16 Nisan 2010 Cuma

KIRMIZI TOPUKLU AYAKKABILARIM :)

Sonunda masam da geldi oh be :)

İşte takım halinde fotoğraflar :)


Daha yakından bakalım :)



Artık burası bana ait özel alan :)

Eve geliş hikayelerine geçersek bulduğu her boş vakti benim bloğumda geçiren ablam benim şurada yazdığım yazı üzerine beni arayıp "sana özel bişey yollıycam kendine ait alanın olur"dedi telefonda :)

Beni aldı bi kalp çarpıntısı.. Çünkü benim ablamın normal bi işi yoktur hiç bir zaman :) Bi kere kapının önünde koca buzdolabı bulmuştum :) sonra Emin'in doğduğu gün hastaneye bir çuval hediye geldi.. Mecazi anlamda yazmadım cidden bi çuvaldı..Odaya giren bi şok geçiriyordu.. Allah'ım neler çıktı içinden o çuvalın.. Hala o çuvaldan çıkıp kullanmaya sıra gelmeyen şeyler var düşünün :)
Sonra bize gelir komple bavulu bana hediye eder gider..

Neyse bana dedi ki ne renk olsun?Aynı anda kırmızı dedik sonra :) Adamda yanındaymış orda diyo "kırmızı yapın ,hemen başlayın lütfen" falan dedim napıyolar :)

Sonra geldi işte kırmızı cicilerim :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

26 yorum:

  1. o koltuklarda beraber kahve içmek dileğiyle tatlım... cok guzel olmus ;)

    YanıtlaSil
  2. burdan süper görünüyor ilkay hadi yine iyisin ;DD
    hep mutlu gunlerde kullan.kirmizi aliskanlik yapar demistim.

    YanıtlaSil
  3. Ablanın bloga yansıyan ilk vukuatını hatırladım :)

    Allah herkeşlere böyle abla nasib etsiiiin amin :) Gerçi benim için mimkin değil ama öz olması da şart değil :)) Lütfen biri bana böyle ablalık yapsııın :p

    Güle güle kullan canım, ben bir ara kahveye geliyim sırf o koltuklarda oturmak için hehe görgüsüzlüüüm tuttu. :))

    Kolay gelsin sana koşturmacalarında :) Öptüm çook.

    YanıtlaSil
  4. Ablan cok iyi etmis, bu cilginliga kurban olurum ben :D
    Ayrica nasil yakismis onlar eve öyle yaa, karsilikli oturup birseyler icmek keyifli olur orda simdi :)
    Mutlu günlerde otur ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler şekerim :)

    en az senin kadar :)


    güle güle kullan :)

    kahveyi yap, kurabiyeler benden ;)

    o koltuklarda bi kahve keyfi ne iyi giderdii :))


    öptüm


    Aeo.

    YanıtlaSil
  6. Cok cici ve orjinal bu koltuklar gule,gule kullanin insaallah!

    YanıtlaSil
  7. caniiiim, ilkaycim, bana da ondan bir cift lutfen... ayyyyyyyyy bayildiiiiiiiiiiim bittiiiiiiiiiiiiim coooook guzeller :)) gule gule hayirli gunlerde mutlu mesut hep nese dolu kullan insaallah :))

    YanıtlaSil
  8. koltukların çok güzel o sehpaylada okadar müthiş olmuşlarki mükemmel senin tabirinle aynı cafe gibi olmuş bayıldım yaa ablan çok zevkli birisi galiba yasin ağbi neden bu kadar tiriplere giriyo anlamadım onada ablası göndersin hediye hahahaha mükemmel bacım mükemmel güle güle kullan şeker ...

    YanıtlaSil
  9. enerjine hayranım tatlım ya! ama belli ki aileden geliyor ;p

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok güzel ve değişik.güle güle kullan.ah banada öyle bi abla olsada gönderse.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş iyi günler kullanmanı dilerim;)

    YanıtlaSil
  12. s.a. canım güle güle kullan ,
    tam kahve içmelik dedikodu yapmalık bir köşe olmuş :):)))))))))
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  13. Gule gule kullan canim bende bayildim, ayrica kirmizida cok yakismis!! Nerede yaptiriliyo bunlar bende ogrensem bende kardese supriz yapmak isterim dogrusu : )

    YanıtlaSil
  14. sevdim koltuklarını :) ayağıma geçirip gezesim var :)))

    YanıtlaSil
  15. İlkaycm hakikaten çok şıklar güle güle kullan bende çook beğeniyorum ayakkabı koltukları yaa...benim niee ablam yokki:(

    YanıtlaSil
  16. kırmızıların pek kokoş yazda yeter kışada hatta mug olur fantazi olur spor olur herşey olur bunlardan .bana bişey çıkmadıki şimdiye kadar şimdide çıkmaz şeker.

    YanıtlaSil
  17. Çok cici görünüyolar :) Amma velakin (bu tamamen benim abidikliğimden kaynaklı bişeydir:D) küçük paspas varya beyaz orda, ayh inanırmısın nefes alamadım. irkildim..Paspas alerjim var.. nası bişeydir bilmiyorum :D
    Halı da kııımıcııı.. çok şekerr :)
    güle güle oturun karşılıklı ciciş ciciş :)

    YanıtlaSil
  18. :) baba bey bu koltuklara yorum yaptı mı onu merak ediyorum ben? :)

    güzel sohpet edilir ama burda hee..

    YanıtlaSil
  19. İlkay Ablacım Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  20. ılkaycım ya bunlar çok şirin ve kokoşlar canım gule gule hatta tepe tepe kullanman dıleğiyle

    YanıtlaSil
  21. çokk güzellermiş bunlarr =) Güle güle kullan İlkay abla..keşke benimde böyle çılgınn bi ablam olsa demeden edemedim =)

    YanıtlaSil
  22. ilkayim, bilirsin, bi insan yolunu kaybetti mi tekrar bulmasi zor olur.. Allah sasirtmasin :))

    is, gun, hayat derken... hele de bi ara isleri ve "gece hayatini" fazla abartinca bloga vaktim ve enerjim kalmamisti... simdi herseyi biraz hafiflettim, bloguma da bakabiliyorum, ama cok ozledim yaaa :))

    evet, sen bi zahmet paketle gonder ayakkabilarimi hehe

    YanıtlaSil
  23. Oooww İkea'dansa tamamdır yeaa :D
    Sende beni güldürüyosun hem :) Valla, ne zaman daralsam buraya bakıyorum ben. gelmiş geçmiş bütün konuları ezberledim sayılır :D

    YanıtlaSil
  24. bu koltuklardan nerede bulabilirm çok güzel :)

    YanıtlaSil
  25. sanırım her mobilyacı da vardır..olmasa da sipariş üzerine yapabilirler..benim ablamlar o şekilde çalışıyor..haa bu arada bikaç ay önce Praktiker'de olduğunu görmüştüm oraya da bakabilirsiniz belki hala vardır.

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuş renkler, yerleşim, elinize sağlık!

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa