27 Eylül 2011 Salı

BEBEK HAZIRLIKLARI : BATTANİYELERİMİZ..

Alt açma setlerimizden sonra sırada battaniyelerimiz var :) 

Sadece bunu ben aldım diğerleri hediye.. 

Bunun biz de bir de mavisi var Emin'e hediye gelmişti.. 2 tane kalın battaniyemiz var yani yeterli..


Bu toz pembe pofuduk battaniyemiz ablamın hediyesi.. Çok ilginçtir ki ben üstteki battaniyeyi almaya gittiğimde daha önceden gördüğüm bu aşağıdaki battaniyelerden alma niyetiyle gitmiştim aslında.. Ama malesef pembe tonları kalmamıştı.. Onun yerine işte bi üsttekini aldım rengini beğenerek..
Ablam valizden bu battaniyeyi çıkarınca bi güldüm ben Yasin'e gösterdim direk "bak kısmetse işte gelip seni buluyor" diye.. Bana kısmet olmadı ablam almış getirmiş :)


Ablamın hediyelerinden bir diğeri de bu penye battaniye.. Penye battaniyeleri ayrı bi seviyorum ben..


Bu penye battaniyemiz de Suna Teyzemizden.. 


Bunlara ilaveten bir de hastane çıkışı setimizin battaniyesi var buradaki postta yayınladığım.. Emin'den kalanlarla birlikte baya bi battaniyemiz oldu yani..

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 yorum:

  1. Ay hepsininde icine girip uyuyasim geldi:)uff yaa kiz cocuklari ekstra avantajli,her renk hitap ediyor cünki onlara:)bayildim geneee:))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel Ilkaycim, pofuduk olanini favorim sectim :)
    Ayy minnak minnak bunlarin icinde duracagi günleri iple cekiyorum :P
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok hoş çok güzel çok cici:)ben de istiyorum bu battaniyelerden:))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah kısmetli kızmış senin minik bezelye..:)

    YanıtlaSil
  5. masallah ılkay ne cok hedıyeler gelıor sanslı bebek ksmetlerıyle gelıyor,alt acma mınderlerı cok fazla ama sen hepsın kullanma dıger bebelerıne sakla:P

    YanıtlaSil
  6. hepsi de birbirinden güzel...
    ikinci fotoğraftaki battaniyeden zsare nin de vardı...
    ne çok kullandım onu...
    seve seve...
    eminim sen de çok kullanacaksın...
    hayırlısı ile fiyonk bebeği kucağına alman duası ile...

    YanıtlaSil
  7. Bu bezelye ne şanslı bir kız maşaallah...Postunu okurrken ne düşündüm biliyormusun?Daha yuzunu gömeden bu kadar hediye gelen bir bebek varmıdır acaba? üstelikte annesiyle bile yüzyüze görüşmeden, sedece yürekten gelen samimi duygularla yapılan bir iltişim ile...Birini sevmek için illaki yüzünü görmek gerekmiyormuş ben bunu anladım.Seni sadece yazılarından tanıyorum ama çok iyi tanıdığımı zannediyorum.Ve seviyorum.Doğmamış bebeğini bile seviyorum.Nekadar şanlı olduğunu umarım farkındasındır canım.Karşılıksız sevgi satın alınamaz.Gönül böyle birşey işte.Sevince hiç bir engel tanımaz.Allah sevdiklerini bol etsin.ömür boyu sürsün dileği ile.Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  8. Hayat ve Kurabiyesi27 Eylül, 2011 11:51

    Canım hepsi çok güzel.. Koyu pembe ve toz pembenin kumaşına bittim :) sarılıp uyumak istedim :))))
    Bende bu hafta civil magazasına bakacım alt açmalı battaniye almak için.. Prensesin mutlu günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  9. Nasipli bebik seniii...;)hepsini iyi günlerde giysin ufaklık inşallah. Laf aramızda biz de sana bayılıyoruz kızımla :))

    YanıtlaSil
  10. Uzun zamandır takip ediyorum, yazmaya bir türlü fırsat bulamadım. Masallah çok guzel hediyeler alıyorsunuz:) Fiyonkta vaktinde hayırlısıyla gelsin inş. dünyaya..

    YanıtlaSil
  11. Maşallah Maşallah pek kısmetli hanım olacak bu bebek. Güle Güle kullansın hepsini.

    İlkay hanım , tecrübeli ve tutumlu bir anne olarak bir bebek için mutlaka alınması gereken gereçlerin listesini bir postunuzda yayınlamanızı rica ediyorum. Böylelikle biz ilk bebek anne adaylarını bilgilendirmiş olursunuz.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ben aldım dediğin battaniyeyi nerden ve kaça aldın paylaşablrmsn güle güle kullanın inş.

    YanıtlaSil
  13. gelin sepetinin yorumuna bayıldım,aynen bende böyle düşünüyorum,seni uzun zamandır takip ediyorum ama yeni yorum yazmaya başladım,bundan sonra bırakmam..demekki bir insanı sevmek için görmek gerekmiyormuş,yazılarını merakla bekliyoruz cnm,devam et..

    YanıtlaSil
  14. çok sevindim ilkaycım bana çıkmazdı ama nasıl olduysa şansım dönmüş:))umarım gerekli parayıda ayarlar çekle beraber o kapı alırım :)) email adresim

    serapalniacik@mynet.com canım çok sağol güzel vesilelerinden kampanyalarından dolayı

    YanıtlaSil
  15. Ay ne şanslıymış bu Fiyonk bebek maşallah nazar değmesin teyzeleri neler neler alıyor (: Hepsine ayrı bayıldım ama ilk sıradaki nasıl güzel benim üstüme seresim geldi :D Güle güle sağlıkla kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa