3 Mayıs 2011 Salı

FACEBOOK İLETİ DERLEMELERİM 4 :)

Nostalji oldu bana da biçoğunu yazdığımı unutmuşum.. Benim iletilerde genelde başrolde Emin ve Yasin vardır malum. Şimdi bir de Bezelye katıldı en son ve büyük gündem konumuz olarak :) 
Aşağılara indikçe okurken Bezelye varlık göstermeye başlayacak bilginiz olsun...

Face sayfamızda bunları yazıp beraber koptuğumuz arkadaşlara benim gibi nostalji olsun, ilk kez okuyacak olanlara da iyi eğlenceler :)

Serinin diğer postları içinse buraya tık tık.. 


Ben : Emin sen beni sevmiyomuşsun..
Emin : seviyoruumm !
ben : sevmiyomuşsun işte kuşlar söyledi
Emin : kuşlar konuşmaz bi kere !


çok pis bozuldum :)


***

Emin bana baba dedi Yasin bozuldu ahahaha :)

"Baba mı ???? Baba benim !"


Aman iyi be ol ! Gözümüz yok ben zaten anneyim o yetiyo bana bi de baba olamam :P

***

Emin'in sesi kısılmış.. Kendisinin bu konu hakkındaki yorumu :
"Şu anda Emin gibi konuşamıyorum" :))

***

Bütün geceyi Emin'in olmayan okulunun, olmayan servisinin, olmayan şoförüyle kavga ederek geçirdim çok yorgunum :P 
Haketmişti ama kamyon kasasında taşıyordu çocukları :)

***

*Emin piyono istiyo "gerçek bi piyono" :)

***

*Yasin'den beni dağıtan soru : "eee Pikaçu napıyo yazıyo mu hala ?" :) 

Yerle bir oldum yeminle Pucca'yı Pikaçu diye hatırlıyo :)

***

Ben : Ay geberdim çok yoruldum kaç makine çamaşır yıkadım, bulaşık makinesi doldur boşalt ay canım çıktı bitmiyo bu evin işi ay daha yarın temizlik yapıcam ah off çay istedi canım ama halim yok
Yasin : ben yaparım hayatım otur sen..


Duygu sömürüsünün gözünü seveyim  ho ho ho ho ho :)

***

Emin ağzında sakız varken çikolata yediğinde,sakızın çikolatalı sakız olduğunu keşfetmiş :)

***

Kahverengi korniş Yasin için namus meselesine dönüştü :) Çok pis taktı kafaya önce Konya'da buldu :) Sonra Anadolu Yakasında.."Gitgide yaklaşıyorum nihahaha!" diye kriz geçiriyo pc başında ayyy koptum :)

***

Fabrikasını aradı sipariş verecek hahaha :) 25.000 metre kotaları varmış adam 25 bin ve üzeri istiyorsanız hemen başlayalım dedi :) Yok bana 20.000 lazım diye kıvırdı ayy gene koptum adam tamam dese ne diyecekti acaba ? :)

***

Sabahın 8'inde üstelik hiç uyumamış bi halde, kendi postlarını okuyup kih kih gülen başka bi manyak var mı merak ediyorum ? :)

***
Besle büyüt bi ısırık salatalık vermesin sana
Ben : oğlum bi dilimini ben yiyim mi ?
Emin : olmaz !
Ben : bi ısırık yiyeyim o zaman
Emin : olmaz yeme ! 
Sadece yala ! :)

***

Hani şu uçlu kalemler var ucu bitince çıkarıp arkasına takıyorsun yenisi çıkıyor ya onlardan almış halası Emin'e.. Emin kalemin olayını yeni çözdü :) Geldi yanıma gözler şaşkınlıktan pörtlemiş vaziyette :)
-Anneeee bak bu bitince bunu burdan çıkarıp buraya sokuyosun kalem hokus poskus yapıyo yenisi çıkıyoooooo !


***

Emin : Annecim öpücem seni şap şup muckk muckk şapırt şupurt
Ben : Oh oh güzel oğlum benim
Emin: numaralı gergi (dergi) alabilir miyim şimdi?
Ben :??? Bu kadar şapırtı bana yalakalık olsun diye miydi ?
EMİN : EVET !


Biri bu çocuğa kadınlara bu kadar dürüst olmaması gerektiğini öğretmeli :)


***

Emin bitmiş şampuanının kutusunu çöpe attım diye bana küstü.. Sonra bi daha banyoya gitti çöpe baktı "poşet fotoğrafımı da atmışsın! " diye bağırıp, kapıyı çarpıp yatak odasına kitledi kendini ..
Poşet fotoğrafı ne ki ya ? :)

***

Hala söyleniyo :) 
"Her şeyimi çöpe atıyosun ! Bütün oyuncaklarımı atmışsın hıh ! Babam sana bi daa film almıycak hep bana alıcak !" 
Bi tane ipi vardı onu arıyo şimdi onu da attım diyemiyorum hahahaha :) Ama ipti o yaaa ne biliim oynadığını onla çöp sandım :)

***

Kişiliği değişmiş hamile İlkay : Aşkım hafta sonu bizim evlilik yıl dönümümüz ne alcan bana ?
Yasin : Evet biliyorum var aklımda bişey
ben : Hıımmm dürüm diyecektim.. Dürüm güzel bi hediye olabilir mesela
Yasin : Fiyonklu..
Ben : Evet lütfen :)


***

Riskli gebelik ya benimki evde her şey yasak gülmek bile.. Yasin komaya soktu beni bu gece gülme krizine girdim resmen beni susturmaya çalıştıkça daha beter koptum..
-Sus ! Sus diyorum gülme ! Karnın hopluyo gülme kadın ! Gitti çocuk :S Ya gülmee tamam sustum gülme !
O kadar çaresizdi ki şöyle devam etti : "Ben seni bugün aldattım aşkım !" 


Ayyy daha bi yerle bir oldum :))

***

Merdivenlerimizi silen abla hamile olduğumu öğrendi.. Bi sevindi bi sevindi şaşırdım :) Bu esnada marketten dönen Yasin'le ablanın arasında geçen diyalog :)
Yasin : Kolay gelsin abla naber ?
Abla: Ayy çok mutluyum bebeğimiz oluyo :)
Yasin : Aaa hayırlı olsun gözünüz aydın
Abla: Sana hayırlı olsun senin bebeğin :)

Yasin : haaaaa
Ben : hahahahahahahah :)


***

Emin bezelyenin blogtaki temsili resmini gördü : "Kardeşim bu mu ? Dinozora benziyo " :)

***

Çok pis İKEA aşeriyorum :P

***

Biri aradı yetişemedim Yasin'in de iş telefonu değişti zırt pırt değişik numaralardan arıyo o sandım
Ben : Sen mi aradın aşkım yetişemedim ?
Yasin : Yoo ben aramadım.. Sesimi duymak için numara mı yapıyosun ? :)


Hı hı evet yeni çıkıyoruz çünkü biz bahanesiz arayamıyorum :)


***

Emin babasından hediye istedi..o da gitmiş çilekli süt almış :) Emin'in tepkisi :
"Babaaaaa markete gitmeyecektin hediyeciye gidecektin :( "


***

Yasin kırk yılda bi yanıma geldi Bezelye'yi seviyo güya :)
"Oğlum ya da kızım nasılsın bakalım ? (cicii cicii yapıyo eliyle :)"
Ben : Aşkım bozmak gibi olmasın ama o benim midem.. Midemi seviyosun şu an bebek aşağıda..
Yasin : Haa pardon
Ben : Önemli değil :)


***

Bezelye kız olursa ne isim koyarız muhabbeti yapıyoruz..
Ben : Hira koyalım mı ?
Yasin: yok Şira (she-ra :) koyalım ! Gölgelerin gücü adınaaaa ! 


Dağıldım yemin ediyorum :)


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa