BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

4 Eylül 2010 Cumartesi

SÜNNET POSTU : SÜNNET YATAĞIMIZ VE SÜSLEME AŞAMALARI :)

www.tips-fb.com
sıra geldi sünnet yatağımızı paylaşmaya :)
geçen hafta sonu Yasin'le Emin'i evden kovaladım iftar sonrası kafa dinleyeceğim diye :) çıktılar bunlar tıngır mıngır halasına uğramışlar biraz dolaşıp..sonra telefon geldi "yatak süsleyeceğiz gel :)" diye..ben hazırlandım hemen Yasin beni almaya geldi başladık süslemeye :)

yataktan detaylar..bu bombelerin içinde gazete kağıdı var şaştım kaldım valla süper fikir.. eşarp topuzu yapmak gibi bişeydi :)
aaa bak bu gümüş süsleri ben yaptım sayılır..bi onları yaptım bi de minik fiyonkları zaten :P kenarları vardı bu süslerin içe doğru dikilmesi gerekiyordu onları halletim..

omuz apoleti aslında bunlar kayınvalidem getirmiş malzemelerinden.. bikaçını çarpmayı düşünüyorum sünnet sonrası ehu ehu :))

bu mavi kumaşa da göz koydum ben "yaw bundan ne güzel eşarp olur" diye güldüler hahahah yastık kenarı şeysiymiş o :P

olsun yine de dedim fazla iğne batırıp bozmayalım kumaşı lazım olur belli mi olur? zedelenmesin ehehehehehe :)
bu da etek uçları kumaşın..inciler dikti Dilek abla :)

Yasinse abuk sabuk şeyler yaparak her zamanki Yasinliğini yapıyordu işte :P fotoğraf eklememi istemiyor malum,buzladım ama gözündekini görebilirsiniz :) manyak :P


ve yatağımızın bitmiş hali :)) gerçi ben bi türlü istediğim gibi fotoğraflayamadım..uzaktan düz çekmek lazımdı yakın olunca karışık görünüyor ama odanın konumu izin vermedi..arkam duvar ve bilgisayar masası falan var..

iç kısmınıda yakından gösterelim..arka plandaki kırmızı kelebekli tülü hatırlayan var mı ? eheheheh :)

pike takımına da bayıldım :) ilk gördüğümde kutuda sürekli aynı şeyi söylüyordum "bayıldım bayıldım bayıldım ve sünnet yapmalıyım bi an önce " :P



sonuç itibariyle biz çok eğlendik yaparken..yani ben eğlendim ablalarım ter döküyorlardı hahahahah :)

çıkan sonuçtan hepimiz memnun kaldık ama..süslü,kokoş,rengarenk,deli kızın çeyizi gibi bişey oldu dedik sürekli :)

tam bir imece usulüydü herkes evindeki ıvır zıvırları çıkardı..fikir içinden fikirler çıktı çok zevkliydi :) tabii molalarda bize sürekli kahve yapıp taşıyan Büşbüş'ü de unutmamak gerek :)

hepimizin eline sağlık :)

sıra benim oğluşumun yatağını süslemede Allah izin verirse :)

herkese öpücüklerrrrr :)

19 yorum:

  1. valla hiçte aklıma gelmiyor sünnet olacak bu cocuğun yatağı icin birşeyler hazırlayayamı demek..iki aklıma getirdin kısss valla sağol...hade sende bende kolları sıvamanın zamanı:)))

    YanıtlaSil
  2. saliha çınar04 Eylül, 2010 08:08

    ay ilkaycım ne kadan güzel olmuş o yatak öyle ya yazmaları balamanızda çok deişik bi hava katmış cnm ellerinize salık ah ah oğlumun sünneti geldi aklıma bizde böyle yatak hazırlamıştık çokta güzel olmuştu ama bloğum olmadığı için yayın yapamadım eh artıkım darısı emin,e allah bilir çucuğun sünnetinde neler yaparsın sen eminim çok hain planların vardır senin tekrar hayırlı olsun sünnetiniz allah büyük düğününe göstersin cnm öpüyom anam

    YanıtlaSil
  3. OHH NE GÜZEL KEYIFLI GECMIS GÜNÜNÜZ YATAGI SÜSLERKEN :) HOS OLMUS YATAK ÖZELLIKLE YATAK BASLARINA YAPILAN TOP HALINE GETIRILEN KISMINA BAYILDIM HARIKA FIKIR :D SIRADA OGLUSUN VAR BAKALIM RABBIM ONUNDA YATAGINI SÜSLEMENI NASIP ETSIN INSALLAH BITANEM.. SÖYLEMEDEN GECEMIYECEM HARIKA CIKMISINIZ YASIN ABI ILE BI NUMARASINIZ YANI ;) COK ÖPÜYORUM CANIM HEM OGLUSUNU HEMDE SENI..

    YanıtlaSil
  4. Süslü kokoş kızın çeyizi ha :))
    Yah erkek yatağı olmicakmıydı o zavallı cocuh tülbentlerin arasında kalmış:)
    güzel ama kız yatağı olmuş yahu :S :S

    YanıtlaSil
  5. darısı emin'e inşallah hadi bakalım :)

    sen varya kim bilir çatıkatını nasıl süslersin :)

    merakla bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun miniğe, walla dilek ağacı gibi olmuş yatak:)

    YanıtlaSil
  7. çok farklı ama güzel olmuş ellerinize sağlık ablacımmm! :D elif ablaya bayılıyorumm ya çok güzel maşallah gözleri özelliklede.. ilk resimde çok güzel çıkmış! :D (sen ayrı güzelsin meleğimizsin söylemeye gerek yok bunu biliyosun zaten baLımm! :D)

    YanıtlaSil
  8. ben anladım zaten senin bi iş yapmadığını :P Baksana fotoğrafta kimse seni işaret etmiyoooouurrr :P :D

    YanıtlaSil
  9. esracım,hadi kolay gelsin :) bende valla minik bişeyler yapıp kenara atacağım öyle karar verdim..öpücükler

    salihacım,teşekkür ederim tatlışım :) yazmalar hakkaten hoş oldu birazda geriden çekebilseydim..genelde arka kısma asılırlar böyle sergiledi dilek ablam değişik oldu..eminim çok güzel olmuştur senin yatağında..var var hayatım emin olabilirsin deeee bi türlü tarih konusunda mutabık olamıyoruz yasin'le :) muckk

    fatmacım,o toplara bende bayıldım :) yapılış aşamasında bi tuhaf gelmişti nasıl olacak diye süper oldu ama bitince :) inşallah tatlım nasip ederde Allah bizde böyle süsleriz :) o senin bir numaralığım tatlışım çook teşekkür ederim bizde seni öpüyoruz

    fatoşcum,sünnet yatakları hep böyledir tatlım..hatta tülbentler arkaya asılır aslında görüdğüm her yatakta öyleydi yani dilek ablam atraksiyon kattı olaya :) resimlerde olduğu gibi görünmüyor aslında belirttiğim üzere..böyle çekince birbirine girmiş gibi göründü..öpüyorum..

    tubacım,amin tatlım inşallah :) nasip olursa interesting fikirlerim var bakalım :)muck bebeğim

    dekorapsuwasyon,teşekkür ederim canım Dilek ablam yaptı Dilek ağacı gibi oldu hehe :)

    mavi kelebekim,çok teşekkür ederim..bende bayılıyorum yaa :)daha çok güzel resimleri varda eklemiyorum bloğa.. sorma halasına çekemedi oğluşumun gözleri :) söylemene gerek yok tabii ki de tatlım kocaman öpüyorum :)

    Nurbetül,hahahahhaha niye yüzüme vuruyosun ki :P

    YanıtlaSil
  10. Hmmm demek öyle anladım:)
    benim gördüklerimde böyle küçük ışıl ışıl renkli renkli yanan ampuller fenerler vardı ...Parti süsleri balonlar falan da tülbentliyi ilk defa görmüş oldum emeğinize sağlık darısı Emin e olur inşallah bide benim yeğenime aslında o bebekken oldu ama gezdirme kısmını partiyi falan büyüdüğünde yapacağız inşallah :) hatırlayacağı özel bi gün olsun di mi ama

    YanıtlaSil
  11. evet canım küçükken sünnet işini yapınca anlayacağı eğleneceği yaşta kutlamasını yapıyor benimde tanıdıklarım..
    bizim buralarda hep böyle süsleniyor tatlım ama çaktırma bizimkide biraz farklı olacak Allah izin verirse :)

    YanıtlaSil
  12. Fotograflarda harika cikmissin..Süslemelerede bayildim, cok güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  13. yasemincim,o konuda senin eline su dökemem :) model gibisin maşallah :) beğenmene sevindim tatlım öpücükler

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık harika olmuş :) Ya mektubum hala gelmedi mi İlkay Ablaa? :(

    YanıtlaSil
  15. süpersiniz ya :) haha ben biliyodum o pofudukları bizim yeğenlere yaparken görmüştüm aanaa uzun zaman olmuş ama sünnnet yatağı görmeyelii...

    ııı ne deniyodu sanırım Allah damatlığınıda göstersin di :P

    YanıtlaSil
  16. ilkaycim ben boyle sunnet yatagi ilk defa goruyorum, eksigi yok, fazlasi var:)

    YanıtlaSil
  17. Joey'cim ben sana ne dedim? Kırmızı tül'ün girdiği yere bak yaa :D:D

    Yatak süper ötesi olmuş, ellerinize emeğinize sağlık.

    Paşaya da sağlıklar, mutluluklar gönderdim buradan, darısı damatlığına inşallah...

    YanıtlaSil
  18. merhaba bende oğluma sünnet yapıcam yatak süslemelerine bakarken tesadüfen sayfanıza ulaştım her şey çok güzel ellerinize sağlık. Sünnet yatağının kenarlarında olan sanırım metaldir cibinlik nerden aldınız yaptırttınızmı???? bende düşünüyoırumda.
    selcen. almula2010@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. gazete koyulan yere balonda olabilir

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU