Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

21 Mart 2011 Pazartesi

KOTON FIRFIRLI DERİ CEKETLE SİYAH-DORE KOMBİN :) SELDAM'A GİDERKEN GİYDİKLERİM :)

www.tips-fb.com
aslında şimdi sizi bu cicilerle Emin'in peşinden seke seke koşturduğum bi video karşılayacaktı :) ama yükleyemiyorum dellendim ! uğraşamıyorum da sabrım yok çünkü şu an bunları zonklayan ayağımla yazıyorum.. evet bilenler bilir benim belli aralıkla bi taraflarıma bişeyler olur.. önce dizim sonra çenem çıkmıştı geçenlerde..ya da sıralama tersi de olabilir hatırlayamadım..şimdi de bileğimi burktum..kimse topuklu ayakkabılarıma laf etmesin ayakkabısız becerdim burkmayı.. çünkü ben topuklu ayakkabıyla ayakkabısız halinden bile daha düzgün yürüyebilen garip bi kişiliğim ve eminim bu konuda yalnız değilim :)
ilk anda bişey olmadı anlamadım bile eve geldikten sonra bi zonklamaya başladı anında tırstım bu gece sabahlayacağız herhalde diye..şimdi duruldu ama güzeeel bi acı var ayağımda. sabah nasıl kalkacağımı çok merak ediyorum :)

neyse efenim videodan önce fotoğrafları ekleyelim dedim..geçen akşam Selda'mlara gittim biliyorsunuz.. işte giydiklerim bunlar..


bu eteğimi her zaman giymiyorum yani çıkıp sokakta ya da bi yerde gezmişliğim yok.. işte evden eve falan kullanıyorum.. dedim yaz gelmeden eteğimi giyeyim..zaten havalar ısınana kadar ben hep etek giyeceğim sanırım..
niye ? çünkü Koton ceketimi giymeye bahane olsun  :) zaten bütün kış üstüne mont tarzı bişeyim yok diye eteklerimi rahat rahat giyemedim..

ama sanırım bu eteği son giyişim oldu :) kilo falanda vermedim ama bu sefer baya bol oldu..üstümde dönüyo falan noldu anlamadım..kumaşı kalıp gibi ve zaten normalde de öyleydi ama bol da olunca baya geniş gösterdi :) bakalım seneye kısmetse daraltırım belki..

ve o akşam sevgili Tuba'cığımın hediyelerinden biri olan bilekliğimi de taktım..Selda bayıldı :) ama bende onun takılarına bayıldım sizin içinde fotoğrafladım merak etmeyin..sizinde bayılacağınızı tahmin ediyorum :) yine Tuba'nın hediyesi güzel yüzüğümü de takacaktım ama unutmuşum..burdan bakabilirsiniz ona da..

 herkese öpücükler :)

13 yorum:

  1. Cok uyumlu olmus herzamanki gibi :)) videoyu sabirsizlikla bekliyorummmm.

    YanıtlaSil
  2. ben o ceketi yerimm yerimm,etegide yerimmm:Pbana da aldiracaksin ykaindir bir deri ceket,bende maasimi bekliycem sanirim,bu aralar fena zügürtüm,ama icimde kalmasin diye bütü magazalardakideri ceketleri denedim,kirmizi,siyah,camel:Pne demis atalar almadigima degil,bakmdigima yanarim:)))
    kombin süperdi bitanem ne diyebilirmki herzaman oldugu gibi,ne giysen yakisiyor vallahi...seldalardaki resimleride post esliginde görmek isteriz insAllah,ve videoyuda....seni cok seviyorum fikirperim...postoburun:))))
    kocaman öptümmmm...

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyosun ilkay abla.
    eşarbın önünün bu kadar güzel durmasının bir sırrı varmı acaba?
    sünger denedim ben ama acaip bi kabarıklık oldu,peçete kullananlar varmış ama onunda nasıl oldugunu ben anlamadım.gül şeklindeki fermuar broşun çok güzelmiş bu arada.keşke broşlarını özellikle fermuarlı olan broşlarının toplu bi resmi olsa:)
    dolunay

    YanıtlaSil
  4. eteğin fotograflardan gördüğüm kadarıyla hiçte üzerinde bol durmamış.gayet hoş görünüyor.her zamanki gibi döktürmüşsün gene :) sevgiler EBRU

    YanıtlaSil
  5. sen bunu simdi mi ükledin? saat 9 almanya saati 8 sen hep mi erken kalkiyorsunn?? etegini cooook begendim güle güle kullan :) üüff bende bugün okula gitmedim :) hastayim :( seesim kisildii :( neyse ben kactim :) bende seni kocaman öpüyoruum :)
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  6. oy oy oy maşallah yaa ne güzel yakışmış renkler süper eşarp saten değil heralde ne güzel kullanmışsın öyle tek iğne izi bile yok :DDD bileklikte muhteşem olmuş koccaman bidaha maşallah :DDDD ZD :P

    YanıtlaSil
  7. Oyyyy kıyamam, nazar mı değdi sana, canım benim, tühhh çok üzüldüm.... diyeceğimi sandın değil mi? Avcunu yalarsın :D:D:D
    Beceriksiz teneke yine becerdin mi bir yerlerini sakatlamayı diyeceğim tabiiki :) Neden? Çünkü ben NAZAN'ım :D:D:D

    YanıtlaSil
  8. Tatlım çok geçmiş olsun ya :(
    Bilekliğin çok güzelmiş gerçekten, aman nazar değmesin:)

    YanıtlaSil
  9. ah minnoşum dikkat etsene azıcik çok sevindim hediyelerimi kullanabilmene ve bence gerçekten çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  10. Kombin süper, eee kim bu uyumu saglamis tabiki baskasida beklenmezdi ;)
    NE giysen yakistiriyorsun Ilkaycim, benim dolap dolu ama uyum konusunda hic iyi degilim ve birseyim yokmus gibi, yine birseyler alsam biliyorumki ayni düsünücem, elimdekileri iyi kullanamiyorum o beceri yok :S
    Bu yönüne o nedenle hayran kaliyorum :P
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Davul olayim ben emiii..tüh bana vay bana,yuhhh bidebana...ne kadar utandim anlatamamilkayim,sen orda bilegim,ayagim,diyosun,aci cekiyorum diyosun,ben ceketti etekti,vurdumduymaz gibi,insan bi gecmis olsun der dimi,,valla biplenecek ne kadar kelime vearsa hepsini diyorum kendime simdi yazarken,kusuruma bakma balim benim,cok gecmis olsun....

    YanıtlaSil
  12. laylam sağolasın :) birazdan yayınlıycam inşallah becerebilirsem :)

    zelisim,bende seni yerin yerin :) züğürtlük konusunda seni en iyi ben anlarım aahhh aaahhhh :) neyse az kaldı aybaşına gün sayıyorum yeminle..aynen bende öyle yaparım almasam da giyerim :)
    fikirperin seni kocaman öper hepisini göstercem inşallah :)

    dolunay,teşekkür ederim tatlım çok zarifsin :) eşarplarımı ona göre seçiyorum ince eşarplar kullanmam ben geneli twilldir ve kalın tok durur..içine bişey koymak hiç bana göre değil..çekeriz tatlım broşları toplu merak etme :) sevgilerimle..

    ebru,sağolasın tatlım kalıp gibi duruyordu üstümde dışardan belli olmadığına sevindim :) kocaman öperim

    büşra,ismin hayırlı olsun :) anlamadım tatlım ama postu hazırlama saatimi soruyorsan gece yarısıydı burda..teşekkür ederim etek için..baya eski aslınd ailk kapandığım zamanlardan :) ama sayılı giyilmiştir..çoook geçmiş olsun daha iyisindir inşallah kocaman öpüyorum bende

    zehracım,çok mersi efenim :) saten aslında kuzum ama benim anlaşabildiğim 2 satenden biridir kendisi bi garip saten :) sensin muhteşem diyorum ve öpüyorum :))

    nazan manyaaa koparttın beni gene :) insanın ne olduğunu bilmesi güzel şey..seviyorum seni :))

    adaşehir,teşekkür ederim tatlım :) nazarı attı bileklik merak etme boncukları kırılmıştı gelirken silikonladım daha da bişeycik olmaz :))

    tubacım,ah onu bi becersem dikkat edebilmeyi :) o cicilerin güzelliğinden bi kere kim taksa yakışırdı :)


    kelebekim,ay utandım :) teşekkürler bitanem ama aynı durum bende de vardı biliyo musun ? giyecek bişey bulamayıp delirdiğim bigün hepsini indirdim aşağı uyumsuzları fırlattım..deli gibi sürekli giyip çıkardım diğerlerini hatta deftere bile yazmıştım şu şununla iyi oldu falan diye :) hepimiz aynı dönemi yaşıyoruz yani tatlım :)

    zelisim,davul olma yaa sen benim zelisim olarak kal :) yok acı çekmiyorum artık yani dünkü gibi değil sevinebilirsin :) kocaman öperiimmmm

    YanıtlaSil
  13. hahah benim ismim degil :) abimin :)) yanlislikla bastim :) aaah gercekteen mi?? sana da hale oluyormu? cook sagool cnm..:)) simdi cook iyim
    Büsraa..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU