BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

8 Temmuz 2011 Cuma

ÇATI KATI'NIN TADİLAT SONRASI :) BOL FOTOĞRAFLI UZUN Bİ POST BİLGİNİZ OLSUN :)

www.tips-fb.com
aslında gözle görülür çok bi değişiklik yok.. değişenler daha çok farkedilmeyen ama benim için hayati önem taşıyan şeyler :) musluklar değişti mesela..tesisat yenilendi zira zırt pırt patlayıp mutfağı su içinde bırakıyordu..
kapı tokmakları değişti yine zira sürekli bi yerlerde kilitli kalıyorduk :) hoş biz yine kilitli kalmayı başardık ya geçen neysee sonra anlatırım onu..
ve bir de badana yapıldı tabii ki beni en çok sevindiren o oldu..bakınız şurdaki duvarlara ne demek istediğimi anlayacaksınız :)
hala da yapılacak şeyler bitmiş değil..zaten bi başladın mı onu da yapayım bunu da yapayım derken işler çığrından çıkıyor..bitmese de söz verdiğim arkadaşlar vardı temizlik sonrası fotoğrafları ekleyeceğim diye..onları daha fazla bekletmemek adına eksik falan çektim yine de :)

haa unutmadan gelebilecek bazı sorulara şimdiden yanıt vereyim..ne zaman evle ilgili bişey paylaşsam aynı şeyler merak ediliyor çünkü..

hayır bu evde daralmıyorum :) tam aksine oda oda bölünmüş evlerde darlanıyorum (en mutsuz olduğum dönemler bu tarz evlerde yaşadığım dönemlere rastlar..) Çatı Katı evde yaşamak bi tutkudur..sevmeyen zaten yaşayamaz sevende başka yerde yaşayamaz..bakınız ben :) en büyük şansım Yasin'in de çatı sever olması.. bu bizim ilk çatı evimiz değil..özellikle arayıp buluyoruz böyle evleri..

hayır bu evde pişmiyorum :) çünkü çatıda izolasyon var..ama izolasyonsuz bi çatı evde de yaşadım ki fenaydı o kadar diyeyim..

hayır kafamızı tavanlara çarpmıyoruz :) alıştık çünkü..ve genelde yatak odası hariç kısa tavanlar genelde sık kullanılmayan yerlere denk geliyor..ve daha da aklıma takılan şeyler var derseniz daha önce hazırladığım evle ilgili sorular postuna alalım sizi :)

ve başlıyoruz :)

burası evimizin girişi..fotoğrafta belirttiğim üzere giriş kapımız ve ayakkabı dolabımız görülüyor.. aynayı zaten tanıyorsunuz benim sürekli "bugün ne giydim?" fotoğraflarımdan :) yalnız daha silmemişim galiba fotoğrafı çekerken görmezden geliniz lekelerini lütfen :)


banyomuz hemen girişte..ayakkabı dolabının karşısına tekabül ediyor görüldüğü üzere..


minyatür banyomuz :) paspaslarımı Koçtaş'tan almıştım..küçük beyaz hasır sepette İkea'dan.. minik kirli sepeti işlevini görüyor Emin'i soyarken falan içeri taşımak yerine buraya atıyorum önce yıkanacakları..


yalnız çok komik bişey oldu..aynanın üzerindeki lambanın aynayı ortalamadığını ben daha yeni farkettim şu an var ya :)) neyse o da değişecek lambalar arasında..


girişten girdiğimiz anda karşımıza çıkan oturma bölümü..burada bitmeyen işlerimize dair bi görüntü var :) perdeler yok farkındaysanız..çünkü Yasin kornişlere taktı kafayı uzuuunn zamandır.. hatta face ileti derlemelerimde de bahsi geçmişti :) deliler gibi kahverengi korniş arıyor fakat bi türlü bulamadı.. en sonunda ikna ettim beyaz ama tekli korniş taktıracağız..ve şu hali çok aşağıda kaba duruyor dolayısıyla biz kornişin boyunu kısaltacağız daha iyi olacak.. hazır ikna etmiştik çıkardım perdeleri bi an önce bitsin gitsin şu korniş muhabbeti diye..bu hafta ya da önümüzdeki hafta değişecek inşallah..

duvarlar fotoğrafta çok belli olmasa da beyaz renkte..ışığı yansıtsın ferah olsun diye tercih ettim.. çiğ durur mu diye aklımdan geçmedi değil ama çok memnunum iyi ki beyaz yaptırmışım.. eski halinden bi farkı da evin duvarların boş olması..sadelik arıyor ruhum tüm duvar(cık)ları boş bıraktım..bi süre böyle kalacak..


evimize ait gömme minik vitrinleri daha yakından görüyoruz..ve yine beni bekleyen işlerden birisi de burda :) o arkadaki dvd'ler ayıklanıp tv sehpasına taşınacak..inşallah yani :) 

komidinden bozma sehpamın üzerinde ve hemen arkasındaki rafta da geçenlerde paylaştığım çerçeveleri görüyorsunuz.. Arzucuğumun hediyesi mumları da çerçevemin önüne dizdim :)


bu da ikili koltuğumuz..koltuklarımı da kendim yıkadım temizlik robotumla..baya kirlenmişler yalnız ışıldadılar yıkanınca :) bu duvarıda boş bıraktım dediğim gibi tablolar vardı kaldırdım belki bi ayna takarım buraya.. hemen yandaki kapıda yatak odasının giriş kapısı..


işte burda devasa vitrinim vardı hatırlarsanız..çok pis takmıştım kendisine yolladım evden sonunda :) buzdolabımız terastaydı bizim onu içeri çektim nasıl rahat ettim anlatamam.. tv sehpasını da Emin'in oyuncaklarını dizmekte kullanıyordum.. ona oyuncak kutusu alıp (ilerleyen fotoğraflarda var) sehpayı dışarı çıkardım.. işte bu sehpaya dvd'ler dizilecek daha..üst kısımdaki duvara da Emin'in bebek fotoğrafı var kocaman ya onu astıracağım (camı kırılmıştı yaptırıp ) ya da raf taktıracağım..

o büyük kapı girişe açılan kapı..yanındaki dolaplarda yorgan ve nevresim dolabım..


işte burası yatak odasının giriş kapısı..genelde yazın kapısını böyle açık tutuyorum..yine iğrenç kornişlerimiz görünüyor tepede :) 


burasıda içerden bi görüntü..ince ve uzun bizim oda ve ayakta durulmuyor içerde :) 


ama evde en önemli yer bu oda diyebilirim benim için.. o kadar rahat uyunuyor ki anlatamam.. zerre ses girmiyor içeri ve karanlık olması dolayısıyla deriiin uykulara dalabiliyorsunuz.. hele kışın off diyorum :) benim gibi zor uyuyan biri için çok ideal.. büyük konuşmayayım ama ben burdan başka bi evde başka bi odada uyuyamam..


bunlarda benim ıvır zıvırlarım :) dizmiyordum bunları hiç..çünkü kapı tokmağımız bozuktu dediğim gibi ve bize gelen her çocuk yatak odasına dalıp orayı burayı karıştırır sağolsunlar...çocuklara biraz renkli ve değişik geliyo bizim ev..en uyuz olduğum şeyde bu tarz şeylerimin ellenmesi..yapma da diyemezsin çocuk o ne anlar :) o yüzden hep orda burda saklı dururlardı..artık kapıyı kitleyebiliyorum hoho :) belki kendime bi tuvalet masası alırım minik bişey o zaman tüm servetimi yaymayı düşünüyorum üstüne..bakıp bakıp sırıtırım severim böle şeyleri :)


burası da dolaplarımız ve oğluşumun yatağı..hani 2 hafta önce almıştık bahsetmiştim..İkea'dan..Emin kendi seçti çok sevdi yatağını artık her sabah kendi topluyo özene bezene :)


bu kuytu köşede onun park yeri :) scooter ve arabası için..iyi oldu burası benimde gözüme dağınık gelmiyor en azından..tavana bakarsanız orda bi kapak var..çatıya çıkış kapağı.. havalandırma için de kullanılıyor..


bu da Emin'in oyuncak kutusu..dergilerini kitaplarını vs. dizdik içine derli toplu duruyorlar.. İkea'dan dediğim gibi..baya da büyük bişey..ve yine Emin çok sevdi rakam delisi zaten.. sevmiş olması düzen kazandırdı çocuğa kendi topluyo oyuncaklarını içine..ne kadar sürer bilmem ama bu düzen tertip işi :)


yatak odasından çıkıp devam edelim evi gezmeye :) burası da 2.salon diye tabir ettiğimiz bölüm..malum bizde odaları bölen duvarlar yok..burayı bomboş bıraktım..sadece topuklu ayakkabı koltuklarım var..ve artık sizinle buradan iletişim kuruyorum :) bar sandalyelerimde oturamıyorum karnım rahatsız oluyor..şu an burda oturuyorum yani :)

Bezelye inşallah dünyaya gelene kadar burası böyle boş kalacak..sonra bunların olduğu yere onun mobilyaları gelecek..abisinin mobilyaları da burdaydı önceden..bakınız evin eski hali :) topuklu ayakkabılarda doğru terasa :) bu arada Emin'in bi çadırı var onu bu kırmızı halı üzerine kuracağız..burda ferah ferah oynasın çocuk..
peteğin yanında görülen kapaklarda Yasin'in dolapları..dolapların hemen bitişiğinde de ardiye var göreceksiniz onu da devam eden fotoğraflarda..


burası da mutfak bölümümüz..Yasin'in dolaplarının hemen karşışına denk geliyor..


pencerenin altındaki dolaplarda çamaşır ve bulaşık makinem var belirttiğim üzere..


tezgahın mutfağa girince sağ tarafı..bu musluğumuz değişti işte..zırt pırt altı patlıyodu :) bi musluk daha gelecek yanına şimdi hafta sonu.. Rever Osmosis yani su arıtma takılacak..


burası da ocağın bulunduğu tezgah tarafı..değişecek şeylerden biri de davlumbaz..hani ben motorunu yakmıştım hatırlarsınız :) bu arada orda minik bi çaydanlık gözüküyor ya işte o ve onun bi büyüğü diğer bi çaydanlık benim yıldönümü hediyem oldu :) Yasin yine bedavaya getirdi hediyesini yani doğumgünümde yaptığı gibi..çünkü bizim oranın yani İhlas'ın malları bunlar :)


burasıda bi üstteki tezgahın önünden bakınca görünen kısım..barın altı yani..bar demeyi sevmiyorum ama bar sandalyeleri olduğu için burada kullandıklarımızın adı..öyle kaldı buranın adı da malesef..işte ben hemen bebekli poşetliğin olduğu kısmın arkasında iletişiyordum sizlerle bar sandalyesi tepesinde..şimdi topuklu ayakkabı koltuklara geçtim :)
 burda da yer soframız,çamaşır sepeti ve damacana şişesi var görüldüğü üzere..onları saklıyor bar bölümü.. damacanadan da kurtuluyorum çok şükür su arıtma takılınca..zira bıktım kendisinden zaten..nan bu damacanalar temiz mi ? takıntısının yanısıra ucunun hortumu da zırt pırt çıkıp beni dellendiriyordu :)


işte burası da ardiyemiz..bütün döküntüyü topluyor..çamaşır askılığının tarafında bi bu kadar yer daha var o kısmı çekmedim..orda da eski ocak falan var..buraya taşınınca boşa çıktı..ankastre buranın ocağı çünkü..


ve teras..


yazın genelde burda takılıyoruz özellikle akşamları..barbeküyü Yasin'in deyimiyle vitrin olarak kullanıyorum ben :)
ve orda görülen lamba da değişecek şeyler arasında..fotoğrafta çok net çıkmamış ama pencereden görülen göl K.Çekmece Gölü.. 
masamın örtüsü de ablamın bana yolladığı koltuk kumaşı kartelalarından bi parça..örtü oldu masaya güzelde oldu ben sevdim :)

ortamı bozan tek şey kahverengi koltuğum renk açısından :) aslında daha önce bahsetmiştim tadilat sırasında vitrinle beraber evden göndermek istediklerimden biriydi..ama Bezelye'den haberim yoktu o zaman :) sonra dedim yazın yayılırım ben burda iki büklüm masada oturamam hamile hamile..yani öyle rahat ki koltuk kıyamadım..zaten her gecede diyoruz  iyi ki göndermemişiz :) şimdi belki üzerine pembeli yastıklar diktiririm kayınvalime..
zaten Bezelye'nin eşyaları geldiği zaman kırmızı topuklu ayakkabı koltuklar buraya çıkınca kendisi mecburen gidici o zamana kadar bizimle beraber :)


bu da tül perdem..resimlerde flu gibi çıkmış aslında pembe çizgili..kayınvalidemde böyle bi tül parçası vardı.. onu bana perde olarak dikti sağolsun..bende uçlarını süsledim..şimdi altına da güneşlik takacağım..aslında şu an takılı ama boyu uzun geliyo onu kestireceğim..yine bitmek bilmeyen yapılacak işlerimden biri daha :)


vee bitiriyoruz..yoruldunuz postu okurken buyrun leblebi alın :)


herkese öpücükler :)

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU