21 Eylül 2010 Salı

SÜNNET ANNESİNİN DÜĞÜNDE GİYDİKLERİ : MOR TAŞLI ABİYE ELBİSE,GÜMÜŞ AYAKKABILAR VE ÇANTA,TAŞLI SAÇ AKSESUARI VS :)

www.tips-fb.com
benden sonra, düğün postundan önce Elif ablamla onun kıyafetini alırken ki alışveriş deneyimimizde sıra :)

işte Elif ablamın elbisesi bu..
baştan belirteyim bazı resimlerde saks mavisi gibi çıksa da elbise aslında mor :) çünkü kendisi mor delisi saks mavisini de hiç sevmiyor..şansına da hep mavi gibi çıkmış biçok fotoğrafta :)
elbiseyi Avcılar'da ARMA GİYİM'den aldık..hemde nerdeyse son anda :) çok geç kaldık elbise almakta ama ben hep Elif ablama diyordum "panik yapma ilk girdiğimiz yerden alıp çıkacağız göreceksin" şaka gibi ama öyle de oldu :)

biz mağazaya girdik direk bu elbiseyi gördük giydi ve tamamdır :) mor zaten daha ne olsun :) aşağıda görülen bayana dedi hatta Elif ablam gelincik böyle böyle demişti diye..kadında benim elimi sıktı "çok temiz kalpliymişsin" diye ehehhehe :))

giyer giymez ben bayıldım :) o andan itibaren bir lakabı var Elif ablamın "Truvalı Helen" :)) artık ona öyle diyorum çok benzedi ehehhehe :)

taşları muhteşem şekilde ışıldıyor tabii ben uzaktan ve bozuk fotoğraflar ekliyorum buraya.. yakından görseniz süperdi..

elbiseden sonra ayakkabı bakmaya çıktık bir de..ayakkabıyı da en son girdiğimiz yerde bulduk..o da şaka gibiydi..benim bildiğim bi mağaza vardı Avcılar'da otururken gittiğim..bi baktım kapanmış dükkan boş..tüh falan dedim çünkü orda çok abiye ayakkabı oluyordu her zaman..

sonra biz bir sürü yere baktık güzel bişey yok..tekrar aşağı inerken aaaa bi baktım o kapanan mağazanın üst katında ayakkabıcı var..meğer yukarı taşınmış kafamızı kaldırsak ilk baktığımızda göreceğiz :)

daha kapıdan girer girmez bu ayakkabı dikkatimizi çekti bizi bekliyo sanki öyle en tepeye koymuşlar bi tane var..en ışıltılı ayakkabı,bizim aradığımız gibi gümüş renkte ve 36 numara :) hemen aldık tabii bayıla bayıla :)

çantasının net bir fotoğrafını çekmemişim..bu kadar gözüküyor gümüş çok güzel bi clutchdı..üst kısmı gümüş simli parıltılı bir model..onu da Avcılar'da bi çantacıdan aldık..
ve bu da yine Avcılar'dan aldığımız saç aksesuarı..topuz yaptıracaktı Elif ablam ve topuza takmak için bunu beğendik..doğru düzgün fotoğraflayamadım aceleden parıl parıl çok şık bişey..veeeeee artık benim oldu :)
gecenin sonunda sağ taraftakinin tarak kısmı kırıldı dikkat ederseniz..ben onu Elif ablamın saçından çıkardım sonra dedi ki "senin olsun sen yaparsın onunla bişeyler" :)) bi sevindirik oldum var ya sormayın attım hemen çantaya ehi ehi ehi diyerekten :) şimdilik aklımda bişey yok ama kendi elbisemin yakasındaki taş gibi bunu da görebilirsiniz bişeylerin üstüne dikilmiş olarak :)
işta saçındayken böyle duruyordu..net olmasa da fotoğraf fikir vermesi açısından ekledim..

işte sünnet annemizde böyleydi :)
bugün düğün fotoğraflarını yüklemiş Elif ablam 700 küsür fotoğraf var bak bak beynim bulandı.. tabii düğün sahibi fotoğrafçı olunca bu rakam normal aslında :)
herkese öpücükleerr :)

15 yorum:

  1. saliha çınar21 Eylül, 2010 07:45

    sünnet annesine sevgiler çok ama çok şık bi anne çok beyendim her şeyini ilkay siz gelin görümce düşman çatlatırsınız ha. ama ama ayakkabıya bittim üfffffff iki gündür senin bloğunda başım döndü nereye kafamı çevirsem taşlı ayakkabılar pıltılı aksesuarlar şık elbiseler muhdeşem çantalar harika ötesi bi yüzük anam hangi birini sayım daha neler neler valla iki gündür başımı döndürdün maza sahibine burdan teşekkür edeiz bizim ilkayımızın kalbi çamaşır suyu ile yıkanmışcasına paktır tertemiz bi leke bilem bulamassınız:)elif abla bilmeden bana bi iyilik yaptı gelincik diyerek bundan sonra senin lakabın gelincik gene çok uzattım gelinciğim şu yorumları kısa tutamıyorum ama inan bu senin bloğunda böyle oluyor öpüyorum seni gelincik mucukkkkss

    YanıtlaSil
  2. Pişt Elif ablan YAY burcu mu?
    MOR YAY burcunun rengidir de :D
    Çook şık olmuş sünnet annesi ama ben saçına ayrı vuruldum :)

    Bu hafta sonu sizin otaraftaki kuzenin düğünü var, dolabın kapaklarını açsana :P:P

    YanıtlaSil
  3. elif ablanızda çok şık olmuş elbise çok güzel..tatlım acaba sen nasıl bir sünnet annesi olursunçok merak ediyorum..çatı katı ilkaya yakışır bir sünnet annesi olucağından eminim ama canım..çok öpücükler...

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime ile herseyi harika kendide ayri güzel masallah giydigide yakismis uzun saclarina vuruldum resmen :) katiliyorum elif ablaya kesinlikle sen onu biseye uydurursun ve eminimki süper olacaktir yapacagin sey;) cok optum canim benim

    YanıtlaSil
  5. bacım bu kadar güzellik başa dert sevgili ilkay,ugraşmayın bu kadar kendinizle sevgiyle mutlu kal canım.

    YanıtlaSil
  6. Düğünün gerçekten de 40 gün 40 gece sürmesini isterdim,daha çok cici görmek için:) Elif ablanın elbisesi de çok şıkmış,aile de herkes fıstık gibi galiba ;)

    Bir de ben bir şey sormak istiorum,ben de blogumun üst kısmında kendi seçtiğim resimler olsun istiyorum,bunun için senden yardım isteyecektim ,vaktin varsa çook mutlu olurum İlaycım :)


    üste koyduğun resimlerin yanına da şööyle koccaman bi nazar bonzuğu ekleseydin keşke;)

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy beni şimdidn sikunti bastiiiiiiiiiiiiii....ben öle topikli ayakkabu nasu giyecem ,benim oğlanun sünnetindee:))))alıştırma yapmaya başlayayım eniyisi:))))

    YanıtlaSil
  8. salihacım,teşekkür ederim Elif ablam adına :) sen bi de beni düşünsene düğünde nerey baksam fıstık gibi şıkır şıkır kızlar :) bizde kız çok :)) ay çamaşır suyuna çok güldüm deli :) evet hep bana gelincik der Elif ablam sanırım artık sende öyle diyecen ehehhehe :) ben şikayetçi değilim uzunluktan aynen devam..öpücükleer

    nazancım,o da terazi benden :P bende çok beğendim saçını taşlarla çok güzel uyum sağlamıştı.. gel hayatım dolap seni bekliyo zaten hahahah daha elimi sürmedim çarşamba pazarı gibi duruyo ütülencekleri falanda hallaedersin :P mucckkk

    rukiyecim,onu bende çok merak ediyorum :)merakım şundan dolayı ben o kaa hazırlığın üstesinden bu panik halimle nasıl gelirim :9 ön tecrübe oldu bu gerçi :) teşekkür ederim tatlım Elif ablam adına sevgiler :)

    fatmacım,teşekkür ederiz canım kalbide aynı güzelliktedir :) bakalım bende merak ediyorum neye kısmet olacak o taşlar :) çok sağoalsın öpüyorum kocaman

    selinka,oğlunun sünnetinde o kadar da olsun artık..benden de sevgiler canım..

    sedoşum,onu bende isterdim :) aslında cici bir sürü kızımız var ama onları eklemeyeceğim pek.. teşekkür ederiz efendim o sizin fıstıklığınız :)
    mail at bana hallederiz tatlışım..bloğa koydum komple hepimize değmesin diye nazar boncuğunu :))

    esra,platformlu tercih et biz özellikle öyle yaptık..onlar çok daha rahat oluyor..ben bir arkadaşımın düğününde düz taban yüksek topuklu stiletto giydim 1 hafta ayaklarımın üzerine basamadım..platformlar rahat oluyor..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ilkay,

    Gercekten hem ablan birde sen cok guzel olmussunuz. Ayakabiliriniz ikinizinde cok guzel!!!.
    Nazar degmesin diyorum!

    Rukiye hollandadan

    YanıtlaSil
  10. ilkaycım seninle alışverişe cıkmak lazım Bidaha antalyaya gelirsen kurtuluşun yok. ben istanbula gelirsem ikeada buluşuruz..niye ikea diyorum çünkü ilkayın ikeaya hayır diyemecegini biliyorum hahahahaha:) buarada artık benimde blogum var izleyicim olursan cok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  11. ilkaycım valla yazıdan çok blogun yeni başlık tarzı ilgimi çekti :)
    siyah eşarp falan süper olmuşsun yavrum be :)

    YanıtlaSil
  12. rukiyecim ,merhaba teşekkür ederim tatlım :) ikimizinde zevkleri çok tutar iki ayakkabıyı da çok beğenerek aldık sizlerde beğendiniz çok sevindim :) Hollanda'ya sevgiler canım öpücükler

    ayserose,olur tatlım hayır demem :)İstanbul içinde kaptın tüyoyu bakıyorum :) hayırlı olsun tatlım sevgilerimle..

    çizimdefterinin çizeri,sağol balım yaa sevindirik oldum şimdi :) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  13. Ama ben bu ayakkabılara bayıldım ama...dükkanın adresinide yayınlasanız bir ara olmaz mı acaba ? hiç değilse diğer şık ayakkabılardan da biz nasipleniriz...

    YanıtlaSil
  14. malesef canım hiç hatırlamıyorum adını..Avcılar'da kapalı caddede merdivenle çıkılan bir dükkandı 1.katta yani ama ismini bilmiyorum..yine gidersem o tarafa bakarım mutlaka

    YanıtlaSil
  15. haklısın..yayınlamayacağım gibi ilk cümleden sonrasını da okumadım :) boşuna döktürmüşsün direk spamda artık yorumların :) bloga düşmeyecek bile..çok gereksiz şeyler bunlar..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU