16 Ağustos 2011 Salı

EMZİRME DÖNEMİNDE ANNENİN OLMAZSA OLMAZI : LANSİNOH MERHEM..

hamilelik dönemi anne alışverişi kategorisinin en önemli elemanı bu merhemdi benim için.. şöyle ki tecrübeli anneler bilirler alışana kadar emzirme dönemi bazen (hatta genelde her zaman) acılı olabiliyor.. 

bundan 7-8 yıl kadar önce amcamın kızının doğumunda ve doğum sonrası evinde bikaç gün ben kalmıştım yardımcı olarak.. ilk bebeğiydi (şu an 3 taneler :) ve emzirirken o kadar acı çekiyordu ki bileklerim tırnak içinde kalmıştı benim.. emzireceği zaman yanına oturuyordum bebek emmeye başladıktan sonra bileğime geçiriyordu tırnaklarını acısından..

sonra ben doğum yaptım ama aklıma hiç gelmedi o dönem.. daha mı bilinçsizdim o zaman bilmiyorum.. ilk bikaç emzirme amcamın kızı kadar olmasa da benim içinde felaketti.. sonra hastanede çalışan arkadaşımız odaya ziyarete geldi ve bana içinde numuneler olan bi poşet verdi.. Lansinoh merhemle o an tanıştım..hemşire emzirmeden önce süreceğimi ve emzirirken de silmeme gerek olmadığını bebek için hiç bi zararının bulunmadığını aksine pamukçuk vs. oluşumunu engellediği için faydalı bile olduğunu söyledi..

ve ondan sonra emzirmek dünyanın en keyifli işi haline geldi..emzirmeyi sevmeyen annelerde var.. yani sevmeyen derken büyülü bulmayan, beslenme amaçlı yaklaşan.. herkesin kendi düşüncesi tabii.. benim içinse Emin'in bebekliğini düşündüğümde aklıma gelen ilk şey.. onun emerken ki çıkardığı sesler.. yüzüme gözlerimin içine bakışı.. bebek düşünmediğim zamanlarda bile aklımı karıştıran tek şey emzirirken yaşadığım mutluluktu..

inşallah Allah nasip ederse yine yaşayacağım o duyguyu.. bu sefer işi baştan sağlama aldım :) listemin en başında Lansinoh Merhem vardı.. haa bu arada o amcamın kızının kardeşi de sonra doğum yaptı ve ben bendeki yarım merhemi ona verdim o zaman..çok şükür acısız sızısız atlattı o da..

yani diyeceğim o ki tecrübesiz anne adayları mutlaka ama mutlaka bu merhemi edinin.. benden duyup ta alırsanız bana dua edeceksiniz ben size söyleyeyim :) 



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

26 yorum:

  1. süpermiş cidden , her ne kadar yaşamasam da yaşayanlardan duyardım hep ben de onlara tavsiye edeyim bari :)) Sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  2. ahh ahhh ne acıdır ooo :)birde benden nacizane tavsiye avent gögüs kalkanı :)ve de en dogal olanı ayva cekirdegi

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ben de öneriyorum bu kremi:) ben pek fazla yaşamadım bu problemi çünkü hamileliğimin yaklaşık 6.ayında falan kendi yaptığım bir karışımı sürmeye başladım göğüs uçlarına..burdan da paylaşayım sen ve senin gibi tatlı anne adaylarına..isterseniz uygularsınız:) ayvanın 5-6 tane çekirdeğini küçük bir kase suyun içerisine koyuyorsun bekletiyorsun. birkaç gün sonra kasedeki su jel kıvamını alıyor ve göğüs uçlarına günde 2 kez sürüyorsun, yıkamana silmene gerek yok. ben yaptığım karışımı bitene kadar buzdolabında ağzına streç film geçirip saklıyordum. ben çok şükür çatlama, yarılma problemi yaşamadım. dolayısıyla bir arkadaşımın verdiği bu kremi de kullanma ihtiyacım olmadı ben de sonra başka bir anne adayı arkadaşıma vermiştim çok büyük de duasını almıştım:)

    YanıtlaSil
  4. iyi aksamlar öncelikle emeginize saglik:) begenerek takib ediyorum sizi arkadaslarima öneriyorum. benim iki kizim var ve emzirme döneminde cok zorluklar cektim ikinci kizimda dr. bana sari kantoron yagini tavsiye etti ve cok menun kaldim, hem dogal hem emzirmeden önce silmenize gerek kalmiyo yani bebege zarari yok. aninda acisini aliyo. pisiklere falan birebir, faydalarini arastirabilirisniz. bu arada ben almanyadan esra:)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah galon galon sütlerimiz olurda bebeklerimiz doya doya emer anne sütlerini...:)

    YanıtlaSil
  6. Süper anlatmışsın valla...Çektiğim acıları ve lansinoh kullandıktan sonra başlayan emzirme keyfini yaşamayan bilemez.Ben birde kremi sürüp silikon memebaşlıkları takıyordum,kremin çamaşırına bulaşmasını önlemek için.Hamileliğim zor geçmese bir kez daha emzirmek için hamile kalabilirim.

    YanıtlaSil
  7. Emzirmek bencede çok büyülü birşey. Bizim 1 numara 20 ay, numara 7 ay emdi. Emzirmeyi bırakınca bir boşluk hissettim. Sanki aramızdaki bağlardan biri koptu gibi geldi. Hala özlemle anıyorum o günleri. 33 aylık oldu. geri dönme şansıda yok :)))))

    YanıtlaSil
  8. ben Alper Baha'yı 2 yıl emzirdim. hiç böyle birşey yaşamadım. sanki bu sorunda cilt tipiyle alakalı kuru ciltler daha çok çatlar. teşekkürler paylaşımın için. çevremize faydalı oluruz. ayrıca ben süt için bol bol boza içmiştim. çok faydalı oluyor.

    YanıtlaSil
  9. herşey toz pembeydi hamileyken.. Hiç düşünmemiştim ki ben uykusuz geceleri, yaramazlıkları, yedirmek için yırtınmayı hatta küçümsediğim (ayy ne ilkel bile derdim:)) emzirmenin bukadar zor olduğunu. Rahatsızlığımdan dolayı daha bi zor geçti bu dönemim ve bende kullandım. Aynen ben emzirirken de tüm aile seferber olurdu:) ayağımın altına yastık, kolumun altına yastık daha neler neler. Şimdi artık tecrübeli bi anneyim ya öhöm öhömm bende senin önerine onayımı verdim:)

    YanıtlaSil
  10. çok zormuş ben de ablamda gördüm.iki ay oldu hala kanıyor :( lansinoh kullandı sanırım hiç faydası olmadı :( hala acı çekiyor.ben de ablamdan önce böle değerli önemli bişe olduğunu bilmiyordum.hatta biri bişey yemedim sütüm olmaz falan deyince çok şaşırmıştım hiç insanca gelmemişti :) inekler öle olur saniyodum :)))) daha öğreneceğim çok şey var çoookkk..

    YanıtlaSil
  11. Tecrübe ne kadar önemli işte!! Hiç bilmiyordum böyle sıkıntılar yaşanacağını . Araştırma yaptım demişsin İlkaycım başka yere bakmaya gerek yok öyleyse bende aynı siteden sipariş verebilirim paylaştığın için çok saol

    YanıtlaSil
  12. merhaba cnim sendn ogrendgm cok sey war ztn her gun burdaym kacirmyorum hcbi yazni ins.bebegm oldgunda kullancm.tesekur edrm bilgndrdgn icin.optm seni ve bezelyeyi :* iznik marbir melike ;)

    YanıtlaSil
  13. ikinci bebeğiniz sağlıkla doğar inşaAllah..ben de bu kremi kullandım ve çok dua ettim üreticisine:) bende çatlama kanama başlarda değil de bebeğim diş çıkardıktan sonra oluşmuştu...kesinlikle tavsiye ediyorum, hayat kurtaran bir formül..

    YanıtlaSil
  14. ilkaycım yine harika bi blog. hayranım yaa sana. bi gün bloğuna girmesem bi eksiklik oluyor..
    bende anne aday adayıyım :)..
    o kadar faydalı bilgiler veryorsunki. ben daha önce bu kremi hiç bilmezdim mesela. sayende öğrendim. çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  15. seinep,tabii canım ilerde lazım olur :)

    ma : et et.. gözlerinde çok büyüyeceğin kesin :)

    aliye,ahh yaşayan bilir di mi ? :) bende de hiç işe yaramamıştı o altta sütler akıyodu falan beceremedim bi türlü :)

    birbenvarbendeniçeri,teşekkür ederiz paylaştığın için :)

    esra,çok teşekkürler :) paylaştığın bilgi içinde ayrıca teşekkür ederim :)

    moonlight,amiinn inşallah :)

    hüsnüzan,yaşayan kendini buluyor di mi cümlelerde :) bende gö.ğüs pedi kullandım hep..

    bıraktığım izler,sende bendensin yani :) sorma ben ağladım bile :) son emzirmede sesini kaydettim hatta Emin'in ıhhlardı hep emerken :) geri dönme şansı var canım yeni bi bebekle :P

    zeynep,şanslı anne seni :) öpüyorum kocamaann

    rabia,kandırıyolar hep bizi zaten :) bebeği eline alınca anlıyosun zorluk neymiş :) bizde kendi çapımızda tecrübeli anneyiz canıımm daha başımıza gelecek çok şey olsa da :P teşekkürler onayın için :)

    güzel şeyler dükkanı,oo kanayacak kadarsa fayda etmez tabii.. doktoru bişey yapmıypr mu ilaç vs. gibi çok canı yanar :( tabii canım daha neler neler gaz yapan şeyler yiyemiyosun sütten bebeğe geçer falan diye..neyse başına gelsin öğrenirsin ister istemez :)

    yaban mersini,kesinlikle :) evet canım ne kadar ilgilide olsa insan işin içine girmeden bilemiyor bazı şeyleri.. evet bu site çok uygun baya açık fiyat farkı var biçok üründe..sorun yaşadım çözdüler hemen o yönden de kanıtladılar kendilerini..ben hep burdan alıyorum artık..

    melike,çok sevindim tatlım..kaç tane anne ve anne adayı kurtarsak kardır bu acıdan :) bizde öpüyrouz seni cümleten :)

    YanıtlaSil
  16. merve,çok teşekkür ederim :) ah bir de diş çıkarma sonrası vardı değil mi ? ısırırlar falan güzel anılar ama :)

    yaren,çok sevindim canım böyle düşünmene :) ve işine yarayacak olmasına daha bi sevindim.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. aaa tabi cnim dur kac anne adayi war ogrenelm :) bebege cesaret edmyrzda napcz blmem calişana zor bkmak yardmcmz olsun rabbim.AMIN...Marbir melike

    YanıtlaSil
  18. ay kendim aklıma geldi yazdıklarından bende mahvolanlardanıp beni kimsede uyarmadı ne doktor nede arkadaşlarım artık 3.gün şakır şakır kanıyor kızım emmek istiyorum ben emzirmek için ölüyorum ağlaya ağlaya emzirdim.sonra sesimi duyan komşumuz geldi o söyledi hatta kendisininkini bana verdi allah razı olsun ne iyi gelmişti kesinlikle ilk sırada olması gereken.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili çatı katı :)

    Ben şuanda her ne kadar Esquire dergisinde muhabir olarak çalışsam da, geçtiğimiz sene Lansinoh'un pazarlama departmanında çalışıyordum :) Bu postunu görünce hemen okudum. Çok çok haklısın. Lansinoh krem gerçekten inanılmaz etkili. Üstelik bebekler için de çok sağlıklı. Ayrıca mesela Lansinoh'un göğüs pedlerini de sana şiddetle öneririm. Asla süt sızdırmıyor piyasadakilerin en iyisi. Aklında bulunsun :)

    Son olarak bir de bu dönemlerde annelerin göğüs uçları içeri kaçtığı için anneler bebeklerini emziremiyor. Lansinoh'un bu anlamda bir göğüs ucu çıkarıcısı var. Bu da annelerin aklında olsun :)

    Göğüs pompalarını, süt saklama poşetlerini saymıyorum bile. Şimdi bu postunu Lansinoh'taki yöneticilere göndereceğim. Onlarda çok mutlu olacaktır eminim.

    Sevgilerimle,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  20. melike,evet çalışırken zor olur sende benim gibi yaparsın olmazsa :) Allah'ım karar vermeyi bana bırakma de sonra bi bakıyosun bebeğin oluyo :))

    gossipworl,annelerin favorisi mucize merhem bu :) çok sıkıntı çekmişsin ama annelik işte..

    zeynep,aaa süper :) kullanan anneler nasıl harika bi merhem olduğunu biliyor zaten ama işin içinde olmuş birinden de duymak çok güzel oldu :)
    diğer ürünlerine ihtiyacım olmadı denemedim ama pedler inanılmaz işe yarıyor hakkaten..paylaştığın için çok teşekkürler :)

    sevgiler benden de kocaman..

    YanıtlaSil
  21. MRH BUGÜN HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENDİM.İKİNCİ BEBEĞİM AMA TABİ BEŞ SENE SONRA OLUNCA BAZEN UNUTUYO İNSAN BAZI ŞEYLERİ...BU BİLGİLER ÇOK İŞİME YARAYACAK ÇOK..TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  22. aaa çok güzel tebrik ederim :) işine yararsa ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  23. slm benim bebeğim 3 aylık oldu. Bu kremi bende aldım ama benim acılarım hala devam ediyor.Emzirmek çok zevkli emmeye başladığında ve bitirdikten sonra ki acı dayanılmaz oluyor.Yanlış yaptığım ne var acaba

    YanıtlaSil
  24. acaba geç mi başladın ? ya da belki herkese iyi gelmiyordur.. keşke doktoruna sorsan çeşitli kremler var belki yazar birini acı çekmemiş olursun.. sebgiler..

    YanıtlaSil
  25. evet her sozune inanirim. banda biri tavsiye etmisti fakat asudemin dogumunda bulamadim hollandada bu kremi, cok aradim:( ikinci dogumuma kesin bulmam laziiiiim :(

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa