12 Ocak 2010 Salı

KOTON LACİVERT TRENÇKOT :))

www.tips-fb.com
eveettt sonunda ekleyebiliyorum merak ettiğiniz trençkotu.hani burada bahsetmiştim boynuma yapıştı bırakma beni diye :))

yasin durumuma kopuyo günlerdir.geçen gün telefon açmış :)
-aşkım naber?nasıl geçti günün? kaç kere giydin çıkardın trençkotunu :)))
ben : hahahahah nası bildin :))

işteee trençkotuummm... önce klasik bi "bugün ne giydim?" pozu verelim :)) ki zannediyorum bundan sonra "ne giydim" fotoğrafı çekmem gerek kalmayacak hep bunu giyeceğim için :))

yakası iki farklı şekilde kullanılabiliyormuş yalnız ben bunu eve gelince farkettim artık alırken nasıl kendimden geçtiysem :))



işte bu kadarrr :) beğenen arkadaşlar Koton'a bakabilirsiniz hala vardır..ayrıcaa her türlü trençkot haberlerinizi bekliyorum bundan sonra hehehehe :) "bak şurda bi trençkot gördüm süperdi " şeklinde :))

56 yorum:

  1. ilkaycim trenckotuna ba-yil-dim,bittim! oyle ki yurtdisinda koton magazasi olsa abartisiz hemen su an kosup almaya gidecek vaziyetteyim:) gercekten cook begendim,tam benlik birseymis ya firfirlar falan of super,cok zarif bir model sanada cok yakismis,gule gule giyin tatlim.
    kocaman opucukler
    catikati cicilerinden su yurtdisinda yasayan eylul ben:)

    YanıtlaSil
  2. Hayatım süper gözüküyorsun:) Başka da bişi demiyorum,kelimelerin kifayetsiz kaldığı nokta çünkü:)

    YanıtlaSil
  3. treeençkotunu yerim senin :D Güzelliğe bak allahım yaaaa..

    YanıtlaSil
  4. ilkayyyyy bayıldımm trençkotuna harika yakışmışş sana iiiki dönüp tekrar almışsın bende istiyorummmm yaaaaaaaa ağlıcımm şimdi inş.vardır kotonda ama ben cumaya maaşımı alıcamm hayırlısıyla inşallahhhh haftasonu benimde olsun lütfennnnnnnnnnn dua et bak

    YanıtlaSil
  5. Ya bende istiyorummmm :((((
    Birdahaki ay altın günümden (:P) elime para kalırsa hiç acımayacağım kesin kararımı verdim :)))

    YanıtlaSil
  6. ay çok beğendim ya...çok yakışmış canım mutlu günlerde giymen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. gercekten yapisip birakmaman kadar varmis :) cok guzel, iyi gunlerde gigin insallah.

    YanıtlaSil
  8. Allah nazarkardan esirgesin seni:))

    Çok çok çok güzel görünüyosun...İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  9. şaşkınlık içindeyim şekerim yani ağzımın suları aka aka bskmsktsyım nasıl derler "öldüm bittim" rengi modeli gördüklerimin içinde en güzeli güle güle giy fazlada giyme nazar değer bak;)

    YanıtlaSil
  10. süperrr çok beğendim cnm ya.Çok cici olmuş ALLAH GÜZEL GÜNLERDE GİYİNMENİ NASİP ETSİN.tek parça halinde dimi kemerli?ben bi kotona doğru yol alıyım:D

    YanıtlaSil
  11. manyak bişeymiş, bayıldım canım... sanırım düğmeleri tamamen iliklenmiş halini daha çok beğendim tarz olarak...cısssss yakıyorsun :)) güle güle kullan... üstünde paralanmadan, eskimeden kullan hep:)

    YanıtlaSil
  12. yaaaa daha bir ay önce trençkot almıştım ama ben..:(
    senin ki daha güzel, banane yaaa, haksızzzlıkk...:)

    güle güle giy canım,üstünde paralansın inşşşaaaallaahhh!! :D ;) :) çok da yakışmış hani..;)

    YanıtlaSil
  13. eylülcüm,hatırladım seni :)bu arada yurtdışı işini hallettim canım net cevap verebiliyorum artık herkese 5 lira civarında bişe alıyorlar :) canım beğenmene çook sevindim.bende fırfırlarına bayıldım ama yurtdışında daha süper şeyler var eminim senin ne cicilerin vardır? :)) benden de kocaman öpücükler canım

    eylülcüm,bak mutlaka Koton'a hatta telefon açtırıp diğer mağazalarına sorabilirsin.mutlaka vardır çünkü ben beden konusunda tereddüte düştüm.yakınınızdaki bi mağazadan değiştirebilirsiniz evde içinize sinmezse her mağazada var dediler..öpücükler tatlım :)

    pride,canımsın :) bende senin diktiğin bi elbiseye bayıldım biliyo musun? yorum yapamadan çıkmıştım.süperdi o elbise ve ne güzel kendin dikebiliyosun.bi dene bakalım bence aynısını dikersin sen :)

    nurbetül,utandırma kız beni :))

    hatice,vardır tatlım.Eylül'e dediğim gibi mutlaka telefon açtır diğer mağazalara.gerçi bulursun hemen diye düşünüyorum yeni geldi dediler daha bitmemiştir..inşallah bulursun dualarımdasın :))

    nazancım,acıma hayatım sana da ne yakışır haaa :) ama söz telefonda da dediğim gibi bulduğum her trençkottan seni haberdar ediciim :))

    YanıtlaSil
  14. Seniha şanslısı seni görmüş,sana sarılmış,sana hediye vermiş,senin sesini duymuş,seninle gülmüş,eğlenmiş bizi de imrendirmiş,Seni de onu da tebrik ediyorum,darısı bize inş.Trençkot'una kızımda bende bayıldık,modeli çok güzel ama sen giyince daha da güzelleşmiş.Kızımında 3-4 trençkotu var,zevkle giyiyor,yolumuz düşerse bir koton mağazasına gidip bakacağız sözleştik ya nasip artık.Sana iyi geceler dileyip kaçıyorum oğluşum ısrarla beni çağırıyor pek tadı yokta :-( Gebze'den selamlar,sevgiler,öpücükler,bir de çokca beğeniler.....

    YanıtlaSil
  15. muhteşemmiş gerçekten modeli çok orjinal hep aynı modeller oluo sevmiorm ama bu değişik tabi ona güzelliğini sn yansıtıosn orası ayrı...

    YanıtlaSil
  16. bu cok guzel bırsey kesınlıkle altına corap gıyıp elbıse dıye sokaga cıkar ınsan bunla
    ne kadara aldın cok merak ettım

    YanıtlaSil
  17. Offf şahaneymiş ilk ilk ilk fırsatta kotonlanmalıyım bende, güle güle giy üzerinde paralansın :) Bulamazsam kahrolurum oooyyy sabahlar olmaz bana resmen..

    YanıtlaSil
  18. süpermiş bayıldım peki fiyatıo???

    YanıtlaSil
  19. harika bittim resmen sıkı takipcinim heran gidip albilrim aklıma düştü bilkere bayıldımm fiyatınıda yazarmısın meraktayım

    YanıtlaSil
  20. oy oy oy fıstığım çooook yakışmış ya, bayıldııım:) Güzel günlerde kullan inşallah :) Öperim şekerim:)

    SedA :)

    YanıtlaSil
  21. suslum bnm:)
    cok yakısmıs masallah gule gule
    gıyın cnm

    YanıtlaSil
  22. ilkay valla benimde dibim düştü çok güzeeeeeeeeeeeeeeeel... hemen kotona bi koşu gideyim bari

    YanıtlaSil
  23. merhaba ilkay abla seni uzun zamandır takip ediyorum we yazılarına bayılıyorum gülerek okuyorum..trenckota bayıldm cook yakısmıs süper cıkmısın öpüyorum sewgiler..

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben blog işinde biraz yeniyim ama sizin blogunuzu cok sevdim.bence trençkot da çok yakışmış size.ben çok begendim.

    YanıtlaSil
  25. yok kardeşim bu kadar bayanın içinde benim ne işim var ayool :) Allahım daha ilk kelimede tesirini göstermiş olamaz yaa... yasin bebişim kurtar beni burdan :) Allahım yasinede bebişim dedim noluyo bana lütfen biri beni durdursuuun :)
    abla trenç mrenç anlamam ben ama bişi itraf ediyim ben olayın sadece kot kısmını anladım ve mal mal ulen sonuçta bi pantolon diilmi ya dedim. taaaki yakaları kapalıymış yorumunu okuyana kadar :) yakalı pantolonmu üretmişler diye düşünmek üzereydiki bu benim küçük beynim :) anında müdahale ettim olayı anladım .. ( biraz geçte olsa ) herkes bi şekilde yorumunun sonuna "bende istiyooom, ay çok güselmişş, bendede var ama sendeki daha güselmiş..." şeklince şirince gözüken ama kıskanç gözlerin ekrana kilitlenme anında yazılan yorumlar yazmış :))))))) işte bu noktada nazarı değmeyecek tek kişi benim çünkü dünyanın en güsel tirençkotunuda getirseniz istemem kardeşim ( yani en azından şimdilik öyle:)) ) korkarım bu kadar yoğumdan sonra ve benm ŞOM ağzımdan sonra inşallah bişi olmaz o tirençkota .. Allah korusun tü tü tü kem gözlere şiş gözü olanın gözü çıksın, beyazları yanlış yıkasın renklilerin rengi hep birbirine karışsın inşallah...
    saygılarımı sunarım ablacım .. nacizhane bir kaç satırınıda olsa yayınlarsanız memnun olurum :)

    üvey evladınız ahmet :)

    YanıtlaSil
  26. kankacım benim,senlede sarılıcaz ki biz doya doya hemde :))beğenmenize çok sevindim tatlım güzel kızına sevgiler :)ben yeni girdim trençkot olayına zannediyorum bundan sonra hep trençkot alıcam:) çok rahatmış giy çık :)oğluşuna geçmiş olsun hasta sanırım inşallah toparlar hemen bende keyifsizim bugün.hep hafif hafi ayakta atlatıyorum bi vuracak yataklara düşücem :)

    küp,teşekkür ederim canım o senin bakan gözünün güzelliği :) bende hep aynı modeller görüyordum cidden bu çok farklı geldi bana..ama bunu aldıktan sonra yolda iki trençkotlu bayan gördüm bayıldım resmen.hareket halinde olmasak soracaktın nerden aldınız diye :)) ama hafızama kaydettim modelleri :))

    selincim,beğenmene sevindim :) tabii açık bi bayan rahatlıkla çorapla giyebilir.
    canım blogta fiyat olayına girmiyorum pek,aslında markada belirtmiyorum genelde..kızların bunu beğenip almak isteyeceklerini düşündüğümden belirttim bu sefer..ama mail adresin varsa yolla bana yazarım..sevgilerimle...

    nur,çooook teşekkür ederim :))bulursun mutlaka senin içinde dua edeceğimdir :)) ama bulamazsan üzülme cidden kolaylıkla diktirilebilir :)

    esincim,bayılmana bayıldım :)) tatlım bi üstte selin'e de yazdığım gibi blogta rakam yazmıyorum genelde..seninde mail adresine yazabilirim dilersen.
    öpücükler :)

    çileklicim,anlaştık :)

    seniha,sorma nası bişey o var yaaa :))

    sedoşuumm,çok sağol canım benim :)bende öperim kocaman :)

    gülsüm,çok teşekkür ederim canım :) süslü olmuşum de mi?fırfırlar falan hehehehe :) sevgiler öpücükler tatlım :))

    baharcım,hiç Koton'a gitme kendin dik yahu :) becerikli hatun :) öpücükler

    nur kokulum,merhaba canım hoşgeldin :) bloğumu da trençkotu da beğenmene çok sevindim..zor bişey değil blog olayı zamanla iyice alışırsın..her zaman beklerim sevgiler :))

    Allah'ıııımmmmm inanmıyoruuuuummmm Ahmeeeeeeeeeeeeettt burda da mı buldun beniii başımın belasıııı :)))) sende mi blogcu olduunnn :) napıcan yasin'le maceralarınızı anlatıp beni sinir krizlerine mi sokacan? yoksaa yoksaa benim resimlerimi koyup bloğa rezil mi edicen beni :) senden herşeyi beklerim yasin'i elimden alasın var zaten hııhh
    bebişim diyo kocama yaaa :)))
    bak şimdi bu trençkotun başına bi iş gelirse sebebi sensin.valla gidersin alırsın aynısını hiç karışmam :)ahahahaha ama yakalı kot olayı süperdi :) yani senin gibi hatunu tanıdığından beri kapalı olan biri trençkotu bilmesin olacak iş değil cık cık cık yakıştıramadım hiç :))yalnız ben korkuyorum yakında trençkotuma da göz koyarsın kocama göz koyduğun gibi hahahhahahaha yalnız süper oldu bu senin blog açma işin.kozlarımızı buradan paylaşabiliriz ha ha sen benim resmimi çizip dalga geçersin haaaaa sen duurrr başına neler gelecek senin yaşasın kötülük ! :P
    bi de kötü kadın kahkahası atıp bitireyim
    nihohahahahaha :)))

    YanıtlaSil
  27. canım bayıldım çok çok yakışmış güzele ne yakışmaz ama dimi çok orjinal mi model aynı senin gibi yavrumm güle güle eskit üstünde paralansın =)) he bide yok ben ince degilim yok fotolarda öyle cıkıyorum deme ince oldugunu biliyoruz çıtır şey muck..

    YanıtlaSil
  28. ayyy çok guzelmiş ilkay hanım! çok yakışmış size de , güle güle kullanın...
    hilal

    YanıtlaSil
  29. gerçekten çok güzelmiş, güle güle giy.

    YanıtlaSil
  30. gerçekten çok şık bir model.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  31. bence çok yakışmış çok güzel taşımışsın.

    YanıtlaSil
  32. Hahahaaa burdan yetişmiş delü halbuki ben onu blogumda tanıtıcaktım bi :))) Kız cicim sen bakma buna çok pis hain planlar içinde bencesineee :)))

    Ahmet o kadar bağyanın yorum yazdığı yirde ne işin var senin haa! :Pp

    Bu arada o trençkotu ben burdan önce gördümdü senihadaaa hehe :) Anlattığın kadar varmış, katlarına bayuldum :)) İyi günlerde giy cicim bişi olursa da Ahmet'e gel :)) Hadi muckk :)

    YanıtlaSil
  33. ooooooo beklediğimden daha güzel çıktı ben bu modeli görmemiştim güle güle giy üzerinde eskisin..

    YanıtlaSil
  34. ayy evet lütfen hazırlıklı gidip alabilmem için istiyorum tarzlarımz çok benziyo çünkü nası kaçırmşm gözden bunu anlayamadım yeni gitmştm oysa hadi bekliyorumm canımm teşekkürler şimdiden alakana.

    YanıtlaSil
  35. nurşencim,ben senin yorumunu atlamışım tatlım kusura bakma :( çok sevindim beğeni ile takip etmene beni :) her zaman beklerim sevgiler

    canan kız seni yerim :) teşekkür ederim canıımm :)) benim trençkot sevdası senin siyah beyaz trençkottan sonra çıktı zaten :) kız afişe etme beni incesin incesin diye zaten sevmiyo kimse beni hehehehhe :))

    hilal,çok teşekkür ederim sizler beğenince daha bi mutlu oluyorum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. naile,beğenmene çok sevindim Allah razı olsun canım,sevgiler

    dakikadan önce,çok teşekkür ederim güzel bakan gözüne sağlık :)

    atölyekedi hoşgeldin :) güzel taşıdığımı düşünüyorsan ne mutlu bana :)

    seniha,kız sorma başımın belası o benim :) yasin'i almadan rahat etmeyecek :))

    neslicim,ben biliyorum başıma geleceği zaten bende hain planlar içerisindeyim merak etme sen :) çarpışmaya hazırım ahmeeetttt :))
    sağol canım trençkot için.bende katlarına bayıldım zaten direk oraya kitlenmiştim :) zaten başına bi iş gelirse direk sorumlusu ahmet :)

    gülcancım senin beğenmene ayrıca sevindim :) sağol tatlım sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. blog oluşturdum ya çok pahalıymış çok beğendim ama dur para biriktirirsem mis gibide alırım :D güle güle giyyyyy

    YanıtlaSil
  38. teşekkür ettim canm.

    YanıtlaSil
  39. s.a. ilkay arkadaşım.öyle blogda gezerken senı buldum.gerçekten trenckotun şahane .ben kuşadasında yaşıyorum burda tesettürlü kıyafetler bulmak çok zor inşallah ben bulabılırım bunu ama..çok işime yaradı eh bışey daha sorayım o zaman sana.eşarbı o şekil nasıl yapıyonuz ben çok yapmak istiyorum ama yüzüm bıraz toplu yakışır mı dıye nuallaktayım..yardımcı olursan sevinirim..istersen facedende görüşebiliriz..bu arada ben tuba...

    YanıtlaSil
  40. şekercik,tatlım taksitle alabilirsin anlamadan ödersin..blog açmana sevindim izleyicin oldum :) sevgiler..

    esin,rica ederim canım..

    tuba,aleyküm selam canım..yorumunu cevaplamam geç oldu kusura bakma yeni geldi bilgisayarım..bu arada bir sürü yorum kaçırdım..
    Koton'un bi çok yerde mağazası var aslında kolayca bulabilirsin zannediyorum..diktirme imkanın varsa benzer bi modelide diktirebilirsin.eşarp bağlama hakkında postlar yazmıştım canım ben daha önce..linkini ekleyeyim buraya orada anlatmıştım bakarsın hepsine..face'den de görüşürüz tatlım ekle sen beni yanına yaz ama ben bloğa yorum yapmıştım diye..sevgiler tatlım

    http://babyh23.blogspot.com/search/label/e%C5%9Farp%20ba%C4%9Flama%20modelleri

    YanıtlaSil
  41. gerçekten çok şık ve güzel izlemeye aldım sizi çok hoş bir sitenız var sevgiler...

    YanıtlaSil
  42. hoşgeldin canım :)hem trençkotu hem bloğumu beğenmene çok sevindim :) her zaman beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  43. daha çok dipnot hoşuma gitti =) Allah yardımcın olsun;) Hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  44. emre,hoşgeldin :) teşekkür ederim..hakkaten yardımına ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  45. ya sapığın gibi oldum bu ne kızım ya alışkanlıkmı yapıyon nedir bi bakmışım widgetten o posttan diğerine atlıyorum yemek yapmam ve ev temizlemem lazım benim alallaaa olmaz ki bölee canım :)))))




    şaka bi yana taa ne zaman demiştim hani bu trençkotu beğendiğimi tekrardan bi baktım resimlere sahiden güzelmiş, geçenlerde bende ilk defa pardesünün biraz kısası oluyo ya ne diyolar adına kup mı ne işte ondan aldım gayet mutluyum :)

    pardesü olayını yapamam sanıyorum ama bununla kendimi çok rahat hissediyorum açıkcası :)

    öpüldün şeker (bunları neden mi yazdım?

    ay ne bilim işte içimden geldi öleee :)))
    )

    Allah'a emanetsin şeker ;)

    YanıtlaSil
  46. tubacım,nasıl oluyomuş yaaaa sizde bana alışkanlık yaptınız :) bende post yazıcam yorum cevaplıycam diye aksatıyorum herşeyi aklım hep burda :))

    aynen bende pardesüyle yapamam ama çok güzel modeller gördüm pardesü mü deniyo bilmiyorum ki? yani hangisine ne deniyo :) ama süper şeyler var onu biliyorum..buna benzer 1-2 şey daha alsam tamamdır zira hep bunu giyiyorum :)
    ayrıca burda içinden geldiği gibi davraaannn :)) öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  47. bayıldım bayıldımmmm ilkay :))

    YanıtlaSil
  48. teşekkürler canım bende bayılmıştım ilk gördüğümde :)

    YanıtlaSil
  49. meraba bnde blogunu yenı gördüm arada bır bakıyorum aynısı bendede var ama benımkısı sıyah:D ben yurtdısında yasıyorum türkıyeye gelmıstım kısın o zman aldım:D yenı kapandıgım ıcın böle bıseye ıhtıyacım vardı.sendedee cok hos duruo:D

    YanıtlaSil
  50. İlkaycım,
    Bendeniz geriden geldiğim için bu postunu ancak okuyabildim.Malum blogların bi açılıp kapanması, bizim DNS değiştirip girmeye çalışmamız v.s. durumları:(((
    Trençkotun çok şık, ve sen de gördüğüm nadir şık kapalı bayanlardansın ve çok güzel taşımışsın.Ben de pembesi halaa varsa bi KOTON yapıcam daaa ben Ayvalıktan İzmire gidene kadar Kotonda yeni sezon çıkar yani:)) Neyse her postun çok keyifli.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. ayşe yorumunu atlamışım kusura bakma lütfen..teşekkür ederim..sende güle güle kullan inşallah..

    papis sytle,teşekkür ederim tatlım iltifat etmişsin :) eminim çok yakışacaktır pembesi sana :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  52. selam..ben bu sezonda gördüm ama kumaşı cok kötüydü..siyahı yine idare ederdi ama kremi çok basit durmuştu..sizinki farklı sanırsam :( astarlımıydı sizin kullandığınız?? sevgiler..

    YanıtlaSil
  53. selam rana..evet farklı..benimki ilk çıkanı..ilk çıktığında sonbaharlık (kışlık bile diyebiliriz ben bütün kış bunu giydim) ve sadece lacivert üretildi..1 sezon sonra yazlık versiyonunu ürettiler..onun biçok rengi var..ciddi şekilde kalite ve kalınlık farkı var..tabii fiyatı da ona göre baya düşüktü ama..

    YanıtlaSil
  54. http://bendenizz.blogspot.com/16 Ekim, 2011 02:42

    ilkay hanım merhabalar,ben sizin bloğunuza sık sık giriyorum okurken keyif aldığım konular var.Trençkotunuza bende bayıldım ama gördüğüm kadarıyla siz onu 2010 yılında almışsınız yani bütün koton dükkanları gezsem bulamam artık herhalde :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  55. merhabalar :)

    evet ben alalı çok oldu ama ince versiyonunu ürettiler yazın vardı..bu yıl kışın var mı bilmiyorum ama Koton'da hep güzel modeller oluyor bi bakın derim..sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  56. Ayni trenckotun beyazi var bende. ben de cok severek giyiyorum. azra

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU