21 Aralık 2010 Salı

TAKILARIMI DÜZENLEDİM :) TAKI ASMA FİKİRLERİ İÇİN BUYRUN :)

www.tips-fb.com
bir türlü bitmek bilmeyen doğum günüm dolayısıyla sağolsunlar sevgili arkadaşlarım ve aile efradım sayesinde ev ıvır zıvır doldu :) en sevdiğim şey :)

hepsine ayrı ayrı bayılıyorum ama an geldi işin içinden çıkamaz oldum..elimi attığım yerden cici çıkıyor :) kutularda saklıyordum ama bu seferde hem karışıyorlar hem unutuyorum içinde neler olduğunu..elimin altında olsunlar diyordum sonunda bu işi hallettim :)

önce eski takılarımdan fazlalıkları ,kullanmak istemediklerimi vs. ayırdım..kolyeler için bi planım vardı..ama küpe ve bileklikleri yine kutulara koyacaktım istemeyerek..ama sonra bu aşağıdaki cici çıktı ortaya :) bayıldım hatta bayıldık ailecek :) gelip gidip bakıyoruz Yasin'de sevdi :)


gelelim fikrin çıkış noktasına :) gülmek yok ama :P

hafta sonu Emin ilginç bi şekilde "Koçtaş'a gitmek istiyorum" dedi..evet normal çocuklar park falan ister bizimki İkea,Koçtaş falan istiyo :) anasının oğlu dememe gerek yok herhalde..
hadi dedik gidelim..iyi ki de gitmişiz..

ihtiyaçlarımızı hallettik aldıklarımız arasında aşağıda görülen afedersiniz tuvalet fırçası da var :)) neyse geldik biz eve ben poşetleri boşaltırken aldım fırçayı elime şöyle dedim kendi kendime " yaa bu demir olmadan da kullanılır bu..ben bu demirden bişey yapsam ne yapsam hımmm aaaaaaaaaaaa! "anında ampul yandı tepemde :)

küpelerimi asacağım ben buna ! dedim :)


sonra işte bi hevesle doldurdum ve sonuç : tuvalet fırçası aparatından takı askılığım :) parıl parıl parlıyor şimdi :)


kolyelerimi de bi şekilde giysilerimin yanına asmak istiyordum çünkü unutuyorum neyin neye uyduğunu..yan yana olmaları benim için iyi olacaktı..onun içinde yine Koçtaş'tan vantuzlu küçük askılar aldım..çoğumuz biliriz bunları genelde mutfakta falan kullanılır..yapışkanlı olanları da var ama ben tercih etmedim tekrar tekrar kullanabilmek adına..


dolabımın kapağına astım..ilk yapıştırmamda tutmadılar..daha sonra vantuz kısımlarını ıslatarak yapıştırdım sapasağlamlar şimdi :) oh rahatladım ama 5'li paketti az geldi bi paket daha alacağım..


sonra broşlarımı,diğer ıvır zıvırlarımı da sepete doldurdum hepsi gözümün önündeler şimdi :) bir fikir daha size..daha önceden de cezve askılığına asmıştım takılarımı o da çok pratik bi çözüm oluyor :)

herkese öpücükler :)

23 yorum:

  1. pratik bir çözüm olmuş, sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Alnından öpüyorum seni :) Mm..muuaaahh!!.. :D
    Bayılırım böyle fikir üreten hatun kısmısına, kendim hiç öyle değilimdir de ondan yani :D

    YanıtlaSil
  3. Harika bir fikir çok beğendim, özellikle gardrop kapağı süper daha derli toplu bende koçtaştan aldığım kravat askısını kullanıyor kolyelerimi toparlamak için o da kullanışlı oluyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bende küpelerimi öyle asıyorum.kolyelerimide mantar panoya asıyorum.hergün gözümün önündeler:))iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. TAM Bİ DELİSİN SEN TAM...BAYILDIM DOLAP İÇİ ASKI FİKRİNE

    YanıtlaSil
  6. slm canım çok mantıklı olmuş bence,bende de takı bebeği var ama herşeyi takamıyorum, süper bi fikir ama benim dolabım sürgülü yapamam ki:( neyse aklımın bi köşesinde dursun:) teşekkürler güzel fikirlerin için.ayrıca yoğunluğuna rağmen verdiğin cevaplar için harikasın...

    YanıtlaSil
  7. Koçtaşa gitem gerek, hem de en kısa zamanda :D:D
    Manyaksın sen biliyorsun değil mi? :)))
    Sana cumartesiyi anlatmam gerek, dur gün içinde bi ara bloke ederim ben seni, şimdi pirelerini sayıyorsundur daha, uyandırsam da zavk vermezsin sen, anlattıklarımı sonra da hatırlaman gerek :)))))

    YanıtlaSil
  8. güzel bir dönüşüm olmuş :) o tuvalet fırçası aparatı hayal eder miydi acaba bunu:D:D:D

    YanıtlaSil
  9. Canım sein bu yaratıcı fikirlerine hayranım.Gerçkten bayılıyorum sana ya:)

    YanıtlaSil
  10. AY VALLAHİ İYİ OLDU BUNU GÖRDÜĞÜM AYIPTIR SÖYLEMESİ YENİ ALDIĞIM CİCİLERİME YER ARIYORDUM İKEADAN ALDIĞIM ŞEFFAF SEPETE KOYUYORUM BİRBİRLERİNİ ÇİZİCEKLER DİYE BİR KORKUYORUM BİR KORKUYORUM...KORKUYORUM DEDİM SABAH BİR KALKTIM DUDAĞIMDA UÇUK ÇIK SEN...AKŞAM Kİ MUHABBETTEN SONRA HAHAHAHHA=pNEYSE ANLADIN SEN ONU BURDAN YAZMIYIM ÖĞRENMESİN KENDİSİ AHAHAHA=)GÜZEL FİNCAN BİLMEM NELİĞİM VARDI KULLANMIYORUM Fİ TARİHİNDEN KALMA BİRAZDAN DENİCEM ..ÖPTÜM BÖYYYYYYY=)

    YanıtlaSil
  11. Yok Ilkay abla, bana da kizlar kizarlar: öf yeter artik Leyla herseyden bir sey cikariyosun bi seyide oldugu gibi kullan..kafan baska türlü calismasin..gibilerinden ama seninki bambaska oluyor ya :))) cOoOoOoK üretgensin.Veeee artik icim rahatladi.O calindi yada gelmeyecekse yenisine hazirligim basladi bile coktan :)))Kocaman öptüm alacim.

    YanıtlaSil
  12. gelinsepeti.blogspot.com21 Aralık, 2010 17:31

    Tam senlik bir çözüm olmuş.çok güzel iyi günlerde kullan gülüm.

    YanıtlaSil
  13. kuşum ya nerden geliyor sendeki bu zeka şunu bana çarşıda satsalar ben cahil cühela bi şekilde gerçekten takı askısı diye alırım ve deli gibi sevinirim her kezlere ballı ballı anlatırım geçen gün bi takı askısı aldım kimselerde yok ben hiç görmedim italmiş türkiyeye yeni gelmiş diye vs vs vs abartırım da abartırım.valla bravo ayakta alkışlıyorum seni ben boşuna mı diyorum kızım senin bloğun çok eğiticive öğretici diye bi bildiğimiz var ki diyoruz.kolye asksıda çok akıllaca tabi. insanın bu kadar ıvırı zıvırı olunca sığdıracak yer arıyor.ansının oğlu çocuğuda avm delisi ettin neden normal çocuklar gibi oyun falan istemezde senin gibi avm ister.neyse yine çok uzattım öpüyorum zeka küpü fışkıran kafandan hahaahahah bu günkü öpüşmede böyle olsun gelincik:))))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir fikir ,çok beğendim:):):)

    YanıtlaSil
  15. moda çıkmazı,sağol tatlım bende sevdim :)

    umutfak,bende bayılırım şöyle mutfakta marifetli hatunlara :P bende onların alnından öperim muahhhh diye :P

    beyza'nın annesi,o da çok mantıklı işte ihtiyaç olunca ne güzel fikirler çıkıyor :)

    özlemce,mantar panoyu görmüştüm bende bi arkadaşımda :) hatta beyaz eşya kutularından çıkan köpüklerde benzer işi görür..üzerini kaplayacaksın bi kumaşla..teşekkür ederim :)

    ışıl,teşekkürler hehehe :) çok kullanışlı dene mutlaka :)

    esra,selam tatlım uygun bi duvarın varsa duvara da asılabilir..ben o yüzden vantuzlu olanlardan aldım..kapakta içime sinmeseydi duvara yapıştıracaktım..sağolasın tatlım o senin harika bakışın :) sevgiler..

    Nazanım biliyorum :p arada hatırlatman da iyi oluyo :) noooldu gene acaba ? ne şekilde sinir edeceksin beni hahaha o saatte tabii ki pireleri sayıyorum :P arayamazsın ki açmam :))

    biyaşıma daha girdim,eminim hayalleri arasında takı askısı olmak yoktu :) ona da süpriz oldu bu durum sınıf atlamış gibi bişey oldu :))

    asahhara,beğenmene sevindim :)

    ebrucum,canım benim sağoalsın öpüyorum kocaman :)

    yaşamsal ganimetler,bak sağa sola cezve askısı,kupa askısı,tuvalet fırçası falan var mı ? :P aa sonunu şimdi okudum yorumunun askılık bakacakmışsın zaten :)
    demek ben ondan rahat uyudum sana geldi gece hahaha :)

    laylam,onu bana da diyorlar bolca :) acaba bundan ne yapacak diye :P çook teşekkür ederim :)ama tatlım yapma bak gelir o mutlaka tekrar mahcup etme beni :( bende kocaman öptüm

    gelinsepetim,çok sağol tatlım :)bu arada bana bi mail atsana bişey soracağım sana..öpücükelr

    saliham,canım benim süper oluyo senin yorumların yaa çok gülüyorum :)) ama cidden benziyo bende alırım görsem..sağol bitanem moral kaynağım güzelim benim :))
    bak dikkat et Avm'de değil istedikleri hep ev eşyalarıyla ilgili yerler :) niye çünkü 2 aylıktan beri oraları geziyo hahah :) öpüşüne bayıldım yalnız süpersin :))

    keskin makas,sevindim o zaman :))

    YanıtlaSil
  16. Ilkay bak bu verdigim adreste benim kullandigimin resmi var, ben 20 dolara aldim, bence TR'de vardir.

    http://xboxdecal.com/shared/viewProductImage.html?http://ecx.images-amazon.com/images/I/41WaI8B72QL.jpg

    YanıtlaSil
  17. çok güzel canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  18. Süpersin yaa :) aklın harika çalışıyo :) Kapağın arkasındaki sol alt askıda bi kolye gördüm sanki :))

    Ay lav yuu :))

    YanıtlaSil
  19. yapazam dedim yaptım olduu=Pgüzelde oldu=)bebem sen seversin ikeadaki örgü çekmece ilikleri varya ondan yapıyorum bloğuma koyduğum zaman bakınırsın bak yap harika güzel oluyor....hamileyken yapmıştım banyo dolabımın içine sapıttım heryere yapıyorum şimdi=)onuda yapazam dedim yaptım oldu=P

    YanıtlaSil
  20. Şeymacık,sağol bitanem :) evet evet doğru görmüşsün :)) bende seni ay lav yu :))

    yaşamsal ganimetler,benim çiçeklere döndü o zaman bu :) bi süre sonra sapıtıyo insan her yere yapası geliyo evet :)

    YanıtlaSil
  21. kolyeleri dolabin kapisina asmak cok guzel fikir olmus ,bende beyaz esya kopugunun uzerini bir kumasla kaplayip toplu igneyle asiyorum,sizinkinide yapicam :)
    bende sizin gibi baya taki duskunuyum

    YanıtlaSil
  22. evet tatlım o da çok iyi ve kullanışlı bi fikir..takılar pek çok kadının ortak noktası sanırım :)) sevgiler..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU