14 Eylül 2011 Çarşamba

BEBEK HAZIRLIKLARI : HASTANE ÇIKIŞI SETİ

Bezelye nam-ı diğer artık Fiyonk Bebeğin :) cinsiyetini açıkladığımıza göre cicilerini paylaşmaya başlayabiliriz.

işte hastane çıkışı setimiz..


bikaç seçenek içinden bu seti Emin beğendi..bunu almak istedi bende çok sevdim kırmızı kırmızı.. inşallah sağlıkla giydirmek kısmet olur.. eldivenleri çekmemişim ama unutmuşum..

 yalnız bu arada ilerleyen zamanlarda göreceksiniz biz ailecek puantiye seviyoruz galiba..hiç farkında olmadan genelde hep puantiyeli ciciler seçmişiz :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

35 yorum:

  1. çok güzelmiş rabbim hayırlısıyla giydirmeyide nasip eder inşallah.sevde gül

    YanıtlaSil
  2. yirim yirimmmm ben onun hastane çıkışlarını:) bezelyeden fiyonk bebekliğe terfi etti:)
    artık isminde karar kılsanızda ismi ile hitap etsek diyorum:P
    ve komacan öpüyorummmmmm

    YanıtlaSil
  3. ay çok şirinler Rabbim fiyonk bebeğin üstünde de görmeyi nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok sevimli fiyonk bebeğin cicileri kız çocuklarına da herşey yakışır :) Allah sağlıklı sıhhatli güzel günlerde giymeyi nasip etsin inşlh ..

    YanıtlaSil
  5. cok cici:))güle güle giysin fiyonklu bezelye prenses:))yanliz isim gittikce uzuyoo:)kirmiziyi bende pek severim:)

    YanıtlaSil
  6. Maaşallah maaşallah güzel günlerde giysin bezelye cicilerini.

    YanıtlaSil
  7. canım bu ciciler de ne böyle yaaaaa benim de çocuğum olsun ben de alayım böyle ciciler valla iştaha geldim...koyma bunları canım yaaaaa sayende nüfus patlaması olacak vallaaaaaaa
    ben de blog açtım artık düzenli yazmaya çalışıyorum beklerimmm
    www.brunchkeyfi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Oy yerim ya maşallah Emin'e zevkli bi çocuk ee annesine çekmiş ama dimi.. Bu ciciler çok yakışacak inşallah bezelyeye.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ben şimdi öğrendim kız olacağını ne güzel allah sağlıkla ve hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin, bezelyenin cicileri pek güzel güle güle giysin inşallah sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İlkay,
    Fiyonk bebek ha:)(Cinsiyeti hususunda yani süper bulmuşsun) çok şeker, hayırlı olsun, çok mutlu oldum.Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Sumeyye nin bloguna hos olmayan yorumlari yazan sen misin merak ettim ?

    YanıtlaSil
  12. rukiye demir...14 Eylül, 2011 08:06

    Allahım çok ciciymiş cicileriniiiizz.kızında kimbilir ne kadar güzel olur.sağlıkla kucağınıza alıp ciciş ciciş giydirisiniz inşallah ilkaycım..ikinci kez anne olmak çok keyifli ama kız annesi olmak çok daha keyifli olur herhalde bu cicilerle..2.oğlumu aldım kucağıma 1 buçuk ay önce ama bu minnakları görünce 3.kız olurmu acaba diye düşünmeye başladım:)allaha emanet olun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. fiyonktan sonra yeni moda puan ozaman sağlıkla giysin canım Öpommm

    YanıtlaSil
  14. Sağlıklı günlerde giysin inşaallah :) çok şeker :) Emin seçti demiştin zaten :) herkesi puantiye hastası mıyapmışsın ne :))

    YanıtlaSil
  15. bu cicileri kaybolur da ben bulurum inşallah :)) rabbim her gününü böyle güzel etsin inşallah ablacım.

    YanıtlaSil
  16. sağlıcakla gelsin yavrucun inşallah Allah evlatlarınızı size bağışlasın..Hastane çıkışınız çok cici idil baby nin ürünü sanırım:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Çok cici güle güle giysin fiyonk bebek :)))

    YanıtlaSil
  18. çok sevindim kızın olacağını duyunca.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.benim de 4 yaşında bi oğlum var darısı başıma inşaallah.

    YanıtlaSil
  19. allah saglıkla ve huzurla doğup buyumeyı nasıp etsın...sevgıler

    YanıtlaSil
  20. Maşaallah... ben o cicileri yerim çok tatlılar.Çıkarıp çıkarıp seviyosundur eminim.bebeğin üzerinde eskisin inşaallah.

    YanıtlaSil
  21. Bu takımın aynısı sadece çizgi karakter deseni farklı olanı,kırmızı puantiyeleri rengi,şapka şekline kadar aynısını ben kızıma almıştım.Kızım şu an 16 aylık,bu takımın battaniyesi olmadan uyumuyor.Başka battaniye veriyorum istemiyor,illa bu olacak.Umarım sizin kızınızda çok severek kullanır,sağlıkla büyür.

    YanıtlaSil
  22. Allah analı babalı büyütsüni sağlıklı olsun, nazar değmesin inş miniğinize şimdiden :)

    Aramızda kalsın gelinlikleri gördükçe evlenesim bölee şirin şeyleri görünce de çocuk yapasım var ama sanırım önce diğeri :)

    YanıtlaSil
  23. sevde teşekkür ederim :) inşallah canım amin..

    muko,hehe karar kıldık ya isminde :) bi değişiklik yok..henüz onu da açıklamıyorum ama biraz daha bekliciimm..bende öperim komacan :)

    büşra,amin canım inşallah sağlıkla gelir giydirip paylaşırım sizlerle..

    tatlı cadı,Allah razı olsun çok teşekkür ederim :)

    laylam,di mi ama çok cici oluyor puanlı şeyler :) senin puanlı ya da ayrı bi hastayım :) öptüm tatlım

    zelisim teşekkür ederiimm :) sorma isim aldı başını gidiyor..az kaldı ama gerçek ismini paylaşırım onla hitap ederiz :) öpüyoruumm

    tala,çok teşekkürler tatlım :)

    ikbal,olsun olsun memlekete genç nüfus lazım :) Allah dileyen herkese nasip etsin bekletmeden inşallah..sevgilerimle..

    kızkardeş derya,şımarttın beni :) sağol ablası giydiği günleri de görelim beraber inşallah..

    olsada yesek suzan,çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.. sevgiler benden de..

    papıs style,heheh tam uydu ama di mi ? herşeyi fiyonklu olacağı için :) çok teşekkür ederim canım kocaman öperim..

    adsız,sümeyye kim bilmiyorum ama ben kimseye hoş olmayan yorum bırakmam..hiç işim olmaz.. beğenmediysem bi blogu,sahibinin canını sıkacağıma girmem olur biter.

    rukiye,çok sağol tatlım beğenmene çok sevindim :) Allah bağışlasın oğluşunu tekrardan..hiç farketmez inan bebek heyecanı kız da olsa erkek de olsa aynı..hele ikincide daha bi tecrübeli oluyorsun ya daha zevkli oluyor bilirsin.. sende Allah'a emanet ol kuzucuklarınla.. sevgiler :)

    xcelis,evet yeni bişey bulup çıkartana kadar bu ikisi şimdilik :) sağol tatlım bende öpüyorum..

    ülkü,telekkür ederiiim :) evet bahsetmiştim galiba hatırladım şimdi..sorma puan delisi olduk ailecek :)

    esra,aahhaha sen yap bebeni daha ne güzeleri çıkar hiç merak etme :) Allah razı olsun bitanem..

    loresima,amin canım cümlemizinkini bağışlasın..hiç dikkat etmemişim markasına cicim gibi bişey yazıyor sanırım..sevgilerimle..

    yaban mersini,sağoalsın tatlım :)

    arzu,teşekkür ederim amin darısı başına olsun o zaman inşallah :)

    kokosh kelebek,çook teşekkür ederim benden de sevgiler :)

    gelinsepetim,ye ablası :) şu ara çıkarıp sevemiyorum da o kadar çok küçük parçalı şey var ki evde bi anda dağılıyor bi an önce dolabını alıp yerleştirmem lazım :)

    septik,hadi bakalım inşalah biz de görürüz o günleri sağlıkla :) çok teşekkür ederiz..

    tuğba,Allah razı olsun çok teşekkürler..hepsi sırayla olur hiç merak etme :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  24. gelsin bakalım minik ilkay.benim de iki kızım var,doğup biraz büyüyünce anlıycaksın tam olarak kız bebek çok farklı duygular yaşatır anneye,en başta da aşırı duygusal bi hale sokar seni.çok narin olur onlar, hiç incinsin istemezsin.allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah,maaşallah.

    YanıtlaSil
  25. Selamünaleyküm.

    RABBiM iNSALLAH kizini hayirlisiyla sag saglim kucagina almayi nasip eder.
    interneti actigimda ilk yaptiklarimdan biri senin blogunu acmak, öyle icten ve samimi yaziyorsunki, insanin okudukca okuyasi geliyor.. :)

    YanıtlaSil
  26. Allah analı babalı büyütsün, eli ayağı sağlıklı dünyaya gelmeyi nasip etsin inşallah
    Selamlar
    Ozra

    YanıtlaSil
  27. ilkay ablacım bunlarda çok şirin emin e aferin çok güzel seçmiş kardeşinin elbiselerini inşallah bunları giydiripte fotolarını çekdiğindede görürüz:)

    YanıtlaSil
  28. hayırlısıyla sağ salim gelsin ve cicilerini giyinsin annesi.

    YanıtlaSil
  29. güle güle giysin minik prenses....

    YanıtlaSil
  30. beyza,bittim ben o zaman desene :) ben Emin'de bile o haldeyim şimdiden.. çok teşekkür ederim sağolasın..

    adsız,ama adını yazmamışsın :( nasıl güzel bi yorum böyle çok teşekkürler her zaman bekliyorum :)

    ozra,teşekkür ederim Allah razı olsun.. selamlar benden de

    mevlüde,inşallah canım giydirip fotoğraflarım o günleri görürüz beraber..

    leyya,çok teşekkür ederim :) inşallah..

    ıhlamur bahçesi,teşekkür ederiizz :)

    YanıtlaSil
  31. cok tatliiiii, bayildim. aslinda ben kiza hep pembe yakistiririm ama busefer kirmiziya hayran kaldim!

    YanıtlaSil
  32. ALLAH sağlıklı günlerde giydirmek nasip etsin . çok güzeller uzun zamandır hastane çıkışı görmemiştim .valla içim kıpır, kıpır oldu sevgiler

    YanıtlaSil
  33. şerife,seni atlamışım beğenmene sevindim tatlım bende sevdim kırmızı kırmızı :)

    dolunay,çook teşekkürler canım..inşallah senin hastane çıkışlarını da görelim :))

    YanıtlaSil
  34. canım,çok güzeller ve ne tesadüf ki kızıma aldığımız hastane çıkışıyla hemen hemen aynı :)) güzel günlerde sağlıklı giysin inşallah eminim çok yakışacaktır :)

    YanıtlaSil
  35. çok begendim sanırım artık bebeğiniz giyiyordur daha sonra 2. el olarak satmayı düşünürseniz almak isterim

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it