27 Nisan 2010 Salı

YIL DÖNÜMÜ SOFRAMIZ VE DİĞER AYRINTILAR :)

Gelelim yıldönümü detaylarına :) Herkese güzel mesajları, yorumları için çoookkk teşekkür ediyorum bir kez daha.. İyi ki varsınız :)

İşte masamız buydu..Mavi-yeşil yaptım yine Sevgililer Gününde olduğu gibi..


Hani biz birbirmize hediye almıyoruz ya Yasin'le..
Ben sarma sararken şöyle diyor :
-O sarmaların hepsini fiyonklu istiyorum hediye niyetine :)

Ve diğer fotoğraflar geliyor..

Soframızın detayları..

Bunlar peçeteliklerim..

Süslü kürdanlarım toplu halde..

  Bunlarda süslediğim evdeki mumluklarım.. Mavi yeşil çiçeklendiler onlarda..


Giydiklerime gelirsek,
Bu elbiseyi arkadaşım hediye etmişti bana geçen sonbahar.. Hiç giyememiştim..


Kürdanlarda kullandığım süslerden elbisem içinde yaptım mavi-yeşil renklerde..



Bunlarda ayakkabılarım... Hani daha önce ayağımda görmüştünüz.. Ama tekinin bantı koptu :) Dikkatli bakarsanız birinde 2,birinde tek bant var :) Sonra ben diğerini de kestim çok daha güzel oldu..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

27 yorum:

  1. vay vay vay ne güzel ne özel olmuş böyle çok beğendim daha nice yıllarınıza inşallah benim de 6 mayıs beni de özendirdin bak şimdi ben bu kadar güzel süsleyemem ama deneyeceğim bak şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. üzerinde bi rehavet bi bunalım havası olduğu çok belli.posta bile yansımış HEYYY ÇATI KATI SİRKELEN VE ARAMIZA DÖNNN :)bende senin gibi yeni bişeyler almaktansa üzerlerinde oynamaya bayılıyorum.sürekli elinde yapıştırıcı,iğne,iplik,taşlarla dolaşan bi tipimdir.yenilemeye bayılıyorum.ve bu konuda çok başarılısın sofran kürdanların kıyafetin inanılmaz yaratıcı bayıldım.fikirlerini çalabilirim :P kısmassın dimi :)

    YanıtlaSil
  3. Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun..Rabbim nice yıllara erdirsin,sağlıkla,hayır ve mutlulukla inşallah..
    7.yıldan sonra çok daha hızlı akmaya başlıyor sanki yıllar..Hızlı bi nehir gibi..
    Hazırladığın sofra bana eski yıllarda gecenin bi vakti eşimin eve dönme saatini yüreğim pır pır,elim kalbimde beklediğim an'ları hatırlattı..
    Ayak seslerini duyduğumda yakmaya çalıştığım ama bi türlü yakmayı beceremediğim mumları :))
    gecenin üçünde oturup kutlamaya başladığımız yıldönümlerimizi :)
    Ve daha neleri..neleri..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. heeeeh işte şöööyle göz dolduran iç doyuran postlar yollayıver yahu :)
    çok sevindim adınıza cnm, nice yıllaraaa :))

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi herşey harika İlkay Abla :)... Hep böyle ol :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir gün olmuş, makyajın hazırlığın süper hepsi ne güzel özenmişsin, mutluluğunuz daim olsun beraberliğiniz nice yıllara ersin :)

    YanıtlaSil
  7. Nice nice yıllara canım sağlık ve huzurla...sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. emegin bosa gitmemis gayette hos olmuslar tebrikler :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel. Allah huzurunuzu, mutluluğunuzu arttırsın

    YanıtlaSil
  10. Bayiliyorum senin su renk uyumuna hic cekinmeden bütün renkleri birbirine uydurabiliyorsun :) bunu yapiyorsun ya hayran kaliyorum bi kere daha , cok guzel olmus sofraniz ellerine saglik güzelim .. esinin dedigi dogru aslinda eniste bütün sarmalari tek tek finyok istemedekde hakli hemde cok katiliyorum yanii ;) Öptüm canim kendine cok iyi bak yakisikli oglunada arada olur oyle ana ogul arasinda kavgalar ama dayanamazsiniz siz hemen barismisiniz zaten :)

    YanıtlaSil
  11. maşallah ilkay abla avucundan su içilecek kadınsın.allah daha daha güzellikler versin inşallah.çok istiyorum bi gün seni dışarıda göreyim ve elinden su içeyim:) içirirsin demi. valla kötü bi niyetim yok ablamsın ya özeniyorum sana.yeni evli olduğumdan daha oturtamadım kafamda bişeyleri.yani demek istediğim senin gibi pratik,yapıcı ve güzel şeyleri hızlı düşünemiyorum.kendimi hala öğrenci sanıyorum:)) neyse abla uzatmayalım lafı:yıl dönümünüz mübarek olsun:) saygılar...

    YanıtlaSil
  12. maşallah ilkay abla avucundan su içilecek kadınsın.allah daha daha güzellikler versin inşallah.çok istiyorum bi gün seni dışarıda göreyim ve elinden su içeyim:) içirirsin demi. valla kötü bi niyetim yok ablamsın ya özeniyorum sana.yeni evli olduğumdan daha oturtamadım kafamda bişeyleri.yani demek istediğim senin gibi pratik,yapıcı ve güzel şeyleri hızlı düşünemiyorum.kendimi hala öğrenci sanıyorum:)) neyse abla uzatmayalım lafı:yıl dönümünüz mübarek olsun:) saygılar...

    YanıtlaSil
  13. sofran güzel sen daha güzel ellerine sağlık:)


    ..SeRaP..

    YanıtlaSil
  14. Desene yine kocanin aklini basindan aldiiiin :)))
    Masallah Ilkaaay.
    Daha nice yildonumlerini paylasirsin bizlerle insallah burada. Hersey dort dortluk gorunuyor. tekrar kutluyorum yildonumunuzu ..

    YanıtlaSil
  15. uyum superde su topuklu ayakkabi isini bir ben beceremiyorum galiba..sunun formulu nedir nasil yuruyorsunuz?dusme falan olmuyor mu:)daha nice boyle sofralar hazirlarsin ins..sevgilerimle duygu:)

    YanıtlaSil
  16. okadar özenle hazırlanmışsın ki canım bence maddi değeri olan bir hediyedençokçok daha anlamlı olmuş böylesi:) Mutluluğunuz daim olsun diyorum sevgiler öpücükler:D

    YanıtlaSil
  17. şimdi ben sana ne diyim

    kafamı nerelere vurayım

    hangi uzak ormanlara gidip avlıyayım :D

    yada daha ne kadar saçmalıyayım:D

    ama üsüldüm ya gerçekten bileydim geliceğini bırakmazdım işi:Diş beni bırakmadıki hala du bakalım

    sofran süper olmuş ya banada öğret ilkay bu şekilde süslü sofra kurmayı bende süs meraklısıyım ve düzen hastasıyım

    saks mavisi herkese yakışıyo ama sende daha bi hoş durmuş ve zaten şu çiçeklerin ne zaman biticek merakla bekliyorum

    bende sürüyle kurdela var ama hiç zaman bulamıyorum

    günler çok hızlı geçiyo ya biri şu günlere DUR desin.

    uzun zamandır diğer yazdığın postlarıda okuyup yorum yazamadığım için içim içimi yiyordu ama yihuu holeyyy ehu ehu ditdit diridiri dittt:D

    işte benim sevinmemde böle abuksubuk :Dbileydim cennete gelirdim bende

    aaa ne dicem hadi ne zaman görüşücez ne zaman ne zaman :(ağlıcam ama artık ya yeter yaaaaa

    bırakın beni gidin başımdan bir görüşme bile yapamadım :D

    canım en kısa zamanda görüşmek dileiği ile kendine çokçokçok güzel bak


    ALLAHA EMANET OL kuzucuğum:D

    YanıtlaSil
  18. Herşey yine harika görünüyor.renk uyumların müthiş.bide ayakkabıların çok şık duruyor.her daim hayata pozitif bakabilmen dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Efendimize(sav) Ayşe validemiz "Beni seviyor musun "diye sorar,Efendimiz (sav) "Kördüğüm gibi Ya Ayşe" der.Aradan uzun bir süre geçer ve bir gün yine Ayşe validemiz Efendimize "Alahın Rasulü kör düğüme ne oldu?" der,Efendimizden gelen cevaba hayranım "İlk günki gibi Ya Ayşe "der.

    Muhabbetiniz kör düğüm gibi sımsıkı ve iki dünyalık olsun.(AMİN)

    YanıtlaSil
  20. hep böyle guzel haberlerini okuyalim tatlim.

    YanıtlaSil
  21. SEVGİLİ ÇATI KATI HERŞEY SÜPER NİCE MUTLU MESUT UZUN SENELERE

    YanıtlaSil
  22. Yine döktürmüşsün İlkaycım.Allah daim etsin,hep mutlu olun.Ben yine peçete halkalarına takıldım...Ben hala yapamadım,yapmaya çalıştıklarımda berbat oldu.Banada yaparmısın bu halkalardan? :(

    YanıtlaSil
  23. şekerim harikasınız elbisen de ayakkabıların da hele sen de süpersin :)


    öptüm

    YanıtlaSil
  24. herşey cok güzel sen zaten güzelsin onu sölemiyorum bile ama postun başını okurken kızdım sana azıcık bezelyeyi hiçmi dşünmüyosun sen yat dinlen sen ne işin var terastaki koltukla masayla :))

    YanıtlaSil
  25. tatlım çoook teşekkürler :) ama kızma bu geçen sene yazdığım bi post..facede geçen sene neler yapmışım şimdi yatıyorum hale bakın diye paylaştım :)

    YanıtlaSil
  26. slm ben yeni yeni görüyorum bloğunu gazetede ki röportajından beri daha doğrusu.. sayende çok güzel fikirler alıyorum çoook teşekkürler gerçekten. sayende bende sıkılmıyorum evde... benimde bir kızım var 6 aylık ellerinden öper.. geçen seneki post ama bende bayılırım süslü sofralara ilgimi çekti çoook hele ki kürdanlarına bayıldım tebrik ederim ve paylaştığın için teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it