28 Ocak 2011 Cuma

FİYONGUNU GÖSTER :)

Blog dünyasının tatlı oyunlardan biriyle karşınızdayım.. 
konumuz FİYONGUNU GÖSTER :) evet fiyonklu eşyalarımızı paylaşıyoruz..


bu yaz aldığım ve çok sevdiğim pembe papilerim :)


siyah süet botlarım..arkasındaki fiyonkları ben takmıştım hatırlarsınız..


en sevdiğim uzun botlarım :)


klasik ince fiyonklu ayakkabılarım..


Elif ablamın hediyesi fiyonklu kokoş çoraplarım :) bu arada ayağımdakilerde fiyonkluydu çekmedim :P


H&M esinlenmeli kendi yaptığım bilekliğim :)


bayramda ayakkabılarıma uydurup fiyonkladığım çantam :)


aşkımın doğumgünü hediyelerinden biri fiyonklu kemerim :)


Kadıköy pazarından hatıra broşum..


vee sofralarımdan fiyonklar :)


kedi dili pastalarıma bi örnek daha..


fiyonklu bardağım :)


fiyonklu çatalım :)


fiyonk peçete katlama modelim :)


hediye paketlerimden fiyonklu bi örnek :)


çerçevelerimden bikaç çeşit :)


vee broşlarımdan bikaç çeşit :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

26 yorum:

  1. :)
    bir an bakarken yazının sonunda kafana kocaman bir kırmızı fiyonk bağladığın bu da "fiyonklu ben" fotosu çıkacak sandım :)
    herşeye fiyonk iliştirmişsin hayatım :P :)

    YanıtlaSil
  2. amanın bunlar ne böle fıyonk içinde bogulcam sandım bı ara fıyonk makarnada cıkıcak dıye bekledım :)bendeki baglantıya bakarmısın dırek gırtlak fıyonk dıyınce :)) hepsi bı yana fıyon canta ve sıyah yarım botlar varya bıttım cok guzel sanada yakışmıs gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
  3. anaaa naaptın kıs :)))benim okadar çok fiyongum yokki ama dur bi bakem varmı moda tasarımcılarının yüz karasıyım dimi bulurum herade az zaman ver bana

    YanıtlaSil
  4. fiyonklari bende cok severim cok hoslar hepsi hele senin catalini bardagini pastani sarmani herseyini fiyonklamana bayiliyorum :) Allah bilir senin bi kizin olsa ilerde onunda fiyonklanmayan yeri kalmicak gibi geliyor bana :) fiyonk delisi arkadsim benim yakisir hepsi sana fiyonksuz günlerin olmasin insallah :) öpyorum tatlim. arzu

    YanıtlaSil
  5. ;) Benim başlattığım mim Çatı Katı'na kadar uzanmış :) Ne güzel *_* Fiyonklarını seveyim senin :))

    YanıtlaSil
  6. mim dünyasi,böyle fiyonklu mimleme görmedi,,hepside harikaydii,,:)en cokta pembe patiler:)bittim resmen:)sofralarda ayri bir tasarim harikasi,cercevelerde...ic cekisleriyle baktim hepsine,hepsinide ayri ayri postlarda görsemde bi arada görmenin zevki baska oldu,,,,ilkayimmm seni seviyorumm valla bak:)cokk öptümmm:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy gökkuşağı gibi ne güzel.. En baştaki pembiş sandaletinin aynısı bende de var iştee :) Ama rengi pembiş değil :(

    YanıtlaSil
  8. Eminim hepsini yazamamışsındır. Sende daha çoktur fiyonk:))

    YanıtlaSil
  9. saliha çınar28 Ocak, 2011 08:50

    anammmm gözlerim şaşı beş oldu fiyonk manya ettin bizi.ama sanada çok yakışıyor şirinem benim.kokoşum benim.çorabına kurbaaaan olayım senin.gözüm fiyonka doydu sayende kuşum.hepsinide sağlıklı güzel günlerde kullan cnm papilerin pek şık kokoşum.öpüyorum gelinciğim gülümseyince fiyonk olan yanaklarından:)))

    YanıtlaSil
  10. Hepimiz senin ne kadar fiyonksever biri olduğunu bilorusss =) Hayırlı cumalar canım
    öpooom

    YanıtlaSil
  11. yarabbim! ne çok fiyonk var, başım döndü %) hayırlı cumalar, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. bi defaya mahsus kuralları çiğneyip mimi cevapladığın teşekkür ederim ilkaycım:) ama napim mim tam senlikti, seni es geçemedim:)

    YanıtlaSil
  13. ilkay abla hepsi çok güzel ama çok önemli bişeyini koymayı unutmuşun:FİYONKLU SARMAYII :))))

    YanıtlaSil
  14. Hepsi cok güzeelmis..:)
    Cantani ve Brosunu cok begendiimm..:))Ayiptir sormasi ama Brosunu nerdenn aldiin ??
    Ben Büsra , Almanyadann !!

    YanıtlaSil
  15. slm ilkay nasılsın.fiiyonklu ayakkabının aynısının siyahıda bende var.çok şık duruyorlar.pembede çok şekermiş ama:)öpüyorum çok A.E.OL

    YanıtlaSil
  16. dün akşam arkadaşımın nışanı vardı makası sade görünce içime sinmedi aldım elime kurdaleyi sapını bi güzel sardım üstüne bide fiyonk yaptım :)bide arkadaşlarım bana takıksın sen fiyoka giyolar seni gördükten sonra hiçde bile dedim...

    YanıtlaSil
  17. çizerim,tüh bak yapsaydım keşke heheh :) aslında fiyonk eşarp bağlama modelide koyacaktım da dedim daha fazla abartmiim :P

    sibel,Allah seni emi ne güldüm ilk okuduğumda fiyonk makarna ha süper aslında olabilirsi :) sağol bitanem beğenmene sevindim :)

    tubacım,bak fiyonk makarna yapıp koyabilirsin olmadı :))

    arzucum,yine süpersin ne güzel dilek o öyle hehe her biyanım fiyonk dolsun inşallah :) bende sana bayılıyorum tatlım öpücükler kocaman :)

    cheerful demet,sen mi başlattın ? tebrik edeyim bende o zaman :) bana kural bozduran bi mim oldu mimini seveyim bende hehe :))

    zelisim,sen ezberlemişsindir tabii di mi ama olsun dediğin gibi bi arada görmüş oldun :) sağol bitanem bende seni seviyorum öpüyorum kocaman :)

    kızkardeş derya,aa süper olsun ama başka renkleri de güzeldi..görmüştüm..

    tosbağalar,bildiniz 10 tam puna efenim :) elimin altındakileri çektim çok eşelenmedim :))

    salihacım,hepinizi fiyonksever yapacağımdır nihohahaha :P sağol bitanem benzetmelerine hastayım :) bend eseni fiyonk fiyonk öpüyorum :P

    xcelis,sağol canım sana da hayırlı cumalar gerçi cumartesi oldu artık :) dedim bilmeyen varsa bu mimle birlikte öğrenmiş olsun :))

    maya'nın cicileri,teşekkürler sana da :) hepsini fotoğraflayamadım ama silkelensem bi bu kadar daha çıkardı :)

    hayat güzel,rica ederim canım ne demek çok iyi yapmışsın :)

    esra,ahhh di miii ? :))

    büşracım,teşekkür ederim :) siyah broşu soruyorsan Kadıköy cuma pazarından almıştım

    sammsun55,iyiyim tatlım sende iyisin inşallah..siyahıda vardı ben alırken o da çok güzeldi evet bend eöpüyoruumm

    esra,süper yapmışsın :) sen onlara burayı göster :))

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok güzelde ben en çok bardağı beyendim.
    sahi onu neyle yapıştırdın cnm..

    birde tabiki çerçevelerin..geçen yıl o çerçeveleri hediye etmek için çekiliş yapıyordun yaa.. bu yılda olacakmı öyle çekilişler..
    olacaksa inş. bu yıl bana çıkar..
    ( ayyy ne yüzsüzüm ben)

    YanıtlaSil
  19. alışveriş esnasında fiyonklar hiç ilgimi çekmezdi.tabii çatıkatı'ndan önce...ince fiyonklu siyah ayakkabıya bayıldıma ama her şeyle giyebilirim onu.

    YanıtlaSil
  20. uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim

    YanıtlaSil
  21. evett evettt o çerçevelerden biri benimmmm :)))
    İlkaaayyyyyyyyy mmmmmccccccccxxxxxxxxx topragım benimmmm :)) herzamanki gibi harikasın yine :) Allahım seni nazarlardan korusun canım benim :) sesim cıkmıo die zannetmeki takipten bıraktım seni :) öle kısıtlı ki zamanım net'e zamanım hiç gibi bişi oldu :( geldiğimde şöle bi göz gezidirip kacıyrm :( ama cok tatlı telaşlar içerisindeyim :) en kısa zamanda uuuuzzzzuuuunnnn uzuuuunnnn anlaticiiiimmm sana :)) canım benim sevgiyle kal öpüyorum seni ve Emin Paşam'ıııı :))

    YanıtlaSil
  22. anaaaaa hemşeriimmm tatlı telaş mıı? yoksa yoksaaaa ooyy çok sevindim hadi hayırlısı :) evet lütfen anlat bana :) sesin çıkmıyodu ama bi ses verdin bomba gibi oldu hep böyle güzel haberler ver inşallah :) kocaman öpüyorum bende canım :)

    YanıtlaSil
  23. fiyonklarına kadar tek tek gezdim gene ben sevgili ilkay hiiiç bana ugradığınız yok üzülüyorum bir blogger arkadasınızı yalnız bırakmanıza lütfen beklerim ama yorumsuz gitmeyin olurmuu....
    bir kac sitede bende görüyorum benim el emeklerimi özellikle anglezlerimiyayınlıyorlar bakalım sonuc ne olacak..sevgiler

    YanıtlaSil
  24. teşekkür ederim canım bloğuma ayırdığın zaman için..haklısın biçok blogcu arkadaşımı gözlerimle tarayarak okuyabiliyorum sadece.kendi bloğum yorum cevaplamalar,ve face formspring,mailler vs. gibi diğer uzantılarına o kadar vakit harcıyorum ki benimki hizmet verme durumuna döndü artık..eskisi gibi bloglarda keyif yapmaya fırsat bulamıyorum..gelmeye çalışacağım ama..
    ve benim gibi yazılar yazmanı öneririm sana da fotoğrafların üzerine..en azından çalıntı olduğunu bilsinler insanlar ve kendi bloğunun adresi olsun fotoğrafların üzerinde..bu işleri aslında kim yapıyor bloğuna gelip görsünler..sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  25. ayyy hepside çok güseller yaa:) ama ablammm bide yasin abinin sevdiği fiyonklu yaprak sarmasını unutmussun:):) en ilginci oydu:D

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa