17 Ocak 2011 Pazartesi

GECE GECE PİER LOTİ :)

en son gittiğimizde Emin bikaç aylıktı.. daha anne karnında bi kaç aylıktı hem de :) 
üstelik gündüzdü gece hiç görmemiştim.. 
manzara müthişti..

ama çok fotoğraf çekemedim bi daha ki sefere artık.. ama bu kadar arayı açmamayı planlıyorum Allah izin verirse :) şimdilik bu 3 kareyle sizleri baş başa bırakıp kaçıyorum..

görüşürüz inşallah..




Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 yorum:

  1. ahh eyüp ah ..bende çok gıttım pier lotıye severım haliç manzarasını.ohh keyıf çattın he :)

    YanıtlaSil
  2. Suan itibari ile blogundaki post'ları (tam anlamını bilmiyorum) keyifle,tebessümle ve azimle okumuş bulunuyorum.Birkaç dakika önce sesini de duydum acayip heyecanlandım nedense.Tanımadığın birini merak etmek,onunla gülmek,mutluluğuna sevinmek...gecenin 3 ünde yeni bir yazı görünce "aaa netteymiş" diyerek yüzünü hayal etmek...verdiğin enerji için teşekkürler.Allah gönlündekini hakkında hayırlı,hakkında hayırlı olanada gönlünü razı eylesin...

    YanıtlaSil
  3. amaa cok guzeeel.istanbula geldigimde ilk once gitmek istedigim yerlerden biri. okadar istememe ragmen her seferinde bir engel olup gidemedim malesef :((( okadar yakinken arayi cok fazla acma derim bende :) arzu

    YanıtlaSil
  4. canim yaaa Allah senden bin kere razi olsun bu postu ekleyerek beni nasil bir zamanda nasil mutlu ettin bilemezsin.netten vakit ezanlarini dinlemek icin aCtigiM bir sayfa acik kalmis tam da ben pier loti fotogrflarinin icine dalmisken basladi sabah ezani gerisi ise kelimelerin alatmaya yetmeyecegi duygu seli... RABBIM razi olsun SENDEN arzu

    YanıtlaSil
  5. saliha çınar17 Ocak, 2011 07:30

    kuşum çok güzel fotolar bunlar özenmemek elde değil valla.istanbulun kıymetini bilin gezin tozun tadını çıkarın şu resimlere baksana ışıl ışıl parlıyor şehir.inşallah en kısa zamanda tekrarlarsın cnm. bizde buralarda kedinin ciğere baktığı bibi bakarız artık.bendende sana kocaman kokulu öpücükler:))))

    YanıtlaSil
  6. ekim 2009 saat 23:30 pier lotide kuzenlerle elmalı nargile keyfi... özlemişim ilkay ablacım... YAHŞİ CAZIBE OOO ISTANBUL BENI ACIL BEKLER YAHŞİ CAZİBE OOOO:))) çok öpüyorumm...:))

    YanıtlaSil
  7. sana sinir olmaya başlıyorum çatı katı...
    Ben burda mecburiyetten izmirde sen İstanbulumda hemde en sevdiğim mekanlarda...
    Şaka şaka sen daha çok gez daha çok fotoğrafla ki ben gitmiş kadar oluyuuum ühü ühü...

    YanıtlaSil
  8. bende gündüz gittim hep.gerçekten akşam bir başka güzel görünüyor.akşam çıkmak şart oldu şimdi bana.sevgiler ilkay...

    YanıtlaSil
  9. Selam yine ben Büsra,Almanyadan :))
    Cooooookk güzeeeeel..:) ben hic gitmediimm..:( insallah bu Sene giderim..:-)
    Büsra..

    YanıtlaSil
  10. elifcim,çok güzel öyle tepeden tepeden aşağı bakmak :) çok keyif çatamadım soğuktu Emin vardı vs..ama yazı iple çekiyorum :)

    hüsnüzan,hoşgeldin canım :) post yazı demek..yayınladığım her yazı bir post..
    ne kadar güzel şeyler yazmışsın Allah razı olsun..asıl ben teşekkür ederim..yazdıklarının diğer tarafı çok daha güzel emin ol..hiç tanımadığın insanlardan böyle güzel şeyler okumak büyük mutluluk.çok şükür..her zaman beklerim ziyaretlerini sevgiler gönderiyorum kocaman..

    arzucum,inşallah sana da kısmet olur en kısa zamanda..inşallah havalr düzelsin tekrar gitmek istiyorum bende..

    arzu sen başka arzu musun? :)) ne kadar güzel ama yaa..bak şimdi heveslendirdin beni de aslıdna sabah ezanı vakti orda olacaksın müthiş bişey olurdu..senden de razı olsun canım benim

    salihacım,gel beraber gezelim hayatım sende bana Konya'yı gezdirirsin :)benden daha büyük öpücükler :)

    gamze,ne keyiflidir haa kalabalık gidince daha bi güzel olur :) bayılıyorum ayrıca yahşi cazibe nin şarkısına iyi geldi şimdi :)

    nilerk,İzmir'de çok güzel ama yazın ordada gezmeye doyamadım ben..tamam senin için fazla fazla fotoğraf çekeceğim artık :)

    bitter,benim yerime de keyiflen ben fazla kalamadım :) sevgiler benden de..

    büşracım,inşallah nasip olur gidersin gitmişken de beni anarsın :)

    Nabrut ve biz,İstanbul'u özleten mekan :) ahh teleferik korkmasam süper olacak ama bi ona yaklaşamıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  11. cok güzel manzara bizimle paylastigin icin cok tesekkürler

    YanıtlaSil
  12. yok canim yaa o iki arzu da ben viyanadan :) ilk mesaji yazdiktan sonra tekrar resimlerin icine dalmisken ezan sesini duyunca muthis oldu bende o an aklimdan bi sabah ezani vakti heryer sessiz sakinken orda olamayi hayal ettim ve insallah gerceklestirebilirim. sende yp bi cilginlik bence :))

    YanıtlaSil
  13. güzelmiş gerçekten.ben de istanbula hiç gitmedim,ama kısmet olursa bu yaz gelicez:)aklımda bulunsun da gelince biz de gidelim.bi de inşallah seni de görürüm o kocaaaamaan istanbulda:)))

    YanıtlaSil
  14. sevda,rica ederim canım ne demek :)

    arzucum aslında tahmin ettim :) inşallah birlikte gerçekleştiririz :) mail atacağım sana bugün fırsat bulup oturamadım maillerimin başına :) seninle başlayan mutluluk bugünde devam etti uğurlu geldin :)

    esra,gel canım bekleriz :) mutlaka gör yazın çok daha güzel oluyor..öpüyoruummm

    YanıtlaSil
  15. mutlulugun bir ömür sürsün zaten :)) neye ugurlu geldim acaba merak ettim simdi :) sevgilerimle canim benim

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it