zayıflicak diye iddia bitince denerim inş.

    YanıtlaSil
  13. rica ederim tatlım :) bende aynı durumdayım yiyemiyoruuummm hiç bişeee :))

    YanıtlaSil
  14. Beni ne zaman davet ediyorsun İlkay sultan :)

    YanıtlaSil
  15. ne zaman istersen tatlııımmm :))

    YanıtlaSil
  16. işte yaptıım yalnız gece karar verince yapmaya benim kalıp 26cm çapındaymış baya büyük bişii oldu e bi davul almak lazım :)

    YanıtlaSil
  17. tamam sen kalıbı bana yolla ben sana davul yollarım :p eline sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU