4 Mayıs 2010 Salı

EVDEKİ MALZEMELERLE SÜSLÜ PEÇETELİK YAPIMI

Bunlar benim sofraların konseptine uygun önceden hazırladığım peçetelikler.. Çok basit.. Çok fazla malzemeye ihtiyacınız yok..



Kağıt havlu ya da stretch film rulolarını kullanabilirsiniz bu iş için.. Ben hazır peçeteliklerimin rulosunu kullandım bu iş için..


Başlıyoruz..


Üzerini istediğimiz peçetelik kalınlığına göre çiziyoruz..



Kestikten sonra rulo haline getirip kenarlarından zımbalıyoruz.. Bantta kullanabilirsiniz..


Daha sonra üzerine seçtiğimiz kurdelayı sarmaya başlıyoruz


Ne şekilde sardığımızı bu fotoğrafta daha ayrıntılı görebilirsiniz..


Sarma işlemi bittikten sonra silikon ile kurdelayı sabitleyip, sağlamlaşması için üzerine baskı uyguluyoruz.. Ben bunun için mandal kullandım..


Ve bitmiş halleri...


Daha sonra üzerini süslemek için seçtiğimiz malzemeyi alıyoruz.. Yani benim meşhur çiçeklerim :)

Çiçeklerimizi silikon ile üzerine yapıştırdıktan sonra işte sonuç 



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it