8 Ağustos 2011 Pazartesi

HAFTA SONU İFTAR SOFRAMIZ :)


Dün Yasin'in oruçluyken ilk kez evdeydi ve sanırım tövbe etti bi daha evde durmamaya hahahahah :) Okumayanlar dünkü posta baksınlar efendim olayı anlamak için..

Dün ben yine komaya girdim.. Eline listeleri tutuşturup evden kovaladım ya ben Yasin'i.. Önce parfümerici kıza küsmüş aldığı her şeyi geri vermiş trip yapıp "hıh almıcam işte" der gibi :) Olan bana oldu tabii maske falan alacaktı bana..

Sonra fırında 1 saat ekmek seçmiş beğenmiş 2 tanesini fırıncıya uzatmış tam,o da poşete koyup diğer müşteriye vermiş hahahahhaha bizimki yine küsmüş ayyyy koptum yine fırıncı arkasından o kadar dil dökmüş "abi yenilerini vereyim " diye yok Yasin triplerde.."almıcam işte" diye almadan çıkmış ekmeği :)

Allah'ım kazasız belasız atlatsak mübarek ayı başka bişe istemiyorum :)Ve sizleri dün akşam ki iftar soframızla baş başa bırakıp kaçıyorum..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it