24 Şubat 2011 Perşembe

KOTON UÇUK PEMBE FİYONKLU TRENÇKOT..2.TRENÇKOT VAKASI :)

www.tips-fb.com

ta-taaammm işte karşınızda yeni trençkotum ! nasıl ama ? yine Koton'dan :) hemde fiyonklu !

demeyi isterdim ama demiyorum ahahahha çünkü almadım :) aslında biz bu fotoğrafları Selda'mla Pelican Mall'a gittiğimizde çektik Koton mağazalarında..ben bu trençkotu alacak ve o zaman kombinleyip gösterecektim size..ama günden beri karar değiştiriyorum zırt pırt..garip bi şekilde bi yandan bayılmış olmama rağmen bi yandan da içime sinmeyen bişeyler var bu trençkotta..o yüzden almamaya karar verdim..o yüzden bu fotoğrafları yayınlıyorum :)

ve aslında bu trençkotu benim 2.giyişim..Yasin'le Capacity'e gittiğimizde de giymiştim ben bunu..Yasin iğrenç buldu.. dan diye söyler zaten fikrini sağolsun..pileli trençkotumu giydiğimde mesela ben alma niyetiyle giymemiştim Yasin atladı hemen "alalım bunu" diye.. şimdi Yasin beğenmedi bi kere ondan soğudum galiba..kocamın beğenmediği şeyi niye alıyım di mi ?

ama 2.görüşümde kocayı falan unutum almaya niyetlendim :)) ama şimdi gene vazgeçtim..en büyük etkende aslında boyunun kısalığı sanırım içime sinmedi..benim bundan sonra alacağım şeyler uzun olsun düşüncem var..sonra yakası..bilmiyorum yani ön kısmı beni itiyo.


ama ilk fotoğrafta arkasını görünce tekrar alasım geliyo :) ama yok yaa bi de kemeri takınca fiyonkun üstüne galiyo saçma olmuş..en azından fiyonkun altından geçseydi daha şık olurdu..rengide çok ara bi renk..ayrıca o kadar etmez diyorum ama yeni sezon yapacak bişey yok..postu yazıyorum ama hala alasam mı almasam mı modundayım hahahaha :))

ama yok kendimi biliyorum ve bir diğer alışveriş felsefemi paylaşıyorum sizle arkadaşlar :) " bişeyin üzerinde alayım mı almayayım mı diye çok düşünüyorsan alma!"o kadar bayılsaydın zaten düşünmezdin :)

Yasin'de son noktayı koydu zaten bu arada :

ben : aşkım ne diyosun alsam mı beğenmedin sen pek ama şimdi bende beğenmedim ama aslında beğendim de..ama boyu kısa sonra rengi ımmm bilmem ki ama çok beğensem sen bişey demezsin beğenmesende biliyorum alırsın ama al da diyesim gelmiyo şimdi sana napsam yaa alıyım mı almıyım mı bla bla bla bla?

yasin : alma !

neyseee önümüzdeki trençkotlara bakıciiz artık :P

beğenenleri Koton Mağazaları'na alalım hemen..bak elinizi çabuk tutun sonra benim başımın etini yiyorsunuz "hiç bi yerde bulamadık trençkotundan" diye :)

vee diğer bilgi ve fikirlerim : benim üzerimdeki 36 beden alacak olsam 38'ini alırdım..
benim boyum 1.60 dizlerimin biraz üzerinde bitiyor boyu..bana göre kısa..
rengi fotoğraftaki gibi pek bi fark yok olduğu gibi çıkmış..ve sadece bu rengi var..
kollarına dikkatli bakarsanız minik fiyonkumsu detaylar var..
yeni sezon ürünü ve fiyatı 125 lira..
iyi alışverişler :)

ve herkese öpücükler :)

43 yorum:

  1. ilkaycım bence kesinlikle alma.. birincisi fiyatı bana göre fazla... ikincisi dediğin gibi boyu biraz daha uzun olmalıymış, biraz daha uzun olanlar daha kolay kullanılıyor bence sonra yine dediğin gibi rengi güzel ama çok fazla kombin imkanı sunan bir renk değil.. krem rengi veya şu vizon rengi denilen renkten olsa daha fazla kominleyebilirsin ama bu çok sınırlı kalır bence... ayrıca fiyongun dışında hiç bir özelliği yok ön kısmı çok sıradan kim arkamıza bakacak ki :)))) çok daha güzellerini bulursun bence tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. fiyonk detayları arminenin sonbahar kış sezoun da çok vardı.ihtimal vermiyorum ama koton armineden mi esinlenmiş yoksa:)))

    YanıtlaSil
  3. modeli rengi her şeyi güzel ama ön kısmı farklı gelmesinin sebebi yaka kesiminin darlığı ve omuzlara kadar genişliği sebebiyle senin omuzlarında düşük daha bir dar ve düşük omuzlu tutmuş seni ama bu çok ince bir detay bence almalısın sen takıp takıştırdığın şeylerle o detayı kapatırsın bacım.=)öpüldüns...

    YanıtlaSil
  4. Sen öyle dedikce benim de gözüme tuhaf geldi bak şimdi iyi mi :))) Ama ben kendim açısından baktım, kendime alacağımı düşündüm, almazdım. ya da alır mıydım ya.
    ay aslında fiyonk falan güzel ama, ay bilemedim... :P :P Kollarında bilenem fiyonk var, ay çık tıtlııı. 38 i daha iyi duracak yalnız hakkaten sende. Sıkıştırmış o seni :D Pileli trençkotun daha güzel yau, çok çok güzel hemide. E öyle bi trençkottan sonra başka bi tane beğenmek zor olsa gerek :D
    Rengi güzel ama dediğin gibi ara renk..

    Ay bu aradaaa, aklıma geldi. Ben sana bi trençkot fotoğrafı göstercem yarın unutmazsam yollayayım inşallah.
    İçinden geçen fikrini sölicen bak direk tımam mı :))) Gerçi ben aldım :D Abimin nişanı için gittiğimizde Almanyadan almıştım. Panter edasıyla atladım üstüne ama sonra da baktıkca bunu giyersem gülerler mi bana? düşüncesi oluştu :D Sana bi gösterim, bakalım ne dicen :))) son zamanlardaki dantel modasını görünce giyerim diyorum, arkasında bi detay var ona da baktıkca tırstım komik mi die :)

    Bu arada eşarbın siyah boneyle daha iyi oluyo.. :)))
    Bundan bi önceki post olan hırka postunu da bu yorumla aradan çıkarayım; çok şık olmuş hırka. Çantaya beğenim sonsuz zaten gördüğümden beri. Hattaaa kendime öle bişi aldım sende gördükten sonra :D ay onu da çekerim yollayacağım fotoyla :D

    Çok vikviklemedim dimi ben, vikviklemek bişey değil deee, anlaşılır olmak mühim olan :D
    Öpüyorum seni ablacım.

    YanıtlaSil
  5. Şimdi bunu görünce ve düşününce Beylikdüzü Migrosta gördüğümüz Beyaz renkli trençkotu alsaymışsın diyorum :) Hem fiyatı çok uygundu hem bundan daha güzeldi. Mevsimi de geliyor yavaş yavaş :) Ama boşver senin üzerindeki en güzeli ne gerek var bir tane daha boşuna masraf. Sen kaç eşarp alırsın o parayla :D

    YanıtlaSil
  6. vaaauuvv süper bi model neler saklamissin bizden :) paylastigin iyi oldu böyle bi guzellikten haberimiz oldu ayrica esarbinlada uyum saglamis :) model cok guzel detaylara gelince kemerinin fiyonk üerinden geciyor olmasini her ne kadar canli görmeyip hayal etsemde bencede altindan gecseymis daha hos olurmus, boy olarak istedigin gibi uzun degilse yasin abi de alma dediyse bos ver alma daha güzeli cikacaktir karsina emin ol :) ve ayrica fiyonklari icinde üzülme cok begendigin fiat olarak boy olarak renk olarak uygun buldugun ama birazda sade buldugun bi trenckotla karsilasirsan terzide hemen buna benzer bi fiyonk taktirirsin süper olur nacizane fikrim tatlim :))
    arzu

    YanıtlaSil
  7. bende gecenlerde Gap'te birtane denedim, ama hala kilolar almis basini gittigi icin hiicc yakismadi n:(( sana yakismis bence.

    YanıtlaSil
  8. saliha çınar24 Şubat, 2011 07:23

    yok gelincik güzel detaylar ama renk değüşük bişey bilmiyorum.model güzelmiş hakkaten zaten fiyonklu oluşu seni çekmiş galiba bu yıl gözümüz fiyonk,a doydu çarşılar pazarlar her yerler yer gök fiyonk bir fiyonk sever olarak bu yıl senin yılın.gelinciğim öpüyorum tatlım kalpli yüzünden benimde pek içime sinmedi ama son karar yinede senin sevdiysen al derim....

    YanıtlaSil
  9. senii uzuun bi zamandir sessiz sessiz izliyorum ama yapma lutfen esin kesinlikle hakli hakiketen hic hos degil senin gibi zevkli bi kiz gitsin bunu alsin (cik cik cik ) hicc olmadi hiicc :) kirilmadin dimi boyle acik konustum diyee.

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş gerçekten ama o kemer olmasaymış daha iyiymiş.Sadece o kemerin fiyonkun üstünden geçmesi bile almaktan caydırmaya yetiyor bence :)

    YanıtlaSil
  11. bana bazen öyle bişi oluyor ki hiç giymeyeceğimi bile bile alıyorum ve sonrası.... tabii ki pişmanlık!!! :) sen bence de eşinin sözünü dinle :) öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  12. ESRA SAMSUN...CANIM BENİM ÇOK GÜZEL SANADA BENCE ÇOK YAKIŞMIŞ SENİ HERGÜN TAKİP EDİYORUM BUNDAN BENDE ALMAYI DÜŞÜNDÜM AMA O KADAR ÇOK TRENÇKOTUM VARKİ RABBİME NASIL HESAP VERİRİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM ARTIK :))) AMA SEN HER HALİNLE GÜZELSİN CANIM BOYUNU KESİNLİKLE SORUN ETME BİZDE VARDA NE İŞE YARIYO AYNI YANİ TATLIM :))

    YanıtlaSil
  13. iyiki almamışsın! kemeri takınca fiyonk kapanıyorsa bir anlamı yok
    bence fiyonkun şeklide seni çokca cezbedemedi, sönük bir duruşu var!

    YanıtlaSil
  14. bence iyi yapmışsın almamakla :) hem kotonun fiyatına göre kalitesi düşük kalıyor hemde ön taraf çok şirinde arkadaki fiyonkun kuyrukları direkt kalçaya yönlendiriyor bakışları bence. Bende mağazada bir bayan denerken görmüştüm arkası sevimli gelmemişti. Keyifli alışverişler :)

    YanıtlaSil
  15. yakası güzel ama bende rengini beğenmedim..

    YanıtlaSil
  16. bende bunu görmüştüm kotonda ama çok pahalı gerçekten ya hem de bende kısa diye almamıştım :)

    YanıtlaSil
  17. arka omuz ve beldeki fiyonk gercekten cok güzel.ancak bir cümlenden çok etkilendim.' bundan sonra alacagım seyler uzun olsun istiyorum:)' bende kapalıyım, ve zamanla insan daha uzun şeyler giymek istiyor,kısa tunikler daha çocuksu geliyor ve sanırım yavaş yavaş tesettürü içimize daha güzel sindiriyoruz ki bu düşünceye kapılıyoruz.bende de bu böyle oldu. herzaman pardesü giyen bayanlara imrenmişimdir,ama şuan onu yapacak kapasitede bulmuyorum kedimi, keşke yapabilsem, ancak artık seninde dediğin gibi dizlerimaltında tunikler tercih ediyorum,içim birazcıkta olsa daha rahat ediyor.
    Bence de bu trençkot güzel ancak ön tarafı çok basit,geçen elfe de bir mont gördüm uzun dizlerin altında hem fiyatı cotondakinden daha uygun nerdeyse yarısı. hem bence daha da şık.merak edersen bak derim.

    YanıtlaSil
  18. Bende ilk resme bakinca arka o fiyonk kismini cok sevdim ama genel olarak seninde hissettigin gibi bir eksiklik varmis gibi yahut renginden mi bilmiyorumda tam icme sinmedi benimde, ayni yazdigin duyguyu hissettim acaba yazini okuyunca mi öyle oldumki :D
    Belki baska rengi daha güzel dururdu gibi geliyor..
    Iyi etmissin tam begensen bu gelgitler olmazdi kafanda en iyisi dedigin gibi bu sekil olunca almamak ;)

    YanıtlaSil
  19. ilkay abla kusura bakma pek yakıştırmadım.bence de alma

    YanıtlaSil
  20. aaaaah cook güzelmis :) annemin de var aynisi :) yani tam ayni degil..annemin trenckotu kahverengi ve dügmeleri pembe arkasindada fiyonk vaar :))
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  21. aah unutum yazmayaa bide trenckotuu daha uzun :)
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  22. Yahu ben bi yerde hata yapıyorum galiba, çünkü Norbetül Yazmama rağmen adsız olarak gidiyo yorum sana. Tööövbe tövbe. Anlamışsındır yorumdan, bendim vikvikleyen :)))
    İlk adsız yorumu bana ait. Tekrar bakınca farkettim adımın yazmadığını. İllaaa giriş yaptırtcak bana yorum için yahu :D

    YanıtlaSil
  23. badem limon,komple katılıyorum sana tatlım :) öpücükler

    rengarekli,Koton genelde yurtdışından esinleniyor sanırım :)) fiyonk her yerde var ama bu yıl benim yılım ho ho ho :)

    yaşamsal ganimetler,teşekkürler tatlım ama almamaya karar verdiğim için postu hazırladım..cık sinmiyor içime..bende öpüyorum

    norbetül,anladım tabii ki tatlım hemen dedim norbetül bu üşenmiş gene :) bak senide ikileme sokmuşum hahah beğendin mi beğenmedin mi onu bile bilememişsin :) evet yaa hep pileli trençkotun yüzünden onun üstüne bişey alamıyorum yahu !
    gönder bakiim merakla bekliyorum her ikisinide :) teşekkür ederim tatlımbeğenilerin için ayrıca..anlaşılır vikvikliyosun endişe etme aynı ben ehehehhe bende öpüyorum tatlum :)

    joeycim,renklerinden birer tane gibi olurdu :) zaten hep o pileli trençkot yüzünden başka bişey beğenemiyorum..aynen öle 6575634 tane eşarp alırım valla :P

    arzucum,ben onu alacaktım güzelcene kombinleyecektim ve öyle göstertecektim ama vazgeçtim işte :) aynen öyle tatlım bir sürü içime sinmeyen şeyi var niye bu kadar taktım bilmiyorum :) evet be yaa alasını yaparız biz o fiyongun di mi ? :)) fiyonkta fiyoka benzemiyodu zaten :P kötüleme aşamasındayım da ehehe öpüyorum tatlım

    taze anne,yakıştırmana sevindim tatlım..çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. salihacım,aynen tatlım bu sene ben yaşadım :) benimde içime sinmedi almıycam tatlım zaten çok pahalı hani çok beğenseydim aynı pileli trençkotum gibi bütün yaz üzerimde olurdu fiyatı o kadar yüksek gelmezdi belki çok kullanacağım için ama cık sinmiyo içime..bende öpüyorum kocaman tatlım

    fem,almadım ama bak :)estağfurullah öpücükler

    benli begonya,evet ve hatta fotoğraflamamışız görsen baya bi itici duruyor..

    maya'nın cicileri,bende çok yapardım onu ama şimdide tam tersi oldu hiç bişeye kıyıpta alamıyorum :) söz dinlicem tatlım almıyorum..öpüyorum bende :)

    esra,teşekkürler yakıştırmana sevindim..çok varsa zaten düşünme bile bunu :)
    boyumla ilgili sorunum yok tatlım bana göre kısa dediğim trençkotun boyu benim düşünceme göre kısa.. eşarpla hoş durmuyor..boyumu da yazdım ki beğenenler olursa kendileriyle karşılaştırsınlar..yani benim diz üstümde ona göre karar versinler..

    nilgüncüm,çok iyi bi noktaya parmak basmışsın şeklide bi tuhaf evet.öpüyoruumm

    arzuco,evet artık iyice oturdu bende öyle düşünüyorum iyi ki almamışım :) aslında ben Koton'un kalitesini seviyorum..çünkü tee hamilelikte aldığım bi tuniği her yaz giyiyorum sonra pileli trençkotum her gün üstümde bana mısın demedi :)sonra eşimin pantolonları hep Koton'dan onlarda iyi ama bu trençkotta aynı şeyi hissedemedim evet.. sanki amiyane tabirle biraz dandik gibi afedersin..fiyatına göre yani..teşekkürler tatlım öpücükler

    gülcan,ne olacağına karar verememiş bi renk gibi :)

    esra,aklın yolu bir demek ki :)

    canan,aynen öyle tatlım..hep bi ileriye adım atmak istiyoruz bunu alsam geriye bi adım olacaktı belkide onun için içime sinmedi..inşallah böyle imrene imrene bizlerde istediğimiz kıvama geliriz..yapabileceğimizin en iyisini yapmaya çalışalım Allah yardım eder..kendi başımıza bı kararı almış olmamız bile bişeydir..sevdirmek özendirmek aslolan..birbirimize özene özene bi bakmışsın uzun pardesüler giyiyoruz..amin diyorum inşallah diyorum yürekten..

    kelebekim,etkiledim belki sei hehe :) aynen öyle tatlım bu kadar düşünmezdim üstünde..belkide yazlık bi trençkot arayıp bulamamka etkiledi beni..bulmuşken alayım hissiyatına girdim ama olmadı sinmiyor bi türlü..

    hacer,almıyorum zaten tatlım bende tam oturtamadım kafamda..

    büşra,kahveyle pembeyide yakıştırırım aslında pek kullanmasamda :) fiyoku da varmış süpermiş :)

    YanıtlaSil
  25. slm canım bu trençkotta harıka ve beennnnnn bunun lacıvertını aldım arkası fıyonklu kemerı altından gecıyor:)aslında senın lacıvertten aradımda bulamadım:( sevdım senı kız valla gıyımınle konusmanla arkkadaslıgın dostlugun samımı içtenlıgınle herseyınle dört dörtluksun ıyıkı tanımısım senı yuzyuze tanısamasakta ıyıkı varsın be ya...

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ilkay abla yine ben. İçine sinmeyen bişeyi almaman iyi olmuş bence çünkü içine sinmeyen bişey aldığı zaman insan bir türlü ısınamıyor o aldığı şeye. Hem zaten kafana takılan şeyler vardır çok almak istemediğine göre bence iyi yapmışsın.
    Bu arada ben bikeç yorum daha yazabilirim ilkay abla sonra pek yazamıcam çünkü çorumda okuyorum gideceğim yine girmeye çalışcam arada ama çok zor bi bölüm okuyorum pek fırsat bulamaya bilirim keşke daha sık görüşebilseydik :( Yinede seninle tanışmak çok güzeldi İNŞALLAH YOLUN HEP AÇIK OLUR YÜZÜN HEP GÜLER ABLACIM..

    YanıtlaSil
  27. bence almamak doğru seçim olmuş :)) bi kere çok sönük duruyor.. fiyonktada bi gariplik var normalde fiyonk detayı o ürünü çok sevimli gösterir bunda o da yok.. rengi çok sönük bi renk.. azcık daha canlı olsaymış gerçi o da işe yaramazmış kemer fiyonkun üstünden geçiyormuş bak.. :)) kemersiz giysen o hiç olmaz :)) bence doğru bir karar vermişsiniz ilkay hanım ;))

    Sinem..

    YanıtlaSil
  28. aşık oldum hele arkasındaki ve kolardaki o fiyonklara bu akşam eve gelirken bi trenckot aldım bunun yarı fiyatına ama yarın iş çıkışı soluğu kotonda alıcama eminim ben cok nadir pantolon kullandığım için boyu bana sorun değil bence sanada cok yakışmış ;r

    YanıtlaSil
  29. bence de almaman ve de almayacak olman isabetli, kumaş bir garip duruyor sanki, o fiyat da pahalı ayrıca.

    YanıtlaSil
  30. ön model çok klasik geçenyıl har yerde bu model vardı. arka çok farklı ve hoş. arkadaki tek tuhaf gelen yıtmacı bana göre tabii. renk çabuk sıkılabileceğimiz bir renk ben dış giysilerimde özellikle daha uzun kullanabileceğim ve dikkat çekmiyecek renkleri tercih ediyorum her ne kadar bazı zamanlar farklı renklerde gözüm kalsada frenliyorum kendimi.ama arkadaşım (samimiyetine sığınarak arkadaşım diyorum) üzerinde çok hoş durmuş.36 bedende cuk oturmuş daha bolu emanet gibi dudurdu sanırım. sen karar verene kadar sezon sonu gelir ve daha mutlu alırsın. eşin beğenmediyese almanı tavsiye etmem içine sinerek giyemezsin hiç bir zaman. önemli olan kendimiz kadar onların gözündede hep en şık olmak. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  31. sorun sende değil modelde:) sanki daha canlı bi renkmiş de çamaşır suyuna batıp çıkmış gibi olmuş ı ıh beğenmedim:) Lacivert sana çok yakışıyor bence. Yakın zamanda yüklü bi alışverişin beni beklediğini düşündüğümde içime garip bi heyecan doluyor:)) Ve senin bloğunda çok yardımcı oluyor bu yüzden sanırım hemen hemen hergün giriyorum bloğuna ve merak da ediyorum acaba ne var ne yok diye:)Bu yüzden tekrar teşekkür ediyorum sana paylaşımların için.

    YanıtlaSil
  32. ilkay abla ben olsaydım almazdım,şekil olarak dediğin gibi kemer fiyonkun üzerine geliyosa bence hoş durmaz ve rengide pek çekici gelmedi bana ama yinede yakışmış...:)

    YanıtlaSil
  33. Selam ile..
    Uzun bir süredir blogunuzu takip ediyorum yeni fikirler için..
    Bu twill eşarbınızın renk tonları oldukça güzel görünüyor, normalde ne yazdığını bilmediğim bir eşarbı alıp kullanamam ne yazıyor, ne deseni var üzerinde sonuçta "baş üstünde taşıyıp prim yaptırıyorsunuz" diye dikkat ederim. Bu yüzden ipek eşarplarımda değil ama günlük kullanım için(köy koşullarına dayanıklı)eşarp seçiminde zorluk yaşıyorum. Sade, mümkünse tek renk ağırlıklı,olmazsa da bir çok renkle uyumlu ama güzel bir eşarp alayım diye niyetleniyorum lakin ne aklı başındda bir desen, çizgi ne de renk bulabiliyor en eski ipek eşarbımla devamı uygun görüyorum. Bu konuda twill seçiminde önerebileceğiniz marka varsa paylaşımınızı rica ediyorum. Bir de siyah beyaz puantiyeli eşarbınızın arminenin hangi sezonuna ait olduğunu öğrenebilirmiyim?
    Sevimli bir blogunuz keyifli bir hayatınız var, öyle sürsün dileriz..

    YanıtlaSil
  34. arkadan bakınca komik görünüyo sanırım boyuyla alakalı fiyonk aşağıda kalmış; bir orantısızlık söz konusu sanırm
    iyiki almamışsın:)
    _firuze_

    YanıtlaSil
  35. sibel selam canım..güle güle kullan eminim seninkide çok güzeldir boşver bulamadıysan..çok teşekkürler estağfurullah dört dörtlük değilim tabii ki ama beni böyle görmene çok sevindim :) sende iyi ki varsın iyi ki yolun düşmüş buraya :) öpücükler

    beyza,aynen öyle tatlım içime sinmeyen bişeyi almıyorum artık..Allah yardımcın olsun tatlım başarılar diliyorum sana..sen okulunla ilgilen ben hep burdayım arada selam verirsin unutmazsın ablanı :)Allah arzı olsun tatlım sende hep dualarımdasın benim kocaman öpüyorum

    sinem,okudukça emin oluyorum bende kararımdan :) teşekkürler tatlım

    esracım,hadi bakalım beğendiysen durma ben sindiremedim bi türlü sana yakışacağından eminim öpücükleerrr

    swotpisces,lacivert trençkotum gibi durmadan giyeceğimi düşününce eder gibi geldi bana ama başka taraflardan sinmiyor bi türlü içime..dediğim gibi önümüzdeki trençkotlara bakıciiz artık :)

    serpil,bir de her şeyi bi ara kullanmışlar yaka farklı sırt farklı fiyonk yırtmaç ne ararsan var :) çok teşekkürler yakıştırmana sevindim..36 sı tam ama benim fikrimce dar geldi biraz ben rahat hareket etmek istiyorum üstüme yapıştı mı bi tarafım görünüyo mu derdim olmamalı..birde bunun düğmeleri içime sinmedi sanırım çünkü içine elbise giymeden pantolon üzeri giyebileceğim uzun bişeylerde galiba gözüm..tabii eşler beğenmeyecekse ne gerek var :) sevgiler benden de..

    rabia,ahahha çok hoşsun tabi canıım sorun onda :)) bak tarfi cuk oturmuş aynen böyle bi solmuş hali var renkte..rica ederim canım pek bişe paylaştığım yok ama işini görüyorsa ne mutlu bana :)

    pelin,teşekkürler tatlım aşağı yukarı hepimiz aynı yönleri beğenmemişiz..

    adsız,teşekkür ederim öncelikle takibe değer bulduğunuz ve güzel dilekleriniz için..aslında artık twill eşarplar çok revaçta ve her yerde bolca bulunabiliyor..marka takıntım yok markalı eşarplarım tesadüf olarak alınmıştır yani kıyafete o uyuyordur onu almışımdır vs..bu sebeple çok fazla markalı eşarp bilgim yok..ama den gelipte gördüğüm şeylerden yola çıkarsam artık nerdeyse her markanın çizgili ya da yazısız,geometrik desenli eşarpları var..ben yine Armine diyebilirim..en çok onunla haşır neşirim ve istediğiniz doğrultusunda modelleri var..
    bulunduğunuz yeri bilmiyorum ama İstanbul'da her pazarda rahatlıkla twill eşarp bulabilirsiniz..genelde markasız ithal eşarp olarak geçerler..siyah beyz eşarbımda Armine'nin geçen sezonundan (gerçi şimdi bi yeni sezon daha geldi üztüne 2 eski sezon desem olur sanırım :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  36. firuze doğru bi karar aldım sanırım :)

    YanıtlaSil
  37. ilkaycım ben olsam almazdım:)
    neden mi hem beğendiysen dikiş diken bir sürü bloggerimiz var,istediğin boyda ve şekilde çok benzerini diktirebilirsin,kotona kazandıracağımıza birbirimize kazandıralım,ben böyle düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  38. cok ama cok yakismis sana o ceket...
    ben kurdelesini cok begendim ! =)

    YanıtlaSil
  39. merhaba ilkay seninle tanışalı 10-15 gün kadar oldu. Ama nerdeyse bütün yazılarını çok keyif alarak okudum. Tanıştığıma çooook memnun oldum.:):):)

    YanıtlaSil
  40. Sevgi,teşekkür ederim bende almadım zaten..diktirmeyi düşünürsem kayınvalidem terzi benim..sevgiler..

    want more fashion,ben sindiremedim içime bir tülü..çok teşekkürler..

    mehtap,merhaba bende memnun oldum canım..keyif almana da çok sevindim her zaman beklerim..

    tüp bebek tedavisi,teşekkür ederim ama almadım :)

    YanıtlaSil
  41. ilkayyyyyyyyy blog resmıne bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm manzaramı izliyon ne :)))

    YanıtlaSil
  42. evet tatlım Bursa'ya tepeden bakmıştım :) beğenmene sevindiimm

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU