Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

14 Mart 2011 Pazartesi

ÇATI KATI'NDA YAŞAM..BİZİM EVİN FOTOĞRAFLARI :)

www.tips-fb.com
ben bu fotoğrafları aylaaarr önce çektim :)
o zaman bikaç kişi üstüste evin fotoğraflarını çekmemi istemişti..daha doğrusu güncellememi.. ha bugün ha yarın derken fotoğrafları çektim ama bi türlü yayınlayamadım.. sonrasında evle ilgili her soruda "aaa dur bak ben ev fotoğraflarını yayınlayacağım o zaman aklında soru işareti kalmaz" gibisinden bişeyler söyledim ama tembelim ben..fotoğrafları ayıklayıp düzenleyip yayınlamam şimdiyi buluyor işte :)

çatı katı evde yaşamayı düşünen,aklında soru işareti olan,sığar mıyım sığmaz mıyım?, yaşayan bir çatı katı ev yani halihazırda içinde yaşanan bir çatı katı ev nasıl görünür tüm bunları merak edenler için, ya da öylesine ev fotoğraflarına bakmayı seven (benim gibi :) herkes için bizim evin fotoğrafları geliyor şimdi..

haa unutmadan yine daha öncesinde çatı katı evlerde yaşamla ilgili gelen sorular için bi post yazmışlığım vardı..onu da okuyup aklınızdaki sorulara birazda olsun yanıt bulabilirsiniz..buraya tık tık..

ayrıca bizim ev sürekli şekil değiştiren bi ev :) yani eşyaların yeri sürekli değişiyor..hatta şu anda bu fotoğraflarda görüldüğü gibi değil mesela :) daha önceden de fotoğraflamış postlar yayınlamıştım..evin diğer halleri için buraya ve buraya ışınlanabilirsiniz..ilk bağlantıda Emin'in beşiği falan bile var bana da nostalji oldu şimdi :)

ve hatta yine farklı bi halinin fotoğrafları da var elimde belki onları da yayınlarım sonra..bu yazdıklarımda bi sorunun açıklaması sayılabilir aslında..çünkü çatı katı bir eve taşındığınızda ya da taşınmayı planlarken ufak olduğu için eşyaları tek bilemedin 1-2 şekilde kullanabilirim sanıyorsunuz..ama öyle değil iyi planlanmış bir çatı katı evde istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.. bunun en canlı örneğiyim :) sayısız şekle sokabiliyorsunuz evi..

çok konuştum fotoğraflara geçiyorum..aralarda yine konuşurum ama :P

burası salon bölümü şeklinde tabir ettiğimiz kısım..eve ilk girişte küçük arayı geçip kapıyı açınca sizi karşılayan ilk görüntü bu..


kapıdan girdiniz solunuza döndünüz burayı görüyorsunuz..diğer oturma bölümü ve teras çıkışı..


oturma bölümünden küçük ayrıntılar..arka kısımda görülen küçük vitrinler evin kendi eşyaları bana ait değiller yani..tüm eğimli kısımlar dolap ya da vitrin şeklinde değerlendirilmiş bizim evde..
yine sehpa olarak kullandığım komodin (onu sehpaya ben çevirdim :) yatak odasındaki dolaplarla takım ve yine eve ait eşyalardan benim değil :)


işte bahsettiğim kapı bu..kahverengi olanı..orası evin girişi..giriş kapısının hemen karşısında da banyo var..fotoğrafı daha net anlamanız için ilk fotoğrafta karşıda görülen ikili koltukta oturduğunuzu varsayın şu an..ordan bakıyorsunuz :)
sağ tarafta mutfak var..ve kapının sol tarafındaki dolaplarda benim yorgan-nevresim dolaplarım...dolaplar gibi karşıda gördüğünüz büyük vitrinde eve ait.. ama ben kısmetse bu yaz boya-badana yaptığımızda onu aşağıya indireceğim.. evi çok kapatıyor o kısım için başka planlarım var..

burası da hani ikinci fotoğrafta teras kapısını görmüştünüz..işte o kapıdan bakınca diğer oturma bölümünün görünüşü..şimdi bu kırmızı halının üzerinde beyaz masam var o zaman terastaymış..


bu da mutfaktan ikinci oturma bölümünün görünüşü..koltukların arkasında yine dolaplar var..biri askılıklı..orası Yasin'in dolabı..diğer taraf raflı ve arkaya doğru oldukça geniş..Emin'in küçük sepet beşiği ve araba koltuğuna kadar biçok eşyayı toparlıyor..hemen sol tarafta kenarda da küçük kahverengi bir kapı var görüyorsunuz orası da ardiye..ardiye olmasa napardım ya da önceki evlerimde napıyomuşum hiç bi fikrim yok..


bu fotoğrafta da bir üstteki kırmızı koltukların önünden terasa bakıyormuş gibi hayal edin..şu an ben hemen kapının yanındaki bar sandalyesindeyim :)


tekli koltuklardan mutfağa bakıyorsunuz şu an :)


burası da terasımız..ilk taşındığımızda üstü açıktı sonradan kapattık..daha kullanışlı oldu.. yazın sürekli burdayız.. burdaki kahverengi koltuğumuzda benim boya-badana esnasında evden göndermeyi planladıklarım arasında..çünkü uymuyor o ayrı birde sıkış tepiş oluyor teras yazın masada dışarı çıkınca..
aslında planladıklarım arasındaydı ama bu akşam Yasin dudaklarını bükerek "ama aşkıım ben yazın onda uyuklamayı çok seviyorum :((" deyince kafam karıştı ..kayınvalidem bana perde dikti ve badanadan sonra takacağım ve koltuk tamamen alakasız kalacak ne yapacağımı bilmiyorum şu an..bakalım o zaman gelsin de ne karar alacağız göreceğiz :)


burası da barbekümüz..taşındığımızdan beri buraya kapak alacağız biz inşallah tüm badana yaparken bütün eksikleri tamamlayacağına söz verdi Yasin onu da bekleyip göreceğiz :)


işte bu kadar şimdilik kaçtım..herkese öpücükleerr :)




31 yorum:

  1. Yaa ama bayildimmm,ben de o evin havsini solumakistiyorum,o terasta yada herhangi bi bölümde hic farketmez,senle cay icmek istiyorummmm,ewet ama gercekten bunu istiyorum:(((((resme bakinca direk icimden gecen bu oldu:(
    cati kati bi dairede oturma fikri seni tanidiktan sonra dogdu bende,önceleri yapamam saniyordum,simdi seninle tanistiktan sonra normal tavanlar basiyo beni napicaz ilkayim:))
    Bu seferki fotograflar daha detayli olmus,sada anlasilir,,simdi daha iyi anladim,direk pc den resmin icinde giresim geliyor,hopp diyerekten o bar sandalyesinde otursak karsilikli,yaprak sarsak,senle börek yapsak,,bak heycanlandim neyse hayal ediyim oda güzel nasilsa...:)ztn eminim postu okuyan herkes ayni yorumu yapacak,zelisim dediydi dersin;-))
    daha daha cok cati kati evi resmi bekliyorum ben bunlara doymadim,giris yok mesela,banyo yok,banane hepsini görmek istiyorum:))
    cok güzeldi eline saglik caniminici,öpüyorum..Allaha emanetsin...

    YanıtlaSil
  2. oyoy oy blogunu açmak varmış ,uzun zamandır bloguna giriş yapamıyordum yasaklardan önce den önce ,selamlar ilkaycım ,pardesün de pek hoşmuş güle güle giy

    YanıtlaSil
  3. Oy oyyy Suslu hatun seni diyerek baslamak istiyorum terasindaki yanls gormediysem pembis mumlarindan dolayi :))evin bana gore tek kelimeyle harika cok kullanisli dolaplarin boool :) eminin besigi bile dolap icinde super valla :)ayakkabi koltuklarin krem koltuklarin hepsini cok begendim ama en cok terasi kapattirmis olmaniza sevindim nedense:) sanki benim evimm:) ilkay evini bana kiralasanaa :))) ne guzel olurduu;) eminin odasi yok heralde ama cok seker kutu gibi RAbbim saglikla huzur ve sevgiyle oturmanizi nasip etsin insallah cati katinizda :)) opuyorum

    YanıtlaSil
  4. Canım, ya fotolardan öle görünüyo yada çatıların çökük kısımları çok alçak. Başınızı vurmuyomusunuz hiç merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK CİCİ Bİ EV CANIM ZATEN BAYILIRIM ÇATI KATLARINA SICAK SEVGİ DOLU HEMDEEE ELLERİNE SAĞLIK TERTEMİZ CANIMM :)DÜZENLİ... DİYE SAYIP GİDEBİLİRİM HANİ:)AMA GERÇEKTEN ÇOK BEĞENDİM BU GÜZEL YUVAYI ..ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİKM ETSİN CANIM:)

    YanıtlaSil
  6. TEK KELIME - HARIKASIN VE HARIKA DUZEN. MASALLAH DEMEK LAZIM CATI KATINI BUYUK BIR HEVESLE GUZEL VE DUZENLI BIR YUVA YAPMISSIN. ALLAHU TEALA AILENIZE UZUN SAGLIKLI HAYIRLI OMURLER NASIP ETSIN. COK OPTUM CANIM.

    YanıtlaSil
  7. Bayildiiimmm hem sade hem kokosh :) Allah mutlulugunuzu devam ettirsin

    YanıtlaSil
  8. Ev muhteşem kapıdan içeri girer girmez bi huzur bi mutluluk kaplıyo insanın içini :D kocaman bir maşallah diyorum Rabbim yuvanızdan ağız tadını mutluluğu huzuru eksik etmesin amin :) Ankaradan Zehra Demirci:)

    YanıtlaSil
  9. Ilkaycim, daha once de gormustum evinin fotograflarini, ama bu ayrintili post icin ayrica tesekkur ediyorum. Ben de Mayis'a Istanbul'a yerlesmis olacagim insaallah ve internetten kiraliklara bakiyorum. Cati kati kiralasam mi kiralamasam mi diye cok kararsiz kaldim. Bazilarini begeniyorum da, benim tek derdim aydinlik... nerede kalirsam kalayim, evim aydinlik olmasi lazim, yoksa daraliyorum :)))

    YanıtlaSil
  10. zelisim,yaa ama bende bunu istiyorum..valla bak baya bi kişiyi doldurmak istiyorum eve heheh hatta apartmana doldursam ben sizi gidip geliriz :)
    o zamaaann hemen bi çatı katı buluyoruz çatı katı zelis oluyosun heheh :)
    evet canım güncellemiş oldum fotoğrafları..daha büyük ve iyi oldular..fikir verir an azından çatı katında oturmak isteyenlere..bak iyi tahmin yalnız ben sarma sararken hep burda sarıyorum bar sandalyesi tepesinde yani :) sen yardıma gelicem de hemen hazırlarım sarma içini hehe :)
    onları da çekeriz tatlım sen iste yeter ki :) kocaman öpüyorum mucklar

    dikiş dersi,selamlar tatlım hoşgeldin :) çok teşekkürler..şu yasak kalksa da rahat rahat dolaşsak artık..öpüyorum kocanan

    adsızcım,acaba Arzu musun ki sen ? :) evet canım doğru görmüşsün :) şu kahverengi koltuktan kurtulursam çok daha kokoş olacak inşallah..ah o bol dolaplar hayat kurtarıcı var ya..en kolay yerleştiğim ev bu oldu..hoop herşey dolaplara ortada bişey kalmadı :)
    evet teras bizim içind eiyi oldu ekstradan bi odamız olmuş gibi oldu..kuzum benim olsa hemen kiralıyım hehe ama arkadaşımın evi :) Emin2in odası yok bizim yatak odası dikdörtgen ince uzun yani bi tarafı Emin'in bi tarafı bizim :) Allah razı olsun güzel dileklerin için..sevgielr..

    mimozayım,o kadar alçak değil ttalım yani evde normal bi evde gibi hareket edebiliyorsun..sadece küçük vitrinlerden bişey alıp koyarken eğilmen gerekiyor tabii..bi tek mutfakta kafa vurma olayı var onu da biz değil bize gelenler vuruyor alışkın olmadıklarından :) aslında mutfakta da sorun yok sadece bizim su damacanasının yeri itibariyle orda eğilip su dolduran ayağa kalktığında kafasını vuruyo :) misafir gelince yerini değiştiriyorum bende :)

    gamzeli anne,çok teşekkürler canım sen saydıkça ben sırıttım burda :) Allah razı olsun herşeyin en güzelini nasip etsin sana inşallah..öpüyoruumm

    adsızcım,ama sende adını yazmamışsın :( Allah razı olsun canım çok çok teşekkür ederim..sevgiler

    adsızcım,bugün bütün arkadaşlar adlarını yazmayı unutmuşlar hehe :) çok teşekkürler canım cümlemizin daim etsin inşallah :) sevgiler..

    zehracım,sağoalsın bitanem..en aradığım şeydi huzur bu evde buldum çok şükür..Allah arayan herkese nasip etsin inşallah..öpüyorum komacan :)

    edibecim,ne demek canım :) çok güzel dönüş yapıyorsun yani çok sevindim :) hayırlısı olsun..
    çok aydınlık olan çatı katları da var tatlım..benim 2.oturduğum çatı katı her yerden güneş alırdı..birde tavanın ahşap ya da normal tavan olması da etkiliyor..eğer çatı katı isterim diye net karar verirsen mutlaka bulursun..İstanbul çatı katı ev bakımından çok zengin :)

    YanıtlaSil
  11. aaaaay evin muhtesem. Ah Aaah bizdede böyle Ev olsa :) Kocaman Öpüyorum cnm :))
    Büsra

    YanıtlaSil
  12. nasilda dogru bilmissin arzu musun ki sen derken:) unutmusum evet özür resimlere kayinca aklim o evin icinde seni ve terasinda pembis mumlar esliginde kahve icerken hayal edince senle beni isim cikmis aklimdan tatlim:) insallah kurtulursun terasinda ki koltukdan ve vitrin yeri icin hain planlarini merak ediyorum cabuk yaz gelsede biran önce ck yorulmadan boya badana iskerini cok yorulmadan halletsen insallah güzelim simdi unutmuyorum ben arzu:):) öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  13. merhabalar tatlı kız bloğunu inceledim her şey çok güzel..hele kapanma hikayen çok hoşuma gitti ne kadar gönlü geniş olduğunu düşündüm...Ben de yeni yeni yazıyorum bloguma beklerim ortak paylaşımlarımız olması temennisiyle...:))

    YanıtlaSil
  14. ilkay abla evini çok güzel dekore etmişsin bence sen dekorasyon işine atıl...
    bide parkelerini temizlerken ne kullanıyosun güzel parlıyorlar biz de geçen yaz yaptırdık her gördüğüme soruyorum ben kardeşlerim sağolsun ben siliyorum çok güzel iz yapıyorlar;)
    bu arada ben zeynep

    YanıtlaSil
  15. yaaa ama olmaz kiii:( Benim ilk evim de çatı katıydı.. İlk evim, ilk arkadaşlarım, ilk komşum, ailemden ilk defa ayrılışım arada bi uyandığımda nerdeyim ben yaa falan diyordum o başka ama:) (evliyken tabi) Ora geldi aklıma çok ağlamıştım ordan ayrılırken hep yine bi çatı katında otursam derim. Böyle seninki gibi ferahtı ve böle bol dolaplı bi çatıydı. Herşeyim sığardı o küçücük evde şimdi onun iki misli bi evdeyim ama sanki herşeyim üstüste:( Yağmur yağarken falan çok severdim o sesi dinlemeyi tv falan kapanırdı dinlerdim aaahh ahh.. Yapmıcaktın İlkaay:( Çok özledim ama ben orayııı.. Ağlatacaksın beni hee.. Bence de balkondaki o kanapeyi kaldırmayın. Biz hamak almıştık teras için süperdi. Bende uyuklardım orda hehehee.. Mumlar mobilyalar daha neler neler maşallah çok zevkli döşenmiş düzenli bi ev.

    YanıtlaSil
  16. Ben terasa bayıldım. Allah güle güle oturmayı nasip etsin. Kendinizin olur inşallah.

    YanıtlaSil
  17. Cok tatlisin, evinde cok tatli :)) iyi ki blogun var da bulduk seni :) yani kendi adima soyluyeyim hayatimdaki bir boslugu doldurdun aramizda saat farki oldugundan surekli bakiyorum yeni bisi paylasmis misin diye :)) sonrada bir cirpida okuyorum keske daha fazla yazsan diye de icimden gecirmiyor degilim :)) sen hep mutlu ol emi :)) ( Ayten ABD)

    YanıtlaSil
  18. CANIM BENİM ALLAH HEPİMİZE GÜZELLİKLER VERSİN İYİ DİLEKLERİN İÇİN SAĞOL:)DÜZENLİ,TEMİZ,FERAH,SEVGİ DOLU,ORADAOLUPDA Bİ KAHVE İÇEMEME HASRETİ ÇEKTİREN:))ÖZENDİREN SICAK GÜZEL MUTLU BİR YUVA VEEE DAHA SAYAMADIKLARIM SEN GÜL BU ARADA ALLAH GÜLDÜRSÜN CANIM:))

    YanıtlaSil
  19. büşracım,olur kuzum daha senin önünde uzuuun yıllar var çok güzel evlerin olur inşallah bende kocaman öpüyorum :)

    güner,merhaba hoşgeldin..ne iyi ettin de geldin :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim..hayırlı olsun bloğun..sevgilerimle..

    zeynep,teşekkür ederim tatlım layık gördüğün için :) özel bişey kullanmıyorum pakelerde bildiğin yer silme sıvılarından..sorma o izler fena sinir ediyor insanı neyse ki bizde pek olmuyor ben ciyakladığımdan :)

    rabia,çok benzer hikayemiz var ya :) bende ilk çatı evimden (aslınd abi öncekide çatıydı ama orayı saymıyorum :) çok zor ve istemeden ayrılmıştım..ama bak sonra başka evlerde oturup mutsuz olduktan sonra burası kısmet oldu..çok istemiştim çünkü..inşallah sana da kısmet olur yine..bak bend eduygulandım hee beraber ağlayalım seni en iyi ben anlarım :)
    ah hamak deme bana aklıma düştü yine bi çılgınlık yapıp alasım var :) öpüyorum tatlım

    bıraktığım izler,Allah razı olsun tatlım inşallah..öpücükler

    ayten teşekkür ederim bitanem duygulandırdın beni :) Yasin'de okudu yorumunu bayıldı e biraz da kıskandı :) sende hep mutlu ol musmutlu ol inşallah :) kocaman sevgiler Amerika'ya :)

    YanıtlaSil
  20. arzucum,senin yorumu yine spama atmış blog..kurtardım seni ordan hehe :) yaa hemen anladım sen olduğunu ama yanılma payı da bıraktım biraz tabi :)çok gözümde büyüyor inan ki 10 yıldır ailemden ayrı kendi sorumluluğum olan evlerde yaşıyorum ama düşün ilk boya yapacağımzı ve burası :) evin boyası eskimeden zırt pırt taşındığımızdan anca bu eve kısmet oldu..panik duurmdayım şu an hiç tecrübem yok başarıyla atlatırım inşallah :) dua et bana canıım öpüyorum

    YanıtlaSil
  21. Gamzeli anne,amiiin canım bak yine gülücükler açtı benim suratımda :) zaten bugün çok güzel yorumlar mesajlar aldım durmadan sırıtıyorum iyi ki varsınız bee :))

    YanıtlaSil
  22. sevgili ilkay seninle tanışmadık ama seni bir kardeş gibi kendime yakın hissediyorum.neredeyse her gün bloguna bakıyorum.her bakışımda kendimden birşeyler bulmak seni daha çok sevmeme neden oldu.bitanem evin çok güzel ALLAH o evinizi cennet bahçelerinden biri yapsın inşaallah.eşinle,çocuğunla mutluluk ve sağlıkla yaşa.seni seven bir kardeşin.sevgiler EBRU

    YanıtlaSil
  23. beni begenmiyo spama yolluyor direk blog:):) tatlim dualarim seninle ama bence gözünde büyütmene hiic gerek yok üstelik evinin büyük bi bölümu ahsap:) boyanacak duvarlarin cok az sen tek basina bi halledebilirsin:) arzu

    YanıtlaSil
  24. Yasinin dolabını görünce koptum :D:D
    Terasa dikkat etmemiştim geldiğimde, malum yağmur,çamur vs idi ama ciddi tam mangallıkmış :) Koltuk için tasalanma kaplatırız olur biter :d Baktın o zaman da içine sığmadı benim eski evin balkonundaki koltuğu 7. katın balkonundan atmam gisi sallayıveririz aşağı :D:D Tamam bn arka bahçeye attim senin o cephe yol ama yapacak bir şey yok, alırız önlemimizi :D:D

    YanıtlaSil
  25. En sonunda blogunu açabildim ama bu sefer de resimler açılmıyor:(

    YanıtlaSil
  26. ebru,merhaba ne kadar güzel bi giriş yapmışsın çok mutlu oldum bana hissettiğin yakınlıktan dolayı :) Allah razı olsun tüm güzel dileklerin için çok teşekkür ederim kat kat fazlasını dilerim bende sana..sevgilerimle :)

    arzucum gene atmış deli mi ne ? :) olsun ama ben hep oraya da bakıyorum hehe..bizim evin duvarı yok maşallah ama çok alengirli girinti çıkıntısı çok..inşallah evi ilk boyayan ustayı bulucaz içim raahat edecek o zaman :) öpüyoruumm

    nazan delisi,maşallah her yerdesin bugün ahhaha :) onu yazarken direk snei düşündüm zaten :P yapıciiz inşallah şekerim bin çeşit salata yapıcam sana :P
    delisin kızım boşuna demiyoruz :) yok ben iple indirticiim aşağı sakin sakin yoksa bende bu şans varken birinin kafasına düşer Allah korusun :)

    adsız,endişelenme tatlım yasak kalktı bikaç güne kadar rahat rahat girersin sorunsuz..

    YanıtlaSil
  27. güle güle otur cnm, açıkçası dekorasyona meraklı her bayan gibi bende senin cici çatı katını merak etmiştim, çok güzel, iyi günlerde ağız tadıyla oturun inşallah ;)

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler bitanem Allah razı olsun :) kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  29. Okadar cok merak ediyordum ve her bloga girdigimde ya, bi aratma yeri olsa da resimler yazsam Ilkay ablanin koydugu tüm resimler ciksa bi sayfada saatlerce günlerse okusam diyordum ..hele ev resimlerini cook merak ediyordum ki bu post yayinlanmis ve ben simdi görüyorum :( nasi kaynadi nasi kacirdim bilmiyorum.Icimdeki sıkıntilari korkulari aliyosun sen Ilkay abla endiselerim bir bir yok oluyor seninle icimi huzur kapliyor ferahliyorum :) ayni anda da bende istiyorum ah benimde olsa ins bende de böyle olurlar basini aliiipp gidiyor :))) Kisacasi ben seni cooookkkk seviyorum iyiki varsin Allah razi olsun ablacim kocaman öptüüümmmm muuujjjjjjk:)

    YanıtlaSil
  30. onu bende istiyorum tatlım öyle bi özellik olsa toplu görünse :)
    sen beni bu akşam çok mutlu ettin Allah'ta seni etsin inşallah :) çok güzel şeyler yaşayacaksın eminim ben..senden de Allah razı olsun bitanem öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  31. Canim Ablam sen mutlu olmusun ya aninda bende mutlu oldum :) Insallah öyle olur, en azindan seni gördükce öyle olacak diye umut ediyorum dilerim dualarin kabul olurda bende (bizde)senin gib güzel bir yuvanin sahibi olurum insallah..amin ecmain insallaahh..muuuujjjjkkkk :))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU