2 Haziran 2011 Perşembe

RENKLİ, TÜLLÜ, FIRFIRLI T-SHIRT SÜSLEME..

Arkadaşımın bu t-shırtünün yakasında leke vardı.. Öncelik onu kapatmaktı.. Daha önce konuştuğumuzda bendeki sarı tülle yapalım demiştik. Sonra ben diğer tüllerden de bi şeyler denedim..


Bu tüllerde kayınvalide ganimetlerimden.. Bir sürü kumaş vardı evde ve beğendiklerinizi ayırın demişti kayınvalidem ben hemen bunlara aldım :)
Resimde büyük kısımda görülen şekilde şeritler halinde kesip tülleri büzdürüp fırfır haline getirdim..


Önce  t-shırtün üstünde bikaç değişik model deneyip fotoğrafladım


Fikir olması açısından denediğim tüm modelleri ekliyorum.. Farklı yerlerde de kullanılabilirdi ama dediğim gibi öncelik lekeyi kapatmak üzerineydi..
Sağ üstteki model şu şekilde..makasın ucuna denk gelen kısma kadar dikip kalanı serbest bırakacaktım.. Fırfırların ucu sallanacaktı yani..

Arkadaşım sağ altta ki modeli beğendi onu uyguladım..


Fırfırları ikinci resimde bahsettiğim gibi hazırladıktan sonra önce sağ altta görüldüğü şekilde iğneledim.. Sonra sağ üstte görüldüğü gibi renkli bi iple teğelledim.. Ve sonrasında önce en alttaki pembe tülden başlayarak sırasıyla diktim..


İşte bu kadar.. Bir lekeli t-shırt daha hayata dönmüş oldu böylece..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it