9 Eylül 2010 Perşembe

Bi dönem ünlüydüm ben 2 :)

Yine yıl 2002 :)
Ajansta çalışıyorum hala ben.daha önceden aynı ajansta çalıştığımız ama sonradan "cast ajansı" na geçen bi arkadaşım vardı..dizilere figüran falan ayarlıyodu.. Aslında hala var :)) (araya giriyorum bu arkadaşım Nuray hani Fox'da evlenen nerdeyse 80 sefer bahsettiğim için hepinizin kankası olan Nuray :)

Nuray aradı beni bigün..dedi ki,"dizi çekimi var figüran eksiğim var Yasin'i de al gelin..Bende katılıyorum hem görüşmüş oluruz" tamam dedim hemen.Biz zaten eğlenmeye yer arıyoruz Yasin'le :) ahhh gençlik :)

Bu arada bende saçlarımı sarıya boyamıştım 1-2 gün önce.. Röfle setiyle kendim boyamıştım süper sarışın olmuştum :)) Sarışın olduğum kısmını belirtmem gerekiyodu aklınızda tutun hikayenin sonunda olayı daha rahat kavrayabilmeniz için ihtiyacınız olacak :P

Atladık gittik biz :) Dizinin adı "Melek".. Saruhan Hünel oynuyor başrollerde..

Sahne şu :
Bi kızcağız var  ( Begüm Kütük ) birinden kaçıyo galiba (bu arada ben diziyi seyretmiyordum ahahahaha oynadım ama bi kendimi seyrettim o kadar :)

Kız İstanbul'a gelmiş..Bi çay bahçesinde çay içerken bi yandan da gazete okuyor, gazetede kanlısı mı nesi birinin fotoğrafını görüyor ..Onu görünce çığlık atıyo. bizde yanındaki masada oturuyoruz o çığlık atınca dönüp bakıcaz "noluyo ya" der gibi, o da utanıp gazeteye gömülecek :)

Sahne bu kadar... Bu kadar ama o sahne var ya 6 saat sürdü ! O oyuncular,o sette çalışanlar var ya aldıkları her kuruşu hakediyolar :) çekilecek dert değil..

Tekrar baştan,olmadı baştan, hadi bi daha baştan, yine yeniden baştan..İmdaaattttt !

Yasin önündeki gazeteyi hatmetti.. Her bir kelimesini hala ezbere hatırlıyo :) ben 8000 bardak çay içtim :)

Neyse sonunda bitirdik. Nuray bize yayınlanacağı günü söyledi falan.. Ben kimseye haber falan vermedim.malum bi önceki televizyon maceram sebebiyle ünlüyüm zaten...Şimdi dedim bu sefer gene abuk sabuk bi halde çıkarım rezil olmiim durduk yere yine ele güne..

Neyse dizi başladı biz kayınvalidemlerde toplaştık seyrediyoruz :) Aaaa süper çıkmışız  karşılıklı gülüşüyoruz Yasin'le ben,sohbet eder gibi görünüyoruz.. :) Ben kıza bakmışım böle gözlerimi devire devire "ne bağırıyosun kızım?" der gibi :) Süper yani :) Adam gibi görünüyorum bu sefer en azından :P

Sahne bitmeden benim telefonum çaldı.. Abim arıyo :)
- Aha,dedim bak seyretti abim kesin gördü bizi, arıyo ..

Açtım ben telefonu,abim nefes nefese :)
-İlkay çabuk televizyonu aç ! Yasin ! Yasin'i gördüm sarışın bi kızla oturmuş çay içiyo ! Televizyona çıkmış!

Ben :?????????????
Kısa bi şaşkınlıktan sonra abimin yeni saçlarımı henüz görmediğini hatırlayıp,kendime geldim :)

-Ahahahhahahahahahahah abi o sarışın kız benim ahahahahhahahahaha :))

Abim : ???????????????
Telefonda derin bi sessizlik var :))

Abim yaa bastı sandı Yasin'i :) Oranın set ortamı oduğunu anlamamış.. Hemen bana haber veriyo :)

Sonrasında Yasin beni, ben Yasin'i zor kazıdık birbirimizi yerlerden ..Bildiğin geberdik gülmekten :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it