8 Eylül 2010 Çarşamba

SÜNNET POSTU : FİYONKLU DAVETİYE..

Hani demiştim ya size bi dünya fiyonk yapıyorum diye işte bunun içindi o fiyonklar :)


sünnet davetiyelerimizin zarflarını süsledik Elif ablamla.. hafta sonu boncukçudan nazar boncukları aldık.. 


ben fiyonkları hazırladım tam 200 tane .. Elif ablamda boncukları yapıştırıp zarfa tutturdu.. eniştenin dağıtacaklarına elleşmedik ama onunkiler sade..biz Elif ablamın dağıtacaklarını modifiye ettik :)



Fiyonklarım toplu halde :) 



Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com


3 yorum:

  1. tam senlik bi is olmus fiyonk sever olarak :D ellerine saglik hos görünüyolar

    YanıtlaSil
  2. saliha çınar08 Eylül, 2010 00:50

    offf offff seni okuyunca kendimden utanır oldum be yaffff 10 parmağında 10 marifet her türlü düğün nişan söz kına organizasyonu itina ile yapılır(ben bunları sana daha önceki yorumlarda yazmıştım dimi aman olsun bidaha yazım ne olcekki napim sende bukadar maharetli olma bende yazmim suç benim mi hayır suç senin çok maharetlisin be kuşum çok güzel olmuş davetiyeleriniz çok beyendim inan merakla bekliyom yeni cicilerini 1 bayramlığını göster 2sünnete aldığın kıyafetlerini göster hepiciini görmek isterem aybalam öpüm tatlı kuşum

    YanıtlaSil
  3. sevda,kesinlikle öyle oldu canım :)sağoalsın..şimdi tam benlik bişeyler daha yapacağım bu kez mevlüt için :) öpüyorum

    salihacım,estafurullah niye utanasın :) yeri gelsin sende yaparsın..yarın sabah bayramda giymeyeceklerimi yayınlayacağım :)bayramda giyeceklerimi bayram sabahı :) sünnet içinde hala almadım karar verdim gibi ne alacağım belli ama biraz daha düşünmek istiyorum..biraz kalın olması beğendiğim elbisenin beni düşündürüyor bakalım..bende öptüm tatlım

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it