12 Mart 2011 Cumartesi

Dolap dosyası : Yorgan dolabı

Evet bir dolap dosyamız vardı biliyorsunuz... bu posttaki konumuz : yorgan dolabı :)

işte bizim yorgan dolabımız bu..



aslında bu ufak olanı..sürekli elimin altında olan eşyalar için..sık kullanılanlar dolabı diyebiliriz :)




asıl büyük dolap bu aşağıdaki üzerine adını yazdım :) içini çekmeyi unutmuşum fotoğrafladığım zaman..
2 katlı ve arkaya doğru oldukça geniş bir dolap bu..normal boyutlarda yan yana 2-3 yorgan alıyor..hemen yanındaki kapıda bizim ardiye..bütün döküntüyü toplayan yer..



yine daha önceden bahsettiğim gibi en çok çatı katı ev yaparken çeşitli seçenekler arayanlar düşüyor benim bloga.. bizim ev iyi bir örnek çünkü..çok iyi planlanmış hiç bir yer boş kalmamış kullanılır halde..

ilk küçük dolabın bi ayrıntısını paylaşmak istiyorum onlar için..bu dolabı kare olarak düşünün.. evi planlarken dolabı öyle bir düşünmüşler ki aynı dolap iki farklı şekilde hizmet eder olmuş..



fotoğrafta görülen kısımda sağ taraf ayakkabı dolabı(evin giriş kısmı ve hemen yanında giriş kapısı var),ortada girişle salonu birbirinden ayıran kapı var ve sol tarafta yorgan dolabı..




bu da giriş kısmından ayakkabı dolabının görünüşü..



şimdilik bu kadar..

dolap dosyasının diğer elemanları olan,
çanta dolabı için tık tık :)

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 yorum:

  1. duzenli olmak her daim guzeldir..insan bakinca ozenmiyor degil:)sevgilerimle duygu:)

    YanıtlaSil
  2. hakikaten çatı katı olmasına karşın amma kullanışlı bir ev seninki:)dolaplarda çok iyi düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  3. sevgili ilkaycım sen bu evi cok seviyorsun.Allah sana gönlüne göre daha güzel evler versin inş.içini yine mutluluk ve ciceklerle donat.ben hep şuna inanırım bir insanın evi nasılsa ruhuda öyledir.senin ruhunu yansıtır evin.mesala benim evim cok sade olur hiç bir fazlalık olmaz.kendiminde sade olduguma inanırım ve öyle söylerler ne kadar sade bir eviniz var lafını hemen herkes söyler.fazlalıklar hep düzeltilir.içimde öyle kötü huylar devamlı sadeleştirilir düzeltilir.birde bu gözle bak insanların evlerine canım benim senin evin sen gibi.canlı degişik cici süslü içten ve sıcak sende öyle olmalısın.cok sevgiyle mutlu kal canım...

    YanıtlaSil
  4. Ya bir insanın evinde bu kadar çok dolap olması süper bişi:) Düzen sağlamak açısından gerekli:) Harikasın arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  5. duygucum aynene bende bu eve ilk misafir olarak gedliğimde çok özenmiştim Allah nasip etti çok şükür :) düzeni bu ev sağlıyor ah sen beni diğer evlerimde görecektin eheheheh :) öpüyorum canım

    keyfi pasta,evet canım arkadaşım burayı çok özenerek kendi için yaptırmıştı bana kısmet oldu :)taşınınca en çabuk yerleştiğim ev burası oldu dolaplardan dolayı biliyor musun? :))

    selinka,çok haklısın kesinlikle katılıyorum..ev insanı yansıtan en önemli şey cidden..
    çok cici şeyler yazmışsın çok teşekkür ederim canım :) ve güzel dilkelrin için amin diyorum Allah herkese gönlüne göre versin inşallah :) öpücükler :)

    pridecım,o senin harikalığın ehehehe :) ah bu dolaplar olmasa düzen falan hak getire :) öpüyorum çok muck muck :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it