23 Mart 2011 Çarşamba

TAKI DÜZENLEME YÖNTEMLERİ..YÜZÜKLERİNİZ İÇİN FİKİR..

www.tips-fb.com
sizde benim gibi ıvır zıvırı seven biriyseniz takı saklama,düzenleme yöntemleri ihtiyaç dolayısıyla ilginizi çekiyordur :) daha önce kendi takılarımı,kolyelerimi ve bilekliklerimi düzenleme yöntemimi paylaşmıştım burayı tıklayıp görebilirsiniz..

bu aşağıdaki güzellikler Selda'ma ait :) fikir süper..eğer sizde bol miktarda yüzük sahibiyseniz bu yöntemi kullanabilirsiniz..takı alırken satılan yere size böyle bi kutu verip veremeyeceklerini sorabilirsiniz..çekinmeyin Selda istemiş vermişler :) kutunun dışından memnun değil ona da ben bi el atacağım ilk fırsatta :)


takıların devamı gelecek daha sonra..bu, fikri sunmakla birlikte bi öngösterim olsun dedim :)

herkese öpücükler..

10 yorum:

  1. ta taam,fikir perisi is basinda:)hos olmus..selda ninda fikrine saglik:)
    dedigin gibi disi ve ambalajida senin elinden öper artik,söyle janjanli bisiiler.:)mesela bu kutu dikey bi duruma getirtilebilirmi,yada baska bi objeye monte falan seklinde,ne bilim sanki az daha zorlansa tam orjinal biseycikarmis gibi geliyor ortaya,haddim olmayarak sundum...bizdende kocaman öpücükler fikirperimmmm:)

    YanıtlaSil
  2. haha sana yazmistim ya üff cnm sikiliyor felaan onu sen face'semi yazdin?? benim facebook'um yook abimden baktim :) haha tmm liste yapcaam :) bir soruum vaaaaar :)) türkiyede feysbukmu diyorlaar ?? almanyada facebook yani ingilizce :)
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  3. Sorularim burdaaaa :) Biraz sacma sorulaar :) aslinda cevabini hic bilmeek istemiyorum haha :) ama naapim cnm sikiliyoor :)

    1. En sevdigin Cicek?
    2. Favori giyim mağazası?
    3. Favori parfüm?
    4. Yüksek topuklu veya düz
    ayakkabımi?
    5. Sevdiğin renkler?
    6. Enerji içecekleri içer misin ?

    Dedigim gibi Bu sorular beni ilgilenmiyor haha :) öylesine sordum :) (biliyoruum sacma sorulaar) aslindaa daaaa coook sorular vaar ama böyle degil :) onu sonra sorarim :))
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  4. Ilkay simdiden hayal ettim senin bu kutuyu nasil degistirecegini :)
    Cok pratik ama yüzük kutusu sahibi olmak ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. zelisim,estağfurullah haddim olmayarak ne demek gayette güzel fikirler :) çatı katı fikir perileri grubu kurup seni de başkan yapacağım zaten hehe :) kocaman öpüyorum

    Büşracım,ben formspring'te soru cevapkladığımda cevaplar face'imde de çıkıyor tatlım..burda da facebook adı..okunuşu feysbuk :)
    bak sen sorularını formspring2ten sor ordan cevaplarım cevabını bilmek istediklerini tabii :) öpüyoruumm

    kelebekim,bende merak ediyorum :) cidden çok pratik di mi ? gözünün önünde olan bi fikir mesela ama benim hiç aklıma gelmemişti :) öpücükler tatlım

    YanıtlaSil
  6. yüzükler şahane..
    fikirde güzel...
    bende de küpe ve kolye var biraz. onlar içinde takı mankenleri varya onlar çok hoşuma gidiyor.. şimdilik kocamın bekarkene aldığı mücevher kutusunda..karışık duruyor ölee..

    YanıtlaSil
  7. benim formspringim yok ki :S
    Büsra..

    YanıtlaSil
  8. zeynep,bende bayıldım yüzüklerine Selda'nın :)takı mankenleri cidden çok güzel oluyor daha bugün bikaç fotoğraf baktık fıstıklarımdan biri yollamış :) küpeler içind ebir fikir geldi bugün bi ara yapıp yayınlıycam belki işine yarar :) öpücüklerr

    büşracım formspringin olmasına gerek yok..soruyu boş alana yazıp gönderdin mi tamamdır o bana ulaşır..

    YanıtlaSil
  9. Ben de yüzüklerimi aynı bu şekilde saklıyorum.Ben de sıkı müşterisi olduğum takıcıdan rica etmiştim ve bana vermişlerdi.Ama Eminönündeki hanlardan bunları çok ucuza alan arkadaşlarım var.

    YanıtlaSil
  10. Kutunun dışına desenli yapışkanlı bant (dekoratif bant yada deco tape diye de geçer) yapıştırırsanız daha sempatik görünebilir. Tchibo'da 10'lu set halinde çok güzel bantlar var, tavsiye ederim (yabi kutuyu hala süslemediğinizi varsayarak bunları yazıyorum:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU