15 Eylül 2011 Perşembe

BİRAZ BENİM ALDIKLARIM , BİRAZ HEDİYELER..KARIŞIK BEBEK CİCİLERİ :)

bebek cicileri paylaşmaya devam.. bu postta da başlıkta belirttiğim gibi karışık bebek cicileri var.. hem benim aldıklarım hem daha önce cinsiyeti açıkladığım zaman paylaşacağım dediğim hediyelerimizden.. 

hepsi burada değil tabii "hani benim hediyelerim" demeyin :) baktım böyle tek tek fotoğraflamakla başedemiyorum zaten 2 rafı ancak fotoğraflayabildim şimdiye kadar..birbirinden habersiz bi araya gelen ciciler güzel kombinler oluşturdu..bende bazılarını  kombinler şeklinde fotoğrafladım..o şekilde yayınlayacağım.. 

başlayalım cicilerimize..

hep mavi ya da kırmızı giyemeyeceğiz tabii pembe cicilerimizde var :) 

üstteki 3'li body takımını e-bebek kampanyasından almıştım.. günlük kampanyalar oluyor güzel indirimli galiba 4,90 gibi bi fiyata almıştım bu üçünü..hatta face sayfamızda duyurmuştum kampanyayı..

altta sol 2 uzun kollu bodyi Forum İstanbul'da alt kattaki bebek mağazalarından almıştım.. ama ismini hatırlamıyorum mağazanın.. çok güzel bi yerdi.. bodylerin etiketinde "Cool Club" yazıyor bu olabilir mağaza ismi ama emin değilim.. yalnız o alt kattaki tüm mağazaları gezin bence bebek hazırlığındaysanız çok cici şeyler var..

alt sağdaki bodyi de bizim burda "Miniço" diye bi mağaza var ordan almıştım..hatta o gün Emin'i parka götürdüm terleyince sırtına koymuştum bunu yanımda bişey olmadığından.. önce abisi kullanmış oldu :)


pijamalarımızın sol taraftaki tavşan figürlü olanları teyzemizden yani ablamdan hediye :) bir valiz dolusu ciciyle sürpriz yapıp gelmişti hani Antalya'dan..o valizden çıkanlardan bunlar.. yavaş yavaş paylaşacağım inşallah hepsini..

sağdakileri ben aldım..en üstteki yine Miniço' dan..diğerlerini yine Forum İstanbul C&A'nın bebek bölümünden almıştım.. hani dedim ya puanlı cicilere takmışız farkında olmadan onlardan biri de bu işte :)


 bir başka bayıldığım puanlı cicimiz..



bu da babaannemizin hediyesi fiyonklu, çizgili elbisemiz..
aslında 2 yaş için.. büyük yani ama fiyonklu olduğunu görünce benim fiyonk sevdamdan dolayı kaçırmamış almış :)


bunlarda yeleklerimiz..

sağ üstteki takımı taaa Emin'in bebek mevlüdünde annemin 75-80 yaşlarında çok yaşlı bi komşusu getirmişti hediye olarak..kız bebek takımı ama canım benim ya ayırd edemedi ya da evde hazır bu vardı bunu getirmişti.. çok sevmiştim bunu sakladım..Fiyonk bebeğe kısmetmiş :)

diğer yeleklerimizde hani Zeynep ablamız bir sürü hediye göndermişti..annesiyle birlikte el emeği ciciler örmüşler demiştim..işte onlar bunlar.. yelekleri sevgili Zeynep  örmüş düğmelerini annesi hazırlamış ellerine sağlık tekrardan..hep onları anacağım inşallah kısmet olup ta giydirdiğim zaman..


burda da sağ üstteki tulumu e-bebek'ten aldım yine Forum İstanbul mağazasından..net çıkmamış ama kol kısmında bi atraksiyon var içe doğru kıvırıyorsun giydirdiğinde eldiven işlevi görüyor.. rengine de bayılmıştım pembe-kahve birbirine çok yakıştırğım renklerden..

sağ üstteki yine teyzemizin yani ablamın hediyelerinden..

alttaki ise C&A'dan yine..
alma anımız çok komikti ama :) ben herşeye atlıyorum Yasin beni frenliyo "aşkım büyüyecek hemen giydiremeyeceksin üzüleceksin biraz büyüsün o zaman istediğini al" diye..çünkü Emin'in koca bi çanta kıyafeti var hala duran hiç giydiremedim sıra gelmedi..hepsini birer kez giydirip fotoğraf çektim o kadar..hatta biçok fotoğrafta alt çıtçıtları açık kapanmıyordu çünkü.. çabuk büyüdü sıpa :)

sonra işte böyle derken Yasin bu bodyi gördü elimde hemen çarketti "bunu al ama " diye.. kendinden bahsediyor ya üstünde :) 
dedim bunun annelisi yok mu onu da alıcam ama yokmuş :)


şimdilik bu kadar ama devam edecek.. 

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

19 yorum:

  1. ay ay ay :)hepside ne seker,insan bebek cicilerine bakarken valla keyifleniyo yaa,insanin icini aciyo,dünyanin en masum varliklari olusundanmidir acaba? puantiyeli fiyonk bebek güle güle giysin,insaAllah bunlarin icinde artistik pozlariylada görürüz kendisini:))
    dipnot::bebek cicileri postu okumak,sofradaki mama postlari kadar eglenceli oluyormus:P

    YanıtlaSil
  2. yine ben sevde ilk yorumu yapıyorum heralde bekliyorum çünkü postu merakla yatmıyorum sır göreyim diye çok güzelmiş canım hepside bayıldım valla inşallah üzerindede görürüz fiyonk bebeğin hayırlısıyla..

    YanıtlaSil
  3. oy ne güzel cicler bunlar güle güle giysin çatı katı fıstığı..hepsine bayıldım..ben de ablamın bebeği olacağı zaman farketmiştim c&a nın ne güzel cicileri olduğunu..

    YanıtlaSil
  4. yorum yok.. sanırım ilk yorum benim hehe:D şaşırdım doğrusu yorum patlaması yaşamış olman lazımdı.. işte gözlerimizin aradı renk pembe!!! çok şekerler yaa bezelye bunların içinde daha da güzel olur anası gibi.. güle güle mutlu günlerde kullanın cicileriniziii =)

    YanıtlaSil
  5. oooyyy =) çok şekerler,zaten kız çocuklarının kıyafetleri bir başka oluyor.(kendi kızımdan biliyorum ) insan aldıkça alası giydiresi geliyor... ama sana nacizane bir tavsiye...Çok fazla alma çünkü o kadar çabuk büyüyorlar ki, giydiremiyorsun bile yeri geliyor,hani derler ya çocuğun yediği helal giydiği haram diye aynen öyle...sanıyorum bu ilk bebek =)(ama 2. kardeşi de düşünüyorsan saklayadabiliniyor tabii ) Allah tez vakitte kurtarsın (öyle diyorlar bende hamile olunca böyle dediklerinde çok şaşırmıştım ) eli ayağı düzgün,analı babalı büyümeyi nasip etsin Rabbim inşallah
    Selamlar...
    Ozra

    YanıtlaSil
  6. hepsi biribirinden güzel ama babannesinin hediyesi o elbise çok şeker yaa mutlu sağlıklı günlerde kullannsın

    YanıtlaSil
  7. Babaanneside ne güzel elbise alirmis. Her birini saglikli mutlu günlerde giydir insallah. Bende yukaridaki arkadas gibi tavsiye edicem cok fazla almamayi, zira daha bu yil kizimin bebeklik kiyafetlerinden 2 cuval kiyafet kutusuna attim caddedeki. Insan kendini tutamiyor aliyor ve bazi kiyafetler sadece 1 yahut 2 kez giydirilmis kaliyor öyle :)
    Sen simdi seversin bunlari :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. zelisim,sattın sofra postlarını bakıyorum hehe :) bunları hazırlaması da zevkli oluyo yalnız..saklaya saklaya içim şişmiş benimde iyi ki açıklamışımm :P sağol teyzesi inşallah giydirip paylaşırım dediğin gibi

    eşarp Town,çok teşekkür ederim.. aynen öyle sağına soluna bakıyorum şimdi daraltsak mı biz bunu yaa diye :)

    sevde,yorumlar onaydan geçiyor tatlım ben yayınlayana kadar sıfır gözükür hep..beğenmene çok sevindim diğer cicilerimizi de beğenirsin inşallah :)..sevgilerimle..

    güzel şeyler dükkanı,teşekkür ederiz teyzesi :) evet çok güzel ciciler var sıklıkla uğrayacağız inşallah..

    seda,:) yorumlar onaydan geçiyor tatlım..ben yayınlamadan gözükmez :) dur daha yeni başladık pembe cicilere her yanımız pembe oldu evde aslında :) çook teşekkürler tatlım öperim..

    ozra,teşekkür ederim Allah razı olsun canım :) postu okumadın sanırım bende aynı şeyden bahsediyorum çünkü yazıda :) bu benim 2.çocuğum tecrübe sağlam yani..ama geride çok bebek var hiç bişeyimiz ziyan olmayacak inşallah..ya da burdan satışa sunacağım..yapacağız bişeyler ben almıyorum pek bişey ama etraftan gelenler çok.. öperim kocaman

    xcelis,sağol ablası :) öperiz kocaman

    kelebekim,beğenmene sevindim :) Emin2in bi çanta kıyafeti var postta da belirttiğim gibi nerdeyse hiç giyilmemiş..onları dağıtmadım 2. çocuk olayı için ama bundna sonrasında peşimizden gelen çok bebek var..hepsi değerlenecek ya da satılacak inşallah..
    seviyorum sevmem mi ? :) çok dağılıyorlar yalnız minnak minnak :)

    YanıtlaSil
  9. Ciciler cok guzeller baktikca keyif verior insallah bebiside goruruz ona baktikcada seviniriz:)
    Babasinin kucuk tatlisi hee eheiheihei oda guzelmis kalpli kalpli

    YanıtlaSil
  10. hepside çok güzel yaaa..herşeyin küçüğü güzel oluyor niye acaba? Bence büyük olarak sadece Allah sevilsin diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  11. AY ÇOK ŞEKERLER HEPSİNE BAYILDIM ELBİSE DE ÇOK GÜZELMİŞ FİYONK BEBEĞE FİYONKLU ELBİSE:) ALLAH GÜLE GÜLE KUCAĞINA ALIP GİYDİRMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH ABLACIM..:)

    YanıtlaSil
  12. İnanmıyorum bu kadar olur en üstte ki o üçlünün aynısından bende gecen ay kızıma almıştım aynısı ama e-bebek kampanyasından , görünce mutlu oldum aynı cicişleri olmus kızlarımızın ne mutlu :)) hepsi birbirinden güzell cok şeker seyler cidden :))

    YanıtlaSil
  13. maşallah hepsine.tabi sağlıklı olması en önemli olan ama kız bebeğin olmasına çok sevindim canım.hayırlı uğurlu olsun cicileri de kızımızın♥

    YanıtlaSil
  14. ben nagihan ay çok güzel hepsi ALLAH hayırlısı ile giydirmeyı nasip etsin hepsi de çok yakışır beğine maşşallah şimdiden

    YanıtlaSil
  15. rabiim hayırlısıyla sağlıkla giydirmeyi nasip etsin inş ilkay ablacım...:)

    YanıtlaSil
  16. sağlıkla giydirirsin inşallah ilkaycım. çok güzel gysiler. pembe pembe bayıldım :D

    YanıtlaSil
  17. ahahahaa, bezelye olasım geldi bi an :) ne güzel şeyler bunlar böle :) kız çocuk bi bayan için bulunmaz nimet, içindeki bütün hevesini harca yani o derece :)

    bu kız da çok şanslı ama :)

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok güzel bunları görünce birden doğurasım geldi:))heveslendirdin beni ilkay baya hemde:))
    sağlıkla mutlu günlerde giyer inşallah kızın bu güzel şeyleri..

    YanıtlaSil
  19. fatoş,inşallah tatlım görürüz o günleri :) sorma annelisi yoktu alamadım tüh :)

    gelinsepetim,ne güzel bi açıdan bakmışsın..

    büşra,beğenmene sevindim tatlım :) Allah razı olsun amin inşallah ablası..

    yaban mersini,biçok blogcuyla aynı cicişleri var kızlarımızın :) herkes aldı o kampanyadan.. beğenmene sevindim tatlım sevgiler..

    asya'nın salıncağı,çok teşekkür ederim canım :) sevgiler..

    nagihan,Allah razı olsun canım amiin yürekten..

    derya,sağol tatlım :))

    yaren,çok teşekkürler tatlım..

    tuğba,böyle düşünmene sevindim hehe :) sevgiler..

    serapcım,aaa hemen o zaman hazır heves gelmişken :) inşallah tatlım amiin

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa