24 Ağustos 2011 Çarşamba

FİYONK NASIL YAPILIR ? :) BİR "ÇATI KATI SAKİNLERİNİN SORULARI,İSTEKLERİ"POSTU..

www.tips-fb.com
dönem dönem Çatı Katı Sakinleri tarafından sorulan ve benim her seferinde unuttuğum bi post bu.. en son geçen hafta Formspring'te tekrar sorulunca not aldım ve bu gece Yasin'i yakalayıp hadi dedim ben fiyonk yapıcam sen çekicen :) yüzüme bön bön baksa da bi süre, türlü absürdlüklerime alışkın olduğundan çabuk kendine geldi.. hatta sonrasında konuya dahil bile oldu :)

hemen fotoğraflara geçiyorum umarım anlatabilirim ve umarım düzgün fotoğraflayabilmişimdir.. şu sıra hiç bişeye yetişememek kaynaklı herşeyi koşturarak yaptığım gibi bunu da paldır küldür yaptım çünkü..

öncelikle kesinlikle saten kurdela ile daha güzel oluyor fiyonk..organzeler biraz ince olduğundan yamuk yumuk olabiliyor.. işte benim fiyonk yapma şekillerim :)

1-şerit halinde kestiğimiz kurdelamızı fotoğrafta görüldüğü şekilde tutuyoruz..


2- daha sonra bu uçları birbirinin üzerine getiriyoruz görüldüğü üzere..


 3-sonraki aşamada şimdi yine bir üstteki fotoğrafa bakıp sonra bu fotoğrafa geçin..üstteki fotoğrafta * ile işaretlenmiş kısmı -ile işaretlenmiş kısımdan geçiriyoruz.. şimdi bakınız aşağıdaki gibi.. düğüm atıyoruz bir nevi..


4-* kısmını - kısmından geçirirken aşağıdaki gibi bi görüntü oluşuyor..


5- daha sonra üstteki uçları çekiştirerek ortadaki düğümü sağlamlaştırıp elimizle şekil veriyoruz..


6-ve son olarak uçları verev şekilde kesip,kurdelanın atmaması için çakmakla kenarları hafiften yakıp (bu işlemi çekmemişim) fiyonkumuzu bitiyoruz..


7- ve fiyonk hazır :) daha iyilerini yaptığım olmuştu tabii..apar topar anca bu kadar şekilli oldu.. daha düzgün yapabileceğinizden eminim size güveniyorum :)


ben genelde üstte anlattığım şekilde yapıyorum ama bir diğer daha pratik yöntemi de paylaşmak istiyorum..b unun için bana sevgili Yasin yardımcı oldu sağolsun bi parmağında fiyonk yapmamıştım o da oldu :)

bunuda şu şekilde yapıyoruz..bize yardımcı olacak arkadaşımız parmaklarını görüldüğü gibi tutuyor ve uçları altta kalacak şekilde kurdelayı parmaklarına doluyoruz..bir ucu altta bırakıp diğer ucu üste çıkarıp düğüm atıyoruz


ve sonuç böyle :)


tabii benim konu mankenimin elleri ve parmakları biraz büyük olduğudan bizimki büyük bi fiyonk oldu.. daha narin ellerle ve parmak arası mesafesini küçülterek daha minik fiyonklar yapabilirsiniz..ben elim alıştığı için saniyede bi fiyonk yapabiliyorum ilk anlattığım şekilde.. ama hiç yapamayan ilk kez deneyen biri için 2. versiyon çok daha pratik ve kesin sonuçlu :)

bir diğer değişik fiyonk yapma şekli var ki onu sonraya bıraktım..bi ara anlatacağım bunlardan farklı çünkü ona göre fotoğraflamam lazım..

herkese öpücükler bol fiyonklu günler :) hediye paketlerinin üzerlerinde olması tercih sebebidir tabii :P

19 yorum:

  1. Bende sanirim 1. sekildeki gibi yapiyorum yada azbise degisik versiyonuda olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. parmakların dert görmesin:) en kısa zamanda deniycem...

    YanıtlaSil
  3. laylam,bol fiyonklu günlerin olsun inşallah :)

    haticinpepelası,teşekkür ederim :)

    moonlight,kolay gelsin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Ilkaycim bende ilk senin versiyondan yapiyorum ;) Insanin eli alisinca zaten gözü acik kapali hemen yapiliveriyor :P
    Ikinciside cok pratik kesinlikle ;) Kücük fiyonklar icin cocuklarin parmaklarindan yararlanabiliriz :P

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık ablacığım inşallah her alanda özellikle de süs alanında kullanmak istiyorum ben de (-:

    YanıtlaSil
  7. bende benim fiyonklarım neden güzel olmuyor diye üzülüyordum. simdi püf noktasını öğrenmiş oldum. sağol. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. yasin abi ne kadan kafa adam yaa :@ burdan saygılar kendisine :)) ABLACIM çok güzel paylaşım olmuş teşşekürlerrrr yaşassssınnn artık bende fiyonk yapiciiim :))))

    YanıtlaSil
  9. kelebekim,aynen öyle pat pat yapıp atıveriyorsun kenara :) çok doğru bak bebelerimizin parmaklarıyla minik fiyonklar yapabiliriz :)

    hatice,teşekkürler :)

    nursima,hadi bakalım bol bol fiyonk yapıp süsle etrafı o zaman :)

    yaren,işine yararsa sevinirim tatlım :) bazen benimkilerde yamuk yumuk oluyor ama..

    esved,sen bi de oruçluyken gör onu :) bambaşka biri oluyor :) rica ederim tatlım her fiyonkta beni hatırla dermişim :P

    YanıtlaSil
  10. ilkay ablam yok huysuz halini görmeyelim böyle şirin olarak kalsın :))) ilkayyy ablaaa ben kimim biliyormusun hani sana yakın zamanda kocaman mail atan,şu üniversiteli kız senden bazı özel fikirlerini isteyim canımsın sen yaa öyle rahatladım kiii.. Ne oluuur ahirette de arkadaşım ol.. :// :*

    YanıtlaSil
  11. daha önce sormak hiç aklıma gelmemişti başka türlü yapabildiğimi sanıymuşum :) ama tabi ilkay ablam sayesinde yine öğrenmiş oldum olduk :) bu çok daha prtik sağl ilkay abla :)

    YanıtlaSil
  12. esved,ay canım o sen misin ? :) yorumunu bulamıyorum var ya okudum bi yerde hatırlıyorum nereye yazmıştın bi türlü çözemedim burdaymış meğer :) inşallah tatlım inşallah cennette buluşuruz..

    derya,rica ederim tatlım işine yararsa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  13. evet ablacım benim de blogum var:) ta kendisi benim :) mail atmıştım sana özel mevzularda mesafe nasıl olmalıdır diye :)) sağolasın ablacım o mailinle sana bir kez daha aşık oldum :*

    YanıtlaSil
  14. facem yok ama buldummm çok sağol ikisini de denicem inş.. ellerine sağlık güzelim :)

    YanıtlaSil
  15. tebrikler çok güzel oldu :))

    YanıtlaSil
  16. Holeyy !! ben de artık fiyonk yapabiliyorum :) Paylaşım için teşekkürler , Her yeri fiyonklayabilirim ben de artıkk :))

    YanıtlaSil
  17. gerçekten oleeeeeeeeeeey,teşekkürler,yalnızken fiyonk yapabiliyorum sayenizde.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU