17 Mayıs 2011 Salı

LEKELİ KAZAĞIN GERİ DÖNÜŞÜMÜ.. KAZAK SÜSLEME..

Arkadaşımın bu kazağı epeydir bende.. Riskli hamileliğim sebebiyle ilgilenememiştim.. Biraz iyi hissedince kendimi hobi çekmecemin başına geçtim..

Ortaya bu çıktı..


Bu kazağın yakasının alt kısmında hafif bi leke vardı aslında.. Onu kapatmaktı amacımız.. Dikmeden üzerine koyup fotoğrafladım önce arkadaşım onay verince dikmeye başladım.. Önce sağ altta görüldüğü gibi renkli iplikle teğelledim lekeyi kapattım.. Sonrasında da minik minik diktim belli olmayacak şekilde..

Aksesuar kayınvalide ganimetlerimden.. Kayınvalidem terzi.. Envai çeşit aksesuar var evde.. Bi gece bi poşet dolusu kapıp getirmiştim eve.. Bu da onlardan biriydi..

Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa