Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 Eylül 2010 Çarşamba

SÜNNET POSTU : MEVLÜT HAZIRLIKLARI :)

www.tips-fb.com
geçtiğimiz pazar sünnet mevlüdümüz vardı.. hayırlı gelin olaraktan herşeyin içindeyim tabii ben :P mevlüdde dağıtmak üzere hediyelerimizi paketledim :)

Elif ablam çok güzel tülbentler almış..sonra parlak kağıtlarda seçti tülbentleri katlayıp bu kağıtlarla paketledik..herkes çok beğendi :)
Büşra bana bant kesmek suretiyle yardımcı oldu :) ne kaa büyük bi yardım olduğunu paketlerin hepsi bitmeyip bi kısmını eve getirdiğimde yalnız başıma bant kesmeye çalışırken anladım :) zira paketlemekten daha zor o bantları kesip hazır tutmak kes kes bitmiyo bi kere :S

işte bitmiş hali :)) tabii o fiyong henüz yapışmamıştı öyle üstüne koyduk fotoğraf çekelim diye onu da yamuk koymuşuz zaten :)

işin en zevkli kısmı buydu ama :) artık fiyonk konusunda usta oldum direk seri üretime geçiyorum ahahhaa :)

amaaaa Elif ablam bir sepet süsledi ki hediyeleri koymamız için bayıldım :) onu da size mevlüt postunda göstereceğim..

herkese öpücükler :)

9 yorum:

  1. Nası bi sünnetmiş yaw valla bizim buralarda hiç böle olmuyor sizinkine bakılırsa bizimkiler solda sıfır valla Allah kolaylığını Sabrını versin kuzum Ramazandan bu yana koştur koştur eridin valla :):):)

    YanıtlaSil
  2. saliha çınar15 Eylül, 2010 16:25

    seni fiyonk manya seni yurt içi yurt dışı ihracat yap bence fabrika üretimi gibisin hahhahhhahsenin elinden çıkanda bi başka oluyo be güzelim. ayrıca sölemeden geçemicem bu elbise adil ışıktan aldığın elbise demi askıdakinden daha şık durmuş üzerinde beyaz badiyle falan üf ya üf ya gene çok şıksın.demek eşarp almaya gidiyon allah gözünü doyursun bu kaçıncı eşarbın yakında eşarpcı diyecek abla yakamı bırak hahahah get gelme peşimden falan bıktım senden nere gidersem peşimdesin falan hahahh taaaaaaa avcılara kadar takipdesin derse hiiiiç şaşırmam şaka şaka kimse müşterisine böyle demez latife yapıyom sen şaka kaldırırsın diye lütfe ciddiye alma ciddiye alırsa bana söyle bende bidaha yapmam anammmmmm ne uzun yorum oldu gene seviyom seni çenem düştü gene öpümde kaçım bari biri beni durdursun mucukkksss

    YanıtlaSil
  3. xcelis,erimedim hayatım yaa bende demin onu düşünüyordum niye ben hep sünnet üstü kilo alıyorum bilmem ki? :) keyfini çıkara çıkara yapıyoruz tatlım Elif ablam herşeyi peşpeşe yapmadı belli aralıklarla yapıp rahat rahat hazırlandık.o yüzden günlerdir sünnet yapıyoruz ahhaahha :))

    salihacım,valla seri üretime geçicem ciddi ciddi düşünüyorum artık :) baya ilerlettim işi elimi göremezsin fiyonk yaparken :P
    evet canım gözlem süper :) o elbise o elbise doğrudur :)
    bugün bend eöyle dedim yaa daldım eşarplara gene yok dedim düğünden sonra uzuuunn süre eşarp almıycam..inşallah yani :)ayrıca saçmalama bi daa duymiim öyle şeyler..ciddiye alırsın falan gibi şeyler yani:) öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Bir daha seni bu siyah-beyaz kombinle görmek istemiyorum. Yeter sıkıldım. Değiştir kızım ya :)) Yakıcam o elbiseyi artık :)) Bayram postu sayılmaz hani farklı giydim falan diyecek olursan söyleyeyim. Bir de bu ne bitmez sünnetmiş ya. Kaç tane sünnet var üst üste hepsi farklı çocukların mı? KIRMIZI GİY İLKAY. SANA KIRMIZI ÇOK YAKIŞACAK :))

    YanıtlaSil
  5. hahahhaha geç kaldın hayatım sünnettede siyah beyaz göreceksin :)) bu elbiseyi daha ilk kez giydim yaa bunu yakma diğerlerini yak :)
    dur daha bi dünya sünnet postu hazırlıycan ben ehu ehu ehu bi tane çocuk hayatım anası ve yengesi manyak olduğundan 40 gün 40 gece gibi geldi herkese :))
    kırmızı hıımmm düşünebilirim..bundan sonra kırmızı ya takarmışım :P

    YanıtlaSil
  6. süper olmuşlar yaa ellerinize sağlık bu arada elbise üzrinde resimdekinen daha güzel durmuşş güzele ne yakışmazz :P

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun.bizdede sünnetler böyle abartılı olur canım. ama bazı bölgelerde bilinmiyor.bence hediye hazırlama kısmıda tam senlik değilmi?

    YanıtlaSil
  8. rumeysacım,teşekkür ederim canım kem gözle bakmıyorsun ondan öyle görünüyor sana öpüyorum..

    gelinsepeti,kesinlikle öyle tatlım :)en zevkli kısmı o paketler,kına keseleri,fiyonklar falandı zaten :) ben asıl kendi oğlumun sünnetini düşünüyorum nasıl olacak bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. İlkaycım bence elbisen 9807 kodlu sol tarafında fiyonk tarzı bi süsü var sen de fiyonksever bi bünyeye sahip olduğundan o gibi geldi bana

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU