20 Aralık 2010 Pazartesi

ŞAL BAĞLAMA MODELLERİ : PASHMİNA VE ŞİFON ŞALLARLA...

www.tips-fb.com
SONRADAN EKLEME DİPNOT : 

BU POSTUN HARİCİNDE YENİ HAZIRLADIĞIM AŞAMA AŞAMA FOTOĞRAFLANMIŞ ŞAL BAĞLAMA MODELİ POSTUNU GÖRMEK İÇİN LÜTFEN  BURAYA TIKLAYIN ;)

BEBE YAKA ŞAL BAĞLAMA MODELİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ..

evet ailenizin blogcusu iş başında :)

Eşarp bağlama modellerinden sonra sıra şal bağlama modellerinde..ben şal kullanmıyorum biliyorsunuz..ilk kapandığım zamanlar çok takardım ama yeniden takacağım gibi görünüyor özlemişim :)

şal modelleri isteyen arkadaşlar için geçen akşam bikaç model denedim..şallar ütüsüz,çok uğraşamadım ve pek düzgün durmuyorlar başımda.. sadece modele odaklanın diğer kısımları görmezden gelin lütfen diyorum ve başlıyorum :)
ilk olarak ince şifonumsu şalımla başlamak istiyorum..hatırlarsanız bu şalı sevgili çok sevdiğim DESEN EŞARP hediye olarak göndermişti bana burada göstermiştim sizlere de.. ben henüz hala daha elimi sürmeye kıyamıyorum öyle güzel ve narin ki..arada çıkarıp sevme aşamasını geçemedim daha o yüzden çene altımdan iğne de takmadım kıyamadım çünkü :)

normalde ben böyle sivri sevmiyorum..dediğim gibi çok uğraşamadım ve ütüsüzdü sivri durdu o yüzden.. tavsiyem yuvarlak olması yönündedir..
yapılışı çok basit..bir ucu daha uzun tutarak başınıza aldığınız şalın uzun kısmını boynunuzda dolayıp,dolamadan dolayı oluşan boyundaki kısma sıkıştırıp,arkada bırakıyorsunuz..ön kısa kısmıda otomatikman bu hali alıyor zaten..


işte arka görünümü..desenleri çok hoş göründü gözüme sevdim bunu :)


bu da daha önceden , genelde mevlütlerde kullandığım bi modeldi..yine bir ucu daha uzun tutarak başınıza alıyorsunuz şalı..kısa ucu görünmeyecek şekilde boynunuzun altına tutturup uzun ucu topuzunuza doğru çıkarıyorsunuz..


ucunu omzunuza doğru atarak serbest bırakıp tepenizi iğne takıyorsunuz..değdirdiğim tek iğne bu oldu şalıma..o da ucundan :) bakmadan yaptım düzgün olmamış denerseniz siz daha iyi şekil verirsiniz..


arka kısmıda bu şekilde görünüyor..


gelelim pashmina denilen kalın şallara.. benim başımda gördüğünüz aslında şal değil örtü :) dediğim gibi şal kullanmadığımdan kalın bi şalım yoktu..bu örtü kankamın hediyesi henüz kullanmadım dedim onu kullanayım şal olarak.. yani kendisini masamın üzerinde de göreceksiniz yakında :)

çok basit ve pratik bi model..
iki ucunu eşit olarak bırakıp başınıza aldığınız şalın bir ucunu boynunuzda dolayıp,diğer uçla boynun kenarında buluşturup bir bağlıyorsunuz..


burada da bu kez bir ucu baya uzun tutarak serbest bırakıyorsunuz..kısa bıraktığınız ucu boynunuzun kenarında iğneleyip içte bırakıyorsunuz..

bu modeli şifon, uçuş uçuş , şık, uzun bi şalla ve kenarında taşlı bir broşla abiye bir kıyafet üzerinde hayal edin çok hoş olur..


ve bir diğer pratik model..iki ucu eşit bırakıp boynun arka kısmında düğümlüyorsunuz..ben düğümlemeyi tercih ettim..serbestte bırakılabilir..


ön kısmının görünümü de bu şekilde..


şimdilik bu kadar.. herkese öpücükler :)

37 yorum:

  1. Başkasında gördüğüm zaman şallar benimde çok hoşuma gidiyor, ama ben kendime yakıştıramıyorum :) birde arap kızların çok değişik şal bağlama modelleri var, onlar bonenin üstüne başka bir kumaş daha kullanıyorlar değişik oluyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hiç üşenmiyorsunuz maşallah, tebrik ediyorum sizi. :)

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin ailemin blogcusu özlettin kendini valla.ne kadar eğitici ve öğretici bi blog.pek güzel çıkmışın fotolar da.şu son resime varya bittim bittim çok yakından çekildiği için çok net yüzün gözün bek bi akçe pakçesin kuşum ya kırmızıda sana çok yakışıyor.gelinciğim öpüyorum senin akça pakça suratından fazla özletme kendini.ihmal kurbanı etme bizleri. haaa bu arada sivri model eşerp da çok yakışmış valla.bence bundan sonra denemelisin bu modelide bi düşün derim.anammmm güzele ne yakışmaz ki.

    YanıtlaSil
  4. İLKAYCIĞIM..SEN NE GÜZEL BİR HATUNSUN BÖYLE..NE GİYSEN NE TAKSAN MAAŞALLAH ÇOK YAKIŞIYOR..ŞAL EŞARPTA YAKIŞMIŞ...ÇOK HOŞ OLMUŞSUN...

    YanıtlaSil
  5. Guzel bir paylasim olmus Ilkaycigimm:)(Ilkaycigim diyorum cunku uzzuuun zamandir sessiz takipcilerindenim:)
    Canimcimmm Allah kabul etsin insallah, boyle guzel bir konuda faydali olamn cok hos canimm. Sevgi ve muhabbetlerimle...Sana da ailene de huzurlu, saglikli, mutlu gunler dilerim. Senin gibi civil civil birinin oldugu bir yuvada da masallah subhanallah civil civildir herhalde:)
    Vesselam..
    sevde

    YanıtlaSil
  6. ilkayım ne guzel bir şal böleeee :) ilk defa gordum ucu böle olan cok begendım sana da cok yakısmıs hayatımm :) nerden bulabılırım ben bunlardan?? artık İstanbulluyum ya söle hemen gıdıp alıyım :P

    YanıtlaSil
  7. Gel ablacim sensiz cekilmiyor internet zimbirtisi.Güzel haberlerle gel artik cicilerin calinmis olabilcegini söylediler postaneden.Insallah öyle birsey olmamistir yoksa cok fena dertlenicem:( ..Nolur su an sana geliyor olsun nolurrr..

    YanıtlaSil
  8. Beyza'nın annesi,aynı şekilde bende eşarpla daha iyi hissediyorum kendimi..ama o kalın şallar iyi geldi kış için ideal :) sevgiler benden de..

    swotpisces,teşekkür ederim tatlım.. hiç üşenmem..geri dönüşü çok güzel çünkü..tek sıkıntım zamanımın olmaması anında çekip ekleyememek..

    saliham,hoşbulduk bitanem.. oturamıyorum bu ara..çok sevindim beğenmene :) aslında orda bakımsızım biraz ehu ama sen beni her halimle seversin :P canım benim sağolasın öpüyorum kocaman

    yeşil inci,sağol tatlım çok zarifsin sende gece gece yüzümde güller açtı bak :) çok teşekkürler :)

    sevde,çok teşekkür ederim canım beğenilerin ve tüm güzel sözlerin için..Allah razı olsun..burda rahat ol istediğin gibi hitap edebilirsin..yorum yapmana sevindim :) sık sık yaz lütfen sevgilerimle :)

    irem,daha ne modeller var görsen :) yazı içerisindeki DESEN EŞARP kısmını tıkla facebook hesabı çıkacak ekleyebilirsin selamımı söyle :) sadece şal değil eşarpları da var..

    laylam,buralardayım tatlım sık sık oturmuyorum sadece..üzülme bitanem ben senin üzülmene üzülürüm..en kötüsünü getirme hemen aklına..bi kağıt numara falan var mıydı bende araştırırım sıkma canını lütfen..

    YanıtlaSil
  9. Sık kullanılanlar'ıma pıkpıklayayım bu konuyu :)
    Çünkü belki bana lazım olacak gibi. Hiç de yakıştırmam kendime ama, pratik olduğu için kullanabilirim.
    Bi ara ünv'e giderken şal kullanıyodum, nasıl yapıyodum hatırlamıyorum ama iğne yapmadan, boynumda dolayıp bi yerlerden sokup çıkarıp duruyodu :D
    Yüzüm uzun olduğu için güzel durmuyor bende ya. Çene kemiklerim, avırt mı deniyo ne deniyo oraya :D Orları göründü mü suratım up uzun oluyo gibi oluyor.

    Ay ben belki, bi ihtimal, bi olasılık, hani farzı misalll, ola kiii olursa çalışcam daaaa :D :D O zaman kullanırım belki.

    YanıtlaSil
  10. pıkpıkta dağıldım ben yalnız gerisini getiremedim :)))))

    YanıtlaSil
  11. Şu mevlütlerde yaptığın model harika olmuş sana bayıldım! :) Hepsi mükemmel hepsi harikulade :D Süpersin :D

    Ay lav yu :D

    YanıtlaSil
  12. canım benim sağoalsın :)) kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  13. ilkay hanım mrblar.eşarplarınıza ve sized bayıldım.bütün resimleriniz birbirinden şeker:)bi konuda sizden yardım istiyorum.süheyla hanım topuzlu bonede sizin yardımcı olabileceğinizi yazmış.topuzlu bone almak istiyorum.yardımcı olursanız çok sevinirim.kendinize çok iyi bakın.hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  14. merhaba tatlım teşekkür ederim güzel sözlerin için :) topuzlu bone konusunda o arkadaştan bir daha ses çıkmadı malesef bilgim yok benimde..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. ilk defa bu yıl şal taktım ve cok rahat tek iğneyele duruyo kayma derdi yok kardeşim hep şal kullanırdıda kınardım şimdi tek şalım olan kırmızı ekosemi elimden geldiğince cok takıyorum

    YanıtlaSil
  16. o rahatlığı bende ilk kapandığım zamnalar bolca yaşamıştım tatlım :) sonra Yasin yeteeerrr diye ciyaklayınca şalların yerini eşarp aldı :)

    YanıtlaSil
  17. merabalar bende şal takmayı deneyecegim açık pembe tonlarında şal aldım içine hangi renk bone yapabilirim bilgi vrirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  18. ben genelde boneyi üzerimdeki kıyafete göre ayarlıyorum tatlım..kontras yapabilirsin açık pembeye koyu pembe şeklinde..ya da rengi rengine de takabilirsin öyle de hoş olur..

    YanıtlaSil
  19. ben de yeni kapandim ve daha cok sal takiyorum....eger caktiniz olursa dah fazla model koyabilirmsiinzi?baska hic biryerde bulamadim yapilis sekli ....bir tek burda ellerineze saglik:)

    YanıtlaSil
  20. şu 1.resimde hem önden hemde arkdan şal bırakmışsın nasıl yaptın çözemedim :)

    YanıtlaSil
  21. mrblar. şalınızın önü iğne kullanmadan dik duruyo benimki boneye yapışıyo yuvarlak oluyo o zaman tamamen yüzüm ortada sevmiyorum öyle sizinki gibi dik olabilmesi için ne önerirsiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. şalın kumaş cinsine göre değişiyor..her şal burda durduğu gibi durmuyor bende de mesela..

    YanıtlaSil
  23. gazetede gördüm bloğu, güzel bir bloğ la la la la la laa yazayım dedim işte:)))
    --serapp--

    YanıtlaSil
  24. bende yeni kapandım birsürü şalım var ama nasıl takıcagımı pek bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  25. yıllardır kapalıyım ama eşarp takma özürlüyüm. hep aynı modelde takıyorum.değişik tarzlar arıyordum. bloğunuz çok faydalı oldu teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydası olduysa ne mutlu bana :) sevgilerimle..

      Sil
  26. Hayırlı akşamlar öncelikle, ben de şala alışamayanlardanım henüz alıştırma aşamasındayım, kendime yakışanı bulana kadar denemekten vazgeçmicem sanırım :) normal eşarptan daha hoş duruyor bence , paylaşım için teşekkürler , denicem bu modelleri de :)

    YanıtlaSil
  27. merhaba İlkay Ablacığım ben blogunu ve seni sürekli takip ediyorum şans eseri 2 hafta önce tanıştım blogunla ama bayıldım resmen sana hergün mutlaka giriyorum bloga çok tatlı ve sempatik bir insansın nazar değmesin inşallah
    bende üye olup yorum falan atmak istiyorum blogum yok kullanmakta istemiyorum blog sadece senib bloguna üye olmak istiyorum nasıl üye olacağım yorum falan atacağım acaba yardımcı olabilirmisin bana lütfen Abla ya daha tam çözemedim blogu ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldin :) çok çok teşekkürler bu güzel sözlere.. blog açman gerekli değil google profilin yeterli üye olmak için.. blogta sol üstte bulunan bölümden bu siteye katıl ı tıklayıp profil oluşturabilirsin.. twitter hesabın varsa da aynı yeri tıklayarak izleyici olabilirsin ;)
      sevgiler..

      Sil
    2. Ben karadenizden zeynep slm

      Sil
  28. Merhaba İlkay abla bende yeni kapandım aralığın ikisinde bir ay olacak inşallah :) bloğunu yaklaşık bir iki haftadır takip ediyorum çok samimi çok sıcaksın :) bu arada eşarp ve şal bağlama yöntemlerine bayıldım çok güzel anlatmışsın benim için de çok faydalı oldu bu gün kardeşimi kursa götürürken bu modellerden birini yaptım çok da rahat oldu çok teşekkür ederim Allah razı olsun o güzel yüzün hep gülsün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için teşekkür etmeyi atlamışım :( çoook teşekkürler gecikmelei olarak..sevgiler kocaman

      Sil
  29. blogunu uzun zamandır takip ediyorum,ve fikirlerine önem veriyorum,uzun zamndır eşarp kullanıyorum,ama artık şalda bağlamak istiyorum,elimde bir kaç model var senin bağladığın gibi muntazam durmuyor,ben urfa ceylanpınardayım malum mahrumiyet bölgesi olması nedeniyle ancak netten falan alabilirim bildiğin bir site yada yada şal markası varmı varsa yardımcı olurmusun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim şallarım hep Butik Modakolik'ten %18 ipek şallar.. facebook'tan aynı isimle aratabilir sipariş verebilirisniz..kapıda ödeme ile her yere yolluyor Sena Hanım..selamımı söylersiniz :) çok teşekkürle rtakibiniz ilginiz için.. sevgiler..

      Sil
  30. bi insan neden kapanmak istemez yada sizi görünce kapanmak ister.......

    YanıtlaSil
  31. Bende yeni kapandim kendime ipek şal aldım ama bağlama konusunda sıkıntı yaşıyorum. İğne sali mahvediyor ignesizde şal düzgün durmuyor. Siz iğne kullaniyormusunuz?

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU