BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

1 Haziran 2012 Cuma

EŞARP NASIL BAĞLANIR ? TWİLL EŞARP NEDİR ? EŞARBIN DÜZGÜN DURMASINI NE SAĞLAR ?

www.tips-fb.com

GÜNLÜK OLARAK KULLANDIĞIM EŞARP BAĞLAMA MODELİ.. EŞARP NASIL BAĞLANIR ? FOTOĞRAFLARLA ANLATIMI..

eşarbımızı bu şekilde katlıyoruz..ne kadarı iç kısımda kalıyor göstermek istedim..benim eşarplarım standart boyda genelde..90*90 cm'ler..



bu şekilde katladıktan sonra her iki ucu eşit kalacak şekilde başımıza alıp,çene altından iğneliyoruz.. ben çengelli minik iğnelerden kullanıyorum..




daha sonra yanlardan aldığımız eşarbımızı, (çok yüzüme yakın yerden değilde daha geriden alıyorum katları..)


bu şekilde tutarak,


önce sağ tarafı boynumuzun altında geçirip,sonra sol tarafa aynı işlemi tekrarlayarak, (bu esnada ben eşarbın uçlarını gergin tutmaya çalışıyorum daha düzgün oluyor çünkü )


her iki ucu arka kısımda birleştirip,yine gergin olmasına dikkat ederek görüldüğü gibi fiyonk yapıyoruz..


normalde bağlama işlemi bittiğinde bu şekilde görünüyor..ok işaretine dikkat ediniz..


ben bu kısmı daha sonra elimle,boynumun çevresini saran eşarbın içine doğru sıkıştırıyorum..


sürekli boğazlı body giyiyorum biliyorsunuz..sıkıştırma işleminden sonra bodymin boğazını da düzeltince gayet sağlam bozulmayacak hale geliyor eşarp..
ve bu bodyler sayesinde boynum gözüktü mü derdi de olmuyor..en uyuz olduğum şeydi çünkü eskiden sürekli elim boynumda olurdu..sonra baktım yaz kış boğazlı giyebiliyorum sorun çözüldü böylece :) çok rahat hareket ediyorum bu sayede..
ve sadece tepeme iğne takıyorum yanlara kullanmıyorum..


eşarbın düzgün durmasının en önemli nedenlerinden biride topuz..topuz düzgün durunca eşarp otomatikman düzgün oluyor..
ben nasıl yapıyorum eşarp içi topuzu daha önce fotoğraflamıştım burayı tıklayarak görebilirsiniz..
yalnız topuzumuz düzgün olacak diye tülbent kullanıp kocaman durmasını sağlamayalım..hem uygun değil,hem şık değil.. ben hem normalden küçük bi tülbent kullanıyorum hem de  saç boyum uzadığı zaman tülbent kullanmayı bırakıyorum mesela..

aslında eşarbın düzgün durmasını sağlayan en önemli şey ,eşarbın cinsi.. hepiniz biliyorsunuz ben sadece twill eşarp kullanıyorum..bilmeyenler için bahsedeyim twill bi kumaş cinsi..

sürekli karşılaştığım eşarbın önü nasıl düzgün duruyor ? sorusunun cevabı bu.. twill ve twill ipek eşarplar kolay şekil alır..tek seferde bağlar çıkarsınız ve bozulma ,kayma yapmaz neredeyse hiç bozulmaz..

twill eşarbı elinize aldığınızda (ilk kez görüyorsanız ) farkı hissedersiniz..  kumaşı toktur kolay buruşmaz.. tamamen risksiz, tek seferde kolayca bağlayıp çıkabileceğiniz eşarplar bunlar..
nerdeyse her markanın twill eşarbı olduğu gibi, piyasada görüp bildiğiniz ithal eşarplarında neredeyse tamamı twill.. yani gittiğiniz yere "twill eşarp istiyorum "derseniz kolaylıkla bulabilirsiniz..
Modarana'daki ( http://instagram.com/modarana ) tüm eşarplarda twilldir ;)

herkese öpücükler..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU