27 Temmuz 2011 Çarşamba

LIERAC PHYTOLASTIL ÇATLAK ÖNLEYİCİ JEL..

internetten alışverişi çok seviyorum.. şöyle ki sadece kozmetikdi kremdi vs.. zaten bildiğim kullandığım şeyleri dolaşıp ordan burdan almak yerine internetten alıp toplu halde eve gelmesini seviyorum..

geçen gün doğuma sadece 4 ay kaldığını ve hiç bi hazırlığım olmadığını farkettim. 7.aydan önce hiç bi şey almama kararımız olduğu için sorun yok.. ama ne alacağıma dair bi fikrim bile yoktu..en azından onu hallettim upuzuuunn bi listem var artık üzeri çizilmeyi bekleyen maddelerle dolu :)

çatlakları önlemek için yapabileceğimiz çok fazla bişey yok.. olacaksa zaten oluyor..ama daha az hasarla kurtulmak adına önlem almamız mümkün.. zaten hamilelikte cildi bişeyle nemlendirmek gerekiyor gerilme ve kaşıntıları engellemek için.. bunu da bu jelle yapıyorum ben.. çeşitli yağlar ya da başka şeylerde duyuyorum kullananlar varmış ama benim yağlarla aram hiç iyi değil tercih edebileceğim bişey değil o yüzden..şimdi düşününce bile ellerim bi tuhaf oldu sanki yağlıymış gibi :) 


işte ilk alışverişim çatlak önleyici jel oldu..

daha bi çok şey keşfettim ve bebek hazırlıklarıyla ilgili fikirlerim var.. zamanla, denedikçe, uyguladıkça onları da paylaşacağım inşallah.. 

Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 yorum:

  1. benim içinde iyi oluyo öğreniyorum seninle:)bebek bakım setinde marka olarak hala karar veremedim ama heralde sebamed olur şimdilik en iyisi o görünüyo, sen daha önce ne kullandın oğlun için.

    YanıtlaSil
  2. YA BEN HAMILE KALDIGIMDA COK BILINÇSIZDIM KIMSEDE AKIL VERMEDI CATLAKLARIM OLUŞTU AMA SEDECE BASEN VE KALCADA ALLAHTAN GOBEKTE HIC BIŞEY OLMADI ACABA BU CATLAKLAR IÇIN BI TEDAVI YONTEMI YOKMU :))

    YanıtlaSil
  3. canımm ablammm hayırlı olsunnn mutlu günlerde kullanırsınız inşallahhh.. herşeyde ucuzmuş yanii bend ebi bakayım ama benim cildim çok hassas.. :( çok öpüyorum şeker yanaklarını :)

    YanıtlaSil
  4. canım..bekledım zıyaretını ve ızlemenı ancakk gelmemıssın..bende yenıden geleyım dedım.....

    canım benım üçüzlere hamılılıgım sırasında hep lırac kullandım..ekstar bırde aktara karısım yağ hazırlattım:(amaaa çatladım.....yani çatlıyorsun...gercı4. de hıc catlamadım....gercı yer kalmadı kı:))))))))))))

    bu araştırmana bayıldım cok mantıkllı:)zevgıler..zeynep

    YanıtlaSil
  5. ayfer yıldız27 Temmuz, 2011 14:13

    ilkaycım merhabalar. ben aile hekimliği yapıyorum da çatlak önleyici krem yazınca tesadüfen blogunu gördüm.garmastan diye bi krem var göğüs ucu çatlakları için gebeliğin 8. ayından önce başlamak gerekiyor sorunsuz bi emzirme dönemi için. tamamen doğal ve bitkisel aklında olsun.. bu arada aile hekimine takiplerine gidiyorsun değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. hamileliğimin 3. ayından itibaren düzenli lierac kullandım. tek bir çatlağım yok. tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  7. esra,sevindim o zaman :) bende Sebamed kullandım Emin'de..

    fatma,malesef yok bildiğim kadarıyla..kremler vs..ancak görünümünü hafifletebiliyor..estetik operasyon,lazer vs. bunlar çözüm olabilir belki araştırmak lazım..

    seda,seda,sağol bitaneemm..evet piyasaya göre baya iyi fiyatlar.. cildine uygun ürünler kullanırsan hiç bişey olmaz..bende öpüyorum kocaman..

    marifet ellerimizde,hoşgeldin..anlamadım tatlım söz mü verdim ? genelde yeni izleyicilerime liste yapıp boş vaktimde toplu olarak dönüyorum ama listemi yeni temizledim sen yoktun listede..
    evet dediğim gibi çatlayacaksan ne yaparsan yap çatlıyorsun..bazısında hiç bişey yapmasa bile çatlamıyo genetik bu işler sanırım :) sevgiler benden de..

    ayfer,merhaba çok teşekkür ederim önerin için..benim listemin en başında Lansinoh yazıyor görmüşsündür onu kullanacağım Emin'de kullandım çok memnun kaldım.. her türlü doktor kontrolündeyim merak etme :) sevgiler..

    memolinin annesi,teşekkürler tavsiyen için.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ikea kuran adamın çocukluğunu geçirdiği kasabaların ve köylerin baş harfleri demekmiş. alakasız oldu ama postnu okurken nat.geo.da ikea belgeseli izliyorum da paylaşayım dedim :) bak blogda bile doktor kontrolündesin hehe :) güle güle çatlamazsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. çook iyi ya hamileliğim sırasında ben niye bihabermişim ki bu siteden boşuboşuna bayıldım o kadar parayı lierac kremlere:((

    neyse aklımda olsun artık , araştırman için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. lierac çok doğru bi seçim ben 4. aydan sonra kullanmaya başlamıştım hiç çatlağım olmadı.Allah tamamına erdirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
  11. hilal,İkea denilince aklına ben geldim yani :) evet sağolsunlar çok ilgililer okuyucular..

    rengarenkli, çok değişken fiyatları hakketen..75-80'lere kadar çıkıyor demek ki çok sorup almak lazım böyle şeyleri.. rica ederim..sevgiler..

    gonca,bunu duyduğuma sevindim :) Allah razı olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. mrb ilkay hanim, hic mustela kullandiniz mi? ben onu kullaniyorum da hangisi daha etkili aceba?

    YanıtlaSil
  13. merhaba.. hiç kullanmadım karşılaştırmam doğru olmaz..ama iyi bi marka olduğunu biliyorum.. elime geçse kullanırım yani..

    YanıtlaSil
  14. bu kremi ben de denemek istiyorum kısa zaman içinde ben de almak istiyorum

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar, bende hamileliğimin 3. ayında kullanmaya başladım. Bununla birlikte aktardanda özel bir karışım hazırlatmıştım(blogumda ne olduğu yazıyor) her gün yağlı güreşlere çıkacakmış gibi yağlanırdım. İşe yaradımı tabiki evet çok şükür çatlamaya çok müsait bir yapım olduğu halde hiçbir çatlağım olmadı.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it