Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
( bazı renkler tükendi lütfen stok sorunuz )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 Haziran 2011 Perşembe

RENKLİ,TÜLLÜ,FIRFIRLI T-SHIRT SÜSLEME :)

www.tips-fb.com
Aşkitomun burdaki cicisini süslediğimde bahsetmiştim daha başka giysileri de var bende süslenecek diye..bugünde bunu bitirdim..


bu t-shırtün de yakasında leke vardı..öncelik onu kapatmaktı her zaman ki gibi..daha önce konuştuğumuzda bendeki sarı tülle bişey yapalım demiştik..sonra ben diğer tüllerden de bişeyler denedim..bu tüllerde kayınvalide ganimetlerimden..bir sürü kumaş vardı evde ve beğendiklerinizi ayırın demişti kayınvalidem ben hemen bunlara atladım :)
resimde büyük kısımda görülen şekilde şeritler halinde kesip tülleri büzdürüp fırfır haline getirdim..


önce  t-shırtün üstünde bikaç değişik model deneyip fotoğrafladım


fikir olması açısından denediğim tüm modelleri ekliyorum..farklı yerlerde de kullanılabilirdi ama dediğim gibi öncelik lekeyi kapatmak üzerineydi..
sağ üstteki model şu şekilde..makasın ucuna denk gelen kısma kadar dikip kalanı serbest bırakacaktım..fırfırların ucu sallanacaktı yani..
Aşkitom sağ altta ki modeli beğendi onu uyguladım bende..


fırfırları ikinci resimde bahsettiğim gibi hazırladıktan sonra önce sağ altta görüldüğü şekilde iğneledim..sonra sağ üstte görüldüğü gibi renkli bi iple teğelledim.. ve sonrasında önce en alttaki pembe tülden başlayarak sırasıyla diktim..


fotoğraflarda net belli olmamış ama beyaz tülün içerisinde sarı simler var..fırfırın üzerine de onun gibi sarı küçük boncuklar dikilecek..o işlemi de Aşkitom halledecek..az sayıda boncuk var bende o da evden ayarlayacak olmazsa..

işte bu kadar..bir lekeli t-shırt daha hayata dönmüş oldu böylece :)

bu arada blogta sol tarafa "Süslediğim Giysiler" bölümü ekledim..Süslü Sofralarım'ın hemen altında..fotoğrafa tıklayıp şimdiye kadar modifiye ettiğim giysileri alt alta bi arada görebilirsiniz..

19 yorum:

  1. Becerikli ilkayım benim eline sağlık canım çok güzel olmuş çokkkkkk

    sevgilerimle komacan öptümmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. vaaay hocam sizden bunu duymak büyük onur :) sevindim valla öperim bende komacaaannn

    YanıtlaSil
  3. hayranım sana ilkay ablaaa :) Maşallah ya. Elinden her iş geliyor, özellikle kıyafetlere uyguladığın değişiklikler çok güzellll :D Ellerine sağlık :)
    Merve.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bravo hem t-shirt kurtulmuş hem dantel trendine geçiş yapmış sayende.Umarım hamileliğin de iyi geçiyordur.

    YanıtlaSil
  5. hamile Ilkaycim :) ben bunu cok begendim, bi firsatini bulduguma kesin yapmaya dusunuyorum insaallah :) paylasim icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş eline sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş çok severim dantel detayını. ellerine sağlık öptüm :*

    YanıtlaSil
  8. merve ,teşekkür ederim tatlım..yok her iş gelmiyo emin ol :) beğenmene çoook sevindim öpücükler

    nilerk,trend bişey oldu diosun yani :) sağol tatlım biraz sorunlu ama ilk başlara nazaran iyiyz çok şükür..

    edibem,hadi bakalım kolay gelsin göster bana da yapınca :) öpüyoruumm

    esra,teşekkür ederim canım :)

    cicicim,sağol kuzuumm bende severim kendileri pek :) nasıl atladım var ya bunlar benim diye kayınvalidemlerde görmen lazımdı :))

    YanıtlaSil
  9. bende birine ıslak mendil-bez çantası yapıcam (inşallah tabi becerebilirsem) oyüzden kumaş bakmaya gidicem eminönüne.ah ah bizim yokki öyle kayınvalidemiz

    YanıtlaSil
  10. ne demek becerebilirsem :) eminim çok güzel olacaktır..olsun bak sende Eminönü'ne gidebiliyosun ben evde tıkılmış vaziyetteyim :)

    YanıtlaSil
  11. eline koluna sağlık benimde 3 sene önce paradan eşimin kızıma aldığı 2 tl lik bir elbisesi vardı o sıra tuhafiye dükkanımızda ben duruyordum oradan tül fistolardan alıp yapmıştım çok beğenmişti onları herkes onun gibi olmuşlar birde rengarenk çok hoşş..ben neden paylaşmamışım onu tühhh gerçi artık o bazanın altında duruyor küçülüp eylüşü bekleyenlerin arasında=)))artık ona çıkarıonca göstertirim bende..eferin sana=))

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık fırfırlar çok güzel yakışmış.sen yaparsında kötü olurmu gülüm?

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş, iyiki lekelenmiş diyorum çünkü eski halinden çok daha güzel. Kendi düğmesini bile eşine diktiren biri olarak acayip özeniyorum böyle şeylere, güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  14. kandilim mubarek olsun.Allah ailenle birlikte sana sağlık ,huzur, mutluluk ,bereket nasip eylesin,tum hayırlı dileklerini kabul eylesin gülüm.

    YanıtlaSil
  15. yaşamsal ganimetler,oo tuhafiye dükkanı tam benim yerimmiş :) seninde eline koluna sağlık..hadi bakalım Eylüş giyeceği zaman paylaşırsın..

    gelin sepetim,canım benim çok teşekkürler ne güzel beni seviyosun en yapsam beğenirsin hehe :) seninde kandilin mübarek olsun nice kandillerde beraber olalım inşallah..öpüyorum

    zayıflamam lazım,beğenmene çok sevindim tatlım :) bend eöyleydim biliyo musun sonradan bi coşma hali geldi üzerime :)

    YanıtlaSil
  16. üzgünüm ama cok zevksiz ve ucuz bir görüntü yaratmışsın

    YanıtlaSil
  17. bak ben farkedemedim :( ucuz bi gözün bakması gerekiyormuş demek ki teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. vuhu ilkay ablam yine gerçekleri söylemiş. geçen böyle bi tısort gördüm anam pahalıydı da :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. sağol kuzuumm..bende geçen Koton'da gördüm o da baya pahalıydı..35 küsürdü galiba..bi sade t-shırt geçerse elime onu deneyeceğim..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU