Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

30 Ağustos 2011 Salı

MUTLU BAYRAMLAR :) 1 ELBİSE 3 AYRI KOMBİN..BAYRAM CİCİLERİ..

www.tips-fb.com
herkese hayırlı ve mutlu bayramlar :) 
ayrıca  30 Ağustos Zafer bayramınız da kutlu olsun..çifte bayram bu sene :)

hani derler ya şeker tadında bi bayram olsun.. işte aynen öyle olsun inşallah.. bugün bizim için çok yorucu geçti..iftardan sonra hepimizi oturduğumuz yerde sızmışız..3 ayrı doktor,testler kontroller vs.. arabamızın acil bi ihtiyacı çıktı bi de bayramda problem olabilirdi bizim için..Yasin ona koşturdu..hastanede işim uzayınca beni bırak sen ilgilen dedim arabayla..yalnız döndüm bi de..baya yoruldum yani..

testler istediğim düzeyde çıkmadı..doktorlarım çok iyi..her ikisi de endişe edecek bişey yok normal değerler bunlar dediler ama ben biraz hayal kırıklığına uğradım..baştan beri hep sorun yaşadığım için yoruldum artık sanırım..yine de şükürler olsun insanlar nelerle uğraşıyorlar..

neyse kafa dağıtacağım bi bayram olacak yani :) sürekli gezmeyi ve Bezelye için alışveriş yapmayı planlıyorum inşallah.mobilyalarına bakacağım..zaten ne alacağım belli gidip net karar vermesi kaldı..alıp gelebilirim de belki bi çılgınlık yapıp..

işte bunlarda bayram cicilerim :) 
dün gece sahurdan sonra hiç uyumadım..sabahın 8'inde suratımda çikolatalı maske bunlarla uğraşıyordum zombi gibi..

Adil Işık'tan aldığım son hamile elbisemi hiç kullanmadım..bayramlık oldu bana..onunla 3 ayrı kombin oluşturdum..karar veremiyorum şimdi :) 

pembe-mor kombin


mor rengin flaşlarla ilgili bi sorunu var :) bazı fotoğraflarda olduğu gibi çıkmadı..


aksesuarlarım Çatı Katı sakini fıstıklarımın hediyesi :)

Bileklik: Eti Cin'imden..
Yüzük : Kübra'mdan 

(onun hediyelerini henüz görmediniz..koca bir kolinin içinden çıkanlar arasında bu güzel fiyonklu yüzük de vardı :) hediye postunu bayramdan sonra yayınlayacağım inşallah )


Altın sarısı-mor kombin..

bu iki rengi her zaman birbirine yakıştırırım..iki çanta seçeneğim var bunda..büyük çantam soluk çıkmış ama koyu lila-altın renklerinde..eşarbın içine de mor bone takacağım..


aslında bi saat daha var seçenek olarak kelepçe şeklinde altın sarısı ama onu bulamadım..ıvır zıvırlarımın bi toparlanıp ayıklanması lazım :)


aksesuarlarım yine hep hediye :)

Taşlı saat : ablamdan..
Taşlı yüzük : Laylam'dan..
Pırıltılı çanta : bunu ben almıştım Antalya'dan..



birbirine en yakıştırdığım diğer renklerde mor ve yeşil..eşarbım burda göründüğü gibi değil.. rengi bi garip çıkmış.. parlak ve açık yeşil gibi..ama alakası yok.. sabırsız bi kişilik olduğumdan hiç uğraşamam hemen çekip bitirmem lazım..ışık vs. ayarlaması hak getire :)



sanki biraz daha koyu bu fotoğrafta ama yine olduğu gibi değil..



aksesurlarım yine hediye tabii :) 

Eşarp ve çanta : Yasin'den 
( ki bu eşarp benim için çok önemli..çünkü beni twill eşarpla tanıştıran ve kendime tarz oluşturup bunalımdan çıkmamı sağlayan eşarptır )

Bileklik : Kübram'dan..
yine henüz görmediğiniz kolinin içinden çıkan cicilerden biriydi bu da..



işte böyle..bir elbise 3 ayrı kombin.. sanırım bende pembeler daha ağır basıyor..ya da face sayfamızda Hülya'nın dediği gibi : bayram 3 gün zaten her güne bi tanesi :)


giydikçe de fotoğraflarım üzerimde..herkese mutlu bayramlar tekrardan ve herkese öpücükleerr...

28 yorum:

  1. 3 ü de benim içime sindi ama seni ilkiyle görmek istiorum pamuk şekeri gibiii

    YanıtlaSil
  2. bence en güzeli mor-altın kombini

    YanıtlaSil
  3. Altın sarısı-mor kombine bayıldım ablacım onu çok beğendim ben, çok güzel olmuş! iyi bayramlarrr ablacımm.. dilerim senin we aileninde bayramı şeker tadında geçsin.. melek yüzlü ablam benim, Allaha emanet ol, seviyorum seniiii.
    çok öpüyorum balımm :)

    YanıtlaSil
  4. mmhhh,mmhhh bayildim..insan Allah sana ve herkese hep böyle tatli telaslar versin inseAllah..bayram dedigimiz zaman hep icimizi tarifsiz bi kipirdayis kaplasin..yanlz seni sabahin 8 de cikolata maslesi yüzünde kombin hazirlarken düsündümde:)))her halinle tatlisin yaa sen:)kombine gelince hepside ayri ayri uyum saglamis elbette,ama ben altin ve mordan vazgecemem,ikisinide ayri ayrida bir olarakta cokk seviyorumm..sen ne giysen yakisir ilkayim..simdiden hayirli ve güzel bi bayram gecirmenizi dilerim
    ailecek...seker tadinda bayramlar;-)

    YanıtlaSil
  5. En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak 'merhabadır' bayramlar.Ramazan Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun!

    YanıtlaSil
  6. Bende de pembe agir basti :)
    Ama 3 günde bu 3 kombini giyinmen iyi fikir diyorum ;)
    Cicili bicili bayramlar :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi süper olmus gercekten ama banada pembe
    Bur baska guzel geldi:))
    Sikma canini Ilkay abla vardr ins bunda da bir hayir,
    Icini ferah tut bol ayetel kürsi oku hicbiseycikler olmaz:) muucckkk

    YanıtlaSil
  8. altın renkli kombin favorim :) mutlu bayramlar!

    YanıtlaSil
  9. İkinci fotodaki çantaya bittim hepsi çok güzel ama 2. foto favorim oldu çanta yüzünden iyi bayramlar canım :)

    YanıtlaSil
  10. Bence 3ü de birbirindrn güzel..Ama ben pembeyi sevdiğim için ilk kombini daha çok beğendim..2. sırada altın sarısıyla olan..Bence de 3 gün 3 ayrı şekilde giyebilirsin.

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel posta benmde adım geciyo heheheheh harika bir uyum hepsinde buarada cantaya bittim harikaaa öptüm gerci sen ne giysen yakışıyooo yaniii :)musmutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  12. İlkay ablacım merhabalar , öncelikle pembe kombin favorim , oradaki eşarbın çok güzel. Ama altın sarısı-mor kombininde de büyük çantan çok güzel. Belirtmek istedim :)

    YanıtlaSil
  13. 3üde mükemmmmmmeeeeeeeellllllll bayıldımmmm tatliş ablammmmm güle güle giyyy iyi bayramlarr :)

    YanıtlaSil
  14. 1 numara da güzel ama 1 numara yıkılıyor. zaten altın sarısına bayılırım.

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden güzel ama benim hosuma en cok pembe kombin gitti brosuna ve yüzügüne bayildim güle güle giyin üzerinde eskisin :)

    YanıtlaSil
  16. hepside cok gusel olmus ama bence altın sarısı mor kombının daha bı gusel ve emınım sanada cok yakısır ablacım..güle güle giyin.hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  17. İyi bayramlar İlkaycım :) :) :)
    Ben en çok 1 numaralı kombini beğendim :) :) Ama sana hepsi çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  18. hepsi pek şirin.. sen de şirinsin şirin de bi bebek doğacak hayırlısıyla sevicez inşallah gönlünü ferah tut..

    YanıtlaSil
  19. bayramınız mübarek olsun..altın sarı- mor kombin benimde favorim oldu:)yalnız bu elbisenin altına pantolon mu giyeceksiniz.bide kollar?kendim için soruyorum=)benim için böyle kombinlerde zor olan kolları nasıl halledeceğim yada pantolonu hangi renk seçmeliyim vs.

    YanıtlaSil
  20. cicilerinde pek bi hoş.ğüle,ğüle ğiy canım.
    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  21. valla ben dore eşarp ile çantayı çok beğendim.eşarbın ne marka merak ettim?tam benim tarzım..

    YanıtlaSil
  22. İlkaycım selam canım bence en güzeli kombin altın sarısı ve mor kombin olmuş canım ama sana hepsi de yakışıcaktır eminim :))

    YanıtlaSil
  23. alyaduanın annesi,teşekkürler tatlım :) onu giydim zaten ilk gün..

    arzu,evet iki renk birbirine çok yakışıyor..

    mavi kelebekim,sana da iyi bayramlar bitanem bende seni çok seviyorum :) kocaman öperim..

    zelisim,amiin canım bütün telaşlarımız böyle güzel şeyler için olsun inşallah.. canım yaa o senin tatlılığın :) hayırlı bayramlar sana ve ailene de öpücükler burdan :)

    derya,çok teşekkürler senind ebayramın mübarek olsun..

    kalabekim,onu seçtim ilk gün zaten :) sana da cici bayramlar..sevdim ben bunu :)

    laylam,sağol kuzuumm :) inşallah sizinde dualarınızla herşey güzel olacak..öpüyorum kocaman :)

    unıcorn,teşekkür ederim fikrin için :) mutlu bayramlar sana da :)

    kızkardeş derya,çanta tercihimi belirledi diyosun yani :) sana da iyi bayramlar tatlım

    esin,beğenmene sevindim :) benimde ilk tercihim pembe oldu..

    kübracım,sen mi geldiin ? :) sağol kuzum benim o senin güzel bakışın..musmutlu bayramlar sana da..

    nursima,teşekkür ederim tatlım beğenilerin için :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. seda,teşekkürler tatlııımm :)) iyi bayramlar sana da..

    fuska,hemfikriiz :) teşekkür ederim..

    demetella,teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

    cicibicim,çok teşekkürler..en çok oyu sarı mor aldı sanırım :) hayırlı bayramlar sana da tatlım

    adaşehir,sağol canıım sana da iyi bayramlar :) bende onu giydim ilk olarak :)

    hilal,hihi teşekkürler :) amiin inşallah tatlım sağoalsın

    itsbea,sizinde bayramınız mübarek olsun..hamile kotumu giydim altına onunla çok rahatım..genelde kot giyiyorum zaten elbiselerin altına..ve hep şu an çekiliş hediyesi olarak ta verdiğim bodyi kullanıyorum ben..bugün yarın yayınlarım üzerimdeki hallerini bakarsınız..sevgiler..

    hint cevizi,sana da iyi bayramlaarr

    halime,teşekkür ederim tatlım..iyi bayramlar :)

    defne,beğenmene sevindim :) eşarbım markasız..

    yaban mersini,en çok oyu o aldı :) çok teşekkürler yakıştırmana mutlu oldum..

    atlı karınca iyi bayramlaarr

    YanıtlaSil
  25. Senin ve aileninde bayramı mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  26. İlk iki kombini çok beğendim, sana her şey çok yakışıyorrrrr :)
    İyi bayramlar canım...

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU