TWİLL, DİJİTAL TWİLL, SİLK HOME, İTHAL İPEK EŞARP, BURBERRY ve İPEK GÖRÜNÜMLÜ ŞALLARDA 17.5 / 20 /25 ve 55 TL' LİK İNDİRİMLİ FİYATLARIMIZLA İDDİALIYIZ !

Eşarp, Şal, Kokulu Taş, Polyester Çerçeveler, Süslü Kavanozlar, Doğum Günü Malzemeleri gibi ürünlerimizi görmek, ve Memnun Müşteri Yorumları İçin Aşağıdaki Fotoğrafı Tıklayınız..
NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ

4 Eylül 2010 Cumartesi

SÜNNET POSTU : SÜNNET YATAĞIMIZ VE SÜSLEME AŞAMALARI..

www.tips-fb.com
Sıra geldi sünnet yatağımızı paylaşmaya :)

geçen hafta sonu Yasin'le Emin'i evden kovaladım iftar sonrası kafa dinleyeceğim diye..çıktılar bunlar tıngır mıngır halasına uğramışlar biraz dolaşıp..sonra telefon geldi "yatak süsleyeceğiz gel :)" diye..ben hazırlandım hemen Yasin beni almaya geldi başladık süslemeye :)

yataktan detaylar.. bu bombelerin içinde gazete kağıdı var.. şaşırdım.. süper fikir.. 


aaa bak bu gümüş süsleri ben yaptım sayılır..bi onları yaptım bi de minik fiyonkları zaten :P kenarları vardı bu süslerin içe doğru dikilmesi gerekiyordu onları halletim..

omuz apoleti aslında bunlar kayınvalidem getirmiş malzemelerinden.. 



bu da etek uçları.. inciler dikti Dilek abla :)




ve yatağımızın bitmiş hali :) 
gerçi ben bi türlü istediğim gibi fotoğraflayamadım..uzaktan düz çekmek lazımdı yakın olunca karışık görünüyor ama odanın konumu izin vermedi..arkam duvar ve bilgisayar masası falan var..


iç kısmınıda yakından gösterelim..arka plandaki kırmızı kelebekli tülü hatırlayan var mı ? :)

pike takımına da bayıldım :)
 ilk gördüğümde kutuda sürekli aynı şeyi söylüyordum "bayıldım bayıldım bayıldım ve sünnet yapmalıyım bi an önce " :P



sonuç itibariyle biz çok eğlendik yaparken..yani ben eğlendim ablalarım ter döküyorlardı hahahahah :)

çıkan sonuçtan hepimiz memnun kaldık ama..süslü, rengarenk bişey oldu..

tam bir imece usulüydü herkes evindeki ıvır zıvırları çıkardı.. fikir içinden fikirler çıktı..

hepimizin eline sağlık :)

Benim oğlumun yatağını süslemekte kısmet olur dilerim..

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

P