11 Ağustos 2011 Perşembe

BEBEK HAZIRLIKLARI :SEBAMED SET..ŞAMPUAN, BEBE YAĞI, PİŞİK KREMİ, SABUN..

Bezelye için hazırlıklara başladım ben artık yavaş yavaş.. beklemiyorum 7.ayı falan.. hep sıkıntısını çekiyorum biraz da zevkli kısımlarını yaşayayım.. artık maaşımı direk ona yatırıyorum :)


zaruri ihtiyaçları alıyorum daha çok.. kıyafet olayına tam olarak girdim sayılmaz kendimi tutamayıp atladığım şeyler hariç..

en son Sebamed'in setini aldım bugün geldi..

Oğlumda da Sebamed kullanıştım.. kokularını duyunca bi garip oldum bugün.. insan o günlere dönüyor sırıtmaya başlıyorsun direk :) memnun kalmıştım o zamanda.. ancak çok çabuk bitiyor özellikle bebe yağı.. önce başka bi marka alsam diye düşündüm ama sonra vazgeçemedim yine.. ilk ürünlerimiz bunlar olsun daha sonra başka güzel markaların büyük boy yağlarını alırım.. ama yağı vs. değiştirsem bile kremden asla vazgeçmem harika bi ürün.. Oğlum rotavirüs yaşayıp aşırı derecede tahriş olduğu zaman bile poposu bu ürün hayat kurtarıcımız oldu.. bittikçe sürekli aldım ve hatta şu an bile yarım bi krem daha var evde Sebamed'in ara ara oğluma kullandığım..tek geçerim onu yani..

şimdilik kaçtım. Hoşçakalın <3


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com


18 yorum:

  1. sebamed iyi seçim,paraben içermeyen nadir markalardan,hayırlı olsun fındığa

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın bezelye inşallah, bu arada yazdınız da ben mi kaçırdım acaba cinsiyetini, yoksa sürpriz mi olacak. :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun ilkaycım bezelyenin cicileri inşallah sağlıklı günlerde de kullanmayı RABBİM nasip eder cnm

    YanıtlaSil
  4. betül,sevindim o zaman..çok güvenirim bende Sebamed'e..bi de yağlarını minnacık yapmasalar :)

    swotpisces,teşekkür ederiz teyzesi :) yok kaçırmadın henüz açıklamadım bi süre daha beklemek istiyorum..

    kardelen,çok teşekkürler amin inşallah kullandığımız günleri de paylaşırım burdan sizlerle :)

    YanıtlaSil
  5. canım güle güle kullanın o kategorileri yaptığın çok iyi olmuş arkadaşımda 1,5 aylık hamile ve biz ne yapcaz ne edicez küççük olaraktan hiç bişi bilmoss =) sen rehbersin artık Öpommmm

    YanıtlaSil
  6. Aslında güzel bir set arkadaşım da bir hafta sonra doğuracak ona güzel bir sürpriz olabilir ;)

    YanıtlaSil
  7. ilkay ablacım Allah bebeğine hayırlısıyla kavuştursun inş :)

    YanıtlaSil
  8. ya bu tarz sabunlu, yağlı şeyler için erken değil mi?
    hemen hemen aynı zamanlarda doğuracağızda daha erkenmiş gibi geliyor bana. aslında herşeyi son aya da bırakmak istemiyorum maddi açıdan. ama bir türlü ne zaman alışverişe başlayacağıma karar veremiyorum :/

    YanıtlaSil
  9. inşallah güle güle kullansın.acaba kremin tam adı nedir? resimlerden hangisi canım

    YanıtlaSil
  10. bende kuzumun hazırlıklarına çok erken başlamıştım.nede olsa tecrübesizdim ama bölesi daha güzel .. her ayrıntıyı zewkle özenle seçebiliosun .... süper günler sizi beklio ... kolay gelsin.. bu cicileride bezelye sağlıkla günlerde kullanır inşallah.

    YanıtlaSil
  11. merhaba tatlı ilkay bende eşarp ararken senin bloğuna rastlayanlardanım yeni kapanmış ve hararetli araştırmalar yaparken denk geldik senle tanışmadanda biri sevilebiliyormuş sen gönlü çok güzel bir arkadaşımsın tabi sende yeni öğreniyorsun arkadaşım olduğunu hehe:):) zekle takip ediyorum Rabbim hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah canım görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  12. merhaba bende önerin üzerine eczanemizde.com dan alışveriş yaptım çok şükür bir sorun yaşamadım :) bebişini sağlıkla mutlulukla kucağına alırsın inşallah güle güle kullansın aldıklarını:))sevgilerle nur

    YanıtlaSil
  13. xcelis,çok sağol canıım :) tamam ben aldıklarımı paylaşırım sizde seçersiniz :) bende öpüyoruumm

    özlem,kesinlikle :)

    adsız,Allah razı olsun tatlım :) adını da yaz ama

    banyosuyu,kişiye göre değişir.. bende bekleyecektim mesela ama bu zamana kadar hep sıkıntılı geçti hamileliğim..sürekli hastane testler vs..artık keyif almak istiyorum kafa dağıtıyorum..ben şimdilik "almam lazım" kategorisindekileri alıyorum ki en sona daha zevkli kılık kıyafet işleri kalsın..ki herşeyi bi anda almamak daha mantıklı dediğin gibi maddi açıdan da..

    adsız,çok teşekkür ederim..resimde sol baştaki krem..Sebamed Baby Cream olarak geçiyor..

    ikiböcekbirçiçek,çok teşekkür ederim :) bende şimdi oğlumdan tecrübe olduğundan daha kolay ilerliyor herşey..ne alacağını biliyorsun..geriye alması ve sonrası için keyif alması kalıyor :)

    melike,merhaba hoşgeldin :)) nasıl teşekkür etsem güzel sözlerin için bilemedim :) çok mutlu oldum çok sağol..her zaman beklerim sevgilerimle :)

    nur,yok zaten sitede pek bi sorun yok..özür dilediler zaten benden..bizim burdaki kargo problem..sorun yaşamamana sevindim yani :) güle güle kullan aldıklarını.. sevgiler benden de :)

    YanıtlaSil
  14. aman da aman maaşını doğmamış bezelyeyede yatırırmış düşünceli anne seni. yaaa anne olmak böyle bişey işte ne olduğunu bilmediğin görmediğin çocuğa bile tüm paranı harcarsan sen annesin demektir. anne fedakarlık ister anne uğraşı ister anne sabır ister anne olmak kolay değil be kuzum. ama rabbim evlatlarımızın acısını göstermesin hiç birimize isteyen, dileyen ,arzulayan, herkesede bu duyguyu yaşatsın inş cnm.bezelyede sağlıkla doğar inş da bu güzellikleri kullanır senin gibi annesi olduğu için çok şanslı bi bebek bence öpüyorum tatlım tavsiyelerin biz okuyucularına fikir oluyor sağolasın .......

    YanıtlaSil
  15. anaaa Salihamın yorumunu atlamışım :) sorma sorma daha doğmadan sıfır tükettim :) yaa böyle işte anne olmak dediğin gibi büyüyünce başlarına kakarız hehe :P amiin canım bi an bile eksikliklerini göstermesin Allah..her isteyene nasip etsin fazla bekletmesin inşallah.. canım benim böyle teyzeleri olduğu içinde çok şanslı bezelye :)öpüyorum bende kocaman :)

    YanıtlaSil
  16. Miniğin için hazırlıklar başladı demek İlkaycım hayırlı olsun bende düşünüyordum hangi ürünü alsam diye ama yorumlardan da gördüğüm kadarıyla baya memnun kalınmıs sebamedden tercihimi sebamedden yana kullanmayı düşünmeye başladım ,, malum ilk olucak bizde tecrübeler önemli oluyor haliyle :))
    Aldıklarımızı paylaşalım bencede :))
    Görüşmek üzere ..

    YanıtlaSil
  17. evet canım yavaştan başladık..hiç tereddütün olmasın Sebamed çok iyi bi ürün Emin'de de kullandım ben ..bi d eçabuk bitmese :) ama kremi çok uzun süre gidiyor ondan her yönden memnunum.. takip et sen aldıkça paylaşıyorum içine sinenlere bakarsın sende..

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar İlkay Hanım,
    öncelikle Rabbim bebeginizi analı babalı büyütmeyi nasip etsin.
    Size sorum olucaktı yazılarınızı ve yorumlarınızı okudugum kadarıyla sebamed ürünlerinden memnunsunuz.bende almak istiyorum 2.5 yasındaki kızım icin ama tereddüt ediyorum icerisinde paraben ve diger zararlı kimyasal maddeler iceriyormu? beni bilgilendirirseniz sevinirim simdiden teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa