5 Ekim 2010 Salı

FACEBOOK İLETİ DERLEMELERİM 2 :)

Ablama dedemin yeni eşini anlatmam lazım birden anneanne diyemedim hiç görmedim çünkü :)

"anneanneme tekabül eden kadın işte "deyiverdim

koptuk :)

***
Emin'in "yat artııııııkkkkk" ciyaklamalarıma verdiği cevap :

"hıh mıncık seni ! öncü biber salçası !"

hakaret sanıyo çocuğum bunları :) 

***
ben : ağzına biber sürerim senin Emin !

emin : bende senin üstüne biber salçası sürerim pis olursun !

taktı çocuğum biber salçasına :)

***

Emin'den yeni bomba :)

"Marmara birlik zeytini seni ! püüüüü (tükürüyo :) "

manyak ediyo bu çocuk beni :)

***
Yasin'le Emin telefonda konuşuyorlar :

yasin : ne alayım oğlum sana ne istersin?

emin : salam,sucuk,sosis,hepsi pakette hepsi leziz :)...

normal cümle kuramıyoruz artık :P

***
arkadaşımla telefonda konuşuyoruz ..

-arkadaşlarım bloğunu takip ediyolar valla çok merak ediyorlar seni..bi gün bize gel onları da çağırayım tanışın ha ?

ben : ay yok kızım yaa teker teker görüşsek ? öyle toplu olmaz herkes bana bakar utanırım. sirk maymunu gibi hissederim ben kendimi :S

arka plandan gelen sesler : hahahahhahahahahahahahahahahahhahahaa :)

manyak ! diafonu açmış !

***
telefonda..

Yasin (ses tonu aşk dolu ) : aşkıımm yarın akşam seni sinemaya götüreceğim..

(ses tonu bi anda nefret doluya dönüşüyo burda) : ama akşama kadar seni görmek istemiyorum !...

oruçluyken tahammül edemiyoruz ,tiksiniyoruz birbirimizden :)

***

Emin'e "emin misin?" diye sormak çok komik oluyo :)

***

dondurmayı Emin yedi, Yasin'le ben hastayız..çok fedakar ebeveynleriz :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

10 yorum:

  1. hahahah canim beniiiiim aile boyu cok tatlisiniz... hele o Emin yok mu? :)))) Allah onu daha da iyi etsin :) reklam gibi cocuk :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar canım, sayfan muhteşem özellikle sofra düzenlemeleri hatta dantel siyah masaörtüsüne bayıldım birde birşey rica ediyorum blog tanım resminde krem treçkotunuzla elinizde bulunan pembe çantanın markası nedir? blogda bununla ilgili bir konu varsa beni yönlendirirseniz sevinirim. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. saliha çınar01 Eylül, 2010 13:43

    allahım şu yazılanlara bakın ya varmıdır bu gibi başka bi aile daha şahsen ben yoktur diyorum evin küçük çocuğu bile bunlara benzedi ya yavrum kuzum emin ne halde allah bilsin:)))ama ben bunları okurken çok gülüyorum allah azınızın tadını bozmasın hep gül işallah bizide güldür cnm öpüyorum o güzel yanaklarından

    YanıtlaSil
  4. :) Harikasınız ya :D

    İlkay abla ya bikaç gündür giremiyorum nete bilgisayara format attı babam virüs kaynıyodu :D

    Ya bişey diycem :) Mektubum geldi mi :)

    YanıtlaSil
  5. ahaha:D bayılıyorum sizin bu diyaloglarınıza:D

    YanıtlaSil
  6. Ya üff ya PTT'ye güvenmemeli miydim yoksa? :) :(

    YanıtlaSil
  7. şeymacım,gelir tatlım endişe etme :)

    yorumunu yayınlamadığım sevgili adsızcığım..bana istediğin kadar yazabilirsin tatlım bundan mutluluk duyarım beni kendine yakın hissettiğin için :)
    tatlım eminim beceremiyor değilsindir..belki kendine yakışanları bulamamışsındır henüz..emin ol bende aynı sıkıntılardan geçtim..hiç durmadan giyip çıkardım ama kendimi iyi hissettirmeyen şeyleri direk eledim..mesela özgüvenimi tamamlayan tüyolarım var kendime göre bunları belirledim..topuklu ayakkabıyla iyi hissederim mesela ben kendimi yürüyüşüm duruşum bile değişir topukluyla..sonra twill eşarplar başka bi eşarp taktığım gün kötü hissederim kendimi..sürekli kendimi dinlerim ne şekilde iyi hissediyorum diye..
    sonra renk uyumu olduğunda üzerinde ister istemez şık görünüyorsun..ayakkabım çantaya uyar mesela ya da birbirine uygun bir iki şey varsa üzerimde daha iyi göründüğümü düşünürüm..inan ki bende arayış içindeyim aslında giyinmek istediğim şeyler bunlar değil..o yönde araştırıyorum bende..
    ve tatlım çok sevenim var dediğin gibi sağolsunlar bende hepsini çok seviyorum..ama sevmeyenim daha çok emin ol..aslında ben olarak yaşamak çok zor..etrafımda yılan gözlü çok insan var ve belli aralıklarla eliyorum hepsini..ama şunu unutma izin verdiğin kadar üzebilir insanlar seni..benim felsefem bu..kaale almadığım insan kendini paralasada bana bişey yapamaz..
    kocaman öpüyorum snei ve o sıktıysam lafını bi daha görmek istemiyorum :) istediğin zaman yazabilirsin bana öpücükler :)

    YanıtlaSil
  8. Saat biri yirmi geçiyo ve bn elimle azğzımı kapatmış eminin öncü biber salçasına kikirdeyip duruyorum:DHarikasınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sizin harikalığınız :) ayrıca siz bu yorumu bırakrıken ben favebook ileti derlemelerim 6 postunu hazırlıyormuşum hoş bi tesadüf oldu :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa