17 Eylül 2010 Cuma

SÜNNET POSTU : KINA KESELERİMİZ VE MENDİLLERİMİZ..

Hadi bakalım tatil postlarından sonra şimdide sünnet postu serisine başlıyoruz :) dün gece kınamız vardı biliyorsunuz açılışı gece için hazırladığım cicilerle yapalım istedim..

sünnet çocuğumuzun kınasını ben yaktım :) yengesi yaksın dediler çok heyecanlıydı ve de çok zevkli.. 

ve işte kına gecesine benim diğer katkılarım :)


bunlar kına keseciklerimiz..bu keseleri çok önceden kayınvalidem dikmiş..bi dönem kapalıçarşıya kıyafet dikiyordu artan kumaşları böyle değerlendirmişti..



bizde kına ve kilitli ufak poşetler aldık..her poşete bir tatlı kaşığı kına koydum,keselerin içine yerleştirip kurdelayla fiyonk yaptım..ortaya bu ciciler çıktı :)



bunlarda mendillerimiz..oynamadık tabii kına gecesinde ama ben yinede hazırladım adet yerini bulsun..
misafirlere hediye ettik,suratlarımıza tutup resimler çekindik :)



bu kumaşlarda yine aynı dönemden..kayınvalidem artan kumaşların kenarlarını overlok geçerek değerlendirmişti.. bende örümcek yapıp pullandırmış oldum :)


hatta aynı kumaş parçalarından Emin'in doğumgününde lavanta keseleri hazırlamıştım misafirlerimize dağıtmak üzere.. bakmak isterseniz buraya tık tık..


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

7 yorum:

  1. atmamak değerlendirmke değer katmak ne güzel sünnette tam şölen havası esiyor keslerde çok şık mendillerde ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. bende emın e sunnet yaptıgını dusundum baslıgı okuyunca sahıı sunnet oldumu emın..

    YanıtlaSil
  3. oy ne kadar cici olmuş canım eline koluna sağlık yapmışın yakıştırmışın yiinee

    YanıtlaSil
  4. çok iyi fikir ellerine sağlık, yenge olarak üzerine düşeni fazlasıyla yerine getirmişsin.

    YanıtlaSil
  5. degerlendirmek iyi olmus simdi ise yaradi bak :)
    koaly gelsin

    YanıtlaSil
  6. İlkay'cım kına keseleri ve mendiller gerçekten çok güzel olmuş.Kayınvalidenin ve senin ellerine sağlık:)Sünnet fotoğraf ve yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  7. oo kurtulurmu sizin elinizden yaa hazır gibi olmuşlar maşaallah :)

    seri üretime geçmeyi düşünüyomusunuzz :P

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it