Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

24 Haziran 2011 Cuma

SEVDİĞİMİZ BEBEK İSİMLERİNİ PAYLAŞIYORUZ :)

www.tips-fb.com
insan hamile olunca gelen sorularda ona göre oluyor tabii..en çok sorulan şeylerden biri de isim meselesi.. bizim isim belli.. ama karar verememiş bi çok anne adayı okuyucu var.. 

hadi bakalım bu posta yorumlarınızla katkıda bulunun..güzel,anlamlı bebek isimleri rehberi olsun :) 
beğendiğiniz kız/ve erkek isimlerini de yazabilirsiniz,kendi çocuklarınızın isimlerini ve hatta kendi isimlerinizi de.. karar sizin :) kolay gelsin..

herkese öpücükler..

*görsel netten alıntıdır..

61 yorum:

  1. Elif Gökçe en beğendiğim isimdir benim...

    YanıtlaSil
  2. 11 yaşındaki oğlumun adı KAYRA, o zamanlar kimsede yoktu herkes çok yadırgamıştı ama şimdi çoğaldı kıza da, erkeğe de koyuyorlar. Bunun KARYA versiyonunu da duymuştum. Küçüğün adı ise abisine uyumlu olsun diye TUĞRA oldu. Eğer üçüncü olur da erkek olursa HAYDA koymayı eğer kız olursa SAHRA koymayı düşünüyorum. Ama Allah isteyene versin. Amcamın kızının adı SEMİRAN hiçbir yerde anlamı yok yengem yıllar önce birinde duymuş ve koymuş.

    YanıtlaSil
  3. ERKEK ismi olarak ERDEM ve EREN isimleri hoşuma gidiyor anlamları da güzel
    KIZ ismi olarak bi sürü yazacağım hihihi :)
    YAREN:dost arkadaş anlamına geliyor
    YAĞMUR
    ESİLA:Zeval vaktinden grup vaktine kadar olan.
    AYNEL BENGÜ: AYNEL gibi demek bengüde sonu olmayan
    SECA:sukunet vakti ayette geçiyor hatta velleyli iza seca derken :) böylee gecenin en huzurlu sakin anı falan gibi ;)
    EFNAN : cennetteki güzel gözlü kız
    AYSİMA : yüzü ay gibi parlak
    SİMAY:Gümüşten ay gümüş gibi parlak ay...
    SİMLA: karlarla kaplı
    SU: H20 :))) EN sevdiğim isim tek hece hihihi yazarkende kolay ilköğretim zamnında
    ÖYKÜ :p
    EFLİN:Cennete açılan kapı
    ECRİN:Allahın hediyesi
    ARNİSA:Çok namuslu kadın
    AFRAZE:nur aydınlık ışık
    ALMİNA:??
    ALYA:Yüksek yer yükseklik gök sema
    TUANA:
    MİNA:
    NİLBERA: Bera günahtan uzak beri anlamında
    SAHRA:
    EFSA:Sihirbaz. Efsuncu. İnsanı teshir edici. | cennet ırmaklarından birinin adı Diye yazıo nette.
    BUĞLEM: Kızılderili dilinde yağmur yüklü bulut :) onlarca cok kıymetli olsa gerek hihihhi :))
    BUĞÇE:?
    ŞİMAL:KUZEY
    SUĞRA:
    CEYLİN:
    İSRA:Gece yürüyüşü.
    SİDELYA:Cennette bir çiçek
    TUANNA:
    ALYA:
    EZEL:
    MİHRAN:
    DERİN:
    BELEN:
    DELFİN:
    BEHİCE:
    DURU:
    ADA:
    BADE:
    ALEMARA:dünyayı süsleyen
    AZELYA:
    BERİN:
    DİLFEZA:
    IZEM:
    YADE:
    YADEL:
    HİRA:
    ERVA:
    SARE:
    HELEN:
    ASMİN:Kürtçede kır çiçeği demek
    EVŞEN:
    TALYA:
    AYDA:
    GÖHER:
    ALİN:
    ESLEM:
    GÜLSEMİN:
    gibi gibi gibi SEVGİLERİE FATOŞ YILDIZ

    YanıtlaSil
  4. ben bi kaç isim yazıcam allah izin verirse çocuğumuz olursa koymayı düşündüğüm isimler:)
    MİNEL: cennetteki inci tanesi.
    ZEHRA:fatıma anamızdan dolayı koymak istiyorum ben şahsen.
    TOPRAK:bu ismi çok seviyorum
    KAYRA:bi yerden gelen güzellik lütuf anlamında:)(kız erkek fark etmiyo hu isimde)
    NİDA.
    şimdilik bu kadar aklıma gelen valla kendim düşündüğüm bütün isimleri yazdım başkası sorsa hayatta sölemem sır gibi saklıyorum kimsenin aklına gelmesin, koymasın diye:):)
    bu arada kalbimden geçen kızın oluca yönünde ama tabi rabbim hayırlı sağlık evlatlar versin hepsinden önemlisi:):) ay çok konuştum yeter bu kadar ben kaçtım.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar zor ve heyecanlı bir süreç dimi? ben henüz böyle şeylere uzağım ama şu an okuduğum bi kaç hamile bloggerdan birisin o yüzden yazmak istedim.

    ceren, nil, defne kızlarda en çok sevdiğim isimler.

    yiğit, eren de erkekler de sevdiğim isimler.

    öyle yıllara göre moda olan isimleri pek sevemiyorum nedense.

    kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  6. Allah saglicakla bebisinizi kucaginiza almayi nasip etsin .. benim kiz olarak favorim Ela .. erkek ise Emir yada Ensar ..

    YanıtlaSil
  7. ben erkek ismi olarak aras, kız ismi olarak ise asya düşünüyorum, her ikisi de güzel ve güçlü isimler bence...

    YanıtlaSil
  8. kıza miray ismini anlam olarak beğeniyorum güneş gibi parlayan demek bide mina ismini beğeniyorum ama anlamı güzel değil.bide begüm var en hanımefendi kadın gibi bir anlamı var

    YanıtlaSil
  9. canım allah sağ salım kucagına versın ınşallah.kız erkek farketmez sen de her fırsatta dıyosun ya...kız için alennur erkek içinde oğlumun ısmi elyesa

    YanıtlaSil
  10. eger birgün mevlam nasip ederde anne olursam ogluma ömer faruk ismini koymak istiyorum. asker bekledim onun icinde kizimiz olursa adini ya özlem yada hasret koyma karari verdik nisanlimla :)
    hiranur, ecrin, ravzanur gibi kiz isimleride cok hosuma gidiyor..
    erkek isimlerinde aklima pek birsey gelmiyor :)

    YanıtlaSil
  11. "Bürge" adını çok seviyorum, kızlar için kullanılıyor ve 'yağmurdan sonra gelen toprak kokusu' anlamına geliyor :)

    YanıtlaSil
  12. Kız için Duru Naz,Erkek için de Rüzgar.

    YanıtlaSil
  13. oglumun adi nafi kizimin zehra dila. hiranur koycaktik ama dag tas ismi olmasin anlam onemli denilince isim degisti. iyikide bunlari koymusuz. hayirla saglikla al kucagina ilkaycim..

    YanıtlaSil
  14. bu postu yapmaniz cok iyi oldu ,benimde kizim olcak kiz isilerine bakiyodum ,burdanda fikir edinmis olurum

    YanıtlaSil
  15. Bende kizimin ismini yazayim, Dilanur :) Talia isminin anlamida güzel ;) Erkek ismi Erkam ismini seviyorum.

    YanıtlaSil
  16. Esra S. (Hayat)24 Haziran, 2011 14:42

    Biz eşimle aylar önce Tan Ve Tanem diye düşünmüştük.. Kız ismini beğenmedim ama Erkekte Tan hoşuma gitti.. Bakalım daha 8 aY var =)) Kızsa eğer çok kararsız kalacağımdan eminim. Ama arkadaşın dediği gibi Defne'yi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  17. Kızım Ecem, oğlum Emre ve minik hanım Elif :) bizde çok düşündük isim ararken ama mutlaka araştırın anlamı yanlış bilinen isimlerde var :( ecrin, irem, aleyna gibi...

    YanıtlaSil
  18. Erkek :
    Emir, Eren, Burak dahaaaa coook güzel isimler var ama aklima gelmiyor :/

    Kiz :
    Gizem, Betül, Dilek, Damla, Burcu, Derya, Özlem, Erva :)

    Annemin bi dini kitabi vardi.. Orda yaziyorduki Cocugunuza isim ariyorsaniz sakin nur'la baslamasin cünkü iyi degilmis. Niye iyi olmadigini unuttum sonra anneme sorarim :) Ama mesala Aysenur veya Elanur olur ama Nur'la baslayamaz Mesala Nursena.. :)

    Neyse öptüm :*
    Büsraa..

    YanıtlaSil
  19. merhaba ilkay abla mine ben
    bence en önemlisi Kuranı Kerimde geçmesi çocuğa konulan ismin çok önemli derler hep...
    isim olarak düşünceme gelirse ,
    erkek için BURAK ı çok seviyorum
    kız için se MİNA Kabedeki yüksek çıkılması zor ve uğranılması gerekn dağın adıymış ben çok beğeniyorum sen en güzel ismi bulup koyarsın zaten hiç süphesiz :)

    YanıtlaSil
  20. Rana ama bak aklıma ne geldi emin e uygun olarakta emine koyabilirsin :)) şaka şaka :D kız mı oğlan bilmiyorum sanıyorum sende sölemiyorsun canım ama kız Rana , erkek yusuf isimleri çok hoşuma gider.

    YanıtlaSil
  21. bir erkek bebek bekliyorum
    Eymen koyacağız inşallah oğlumuzun ismini..anlamı kutlu, hayırlı, uğurlu
    inşallah ismiyle müsemma olur..

    YanıtlaSil
  22. merhaba ilkay hanim isim konusu güzelmis benim ikim kizim var biri zeynep sude digeri sinem su ben begewniyorum bide yegenlerim var mine -merve -safa cok güzel isimler eger düsünürseniz saglikla kucaginiza almanizi temenni ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Kız ismi olarak idil ismini çok çok beğeniyorum
    Saf temiz aşk demek
    Olur da bir gün kızım olursa ayşe idil yada fatma idil olacak adı
    Rüya ismini de çok yakıştırıyorum kızlara yada masal :)
    Erkek olarak da pek benim tercihime bırakmayacak gibi görünüyor eşim olacak kişi tarafından :D:D
    Ali yada efe ismi tercih sebebimdir :)

    YanıtlaSil
  24. merhaba ilkay ,

    bende 3 aylık hamileyim.daha cinsiyetini öğrenmedim.

    ama sevdiğim isimler:

    kız isimleri:zeynep-sena-serra-izgen-mina-mira-

    erkek isimleri:eren-efe-ege-kuzey-rüzgar-

    artık isimlerin sonuna nur ve su koyulmasını sevmiyorum o kadar çok koyuldu ki..

    umarım hoşuna gider söylediğim isimler...

    cinsiyeti belli olunca bende sormayı düşünüyorum güzel fikir kesinlikle...

    YanıtlaSil
  25. benim cocuklarimin ismi Taha, Atiye Nur ve Mustafa Kenan

    YanıtlaSil
  26. isimlerin çocukların fıtratını çok etkilediği için peygamber efendimiz zamanında bir çok çocuğun isimlerini güzel isimlerle değiştirmiş.onun için isim verirken çok dikkatli ve hassas olmalıyız.benim bir oğlum var ve ismi SAMİ her şeyi duyan allahın kulu,yüksek ve yüce anlamına geliyor. kız olsaydı adını AYŞE ZEYNEP koyacaktık.

    YanıtlaSil
  27. Kiz icin Halide,Naile,Refika,Nefise ;erkek cocuklar icin ise Abdullah,Ebubekir,Hamza ....Ben cok mu gerilerde kalmisim ne....

    YanıtlaSil
  28. Harun ismini çok severim ben.
    Bir de Elif Hilâl...

    YanıtlaSil
  29. HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR..HEM GÜZEL DİLEKLERİNİZ HEM DE FİKİRLERİNİZ İÇİN..FAYDALI Bİ POST OLDU KATILIMLARINIZLA..

    YanıtlaSil
  30. Erkek olursa kaan.

    Kız olursa farketmez :)

    YanıtlaSil
  31. Ben oyle soylemesi zor yeni yeni konmaya baslanan isimleri gerekli gormuyorum.Harika isimler varken neden surekli baska isimler arayisina giriyoruz.
    Hz.Aise-Fatima-Hatice-Hz.Ali-Osman-Omer gibi isimler varken soylemesi zor isimler cok makul gelmiyor.Eskisi gibi dunyamiz bir ilden , sehirden ibaret degil ki.Ileride cocuk yurtdisinda okusa , bir yerlerde adini sik sik kullanmak zorunda kalan biri olsa zor isimler hep dezavantaj ya da hic duyulmamis isimler.
    Rumeysa ismini cok severim canim,Hz .Rumeysa nin hayat hikayesini okumani dilerim.Ama rumeysa da kolay bir isim degil fakat anne baba cocuguna koydugu isimden sorumlu ve cocuk isminin anlamini tasirmis.O yuzden bu ismin farkli guzel bir tecellisi olacagina inaniyorum.Ayrica hem kiza hem erkege konan ortak isimler cocuga konmazmis o yuzden sana onerilen "kayra-tuna 'deniz " gibi isimleri tercih etmemeni dilerim,
    Onun haricinde erkek cocuguna Bekir-Berk-Osman-Hamza-Ali-Mirza -enes isimlerini cok begeniyorum.
    Kiz cocuklari icin
    Beyza-rumeysa-Melike-Zeynep-Ayse-Nazan*(sadece bu ismin kulaga gelisi hosuma gidiyor anlamindan emin degilim)

    Onemli olan once anlami sonra soylenisi sonra da bu yonleri ile buldugun ismin icine sinmesi ..
    Cunku surekliismi ile sesleneceksin;)

    Allah sag salim kucagina almayi ve ailenle beraber iki cihan saadeti nasip etsin insallah.

    Elif

    YanıtlaSil
  32. BY MUTU ,KIZ OLURSA EŞİN SORUMLU İSMİNDEN SANIRIM :)

    ELİF,BENDE SEVMİYORUM SON DÖNEMDE DUYDUĞUM HİÇ ANLAMINI BİLMEDİĞİM TELAFFUZU ZOR İSİMLERİ..

    POSTTA DA BELİRTTİĞİM GİBİ BİZİM İSİM BELLİ.. BU YAZIYI BANA İSİM DANIŞAN OKUYUCULAR İÇİN YAZDIM..ÇOK DA FAYDALI OLACAK İNŞALLAH..ÇOK TEŞEKKÜRLER GÜZEL FİKİRLERİN, DİLEKLERİN İÇİN..ALLAH RAZI OLSUN..

    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bizim isim belli demissiniz hep am neoldugunu yazmamissiniz bende bebek bekleyen bi anne adayi larak merak ettim ne koyacaksiniz bebeginizin adini?

      Sil
    2. Merhaba

      kızım şu an 13 aylık oldu..ismi Ayşe Rana :)

      Sil
  33. kiz:esila
    Erkek:ensar

    tavsiye ederim ikiside islami anlamlara dayanir

    YanıtlaSil
  34. kız olmasında farketmez :))

    YanıtlaSil
  35. Doruk erkek, Dora kız.. Tepe doruk demek ikiside aynı anlam :)
    Sonraaaa Dima, Derin, Arman (<3), Arya ve Alya :)

    YanıtlaSil
  36. iki yeğenim var gülmira ve gülsima adında iki kız şimdiye kadar isimlerini hiçbiryerde duymadım pek beğeniliyor ayrıca

    YanıtlaSil
  37. merhaba ilkay seni çoktandır takip ediorum şuan kandil için dua ediliyordu ve içimden kızın olcak ve adını elif koycaksın gibi hissettim bi anda.. hayr olur inşş smerwe

    YanıtlaSil
  38. bu arada bir şeyi düzeltmek isterim, bir arkadaş sakin nrula başlayan isim uygun değil demiş.. sakin nur değil "sakin nun"dur o.. yani nun harfi cezmli iken demek.. belki yanlış anlayan olur nurla başlayan isim koyulmaz gibi düşünebilirler diye yazıyorum.. benim kızımın adı da feyza.. ilim irfan sahibi feyz alınan kişi, bolluk bereket demek.. ben eski klasik bilinen isimleri seviyorum.. değişik olsun diye tuhaf isim koymayı komik buluyorum... sonunda su ve nur olan isimlerde pek hoşuma gitmiyor..

    ama son zamanlarda aşırı bir elif zeynep ismi modası başladı her on kızdan biri nerdeyse elif zeynep..

    YanıtlaSil
  39. Ben fanfirifoş isimleri hiç SEVMEM İlkaycım.Naz, Yaz, Su, Alya, Ege gibi son zamnalrın mod aisimleri gibi.İsimlerini böyle koyanlar bana sakın gönül koymasın.Herkesin özgür isteği saygım sonsuz.Ben biraz bu konuda klasiğim.3 yaşındaki oğlumun adı ALİ, kızım olursa da AYŞE koymak isterim babamızda kız da Aylin ismini sevdiğini söyler.

    Ama yukarıdaki yorumlarda bir isim anlamından ötürü zor gibi görünsede çok sevdim.EFLİN( Cennete açılan kapı demekmiş) Ecrini de severim( Allahın armağanı anlamına geldiği için)Ama koyar mıyım bunları hayır koymam.Yine de büyük konuşmayayım tabi ben:)

    YanıtlaSil
  40. Kızımın ismi İpek çok fazla düşündüğüm söylenemez.Yıllar önce verilmiş bir karardı.:))
    Beril
    Duru
    Zeynep
    Efe
    Ege en sevdiğim çocuk isimleri.

    YanıtlaSil
  41. adım aybike,
    kızımın adı da Alya Dua

    YanıtlaSil
  42. İKİ KIZIM VAR..BÜYÜK OLAN BENİM ISRARIMLA ZEYNEP OLDU...İKİNCİSİNE DE ISRAR ETTİM ZÜMRA OLSUN DİYE YEMEDİ =)))ONUDA EŞİM KOYDU EYLÜL...ÖPERİM CANIM SAĞLICAKLA KAL..

    YanıtlaSil
  43. valla hemde ne faydali bi post olmus,,hamile birini duysam hemen ne isim düsündügünü sorarim,yada yeni dogum yapan birine sordugum ilkseydir isim:))bende isim konusunun önemli oldugunu düsünenlerdenim...eger yaradan bir evlat nasip ederse banada,kafamda yilalrdir degismeyen iki isim var,catikati ailesiylede paylasmak isterim...erkek olursa ;MUHAMMED HAMZA,,,ve kiz olursa;TUANA...ama tuana nin hic bir anlam ifade etmedigini duydum,cennete düsen ilky agmur damalasi diye gecsede her yerde,dogrulugu hakkinda net hic bi bilgi yok...yukarida paylasan arkadaslardan da cok güzel isimler duyudm,eger anlamlarida güzelse hepsi de cok güzel:)))

    YanıtlaSil
  44. bu aralar amber ismi cok hosuma gidiyor anlamida koku zaten kiza konur heralde dimi paylasiyim dedim selmlar handan

    YanıtlaSil
  45. ECRİN İSMİNİ KIZIMA KOYDUM VE ÇOK YAKIŞTIĞINA İNANIYORUM SADECE İKİ İSİM NİYE DÜŞÜNMEDİM TEK İSİMDE TAKILMIŞIM MESELA ECRİN NİSA ECRİN AYŞE FALAN OLABİLİRDİ.

    ECRİNİN ANLAMI ALLAHIN HEDİYESİ OLARAK GEÇER VE DOĞRUDUR. HOCALARIMIZ BAZEN SOHBETLERİNDE ALLAH ECRİNİ MÜKAFATINI VERSİN DİYE BAHSEDERLER HİÇ KÖTÜ ANLAMDA DEĞİLDİR BİR KAÇ KENDİNİ BİLMEZİN UYDURDUĞU İNTERNET SÖYLEMLERİNDEN ÖTEYE GEÇMEZ BİR UYDURMADIR.

    MESELA BENİM İSMİM BURCU GÜZEL KOKU ANLAMINA GELİYOR

    İKİNCİ ÇOCUĞU BU SENE ALLAH İZİN VERİRSE DÜŞÜNÜYORUM ERKEK OLURSA EMİR OLACAK 2 SENEDİR BU İSME TAKILDIM AMA İKİ İSİM DÜŞÜNÜYORUM DİĞERİNİDE BABASI BELİRLER ARTIK O KADAR KIYAĞIMIZ OLSUN DİMİ:)

    2,5 AYLIK YİĞENİMİZ VAR ONUN ADIDA BUĞLEM NİSA ANLAMINI BİLMİYORUM AMA HOŞ.

    ÖNEMLİ OLAN ANLAMININ GÜZEL OLMASI İLLA KURANDA VEYA BAŞKA BİYERLERDE GEÇİYORMU DİYE BAKMADIM TÜRK İSİMLERİDE ÇOK GÜZEL TUĞÇE GÖKÇE AYLA MELİKE AYLİN MEHMET KAAN BUĞRA FALAN
    HERKESE İYİ GECELER....

    YanıtlaSil
  46. slm benim kızımın adı SAMİRA... 7 yaşında kendisi.SAMİRA isminin birçok anlamı var, kuran'dada geçiyor. ayrıca bir sahabe eşininde adıymış. diğer anlamları; çöl prensesi,vazgeçilmez,tek, esmer güzeli:)bence harika anlamları olan, çok güzel bir isim.tavsiye ederim:) sevgiler... AYLA

    YanıtlaSil
  47. Kız: Mina
    Erkek: Mirza

    YanıtlaSil
  48. mrh ben sefa hıc cocugum yok fakat kızım olsun ıstıyorum rabbım nasıp ederse kızım olursa ecrın ada bı dıgerı alya su eee erkek bellı zaten esım koyacak ahmet efe :)

    YanıtlaSil
  49. Selam. Benim kızımın adı Zeynep Lina. Lina: Kuran-ı Kerim'de Haşr suresinde geçiyor. Cennetteki hurma fidesi demek. Şimdi ikinci kızıma hamileyim ona da Mina düşündüm ama yorumlardan Samira da hoşuma gitti. Gerçi önüne bir isim daha koyabilirim. İki isim koymak sünnetmiş.

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar ASYA NİL nasıl bu isme tsktı kafayı kardeşlerim

    YanıtlaSil
  51. Kiz: Derya , Izlem , Duru



    Erkek: Tuna , Kayra , Arda

    YanıtlaSil
  52. Kiz: Derya , Izlem , Duru



    Erkek: Tuna , Kayra , Arda

    YanıtlaSil
  53. Bir oğluşum var adı Ömer Faruk. Çok sevdiğim ve özellikle yetişkinlik dönemi için çok karizmatik bulduğum bir isimdi koymak nasip oldu çok şükür. Kız ismi olarak da favorilerim: Betül, Ebru, Sude, Zülal...

    YanıtlaSil
  54. bu, ismin anlamı nedir?
    bu soru,bir tek türkiye de var.
    o kadar çok dilden etkilenmiş bir coğrafya da yaşıyoruz ki anlam derken neyi kastettiğimizi bilmiyoruz.
    sahi, ismin anlamı ne demek? :))
    türkçe olsa anlarsın zaten. insan ana dilinden gelen kelimeyi bilmez mi?
    islamiyetin kabulünden bu yana isimlerimizin büyük yüzdesi arapça. ya kuran-ı kerimden, ya sahabe isimlerinden, ya da arap etkisinden menun olan arayışların, bazı isimleri ülkemize sürüyüp getirmesinden geliyor.
    yedi cihan devleti osmanlının elinin uzandığı her yerden geliyor. pek çoğu da iran'dan. ülkemizde kullanılan epey bir isim farsça.
    şmdiye değin saydıklarımız, islami birliktelikten ve dini açıdan daha iyi olacağı düşünülşerek konan isimler. peki farklı dinlerle kaynaşmamız?
    alin taşcıyan, ermeni bir vatandaşımız. acaba ismi ermenice mi? yoksa başka etkilerle mi konmuş?
    velhasılı ismin anlamı sorusu, aslında; bu ismin kökeni nereden geliyor, hangi dile ve hangi coğrafyaya ait, acaba dini bir temsil değeri var mı? sorularının toplamı.
    adım feheda, anlamı ise; ışık tutan, yol gösteren demek. aaaa ne güzelmiş diye mi tepkiler alacak şimdi? nerede, ne için, kime göre, hangi dildeymiş bu anlam? diye bir soru gelmiyecek mi?
    gelmiyor görüyorum. çünkü milletçe alışmışız, kendidilimize ait olmayan, anlamını bilmediğimiz yüzlerce kelime iç içe yaşamaya. gerçekliğimiz bu olmuş. anlamını bilmediğimiz kelimelerle konuşmaya çalıştığımız gibi, tutup bir de çocuklarımıza isim diye koyuyoruz.
    haa, türkçe olsun diye de üfürükten isimler uydurmak da ayrı bir sorun tabii :))
    verilen ''rüzhan'' örneği beni acaip güldürdü mesela. hele "rüzgül" :)) cümleyi kısaltarak isim türetme, ne o öyle ieett, tedaş gibi :))))

    YanıtlaSil
  55. Şuan bu post cok işime yariyor hihihi

    YanıtlaSil
  56. bebegim erkek olursa beytullah bugra , kiz olursa öykü ravza olucak insallah ama su isimleride begeniyorum kararim degisebilir.
    uras
    baran
    miray
    beren
    berkay
    doruk
    ilke
    ilkim
    ülkü
    ikra
    sahra
    azra
    şûra
    ..
    Tabi isim cok onemli bisey benim icin ama daha onemliside Rabbim herkese saglikli , hayirli bir evlat nasip etsin..

    YanıtlaSil
  57. Arkadaslar sakin bu isimleri dogacak cocugunuza koymayin cünkü bu isimler seytanin cok hoslandigi isimle Allahin ise hic hoslanmadigi isimlerdir
    Kayra/kayrahan: Eski türk mitolojisinde "tanri" anlamindadir
    Jülide: kariik darmadagin perisan anlamindadir
    Melisa: ogul otu

    YanıtlaSil
  58. benım de esım hamile cınsıyetı daha bellı deıl ama kız ECRIN erkek ise EYMEN koymak istiyoruz... hayırlısıyla... teşekkürler..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU