17 Eylül 2017 Pazar

Tarif : Kedi Dili Pratik Pasta



MALZEMELER :

1 pk. kedi dili bisküvi
1 bardak ılık nescafe
1 pk. krem şanti
Süt
1 pk. çokokrem
1 pk. labne peyniri
1 pk. sade çikolata
Kakao

HAZIRLANIŞI : 

Nescafeyi hazırlayıp ılımaya bırakın.. 
Servis tabağına dizdiğiniz kedi dili bisküvileri nescafe ile ıslatın.
Ayrı bir kapta süt ile krem şantiyi hazırlayıp içerisine dolu dolu 1,5 yemek kaşığı çokokrem ve labne peyniri ekleyip tekrar karıştırın.
Nescafe ile ıslattığınız bisküvilerin üzerine karışımı yayıp, tekrar üzerine ıslatılmış bisküvi döşeyin. İstediğiniz kata ulaşıncaya kadar bu işlemi tekrarlayın.
En üste kakao serpip, rendelediğiniz beyaz veya kakaolu sade çikolata ile süsleyin..

SUNUM ÖNERİSİ : 

Benim fotoğrafını paylaştığım şekilde hazırlayabileceğiniz gibi, burada olduğu gibi yuvarlak bir kalıpla aynı pastayı hazırlayıp dışını kurdela ile süsleyebilirsiniz.. 

Hoşçakalın <3

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 yorum:

  1. Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel benimde kızımın doğum günü yakında denicem.çikolata kavonozdakilerden mi olacak yani miktari. doğum gününüz kutlu oldun nice yaşları...

    YanıtlaSil
  3. iişte buu ilkay ablacım bugün için ihtiyacım olan şey:))teşekkürler... şimdiden mutlu,huzurlu,sağlıklı bir yıl geçirmeni diliyorum sevdiklerinle.... çok öpüyorum... umarım beklenen sonuca ulaşırım pastada:))))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor.
    Mutlu Yıllar ..

    YanıtlaSil
  5. 2011 güzel gelsin mutluluk,sağlık getirsin

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canım tarif için en kısa zmanda denicem:)

    YanıtlaSil
  7. tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

    YanıtlaSil
  8. aşk olsun ilkaycığım ya sen pasta tabanını bulama git başka yerden al biz neciyiz burda:(bir söylemen yeterliydi canım gönderirdim gene ben sana :)bebeden fırsat bulupta oturamıyorum bilgisayar başına anca gördüm:)nice yaşlara eniştemize ve ailenle mutlu huzurlu sağlıklı nice yıllar dilerim.öpüyorum kocamaaaan

    YanıtlaSil
  9. bu pastayı bugün ben de yaptım ama bekleyemediğimiz için biraz akışkan oldu, bıçakla kesemedik, ama tadı muhteşemdi.:) 5 gün sonra abimin küçük prensinin doğum günü için yeniden yapmayı düşünüyorum. burada tarifini paylaştığın için teşekkürler.
    ellerine sağlık, eşin, çocuğun ve tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel yıllar sizin olsun. :)

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel pasta!
    Ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  11. senem ,bu güzel mesajın için çok teşekkür ederim..çok güzel bir yıl geçir sende inşallah.. sevgilerimle..

    keskin makas,dene canım mutlaka çok güzel..ama benim yaptığım minik bi pasta oluyor büyük yapacaksan ölçüleri ayarlarsın..ben yemek kaşığıyla dolu dolu bir kaşık ve birde yarım kaşık ilave ediyorum..göz kararı yani..

    gamze,eminim çok güzel yaparsın kolay gelsin tatlım :) teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    asahhara,sana da mutlu yıllar tatlım sevgiler

    ışıl,amin canım hepimize inşallah sevgiler..

    elif,rica ederim tatlım kolay gelsin sana da o zaman :)

    yetenek sizin,senind eyeni yılın kutlu olsun tatlım sevgiler..

    sedacım, canım benim sağoalsın düşünmen yeter zaten herkese anlatıyorum var ya beni kedi diliyle blogtan bi arkadaşım tanıştırdı diye :) dua ediyo herkes sana her gelen bu pastadan sipariş veriyo çünkü gelmeden :) ben her zaman Soğuksu'da Happy Center var ya oradan alıyordum ara ara bulamadığım oluyor o zaman diyoruz Yasin'le haber verelim Seda'ya da bu markete göndersinler diye :) sizin ürün diye demiyorum cidden çok güzel..tadı ve kalitesi çok farkediyor başka bi marka kullanınca..çok teşekkürler canım güzel dileklerin için bebeğini kokla benim için :) öpüyorum kocaman

    jewel,olsun benimde arada öyle oluyo :) vaktin olunca pastayı yapmadan krem şantiyide dolapta bekletirsen 1-2,saat sonra yaparsan çok daha güzel oluyo. tüm güzel dileklerin için teşekkür ederim güzel bi yıl olsun inşallah :)

    meral,beğendiysen ne güzel :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. hayal gücü geniş insan; yaptığın herşeyi hayrınlıkla takip ediyorum inan. Pastayı kurdela ile süslemen de müthiş:) Eşimin 4ocakta doğum günü var bende böyle yapmayı düşünüyorum bakalım. Ama şunu tam anlamadım, 1kutu çokokrem çok olmuyor mu? 1kutu derken şu küçük olanlardan mı? :S

    YanıtlaSil
  13. zarif yorumun için çok teşekkür ederim canım.1 kutu derken hepsini kullanmıyorum onu belirtmemişim..1,5 yemek kaşığı kadar kullanıyorum..arzuya göre azaltabilir ya da çoğaltabilirsin..şimdiden kolay gelsin :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. hem hafif hem de pratik olduğu için seviyorum bu pastayı :)

    YanıtlaSil
  15. elinize sağlık
    bu pasta kaç kişilik? ben de yapmak istiyorum ona göre yapavağım

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it