20 Mayıs 2010 Perşembe

BANYO DOLABI SÜSLEME

Çiçek yapmayı çok seviyorum biliyorsunuz.. Geçen gün tam banyo halılarıma uygun iki ip geçince elime banyomu da çiçekledim..

İşte bizim çiçeklenmiş minyatür banyomuz..

Aynaya bakın size el sallıyorum :)


Yakından bakalım..

Biraz yamuk olmuş düzeltirim bi ara.. Yukardan başlayıp aşağı doğru kaymışım :)


Çiçeklerim banyoma uygun sarı simli ve kahve renklerdeler..


Halılarımın rengine süper uydu.. Fotoğrafta belli olmamış ama koyu yerleri sarı simli



Sonra dedim bunlara uygun bi de havlu süsleyelim :) 



Daha yakından görelim..





Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it