15 Ekim 2010 Cuma

FACEBOOK İLETİ DERLEMELERİM 3 :)

bir facebook ileti derlemeleri postuyla daha karşınızdayım :P ne zamandır yapmıyormuşuz.. bu seferkiler bizim sünnet düğünü gününden başlayıp bugüne kadar geliyo :)

serinin ilk 2 postunu merak edenlere :)

facebook ileti derlemelerim 1 için buraya,

facebook ileti derlemelerim 2 için buraya tık tık efendim :)


 *Elif ablam kuaförde.. Yasin aradı bi şeyler dedi bana vermeden kapattı telefonu.
ben : niye bana vermedin yaa ? konuşabiliyo muydu ? (saçı başı yapılıyo ya müsait mi anlamında soruyorum :)
yasin : evet aşkım konuşabiliyo hahahahhahahahahahahahhahahaha :)

bi saattir gülüyo buna !

*kopan tencere kapağının kulpunu silikonla yapıştırdığımda kendimle gurur duymuştum.. ama kullanırken ısı dolayısıyla silikonun eriyip kulbun elimde kalacağını hesaplamamışım :) 

*Emin'i ısırdım bana kızıyo :)
-çok acıdı ! koca kafalı ! mıncık ! terbiye !

ve hızını alamadı şöyle devam etti :)
-herşey !
:)))

*yasin müşterisine robot satmış.. müşterisi de Yasin'e tarhana satmış..
adam daha iyi satıcı bence.. çünkü biz hiç tarhana yemeyiz :)

*Demet Akalın tweetime cevap yazmış.. ünlü olmuş sayılır mıyım artık :)

*elma yerlerken Emin Yasin'i sinir ediyor.. Yasin'de Emin'i tehdit ediyor :
-bak böyle yaparsan seninle Caillou'lu terlik "yemem" sana elma da almam !

benden cevap :
-elma yemem deseydin aşkım senin için daha kolay olurdu :P

*canımın istediği sadece kuru ekmek..çok masrafsız bi hastayım :P

*Emin'i beklerken de sadece sakız aşermiştim..manyak mıyım neyim ? adam soruyo her gece ne alayım sana..

benden cevap : sakız :)

*Royal halı reklamındaki şey bakteriymiş ben muz sanmıştım ne alaka diyorum :) 

*caillou'nun annesine bi tane çakasım var !

emin : anne oyun oynayalıımm
ben : hastayım Emin oynayamam şimdi
emin : ama caillou'nun annesi kartlarıyla oynuyooo
ben : (içimden ) hay caillou'nun annesine ! hıırrrrrr

*hadi bakalım cevap verin :)
Emin : anne Astroboylar Metrocity'den geliyo biz nerden geliyoruz ??

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

14 yorum:

  1. Hahaha.. yine süpersin ya :D Senin her yazini okudugumda bi gülme krizine giriyorum sayende :D Caktirma ama her yazinida sabirsizlikla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. hepsini takip etmiş ve yüzümdeki gülümsemeyi durduramadan okumuştum yine aynı şekilde okudummm... süpersin canım ya...

    YanıtlaSil
  3. çokkkk şirin bir oğlun var , bildiğim kadarıyla da 4 yaşında o yüzden bu zamanda sorularına verilen cevaplar onun kişilik gelişimi açısından çok önemli olduğundan kesinlikle cevapsız bırakma , onlar metro şehrinden geliyor bizde tokat tan geliyoruz oraya nerden diye sorarsada ALLAH yarattı demek lazım , kafasında boş kalan soru olmasın ama ALLAH yardımcın olsun daha 6 yaşına kadar soracak , sora sora dünyayı tanımaya çalışacak neden niçin niye :)))) bir de Fatih sultan mehmet in annesi benim oğlum istanbul u fethedecek diye diye büyütürmüş ve sonuç ortada , bu zamanda eğer ona sürekli sen çok başarılı olacaksın çok zekisin dersen okul hayatında çok rahat edersin , umarım yazdıklarımı yanlış değerlendirmezsin sadece ilgi alanım bebeler olduğundan bildiklerimi yazdım , sevgiler öpücüklerrrrrr

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama en güzelleri Emininkiler..:))
    gülücüklerin hiç eksilmesin İlkaycım..:))
    sevgiyle,
    9tepe...

    YanıtlaSil
  5. Yasin beye not bıraksam iletir misin ilkaycım? nazar değer diye korkmuyor mu hiç sana? Maşallah diyoruz biz ama..

    YanıtlaSil
  6. alemsin ilkay yaa sabah sabah beni guldurdunyaa allahta seni guldursuin emii bence sen buralarda zayi oluyosun standapci falan olmaliymissinn :))))

    YanıtlaSil
  7. evet biz neerden geliyoruz astroboy metro city den geliyor ise

    YanıtlaSil
  8. :)))) çok şekersinizzz Rabbim mutluluğunuzu daim etsin ağzınızın tadı bozulmasın İlkaycım :))

    YanıtlaSil
  9. saliha çınar15 Ekim, 2010 16:56

    sen bizi güldürdün allahda seni güldürsün her daim pc başında koptum gene böyle anne böyle babadan böyle çocuk daha ne olsun.sen harcanıyorsun kızım bari emin;i harcama bırak çocuğu kafasına göre takılsın:) sen hasta iken sizin aile böyle oluyorsa sen sağlamken nasıl oluyo doğrusu neyse tatlım allah herkesin yüzünden tebessümü eksik etmesin cnm öpüyorum gelinciğim o güzel yanaklarından muuuuuaaahhhhh

    YanıtlaSil
  10. yaa canım varya senin şu tesbitlerine bitiyorum.şu caillou ve annesi hatta o uyuz babası varya yok böyle bi aile,
    anne:caillou tatlım bugün dışarı çıkamıycaz tatlım
    caillou:tamam anne...(ayyy nerde öyle çocuk bizimkiler olsa çoktan tepinmeye başlamıştı:)))
    daha sonra rozi sırf kapris ılsun diye bilerek yumurtayı yere atıp kırar o uyuz anne:tamam rozicim isteyerek yapmadın bubir kazaydı ben temizleyim.. ya yumurta bu öyle hemen temizlenirmi aylarca kokusu çıkmaz.gördüğün gibi acayip kızıyorum o çizgi filmi yapanlara,yok böyle bir aile biraz gerçekci olalım,çoçuklarımızı yanlış yönlendiriyo bence +18 olmalı:)) biraz abarttım ama günde bilmem kaçkez,bilmem kaç bölüm arka arkaya,hep aynı şeyleri izlemekten öğğ geldi her şey çoçuklarım için...:DDD

    YanıtlaSil
  11. tamam anlastik :)) Sagol cicim o senin kendi süperligin :))

    YanıtlaSil
  12. yorumumu yazmışım adımı yazmamışım , doğru söylemek gerekirse bunların çoğunu yaptığını ve bunları sana söylemenin ukalalık olduğunu düşündüm ama sonra yazayım dedim , bilip söylemedikten sonra ne faydası var bana bilgilerin , yazılarını okuyunca Emin 'in çok zeki olduğunu farkettim zeka da iki şekilde bir doğuştan getirdiği birde çevresindeki yaşantısı çok önemli bende bu sebepten yazmak istedim, çok şanslı Emin bu konuda harika bir annesi var Rabbim nazarlardan saklasın (amin amin)

    ben ders kitaplarımda okuduklarım ve okulda öğrendiklerimden bir iki şey biliyorum birde kardeşim 5 yaşındayken babamı kaybetti ona yardımcı olmak için bu konuda çok araştırma yaptım , okudum birşeyler ama sana yakın zamanda kitap ismi söylerim inş, sevgilerimle tuba (mat. meraklısı)

    YanıtlaSil
  13. kayyunun annesi oynuyormuş sen niye oynamıyorsun İlkaycım? :D

    süperdi :D

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim ,evette ondan önce de varlığını hiç hissettirmedi sağolsun , kendimi toparlamam zor oldu , anlayacağın bir küçük emrahlık hikaye :))))) sana kitap ismi direkt yazmadım dünden beri düşündüm :)bildiğim kitaplarda direkt şöyle yap böyle yapma yazıyo , nedenini yazmayınca da insan neden yapması gerektiğini bilemiyo , bu ayın sonun da benim kpss sınavım var şunu bir atlatıyım o zaman bende araştırcam inş söylrim olmadı ders notlarımı gönderirim yeter ki faydam olsun , öptümmmm tubaa mat. meraklı

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it