17 Nisan 2011 Pazar

UZUN GELİNLİK ELDİVENLERİ

Çatı katı sakinlerinden sevgili Didem benden dirseğe kadar uzun gelinlik eldiveni modelleri istemişti.. benim aklıma direk sevgili Adaşehir geldi :) 
ondan yardım istedim.. doğru kapıyı çaldığımdan emindim zaten hemen çok güzel bir post hazırladı bizim için sağolsun..



çok güzel görseller ve eldiven cenneti sayılabilecek müthiş siteler eklemiş postuna..  buraya tık tık lütfen :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 yorum:

  1. evlenecek olanlar için iyi fikir :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım ne demek, yüzünü kara çıkartmadım mutlu oldum :) Didem'de umarım en güzel gelin olur ve içine en sinen eldivene sahip olur:) Hatta bizimle eldivenini paylaşırsa ne güzel olur:) Öpüyorum kocaman tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. ablacım didem ben, aynı modeli beğenmişiz ya, zevklerimiz tutuyo vesselam :)
    öpücükler sana..

    YanıtlaSil
  4. selamlar,yazılarını uzun zamandır keyifle okuyorum.bende yeni blog açtım.ziyaretinden mutlu olurum.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa