25 Aralık 2009 Cuma

Tarif : Kaşarlı,sosisli milföy börek ve havuçlu top tatlı

Milföy börekle başlayalım..

bu börek çok basit... markette satılan milföy hamurlardan alıyoruz ve tek bir tanesini (bu boyutu elde etmek için) 4 eşit parçaya bölüyoruz.. içine tercih ettiğiniz her malzemeyi koyabilirsiniz..ben burada kaşar ve sosis kullanmıştım.. her ikisini de rendeledim, birbirlerine karıştırdım ve azar azar milföylere paylaştırıp kenarlarını kapattım.. üzerine de yumurta sarısı ve çörek otu bu kadaarrr :)
ben bu ufacık milföyleri sofrada sunum olarak kullanıyorum..her zaman arka planda bunların kocamanları bekliyor oluyor :)

Bir diğer tarifte havuçlu top tatlı...bi dünya top tatlı tarifi var bende malum süslü kürdan kullanabilmek için her sofrada illa bi tane oluyo :)

Malzemeler
1 su bardağı rendelenmiş havuç
yarım su bardağı şeker
1 paket petibör bisküvi
1 çay bardağı su
hindistan cevizi

hazırlanışı : havuçları,şekeri ve suyu bir tencereye koyup reçel kıvamına gelene kadar kaynatıyoruz.başka bi yerde bisküvileri ufalayıp havuç karışımı soğuduğunda hepsini karıştırıp hamur haline getiriyoruz.elimizde top şekline getirip hindisten cevizine bulayıp servis yapıyoruz...
afiyet olsun..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

7 yorum:

  1. ilkaycım bunların yanına birde çay demle valla başka bir şeye gerek yok :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy, teşekkür ederim :) Tahmin ettiğim gibilermiş ama net ölçü bileyim diye yardımını istedim, zahmet oldu.

    Afiyetle yiycez arkadaşlarımla, kulaklarını çınlatırız =P

    YanıtlaSil
  3. milföy hamuruyla olan herşeyi seviyorum hazı hamur ama ne koysan içine yakışıyor. muhallebilide süper olur hele de bir sıcaksa varya offff offf yemede yanında uzun uzadıya yat :PP hayırlı cumalar şekerimmmm

    YanıtlaSil
  4. ohh hemşerim yemek tariflerine de el atmışsın :)) valla artık seni iş yerindeyken takip etmeme kararı alacağım az kaldı :) ben böyle kurabiyedir börekdir veee ıslak kekdir pek severim yaniiii evde olsam aklıma düştüğü anda kalkıyrm yapğmaya ama işdeyken aklıma düşünce zor oluyor be ilkay yapma bunu :D:D:D yütfeeeennnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık. milföy böreğini bnde böle çeşit çeşit yapıorm ama havuçlu topları denicem :D

    YanıtlaSil
  6. okuldan gelirken halden havuç, marketten bisküvi aldım,aklımda havuç toplar..:) :) hindistan cevızı unuttugum için yarına kaldı artık..

    bu kadar olur, afıyet bal şeker olasun..;) :)

    YanıtlaSil
  7. mrb ilkay abla ne zaman dır yazmıyodum sana özledim vallahiii:)))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it