16 Şubat 2010 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ SOFRASI, GİYDİKLERİM ve DİĞER AYRINTILAR..

Soframız..


Gelelim detaylara..

Masa örtümüz İkea tülünden  :) 


Renkleri mavi-yeşil olarak belirlemiştim... Bunlar mavi-yeşil renkte mumluklarımız..normalde oturma bölümünde ikamet ediyorlar.. Sofraya transfer oldular o gece..



Bunların içine deli gibi yeşil mum aradım günlerce. Tam ümidimi kesmişken Forum İstanbul'a gittiğimiz bi akşam Tepe Home'da çıktılar karşıma.. Hemde o kadar uygundu ki fiyatları inanamadım :)



İşte bunlarda benim ilk peçete halkası denemelerim..

Sevgililer günü konseptine uygun olması bakımından mavi kalpler tutturdum üstlerine.. 


Vee bunlarda yine sevgililer günü konseptine uygun olarak yaptığım kalpli kürdanlar..


Peçete-kürdan uyumuna dikkat edelim lütfen.. Çünkü kendileri peçeteden yapıldı :)

Kürdanlarımı sebze rulosunda kullandım..


Giydiklerime geldi sıra..

Elbisem buydu.. 


Bunlarda kullandığım aksesuarlar... Çanta taşımadım tabii evde :) uyduğu için ekledim fotoğrafını.. Dışarda bu çantayla hoş olurdu.. 



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it